πτυχίο στο μάρκετινγκ και τα μέσα ενημέρωσης της τέχνης
International School of Law and Business
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Vilnius, Λιθουανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.800 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
* ανά έτος, για τους φοιτητές από την ΕΕ, της ΚΑΚ και της Γεωργίας. Για μη μέλη της ΕΕ, της ΚΑΚ και γεωργιανή φοιτητές: 3.500 €.
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μάρκετινγκ και Μέσων Τέχνης είναι ένα νέο κοινό πρόγραμμα σπουδών που διεξάγονται στην αγγλική γλώσσα, μαζί με το Διεθνές Πανεπιστήμιο College της Βουλγαρίας (στο εξής - IUC). Ο σκοπός της κοινό πρόγραμμα σπουδών στο Μάρκετινγκ και Μέσων Τέχνης (Στο εξής - κοινό πρόγραμμα, πρόγραμμα σπουδών) είναι να εκπαιδεύσει δημιουργική και καινοτόμο ειδικοί που πληρούν τις απαιτήσεις της δυναμικής και της παγκόσμιας αγοράς εργασίας και να δημιουργήσει βιομηχανία της επικοινωνίας και μάρκετινγκ επαγγελματίες που είναι σε θέση να υλοποιήσει στην πράξη την τέχνη, μέσα μαζικής ενημέρωσης και επιχειρηματικών σχεδίων, ή σχέδια που ετοιμάστηκαν από τους άλλους, δουλεύοντας τόσο σε ατομικό όσο και σε μια ομάδα.
Στο πρόσφατα εξοπλισμένο οπτικοακουστικό στούντιο, μια ομάδα φοιτητών θα είναι σε θέση να δημιουργήσει προϊόντων των μέσων ενημέρωσης εκτελώντας ένα πλήρες φάσμα λειτουργιών, την ίδια στιγμή, μοιράζοντας λειτουργίες μεταξύ τους και εφαρμόζοντας τις γνώσεις που παρέχονται από τους ομιλητές κατά τη διάρκεια θεωρητικές διαλέξεις.
Το οπτικοακουστικό στούντιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ταυτόχρονα από: φορείς τρία βίντεο, εγκαταστάτης βίντεο στα χειριστήρια, ήχο χειριστή, σχεδιαστής φωτισμού, βίντεο σκηνοθέτης, σεναριογράφος, στούντιο καλλιτέχνη και 2-3 make-up artists. Αυτή είναι μόνο μία ομάδα του έργου. Η τεχνική βάση του δημιουργικό εργαστήρι θα επιτρέψει την υλοποίηση σχεδίων σε τουλάχιστον 4 κατευθύνσεις - TV κινηματογράφηση της παραγωγής, προώθησης γυρισμάτων της παραγωγής, η παραγωγή των φωτογραφιών και ήχου προϊόντα.
Αρμοδιότητες
- Θα έχετε τη γνώση στα μέσα επικοινωνίας και αισθητικές φόρμες, και θα είναι σε θέση να αναλύσει και να αξιολογήσει τους
- Θα κερδίσει την κατανόηση των επιχειρήσεων, της οικονομίας της αγοράς, τις γνώσεις μάρκετινγκ και την επαγγελματική δεοντολογία
- Θα βελτιωθεί η χρήση των ξένων γλωσσών σε επαγγελματικές δραστηριότητες
- Θα είστε σε θέση να εκτελέσει μια έρευνα και την εφαρμογή των αποτελεσμάτων της
- Θα είστε σε θέση να δημιουργούν, να διαχειρίζονται - σχέδιο, να οργανώσει και να διεξάγει τις δραστηριότητες του έργου στον τομέα των επικοινωνιών και των δημιουργικών βιομηχανιών
- Θα είστε σε θέση να εφαρμόσουν σωστά πρότυπα της τεχνικής, της τεχνολογίας και της ασφάλειας στον κλάδο των μέσων ενημέρωσης
- Θα είστε σε θέση να αναπτύξει και να παρουσιάσει την έννοια των έργων των μέσων ενημέρωσης μεμονωμένα ή σε μια ομάδα, και να σχεδιάσουν τα αντικείμενα ανακοίνωσή της, αλλά και να αποκτήσουν άλλες αναγκαίες επαγγελματικές ικανότητες.
Εξάσκηση
Οι μαθητές θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσει πρακτική εργασία τους στο μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων τμήματα των οργανώσεων στη Λιθουανία, τη Βουλγαρία ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της ΕΕ, καθώς και στον τομέα των επιχειρήσεων και οργανισμών στον τομέα των μέσων μαζικής ενημέρωσης, της επικοινωνίας και των δημιουργικών βιομηχανιών.
Διεθνή διπλώματα
IUC έχει εμπειρία στην προετοιμασία της υψηλής ειδίκευσης μαζί με το ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο (Cardiff Metropolitan University), Saint Etienne σχολείο των επιχειρήσεων στη Γαλλία (Ecole Superieure de Commerce de Saint-Etienne) και με το Πανεπιστήμιο Stenden στην Ολλανδία. Μαζί με αυτούς τους εταίρους, IUC εκδίδει διπλά πτυχία στους τομείς του τουρισμού, των διεθνών επιχειρήσεων, πληροφοριακά συστήματα των επιχειρήσεων, των επιχειρήσεων και της διαχείρισης.
Καριέρα
Με την ολοκλήρωση του κοινού προγράμματος σπουδών Μάρκετινγκ και Μέσων Τέχνης , Οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να λειτουργήσει, καθώς οι πωλήσεις, το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις τους ειδικούς, οι οποίοι σχεδιάζουν, την προετοιμασία, το συντονισμό και την υλοποίηση προγραμμάτων διάδοση πληροφοριών με σκοπό την προώθηση οργανισμών, προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εκπροσωπεί τις εταιρείες που πωλούν διάφορες τεχνικές, βιομηχανικές, ιατρικές , τα φαρμακευτικά προϊόντα και τις υπηρεσίες ITR. Απόφοιτοι κοινό πρόγραμμα θα είναι έτοιμη να συμμετάσχει στην πρακτική των τεχνών μέσα ενημέρωσης και να ξεκινήσει και να διαχειρίζεται δημιουργικά προγράμματα πολυμέσων.
Απόφοιτοι Κοινό πρόγραμμα μπορούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα ένα μεταπτυχιακό συμπληρώνοντας πρόσθετες μελέτες και πληρούν τις απαιτήσεις μιας κατάλληλης πανεπιστήμιο. Προσεχώς μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στη Λιθουανία - Marketing και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο του Βίλνιους (μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ απονέμεται), Μάρκετινγκ και Διεθνές Εμπόριο σε Vytautas Magnus University (μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ απονέμεται), Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Κλαϊπέντα (μεταπτυχιακό τίτλο στο μάρκετινγκ απονέμεται).
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
BFA στα Ψηφιακά Μέσα
- Aberdeen, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχίο Επικοινωνίας και ΜΜΕ: Συγκέντρωση στις Δημόσιες Σχέσεις
- Prague, Τσεχία
Bachelor in Communication and Media: Concentration in Media Marketing
- Prague, Τσεχία