Πτυχίο στο Παγκόσμιο Μάρκετινγκ
Vilnius University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Vilnius, Λιθουανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
7 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 3.660 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
01 May 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
01 Sep 2024
* κόστος αίτησης 100 ευρώ
Εισαγωγή
Η σημασία του μάρκετινγκ δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί στις τρέχουσες και μελλοντικές επιχειρήσεις, καθώς έχει στρατηγικό ρόλο που οδηγεί στην ανάπτυξη της επιχείρησης με βάση τη βαθιά γνώση του πελάτη. Το παγκόσμιο πρόγραμμα μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για φοιτητές που θέλουν να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με βασικά στοιχεία και στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ, να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να μάθουν να αναλύουν και να διαχειρίζονται πόρους μάρκετινγκ σε ένα παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Οι μαθητές θα ξέρουν πώς να χρησιμοποιούν μια ποικιλία σύγχρονων εργαλείων μάρκετινγκ και επικοινωνίας και θα μάθουν να αξιολογούν τις ανάγκες των καταναλωτών αναλύοντας παραδείγματα από διεθνείς επιχειρήσεις.
Γιατί να επιλέξετε αυτό το πρόγραμμα;
- Είναι ένα δημιουργικό πρόγραμμα σπουδών με πολλή ομαδική εργασία και εργασίες που βασίζονται σε έργα.
- Θα έχετε συχνές προσκεκλημένες διαλέξεις από ειδικούς επαγγελματίες, καθώς και έναν αριθμό επαγγελματιών που έχουν καταφέρει στον τομέα τους.
- Δίνεται η ευκαιρία στους φοιτητές να συμμετάσχουν σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς με τη βοήθεια των διδασκόντων και ενθαρρύνονται να κάνουν πράξη τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει στο πανεπιστήμιο.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών Global Marketing, ένας απόφοιτος θα έχει αποκτήσει τις επαγγελματικές ικανότητες που είναι κρίσιμες για την εκτέλεση σύνθετης εργασίας που απαιτεί όχι μόνο προσωπική ευθύνη αλλά και συγκεκριμένες γνώσεις και δεξιότητες σε διάφορους τομείς του μάρκετινγκ. Αυτό περιλαμβάνει:
- Διεξαγωγή έρευνας αγοράς
- Αξιολόγηση της γκάμας προϊόντων μιας εταιρείας
- Επιλέγοντας μια κατάλληλη στρατηγική τιμολόγησης
- Τμηματοποίηση της αγοράς
- Κατανόηση των παραγόντων και των διαδικασιών που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών
- Γνωρίζοντας τα εργαλεία επικοινωνίας μάρκετινγκ και συνδυάζοντας αυτά τα εργαλεία σύμφωνα με τους στόχους μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη της επιχείρησης κ.λπ
Ευκαιρίες καριέρας
Ένας πτυχιούχος μπορεί να απασχοληθεί ως:
- Διευθυντής πωλήσεων
- Ειδικός Μάρκετινγκ
- Διευθυντής των επιχειρήσεων
- Επιχειρηματικό προγραμματιστή
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Εύρος σπουδών: 210 μονάδες ECTS
Διάρκεια: 3,5 χρόνια
1ο εξάμηνο
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Επιχειρησιακά Αγγλικά
- Θεωρία της Οικονομίας
- Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
- Διαχείριση
- Επιχειρηματικό Δίκαιο
- Τεχνολογίες πληροφορικής
2ο εξάμηνο
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Διεθνές μάρκετινγκ
- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- Βασικές αρχές Διαπολιτισμικής Διαχείρισης
- Μάρκετινγκ υπηρεσιών
- Βασικές αρχές λογιστικής
Μαθήματα επιλογής
- Μαθήματα Ατομικών Σπουδών
3ο εξάμηνο
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Βασικά στοιχεία της έρευνας μάρκετινγκ
- Εταιρική επικοινωνία
- Επικοινωνία Μάρκετινγκ και Σχεδιασμός Μέσων
- Διαχείριση και Μάρκετινγκ Λιανικής
Μαθήματα επιλογής
- Μαθήματα Ατομικών Σπουδών
4ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Ηλεκτρονικό επιχειρείν
- Διαχείριση προϊόντων και εμπορικών σημάτων
- Τιμολόγηση και Προώθηση Πωλήσεων
- Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων
Μαθήματα επιλογής
- Μαθήματα Ατομικών Σπουδών
5ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Διαπολιτισμική επικοινωνία
- Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ από επιχείρηση σε επιχείρηση και προσωπικές πωλήσεις
- Business Logistics
Μαθήματα επιλογής
- Μαθήματα Ατομικών Σπουδών
6ο εξάμηνο
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Διαχείριση Μάρκετινγκ
- Marketing Analytics
- Διαφήμιση και Ανάπτυξη Περιεχομένου
- Κείμενο μαθήματος
Μαθήματα επιλογής
- Μαθήματα Ατομικών Σπουδών
7ο εξάμηνο
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Επαγγελματική πρακτική
- Bachelor's Thesis
Σημείωση: Η δομή του προγράμματος ενδέχεται να αλλάξει λόγω βελτιώσεων στις μελέτες.