Πτυχίο στην οπτικοακουστική επικοινωνία
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Valencia, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 7.800 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Επίσημος τίτλος πτυχίου στην οπτικοακουστική επικοινωνία
Διάρκεια / ECTS: 4 έτη / 240 ECTS
Χώροι / Πανεπιστημιούπολη: 75 / Moncada - Alfara
Δίδαξε στα ισπανικά
Αποτελέσματα μάθησης
Αυτό που μας κάνει διαφορετικούς;
1.La εμπειρία και το ιστορικό
Οι μελέτες στον τομέα της επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο CEU ξεκίνησαν πριν από περισσότερα από 30 χρόνια. Υποστηρίζονται από αρκετές δεκαετίες κατάρτισης των επικοινωνιακών φορέων που είναι αφοσιωμένοι στο επάγγελμά τους.
εγκαταστάσεις προσκήνιο 2.La
Το πανεπιστήμιο μας σας προσφέρει τους πιο επαγγελματικούς πόρους και πόρους. Μπορείτε να δοκιμάσετε τη δημιουργικότητά σας μέσα από τις διαφορετικές προκλήσεις που προσφέρει το πτυχίο, είτε μέσα ή έξω από την τάξη. Έχετε στη διάθεσή σας το Κέντρο παραγωγής οπτικοακουστικών μέσων και πολυμέσων, όπου μπορείτε να εξασκήσετε τις νέες γνώσεις σας σε ψηφιακή εφημερίδα ή σε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό παραγωγό, να συμμετάσχετε επίσης σε επαγγελματικούς διαγωνισμούς διαφήμισης και σε ένα φεστιβάλ οπτικοακουστικών ταινιών μικρού μήκους, κομμάτια μέσω του προγράμματος δημιουργών.
3. με γνώμονα τις νέες απασχολησιμότητα
Σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να αποκτήσετε το δικό του πτυχίο στην επικοινωνία και το πολιτικό μάρκετινγκ. Θα αυξήσετε τις δεξιότητές σας στη δημόσια ομιλία και στον πολιτικό λόγο στις τηλεοράσεις μας, στα μέσα πολιτικού μάρκετινγκ και στον προγραμματισμό της εκλογικής εκστρατείας. Το πλεονέκτημα στα Επαγγελματικά Εργαλεία: κατά τη διάρκεια του πτυχίου θα μελετήσετε τα περισσότερα από τα μαθήματα που βασίζονται σε εργαλεία ηλεκτρονικών υπολογιστών του επαγγέλματος. (127 ώρες: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) και Πιστοποιητικό στην Οπτικοακουστική Συνέλευση (222 ώρες: Avid , Protools, After Effects, Movie Magic Scheduling).
4 Η διεθνής διάσταση
Δωρεάν συμπληρωματική κατάρτιση στα αγγλικά από την πρώτη έως την τέταρτη για τη βελτίωση του επιπέδου αναχώρησης. Ευκαιρίες διεθνούς πρακτικής άσκησης (όπως ο οργανισμός EFE στο Παρίσι, η Λισαβόνα, η Γενεύη ή η Αθήνα ή οι ευρωπαίοι παραγωγοί όπως το Jelly Fish Pictures στο Λονδίνο). Μια από τις καλύτερες διεθνείς εμπειρίες για τους φοιτητές επικοινωνίας μας είναι τα IP (Διεθνή Προγράμματα).
5. Κάντε διπλό βαθμούς διπλασιάζει ειδικό βαθμούς
Μπορείτε να παρακολουθήσετε δύο πανεπιστημιακών, ενώ αγωνιστικά προγράμματα συμβατά με όλες τις αίθουσες διδασκαλίας στις ίδιες εγκαταστάσεις και, φυσικά, χωρίς να πληρώνουν δύο φορές. Έτσι είναι τα διπλά ειδικός βαθμούς από το Πανεπιστήμιο της διπλής βαθμούς.
- Οπτικοακουστική επικοινωνία Δημοσιογραφία
- Οπτικοακουστική επικοινωνία Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual
Διδακτέα ύλη
γενικές δεξιότητες
- OC1- Ικανότητα προσαρμογής σε αλλαγές τεχνολογίας, επιχείρησης ή οργάνωσης της εργασίας.
- OC2- Ικανότητα να εργάζεται ως ομάδα και να επικοινωνεί τις δικές του ιδέες δημιουργώντας ένα ευνοϊκό περιβάλλον, καθώς και ικανότητα ενσωμάτωσης σε ένα κοινό έργο με στόχο την απόκτηση αποτελεσμάτων.
- OC3- Ικανότητα ανάληψης εκφραστικών και θεματικών κινδύνων στο πλαίσιο της διαθεσιμότητας και των προθεσμιών της οπτικοακουστικής παραγωγής, εφαρμόζοντας προσωπικές λύσεις και απόψεις στην ανάπτυξη έργων.
- OC4- Δυνατότητα επιτυχίας κατά την επιλογή σε καταστάσεις αβεβαιότητας, αναλαμβάνοντας ευθύνες.
- OC5- Συστηματική πρακτική της κριτικής αυτοαξιολόγησης των αποτελεσμάτων: αξιολόγηση της σημασίας της συνεχούς διόρθωσης και προσαρμογής σφαλμάτων που γίνονται στις δημιουργικές ή οργανωτικές διαδικασίες των οπτικοακουστικών παραγωγών.
- OC6- Ικανότητα οργάνωσης εργασιών, διεκπεραίωσής τους με τακτικό τρόπο, λαμβάνοντας λογικά αποφάσεις προτεραιότητας στις διάφορες διαδικασίες οπτικοακουστικής παραγωγής.
- OC7- Σεβασμός αλληλεγγύης για τους διαφορετικούς ανθρώπους και λαούς του πλανήτη, καθώς και γνώση των κύριων πολιτιστικών ρευμάτων σε σχέση με τις ατομικές και συλλογικές αξίες και τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Συγκεκριμένες αρμοδιότητες
Θέματα
- CD1- Γνώση της ιστορίας και της εξέλιξης της φωτογραφίας, του κινηματογράφου, του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης μέσω των αισθητικών και βιομηχανικών προτάσεών τους, εκτός από την κοινωνική και πολιτιστική τους σημασία με την πάροδο του χρόνου. Ταυτόχρονα, συσχετίζοντας την τεχνολογική και βιομηχανική εξέλιξη με την οπτικοακουστική γλώσσα και λαμβάνοντας υπόψη τις θεωρητικές-πρακτικές έννοιες των οπτικών και ακουστικών αναπαραστάσεων, των συστημάτων επικοινωνίας και μετάδοσης εννοιών και της πραγματικότητάς τους, καθώς και βασικών συμβολικών και πολιτισμικών αξιών. σωστή ερμηνεία και ανάλυση των σημείων ή των κωδίκων της εικόνας στο σύνολό της.
- CD2- Γνώση και εφαρμογή των τεχνικών και διαδικασιών οπτικοακουστικής παραγωγής και διάδοσης στις διάφορες φάσεις τους, από την άποψη της οργάνωσης και διαχείρισης τεχνικών, ανθρώπινων και δημοσιονομικών πόρων στα διάφορα μέσα τους (κινηματογράφος, τηλεόραση, βίντεο, πολυμέσα, κ.λπ.), μέχρι την εμπορευματοποίησή του.
- CD3- Θεωρητική-πρακτική γνώση οργανωτικών δομών στον τομέα της οπτικής και ηχητικής επικοινωνίας, καθώς και η διαχρονική εξέλιξη και διαχείρισή τους, συμπεριλαμβανομένης της φορολόγησης των οπτικοακουστικών μέσων. Περιλαμβάνει επίσης γνώση και έρευνα για τη φύση και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των θεμάτων της οπτικοακουστικής επικοινωνίας: συγγραφείς, ιδρύματα, εταιρείες, μέσα ενημέρωσης, υποστήριξη και δέκτες.
- CD4- Γνώση και εφαρμογή των τεχνικών και διαδικασιών οπτικοακουστικής δημιουργίας και διάδοσης στις διάφορες φάσεις της, τόσο στον κινηματογράφο και την τηλεόραση, το βίντεο και τα πολυμέσα από την άποψη της σκηνικής από την αρχική ιδέα έως το τελικό τελείωμά της.
- CD5- Γνώση επαγγελματικής δεοντολογίας και δεοντολογίας καθώς και του νομικού συστήματος πληροφόρησης, που επηρεάζει τόσο την επαγγελματική πρακτική όσο και το έργο του επικοινωνούντα.
- CD6- Γνώση της κατάστασης του κόσμου, καθώς και της πρόσφατης ιστορικής του εξέλιξης, ιδιαίτερα των ευρωπαϊκών, μεσογειακών, αμερικανικών και ασιατικών κοινωνιών, εκτός από την κατανόηση των βασικών παραμέτρων του (πολιτικές, οικονομικές και πολιτιστικές).
- CD7- Γνώση της σωστής προφορικής και γραπτής χρήσης της Ισπανικής ή/και της Βαλένθια ως μορφή επαγγελματικής έκφρασης στα μέσα ενημέρωσης.
- CD8- Γνώση άλλων ξένων γλωσσών (ιδιαίτερα εκείνων με μεγαλύτερη διεθνή διάδοση) για να είναι σε θέση να αναλύει γενικά γεγονότα και θέματα που συνήθως αναφέρονται στα διεθνή μέσα.
- CD9- Γνώση και εφαρμογή των διαφορετικών μηχανισμών και στοιχείων κατασκευής σεναρίου λαμβάνοντας υπόψη διαφορετικές μορφές, τεχνολογίες και υποστηρίγματα παραγωγής. Περιλαμβάνεται επίσης θεωρητική και πρακτική γνώση της ανάλυσης, συστηματοποίησης και κωδικοποίησης εμβληματικού περιεχομένου και οπτικοακουστικών πληροφοριών σε διαφορετικά μέσα και τεχνολογίες.
- CD10- Γνώση, αναγνώριση και εφαρμογή πόρων, στοιχείων, μεθόδων και διαδικασιών των διαδικασιών κατασκευής και ανάλυσης οπτικοακουστικών ιστοριών, τόσο γραμμικών όσο και μη γραμμικών, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού, της δημιουργίας και της ανάπτυξης στρατηγικών, καθώς και των εφαρμογών επικοινωνίας πειστική επικοινωνία στις οπτικοακουστικές αγορές.
- CD11- Θεωρητική-πρακτική γνώση και εφαρμογή τεχνολογιών που εφαρμόζονται σε οπτικοακουστικά μέσα (φωτογραφία, ραδιόφωνο, ήχος, τηλεόραση, βίντεο, κινηματογράφος και υποστήριξη πολυμέσων).
- CD12- Θεωρητική-πρακτική γνώση των νομοθετικών μηχανισμών επιπτώσεων στα οπτικοακουστικά ή επικοινωνιακά, καθώς και του νομικού καθεστώτος εφαρμογής του σε οπτικοακουστικές παραγωγές. Επίσης περιλαμβάνει γνώση των ηθικών αρχών και των δεοντολογικών προτύπων της οπτικοακουστικής επικοινωνίας.
- CD13- Γνώση της χωρικής εικόνας και των εικονικών αναπαραστάσεων στο χώρο, τόσο στην ακίνητη όσο και στην οπτικοακουστική εικόνα, καθώς και στα συστατικά στοιχεία της καλλιτεχνικής διεύθυνσης. Αυτή η γνώση καλύπτει επίσης τις σχέσεις μεταξύ εικόνων και ήχων από αισθητική και αφηγηματική άποψη σε διαφορετικά οπτικοακουστικά μέσα και τεχνολογίες. Περιλαμβάνεται επίσης γνώση ψυχολογικών μοντέλων που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για οπτική επικοινωνία και πειθώ μέσω εικόνων.
- CD14- Γνώση ηχητικού σχεδιασμού και ακουστικών αναπαραστάσεων του χώρου, καθώς και των συστατικών στοιχείων σχεδίασης και ηχητικής διακόσμησης («sound designer»). Αυτή η γνώση θα καλύψει επίσης τη σχέση μεταξύ ήχων και εικόνων από αισθητική και αφηγηματική άποψη σε διαφορετικά οπτικοακουστικά μέσα και τεχνολογίες. Περιλαμβάνονται επίσης ψυχολογικά μοντέλα που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για ηχητική επικοινωνία και πειθώ μέσω του ήχου.
- CD15- Γνώση των προϋποθέσεων και των ορίων που το σύστημα διαφήμισης επιβάλλει στη λειτουργία του οπτικοακουστικού παραγωγού.
- CD16- Γνώση της κοινωνίας της αγοράς και των οικονομικών μοντέλων που διέπουν τη δραστηριότητα των οπτικοακουστικών παραγωγών και εταιρειών.
- CD17- Προσδιορισμός των ηθικών προβλημάτων που επηρεάζουν γενικά την κοινωνική επικοινωνία στο πλαίσιο ερμηνείας και ανάλυσης του Κοινωνικού Δόγματος της Εκκλησίας.
- CD18- Γνώση του κοινωνικού περιβάλλοντος στην Ισπανία και τον ισπανόφωνο κόσμο και την ιστορική του αλληλουχία.
- CD19- Αναγνώριση της ιδιαιτερότητας και των διαφορών των κύριων σύγχρονων πολιτικών συστημάτων στο αναλυτικό πλαίσιο του Κοινωνικού Δόγματος της Εκκλησίας.
- CD20- Γνώση των λογοτεχνικών ρευμάτων και κινημάτων και της διακειμενικότητας μεταξύ λογοτεχνίας και κινηματογράφου, ραδιοφώνου και τηλεόρασης και κατανόηση των διαφορικών μεταβλητών λόγω των διαφορετικών εκφραστικών κωδίκων τους.
- CD21- Γνώση διαφορετικών οπτικοακουστικών ειδών.
επαγγελματικές δεξιότητες
- CP1- Ικανότητα και ικανότητα σχεδιασμού και διαχείρισης ανθρώπινων, δημοσιονομικών και τεχνικών πόρων στις διάφορες φάσεις της παραγωγής μιας κινηματογραφικής ή βιντεογραφικής ιστορίας.
- CP2- Ικανότητα δημιουργίας και σκηνοθεσίας της συνολικής σκηνής κινηματογραφικών και βιντεοσκοπικών οπτικοακουστικών παραγωγών, ανάληψη ευθύνης για τη σκηνοθεσία ηθοποιών και προσαρμογή στο σενάριο, το σχέδιο εργασίας ή τον προηγούμενο προϋπολογισμό.
- CP3- Ικανότητα σχεδιασμού και διαχείρισης τεχνικών και ανθρώπινων πόρων σε παραγωγές με μία κάμερα και πολλές κάμερες για τηλεόραση, καθώς και τις τεχνικές και τις διαδικασίες δημιουργίας και παραγωγής στις διάφορες φάσεις της τηλεοπτικής παραγωγής.
- CP4- Ικανότητα και ικανότητα διαχείρισης τεχνικών και διαδικασιών παραγωγής, ηχογράφησης και διάδοσης στην οργάνωση ραδιοφώνου, ηχογράφησης και άλλων προϊόντων ήχου.
- CP5- Χωρητικότητα και χρήση τεχνικών και διαδικασιών στην οργάνωση της φωτογραφικής παραγωγής, καθώς και τεχνικών και διαδικασιών δημιουργίας στον τομέα των στατικών εικόνων γενικά, τόσο σε αναλογικό όσο και σε ψηφιακό περιβάλλον.
- CP6- Ικανότητα χρήσης τεχνικών και διαδικασιών στην οργάνωση και δημιουργία στις διάφορες φάσεις της κατασκευής παραγωγής πολυμέσων και διαδραστικών υλικών.
- CP7- Δυνατότητα εφαρμογής τεχνικών και διαδικασιών σύνθεσης εικόνας σε διαφορετικά οπτικοακουστικά στηρίγματα, με βάση τη γνώση των κλασικών νόμων και των αισθητικών και πολιτισμικών κινημάτων στην ιστορία της εικόνας μέσω νέων τεχνολογιών πληροφοριών.
- CP8- Ικανότητα ανάπτυξης μετρήσεων που συνδέονται με την ποσότητα του φωτός και τη χρωματική ποιότητα κατά τη διαδικασία κατασκευής της εικόνας, με βάση τη θεωρητική και πρακτική γνώση των επιστημονικών θεμελίων της οπτικής.
- CP9- Ικανότητα ανάπτυξης μετρήσεων που συνδέονται με τις ποσότητες και τις ποιότητες του ήχου κατά τη διαδικασία κατασκευής του ήχου, με βάση τη θεωρητική και πρακτική γνώση των επιστημονικών θεμελίων της ακουστικής.
- CP10- Ικανότητα να γράφει άπταιστα κείμενα, σενάρια ή σενάρια στους τομείς της κινηματογραφικής, της τηλεόρασης, του βίντεο, του ραδιοφώνου ή της μυθοπλασίας πολυμέσων.
- CP11- Ικανότητα ανάλυσης οπτικοακουστικών ιστοριών, λαμβάνοντας υπόψη τις βασικές παραμέτρους της ανάλυσης οπτικοακουστικών έργων, θεωρώντας τα εμβληματικά μηνύματα ως κείμενα και προϊόντα των κοινωνικοπολιτικών και πολιτιστικών συνθηκών μιας δεδομένης ιστορικής εποχής.
- CP12- Ικανότητα εντοπισμού των διαδικασιών και τεχνικών που εμπλέκονται στη διεύθυνση και τη διαχείριση των οπτικοακουστικών εταιρειών στη βιομηχανική τους δομή: παραγωγή, διανομή και έκθεση, καθώς και ερμηνεία στατιστικών δεδομένων της οπτικοακουστικής αγοράς. Αυτή η αρμοδιότητα περιλαμβάνει τη διαχείριση και οργάνωση ανθρώπινων ομάδων για την υπάρχουσα οπτικοακουστική παραγωγή.
- CP13- Ικανότητα εφαρμογής διαδικασιών και τεχνικών που εμπλέκονται στην οργάνωση και διαχείριση τεχνικών πόρων σε οποιοδήποτε από τα υπάρχοντα ηχητικά και οπτικά στηρίγματα.
- CP14- Ικανότητα εφαρμογής τεχνικών και διαδικασιών δημιουργίας και διάδοσης στον τομέα της γραφιστικής στις διάφορες φάσεις του, από θεωρητική και πρακτική άποψη.
- CP15- Ικανότητα εφαρμογής τεχνικών και διαδικασιών δημιουργίας και τεχνικών ή ανθρώπινων πόρων που απαιτούνται για τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό παραγωγής ενός οπτικοακουστικού έργου από τα σκηνογραφικά στοιχεία και την εικόνα της μάρκας μέχρι το γραφικό μάρκετινγκ του έργου.
- CP16- Ικανότητα εφαρμογής τεχνικών και διαδικασιών παραγωγής στη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων, μέσω του προγραμματισμού των εμπλεκόμενων ανθρώπινων και τεχνικών πόρων, προσαρμογής σε προηγούμενο προϋπολογισμό.
- CP17- Δυνατότητα αναζήτησης, επιλογής και συστηματοποίησης οποιουδήποτε τύπου οπτικοακουστικού εγγράφου σε βάση δεδομένων, καθώς και η χρήση του σε διάφορες οπτικοακουστικές υποστηρίξεις με χρήση ψηφιακών μεθόδων.
- CP18- Δυνατότητα εφαρμογής αρχών και λειτουργιών οπτικής ταυτότητας για τη δημιουργία ενός εγχειριδίου προτύπων για την εταιρική οπτική ταυτότητα μιας συγκεκριμένης εταιρείας.
- CP19- Ικανότητα ανάλυσης των δομών, των περιεχομένων και των στυλ τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών προγραμμάτων καθώς και των διαφορετικών μεταβλητών που επηρεάζουν τη διαμόρφωσή τους και των επικοινωνιακών και θεαματικών διαδικασιών που δημιουργούνται από αυτές.
- CP20- Ικανότητα εκτέλεσης της τεχνικής οργάνωσης ηχητικού και οπτικού υλικού σύμφωνα με μια ιδέα χρησιμοποιώντας τις αφηγηματικές και τεχνολογικές τεχνικές που είναι απαραίτητες για την επεξεργασία, σύνθεση, φινίρισμα και mastering διαφορετικών οπτικοακουστικών και πολυμεσικών προϊόντων.
- CP21- Ικανότητα σχεδιασμού και σύλληψης της αισθητικής και τεχνικής παρουσίασης της σκηνής μέσω φυσικού ή τεχνητού φωτός και ακουστικών πηγών, λαμβάνοντας υπόψη τα δημιουργικά και εκφραστικά χαρακτηριστικά που προτείνει ο σκηνοθέτης του οπτικοακουστικού έργου.
- CP22- Δυνατότητα εγγραφής ηχητικών σημάτων από οποιαδήποτε πηγή ήχου: ακουστική ή ηλεκτρονική. ψηφιακό ή αναλογικό και να αναμειγνύουν αυτά τα υλικά με συγκεκριμένη πρόθεση λαμβάνοντας υπόψη τα επίπεδα, τα αποτελέσματα και τα επίπεδα του τελικού κατακτημένου μείγματος.
- CP23- Δυνατότητα αναδημιουργίας του ηχητικού περιβάλλοντος μιας οπτικοακουστικής ή πολυμεσικής παραγωγής με βάση την πρόθεση του κειμένου και της αφήγησης μέσω της χρήσης soundtrack, ηχητικών εφέ και soundtrack.
Ακαδημαϊκές δεξιότητες
- CA1- Γνώση θεωριών, μεθόδων και προβλημάτων οπτικοακουστικής επικοινωνίας και των γλωσσών της που χρησιμεύουν ως υποστήριξη για τη δραστηριότητά τους, με βάση τις απαιτήσεις που καθορίζονται ως πειθαρχικές γνώσεις και επαγγελματικές δεξιότητες.
- CA2- Ικανότητα σωστής χρήσης τεχνολογικών εργαλείων στις διάφορες φάσεις της οπτικοακουστικής διαδικασίας, έτσι ώστε οι μαθητές να εκφράζονται μέσω εικόνων ή οπτικοακουστικών ομιλιών με την απαραίτητη τεχνική ποιότητα.
- CA3- Ικανότητα επαρκούς παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας προφορικά ή με οπτικοακουστικά ή ηλεκτρονικά μέσα σύμφωνα με τους κανόνες των κλάδων επικοινωνίας.
- CA4- Ικανότητα καθορισμού θεμάτων έρευνας ή καινοτόμου προσωπικής δημιουργίας που μπορεί να συμβάλει στη γνώση ή την ανάπτυξη οπτικοακουστικών γλωσσών ή στη διερμηνεία τους.
- CA5- Ικανότητα να ενταχθούν και να προσαρμοστούν σε μια επαγγελματική οπτικοακουστική ομάδα, καθιστώντας τα δικά τους ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και εκείνα του συλλογικού έργου στο οποίο έχουν ενταχθεί συμβατά και ακόμη και συνεργικά.
- CA6- Ικανότητα κριτικής αντίληψης του νέου οπτικού και ακουστικού τοπίου που προσφέρει το επικοινωνιακό σύμπαν που μας περιβάλλει, θεωρώντας τα εικονικά μηνύματα ως καρπό μιας συγκεκριμένης κοινωνίας, προϊόν των κοινωνικοπολιτικών και πολιτιστικών συνθηκών μιας συγκεκριμένης ιστορικής εποχής.
- CA7- Ικανότητα ανάληψης ηγεσίας σε έργα που απαιτούν ανθρώπινο δυναμικό και οποιασδήποτε άλλης φύσης, διαχειρίζοντάς τα αποτελεσματικά, αναλαμβάνοντας τις αρχές της κοινωνικής ευθύνης.
- CA8- Ικανότητα κριτικής και στοχαστικής ανάλυσης των κύριων εγγράφων του σύγχρονου Magisterium της Εκκλησίας που αναφέρονται στο φαινόμενο της κοινωνικής επικοινωνίας.
- CA9- Ικανότητα ανάλυσης των κύριων πτυχών που σχετίζονται με τις οικονομικές σχέσεις με βάση τα μεγάλα ιστορικά κείμενα του κοινωνικού Magisterium της Εκκλησίας.
- CA10- Ικανότητα ανάλυσης πρωτογενών και δευτερογενών πηγών ιστορικών γεγονότων.
- CA11- Διάκριση της ισπανικής ιδιαιτερότητας στο δυτικό πλαίσιο.
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
εργασία
Επαγγελματικές προοπτικές
Το έργο των Αποφοίτων στην Οπτικοακουστική Επικοινωνία μπορεί να πραγματοποιηθεί στους ακόλουθους τομείς επαγγελματικής πρακτικής:
- Διαφημιστικά γραφεία
- Κινηματογράφος
- Διδασκαλία
- Εταιρείες επικοινωνίας
- Στούντιο ηχογράφησης
- Ερευνα
- Νέες τεχνολογίες
- Εταιρείες παραγωγής οπτικοακουστικών μέσων
- Ραδιόφωνο
- Τηλεόραση
- Εκδήλωση
Τα διαφορετικά επαγγελματικά προφίλ ενός πτυχιούχου στην Οπτικοακουστική Επικοινωνία είναι:
- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ
- Πατήστε Τμήματα
- Διαχείριση διαφημιστικών πρακτορείων
- Διοίκηση εταιρειών επικοινωνίας
- Διοίκηση εταιρείας παραγωγής
- Διευθυντής
- Καλλιτεχνικός διευθυντής
- Κάτοικος διευθυντής
- σχεδιαστής παραγωγής
- Διδασκαλία
- Ειδικά εφέ σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές
- Φωτογραφία και κινηματογράφος
- ντουλάπια επικοινωνίας
- Σενάριο
- Ερευνητής α/β και κοινωνική επικοινωνία
- Editor
- Διαχειριστής εξοπλισμού
- Προετοιμασία και σχεδιασμός πίνακα ιστοριών
- Παραγωγός
- Προγραμματιστής τηλεόρασης και ραδιοφώνου
- Διευθυντής
- Ήχος
- Κοστούμια, στυλ
- Σχεδιασμός παραγωγής οπτικοακουστικών εκδηλώσεων
- Δημιουργός πολυμέσων