Πτυχίο στην Επιστήμη των Υπολογιστών
University Of Wisconsin - Green Bay
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Green Bay, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ο πρόγραμμα επιστήμη των υπολογιστών είναι για την επίλυση προβλημάτων και την ικανότητα να μαθαίνουν νέες ιδέες και να τις εφαρμόσετε. Αυτό συμβαίνει γιατί η καρδιά του σχεδιασμού του λογισμικού δεν είναι η γλώσσα ή το περιβάλλον του έργου, αλλά η ικανότητα να ορίζουν ένα πρόβλημα, να αναλύσουν διάφορα συστατικά, και έργο και να αξιολογήσει τις πιθανές λύσεις, το σύνολο των οποίων υπόκεινται στους περιορισμούς και τους περιορισμούς που συνδέονται με ένα συγκεκριμένο υπολογιστή.
Οι μαθητές πρέπει να καταλάβουν ότι στη βιομηχανία πρέπει να υπάρχει κάτι περισσότερο από ένα πρόγραμμα εργασίας. Καλό λογισμικό πρέπει όχι μόνο να λειτουργήσει, αλλά θα πρέπει να είναι πλήρως τεκμηριωμένες, γραμμένο με σαφήνεια, και εύκολα τροποποιήσιμο να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες και πιο εκτεταμένες απαιτήσεις.
Επισκόπηση
Το πεδίο της επιστήμης των υπολογιστών υφίσταται σημαντικές αλλαγές ως προς την τεχνολογική πρόοδο και την ανάγκη για αυξήσεις λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών. Οι μαθητές εισέρχονται αυτό το πεδίο δεν πρέπει να δούμε πτυχίο στην επιστήμη των υπολογιστών ως το αποκορύφωμα της μελέτης στον τομέα. Αντίθετα, θα πρέπει να το δούμε ως το πρώτο βήμα σε μια διαδικασία συνεχούς εκπαίδευσης που θα διαρκέσει για όσο διάστημα επιλέξουν να μείνουν στο χώρο. Ο στόχος της Επιστήμης Υπολογιστών σημαντική είναι να παρέχει στους φοιτητές με ένα ισχυρό θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορούν να συνεχίσουν να οικοδομούν ως πεδίου αλλάζει. Οι μαθητές μπορούν να λάβουν οδηγίες σε τομείς όπως ο σχεδιασμός του λογισμικού και τη διαχείριση του έργου, αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, το σχεδιασμό των αλγορίθμων, λειτουργικά συστήματα, συστήματα διαχείρισης βάσεων δεδομένων, νευρωνικά δίκτυα, γραφικά υπολογιστών, προγραμματισμό του δικτύου, και πολλά άλλα.
μαθήματα επιστήμης των υπολογιστών είναι συχνά συγχέεται με μαθήματα προγραμματισμού. Στην πραγματικότητα, χρειάζονται πολύ περισσότερα από ό, τι μάθηση και mastering μια γλώσσα προγραμματισμού. Η καρδιά του σχεδιασμού του λογισμικού δεν είναι η γλώσσα, αλλά η ικανότητα να ορίζουν ένα πρόβλημα, εξετάζει τις διάφορες συνιστώσες, και σχέδιο και να αξιολογήσει τις πιθανές λύσεις, οι οποίες πρέπει να είναι επεκτάσιμη και ισχυρή. Αυτό πρέπει να γίνει υπό την πίεση που υπόκεινται σε περιορισμούς και τους περιορισμούς που είναι συνυφασμένοι με ένα δεδομένο υπολογιστή. Οι μαθητές πρέπει να καταλάβουν ότι στη βιομηχανία πρέπει να υπάρχει κάτι περισσότερο από ένα πρόγραμμα εργασίας. Καλή λογισμικό θα πρέπει να εργαστεί όχι μόνο, αλλά πρέπει να είναι πλήρως τεκμηριωμένες, γραμμένο με σαφήνεια, τροποποιούνται εύκολα να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες και πιο εκτεταμένες απαιτήσεις, και έχουν σχεδιαστεί για τη σταθερότητα, την ασφάλεια, και την ορθότητα.
Εξίσου σημαντικό, το πρόγραμμα παρέχει μια θεωρητική βάση για την επιστήμη των υπολογιστών και βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν ότι υπάρχει περισσότερο για την επιστήμη των υπολογιστών από την ανάπτυξη λογισμικού. Οι μαθητές να αναπτύξουν τις δεξιότητες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν μετά την αποφοίτησή του, αλλά πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να εισάγετε ένα πεδίο το οποίο είναι τόσο ποικίλο και ταχύτατα μεταβαλλόμενο και θα πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμοστούν στις νέες τεχνολογίες. Αυτό απαιτεί μια ισχυρή θεωρητική θεμελίωση με γνώση του πώς οι υπολογιστές εργασίας και πώς την εκτέλεση των καθηκόντων που καθορίζονται στις εφαρμογές λογισμικού. Απαιτεί ότι οι μαθητές σκέφτονται πέρα γραπτώς λογισμικού και να εξερευνήσετε περιοχές όπως τα νευρωνικά δίκτυα, γραφικά υπολογιστών, την ανάλυση αλγόριθμο, ή επιστημονικές εφαρμογές. Αυτή η γνώση είναι ένα σημαντικό συστατικό για την επαγγελματική ανάπτυξη, καθώς τους δίνει τα εργαλεία που χρειάζονται για να αναλύσει και να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα διάφορες επιλογές προγραμματισμού και του σχεδιασμού των δεδομένων και να δείτε τα πιθανά μέλλοντα ως επιστήμη των υπολογιστών εξελίσσεται. Απλά παρέχοντάς τους δεξιότητες που απαιτούνται για την πρόσβαση στο επάγγελμα των υπολογιστών δεν είναι επαρκής. Κάθε φοιτητής πρέπει να είναι έτοιμη να εφαρμόσει ό, τι αυτός ή αυτή έχει μάθει, προκειμένου να προσαρμοστούν στις αναπόφευκτες αλλαγές που θα συμβούν. Κάθε πρέπει επίσης να έχουν τη δυνατότητα να μάθουν νέες ιδέες και να τις εφαρμόσετε.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος Επιστήμης Υπολογιστών έτοιμοι να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους σε μεταπτυχιακό επίπεδο ή να υποβάλουν αίτηση για entry-level θέσεις στη βιομηχανία. Τυπικές θέσεις εργασίας entry-level είναι προγραμματιστής ή προγραμματιστής / αναλυτής θέσεις.
Φοιτητές με ειδίκευση στην Επιστήμη των Υπολογιστών έχουν δύο επιλογές. Το πρώτο είναι το πειθαρχικό κομμάτι και είναι σχεδιασμένο για όσους ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν σταδιοδρομία σε τομείς όπως η ανάπτυξη λογισμικού αμέσως μετά την αποφοίτησή τους. Δίνει έμφαση σε κεντρικά θέματα της επιστήμης των υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένων θεμελιώδη θεωρία και τη μηχανική λογισμικού. Οι μαθητές που επιλέγουν αυτό το κομμάτι θα πρέπει επίσης να επιλέξετε ένα ανήλικο από τον κατάλογο των διεπιστημονικών ανηλίκων που προσφέρονται από το Πανεπιστήμιο. Οι πιο συχνές επιλογές είναι Επιστήμες της Πληροφορίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές. Το δεύτερο κομμάτι είναι μια διεπιστημονική κομμάτι που συνδυάζει την επιστήμη υπολογιστών και των μαθηματικών μαθημάτων. Έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν κάποιες από τις πιο πολύπλοκες αρχές που αποτελούν το θεμέλιο των θεμάτων, όπως η ανάλυση αλγορίθμου, συστήματα αρίθμησης, κωδικοποίηση, επίσημη γλώσσα, και κρυπτογράφηση. Παρά το γεγονός ότι εξυπηρετεί, επίσης, τους φοιτητές οι οποίοι δεσμεύονται καριέρα μετά την αποφοίτησή τους, οι εν λόγω φοιτητές με ενδιαφέρον στην επιδίωξη μεταπτυχιακές σπουδές στην επιστήμη των υπολογιστών ενθαρρύνονται να επιλέξουν αυτό το κομμάτι. Οι μαθητές λαμβάνουν αυτό το κομμάτι δεν είναι υποχρεωμένοι να επιλέξουν μια διεπιστημονική ανηλίκου.
Όλοι οι εγγεγραμμένοι σπουδαστές έχουν πρόσβαση σε εγκαταστάσεις πληροφορικής του Πανεπιστημίου. Λογαριασμούς σπουδαστών επιτρέπουν στους μαθητές να έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία από δύο υπολογιστές PC-συμβατό και Macintosh, Linux και servers βάσεων δεδομένων (για επιλεγμένα μαθήματα), διάφορα περιβάλλοντα ανάπτυξης λογισμικού, και φυσικά το διαδίκτυο. Επίσης, λόγω της συμμετοχής του τμήματος στο Microsoft Academic Alliance, αυτούς που είναι εγγεγραμμένοι στα μαθήματα Πληροφορικής δικαιούνται επίσης τα δικαιώματα για χρήση στο σπίτι για μια ποικιλία των προϊόντων της Microsoft. Labs είναι ανοικτό επτά ημέρες την εβδομάδα και στελεχώνονται από συμβούλους οι οποίοι παρέχουν βοήθεια για τη χρήση των εγκαταστάσεων. Οι αίθουσες διδασκαλίας έχουν επίσης συνδέσεις δικτύου που επιτρέπουν επιδείξεις λογισμικού και εφαρμογών διαδικτύου για να ενσωματωθούν με διαλέξεις στην τάξη. Υπάρχει επίσης μια Επιστήμης Υπολογιστών διδασκαλία εργαστήριο με 28 σταθμούς εργασίας και εγκαταστάσεις οθόνη που υποστηρίζουν εντολή Επιστήμη των Υπολογιστών.
Μαθήματα Πληροφορικής έχουν μια αυστηρή δομή προϋπόθεση. Είναι επιτακτική ανάγκη οι μαθητές να μάθουν τι μαθήματα αποτελούν προϋποθέσεις για τους άλλους και όταν αυτά προσφέρονται. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να μιλήσουν με έναν σύμβουλο πολύ νωρίς στην καριέρα κολέγιο τους.
Οι μαθητές αναζητούν πληροφορίες σχετικά με την πιστοποίηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Εκπαίδευσης.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να σχεδιάσει τη λογική και τις πληροφορίες που δομές που απαιτούνται για τη δημιουργία λογισμικού σε θέση να λύσει τα προβλήματα που υπόκεινται σε καθορισμένη περιορισμούς.
- Οι μαθητές πρέπει να αναπτύξουν τις δύο γραπτές και προφορικές δεξιότητες επικοινωνίας που υποστηρίζουν τον σχεδιασμό και την τεκμηρίωση των προϊόντων λογισμικού και υπηρεσιών κοινής ωφελείας βοήθεια.
- Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να αναλύσει το λογισμικό για να καθορίσει την ορθότητα και, εάν λανθασμένη, είναι σε θέση να προσδιορίσει την αιτία των σφαλμάτων και να τα διορθώσετε.
- Οι μαθητές πρέπει να κατανοήσουν θεμελιώδεις αρχές και τη θεωρία των δύο υλικού και λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών και των μαθηματικών θεμέλια πάνω στα οποία χτίζεται Επιστήμης Υπολογιστών.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Επιστήμης Υπολογιστών (Data Science Track)
- Bethlehem, Ηνωμένες Πολιτείες
Bachelor of Science σε Προσομοίωση και Οπτικοποίηση
- Winter Park, Ηνωμένες Πολιτείες
Bachelor of Science στην ανάπτυξη παιχνιδιών
- Winter Park, Ηνωμένες Πολιτείες