Πτυχίο στη διαχείριση μάρκετινγκ
IPAM
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Lisbon, Πορτογαλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
6 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το πτυχίο στοχεύει στην ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων για ένα ρόλο στο μάρκετινγκ.
Καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος, οι μαθητές πραγματοποιούν έργα σε συνεργασία με εταιρείες, ανταποκρίνονται σε πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις, συμμετέχουν σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς μάρκετινγκ IPAM , παρακολουθούν μαθήματα που διδάσκονται από εταιρείες και επισκέπτονται ορισμένους οργανισμούς για να μάθουν για την επαγγελματική πραγματικότητα ενός διευθυντή Του μάρκετινγκ.
Οι μαθητές έχουν επίσης την ευκαιρία να προετοιμαστούν για πιστοποιήσεις ψηφιακού μάρκετινγκ: Hubspot, Google, Facebook, Instagram, Linkedin, το οποίο τους επιτρέπει να απορροφήσουν έναν τομέα μάρκετινγκ τόσο θεμελιώδες σήμερα.
Εταιρείες
Το 85% των αναλυτικών μονάδων βασίζεται στην επίλυση πραγματικών περιπτώσεων εθνικών ή διεθνών εταιρειών. Είναι μια μοναδική ευκαιρία να εφαρμόσουμε, σε πραγματικό πλαίσιο, τα θεωρητικά θεμέλια που αποκτήθηκαν στην τάξη.
Στις τελευταίες εκδόσεις του πτυχίου, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν με γνωστές μάρκες όπως: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Aga Khan Foundation, Casa Ronald McDonald Foundation, Google, H3, IKEA Matosinhos, Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, μεταξύ άλλων.
Διεθνής εμπειρία
IPAM πρωτόκολλα συνεργασίας με περισσότερα από 50 διεθνή εκπαιδευτικά ιδρύματα, επιτρέποντας στους μαθητές να αναλάβουν μια περίοδο διεθνούς κινητικότητας, εντός ή εκτός της ευρωπαϊκής ηπείρου.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Συμβουλευτείτε τη δομή του προγράμματος σπουδών - Πτυχίο Διοίκησης Μάρκετινγκ - Λισαβόνα και Πτυχίο Διοίκησης Μάρκετινγκ - Πόρτο
1ο Εξάμηνο
- Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
- Μέθοδοι Έρευνας και Έρευνας
- Επιχειρηματική γλώσσα και παρουσίαση
- Πολιτισμός, Ιδεολογία και Αγορά
- Βασικές αρχές διαχείρισης
2ο Εξάμηνο
- Μάρκετινγκ
- Εταιρική Οικονομία
- Συμπεριφορά καταναλωτή
- Περιγραφικά στατιστικά
- Εργαστήριο Μάρκετινγκ και Καταναλωτή Α
3ο Εξάμηνο
- Διαχείριση Επικοινωνίας
- Μελέτες αγοράς
- Διαχείριση προϊόντων
- Οικονομικά και Διεθνείς Επιχειρήσεις
- Μέθοδοι Πρόβλεψης
4ο Εξάμηνο
- Οργανωτική συμπεριφορά
- δημοσιότητα
- Διαχείριση Τιμών
- Λογιστική διαχείριση
- Εργαστήριο Μάρκετινγκ και Καταναλωτή Β
5ο Εξάμηνο
- Ομαδική δυναμική και κινούμενα σχέδια
- Διαχείριση καναλιών διανομής
- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
- Χρηματοοικονομική διαχείριση
- Σχέδιο μάρκετινγκ
6ο Εξάμηνο
- Συμπεριφορά αγοράς και πώλησης
- Πληροφοριακά συστήματα
- Διαχείριση ανθρώπων
- Πρακτική άσκηση στο Μάρκετινγκ ή Καταναλωτή
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Εταιρείες -- Πτυχίο Marketing Management - Λισαβόνα
Περίπου το 85% των ενοτήτων του προγράμματος σπουδών βασίζεται στην επίλυση μιας υπόθεσης μάρκετινγκ για εθνικές ή διεθνείς εταιρείες.
Αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία να γίνουν πράξη, σε πραγματικό πλαίσιο, οι θεωρητικές βάσεις που αποκτήθηκαν στην τάξη.
Στις τελευταίες εκδόσεις του Πτυχίου, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν με γνωστές μάρκες όπως: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, μεταξύ άλλων.
- Τμήμα μάρκετινγκ
- Διευθυντής Εμπορικού Τμήματος
- Social Media και Social Selling Λειτουργίες
- Διαχείριση προϊόντων/υπηρεσιών/αγοράς.
- Διαχείριση εμπορικού μάρκετινγκ, άμεσο μάρκετινγκ, merchandising.
- Υπεύθυνος για την εσωτερική επικοινωνία σε οργανισμούς.
- Ρόλοι πωλήσεων, όπως διαχείριση λογαριασμού ή στέλεχος λογαριασμού
- Web-Marketing / ηλεκτρονικό εμπόριο;
- Βοηθός μάρκετινγκ,
- Βοηθός επικοινωνίας και εικόνας.
- Εκδηλώσεις
- Τεχνικός Έρευνας Αγοράς;
- Υπεύθυνος για τις σχέσεις με τους καταναλωτές.
Συνεργάτες - Πτυχίο Marketing Management - Πόρτο
Το 85% των διδακτικών ενοτήτων βασίζεται στην επίλυση πραγματικών υποθέσεων από εθνικές ή διεθνείς εταιρείες. Αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία να γίνουν πράξη, σε πραγματικό πλαίσιο, οι θεωρητικές βάσεις που αποκτήθηκαν στην τάξη.
Στις τελευταίες εκδόσεις του Πτυχίου, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν με γνωστές μάρκες όπως: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, μεταξύ άλλων.
- Προϊόν / Υπηρεσία / Διαχείριση Αγοράς
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Διευθυντής Εμπορικού Τμήματος
- Ρόλοι πωλήσεων όπως διαχείριση λογαριασμού ή στέλεχος λογαριασμού
- Social Media και Social Selling Λειτουργίες
- Διαδικτυακό μάρκετινγκ / Ηλεκτρονικό εμπόριο
- Βοηθός μάρκετινγκ
- Βοηθός επικοινωνίας και εικόνας
- Τεχνικός Έρευνας Αγοράς
- Υπεύθυνος για τις σχέσεις με τους πελάτες
- Trade Marketing, Direct Marketing και Merchandising Management
Μαρτυρίες Φοιτητών
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Marketing και Έρευνα Αγοράς
- León, Ισπανία
BSc (Hons) Business Management με Marketing με έτος ίδρυσης
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Manchester, Ηνωμένο Βασίλειο + 1 περισσότερο
BSc (Hons) Business Management with Marketing
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Manchester, Ηνωμένο Βασίλειο + 1 περισσότερο