Πτυχίο Τεχνών (Honours) σε Σπουδές Μέσων και Επικοινωνίας
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Kuala Lumpur, Μαλαισία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 22.615 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* σύνολο για Μαλαισιανούς φοιτητές: 78.000 RM | σύνολο για διεθνείς φοιτητές: 88.200 RM/22.615 USD
Εισαγωγή
APU-Πρόγραμμα διπλού πτυχίου DMU
Οι φοιτητές που βρίσκονται στο Πρόγραμμα Πτυχίου θα έχουν την επιλογή να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Διπλού Πτυχίου APU Σύμφωνα με αυτό το Πρόγραμμα, οι φοιτητές θα λάβουν 2 Πιστοποιητικά Πτυχίου και Μεταγραφές μετά την αποφοίτησή τους: 1 από το Πανεπιστήμιο Ασίας Ειρηνικού ( APU ), τη Μαλαισία και 1 από το Πανεπιστήμιο De Montfort (DMU), Ηνωμένο Βασίλειο.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περίγραμμα προγράμματος
Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να παρέχει στους μαθητές:
- Γνώση με κάποια πρακτική και τεχνική τεχνογνωσία στα μέσα ενημέρωσης και την επικοινωνιακή πειθαρχία σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κλάδου.
- Αποτελεσματικός στην επικοινωνία και επιδεικνύει καλή ποιότητα ηγεσίας σε έναν οργανισμό.
- Ικανός να αναλύει και να επιλύει θέματα ή προβλήματα που σχετίζονται με τα μέσα και την επικοινωνία με καινοτόμο, δημιουργικό και ηθικό τρόπο μέσω μιας βιώσιμης προσέγγισης.
- Ικανός να επιδείξει επιχειρηματικές δεξιότητες και να αναγνωρίσει την ανάγκη για δια βίου μάθηση για επιτυχημένη επαγγελματική εξέλιξη στον τομέα των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας.
Επίπεδο πτυχίου 1
Οι μαθητές θα είναι εξοπλισμένοι με το θεωρητικό και εννοιολογικό πλαίσιο των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας ως κλάδου. Επιπλέον, οι μαθητές θα εκτεθούν επίσης στη βασική κατανόηση του πλαισίου μέσα στο οποίο λειτουργεί η βιομηχανία των μέσων και της επικοινωνίας μέσω ενοτήτων όπως Σύγχρονες Σπουδές Μέσων, Αρχές Δημοσίων Σχέσεων, Ψηφιακή Εικονογράφηση και Βασικές αρχές Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά Καταναλωτή και Δημιουργική Πρακτική.
Κοινές ενότητες
- Διαπολιτισμική επικοινωνία
- Εισαγωγή στη Γραφιστική
- Ψηφιακή εικονογράφηση
- Βασικές αρχές μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή και δημιουργική πρακτική
Εξειδικευμένες ενότητες
- Βασικές Έννοιες στις Θεωρίες της Επικοινωνίας
- Αρχές Διαφήμισης
- Σύγχρονα ΜΜΕ
- Αρχές Δημοσίων Σχέσεων
Επίπεδο πτυχίου 2
Θα διδαχθεί ένα ευρύτερο φάσμα δεξιοτήτων, στο οποίο οι μαθητές θα αποκτήσουν καλύτερη κατανόηση του ευρέος φάσματος των εργαλείων των μέσων μαζικής ενημέρωσης και των εξειδικευμένων δεξιοτήτων επικοινωνίας που θα εφαρμοστούν στον κλάδο των μέσων και της επικοινωνίας. Θα καλλιεργήσουμε περαιτέρω τη δημιουργικότητα και την καινοτομία τους, καθώς και την ανεξάρτητη μάθηση για να τους προετοιμάσουμε για το σύγχρονο περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης.
Κοινές ενότητες
- Οπτικός Πολιτισμός
- Διαχείριση Δημιουργικότητας και Καινοτομίας
Εξειδικευμένες ενότητες
- Στρατηγικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Εκδηλώσεων
- Στρατηγικές και τακτικές Δημοσίων Σχέσεων
- Μεσα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
- Έρευνα Μέσων και Επικοινωνίας
- Δημοσιογραφία
Προαιρετικές ενότητες (επιλέξτε 1)
- Πολιτική Επικοινωνία
- Ψηφιακή και Βιωματική Διαφήμιση
Πρακτική άσκηση (16 εβδομάδες)
Οι φοιτητές θα πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση/βιομηχανική κατάρτιση για ελάχιστη περίοδο 16 εβδομάδων για να τους προετοιμάσουν για μια ομαλή μετάβαση από την τάξη στο εργασιακό περιβάλλον.
Επίπεδο πτυχίου 3
Οι σπουδαστές θα κάνουν χρήση των προηγούμενων σπουδών και της βιομηχανικής τους εμπειρίας για να επεκτείνουν την εξοικείωσή τους για να ειδικευτούν σε μια συγκεκριμένη περιοχή μέσων και να αναπτύξουν ανώτερες δεξιότητες στην πρακτική επικοινωνίας και καινοτόμα δημιουργικά αποτελέσματα. Ένα έργο τελευταίου έτους απαιτεί από αυτούς να αναλάβουν ένα πρακτικό έργο μέσων και επικοινωνίας, ώστε να εφαρμόσουν όλη την τεχνογνωσία και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν τόσο από την τάξη όσο και από το περιβάλλον πρακτικής άσκησης. Η επιτυχής ολοκλήρωση του έργου του τελευταίου έτους αποτελεί απόδειξη της ικανότητας του μαθητή να συνδυάζει τη γνώση των μέσων και τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη και τις αναλυτικές δεξιότητες για να δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο προσωπικών επιτευγμάτων.
Κοινές ενότητες
- Επικοινωνίες Κρίσης
Εξειδικευμένες ενότητες
- Πειστική Κειμενογραφική
- Κοινό και Fandom
- Έρευνες σε ΜΜΕ και Επικοινωνιακές Σπουδές
- Εκπομπή Δημοσιογραφίας
- Παγκόσμιες Διαφημιστικές Πρακτικές
- Έργο ΜΜΕ και Επικοινωνίας
Προαιρετικές ενότητες (επιλέξτε 1)
- Επικοινωνιακός Έλεγχος και Στρατηγική
- Ολοκληρωμένη Πρακτική Επικοινωνιών Μάρκετινγκ
υποχρεωτικά μαθήματα MQA*
- Εθνοτικές σχέσεις (M'sian Students)
- Ισλαμικός και Ασιατικός Πολιτισμός (M'sian Students)
- Μαλαισιανές Σπουδές (Διεθνείς φοιτητές)
- Γλώσσα επικοινωνίας της Μαλαισίας (Διεθνείς φοιτητές)
- Επαγγελματικές Επικοινωνιακές Δεξιότητες στο Χώρο Εργασίας
- Employee & Employment Trends
- Συνδιδ
(*Όλοι οι μαθητές απαιτείται να ολοκληρώσουν επιτυχώς αυτές τις ενότητες όπως ορίζεται από τον Οργανισμό Προσόντων της Μαλαισίας.)
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Επιλογές καριέρας
- Δημοσιογράφος
- Copywriters
- Στέλεχος Επικοινωνίας
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Υπεύθυνος Ανάπτυξης Καμπάνιας
- Στέλεχος Διαφήμισης και Προβολής
- Στέλεχος Πωλήσεων ΜΜΕ
- Στρατηγός Social Media
- Υπεύθυνος Social Media
- Παραγωγός Ψηφιακών Μέσων
- Ειδικός Επικοινωνίας Μάρκας
- Προγραμματιστής περιεχομένου
- Συντονιστής Μάρκετινγκ
- Συγγραφέας ψηφιακού περιεχομένου