Πτυχίο Επιστήμης Επικοινωνίας και Μέσων
Corvinus University of Budapest
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Budapest, Ουγγαρία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
6 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.400 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
* ανά εξάμηνο για αιτούντες εκτός ΕΟΧ
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
- Τμήμα αρμόδιο για το πρόγραμμα: Ινστιτούτο Επικοινωνίας και Κοινωνιολογίας
- Εκπαιδευτής προγράμματος: Δρ. Veszelszki Ágnes
- Πρόγραμμα πτυχίου: Επιστήμη Επικοινωνίας και Μέσων
- Ειδίκευση: Κοινωνική Επιστήμη
- Ώρα προγράμματος σε εξάμηνα: 6 εξάμηνα
- Γλώσσα προγράμματος : Αγγλικά
- Τοποθεσία / Τοποθεσία: Βουδαπέστη
- Τμήμα: Πλήρης απασχόληση
- Τύπος προγράμματος: Κανονικό
Λάβετε εκτενή εκπαίδευση στις διαδικασίες, τους οργανισμούς, τις πρακτικές και τα αποτελέσματα της δημόσιας επικοινωνίας, καθώς και των παραδοσιακών και νέων μέσων. Ας σας παρουσιάσουμε τις πιο σύγχρονες διεθνείς πρακτικές στη μεθοδολογία της έρευνας επικοινωνίας, επιτρέποντάς σας να μελετήσετε και να αναλύσετε τα φαινόμενα επικοινωνίας και μέσων ως επαγγελματίας. Γραφεία επικοινωνίας, PR-, στρατηγικά, αναλυτικά και συμβουλευτικά γραφεία, πρακτορεία σχεδιασμού εκδηλώσεων και εταιρείες κατάρτισης, τμήμα επικοινωνιών και Τύπου, έντυπα και διαδικτυακά μέσα, εκδότες θα σας περιμένουν μετά την αποφοίτηση. Κάνε αίτηση τώρα!
Δίδακτρα: 560 000 HUF (001600 ευρώ ανά εξάμηνο για αιτούντες ΕΟΧ, 2400 ευρώ ανά εξάμηνο για αιτούντες εκτός ΕΟΧ.
Το επίπεδο προσόντων που μπορεί να επιτευχθεί στο πρόγραμμα Bachelor και ο τίτλος της πιστοποίησης
- Επίπεδο προσόντων: bachelor (baccalaureus, συντομογραφία: BA).
- Προσόντα στα Ουγγρικά: kommunikátor.
- Προσόντα στα Αγγλικά: Ειδικός στην Επικοινωνία.
Ο αριθμός των πιστώσεων που πρέπει να συμπληρωθούν για το πτυχίο: 180 μονάδες
Διεθνής τυπική ταξινόμηση της εκπαίδευσης Τομέας εκπαίδευσης κωδικός: 321
Στόχοι εκπαίδευσης πτυχίου
Ο στόχος του πτυχίου είναι να εκπαιδεύσει εμπειρογνώμονες επικοινωνίας με γνώση των θεσμών και των θεσμικών συστημάτων στους διάφορους τομείς επικοινωνίας. Είναι γνώστες σχετικά με τους τομείς της κοινωνικής επικοινωνίας, τις δομές των θεσμών σε αυτούς τους τομείς, τα πρωτεύοντα ιδρύματα επικοινωνίας και μέσων μαζικής ενημέρωσης και τις εσωτερικές λειτουργίες της επικοινωνίας και των μέσων. Με τις επιτευχθείσες γνώσεις, ικανότητες και στάσεις, είναι απόλυτα ικανοί να εκτελούν εργασία που σχετίζεται με την επικοινωνία στα ιδρύματα στις σκηνές της επικοινωνίας. Είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους σε επίπεδο Master.
Επίτευξη επαγγελματικών ικανοτήτων
Ο επικοινωνιακός έχει τη γνώση
- Γνωρίζει τα κύρια στοιχεία της εργαλειοθήκης κοινωνικών επιστημών και κατανοεί τις συνδέσεις που χρησιμεύουν ως βάση της επιστημονικής εξερεύνησης της κοινωνίας και της κοινωνικής επικοινωνίας.
- Γνωρίζει τις κύριες σχέσεις σχετικά με τη λειτουργία της κοινωνίας και τα σχετικά επιστημονικά πλαίσια.
- Γνωρίζει και κατανοεί τους μηχανισμούς των κοινωνικών φαινομένων που διερευνώνται από τις επικοινωνίες και τις επιστήμες των μέσων και τα υποσυστήματά τους.
- Έχει μια επισκόπηση των κοινωνικών σφαιρών του πεδίου: τα κανονιστικά συστήματα και οι επιχειρησιακές πρακτικές των θεσμών, της οικονομίας, της πολιτικής, των επιστημών, των τεχνών, της ηθικής, της θρησκείας, της γλώσσας και του νόμου.
- Γνωρίζει τους πιο σημαντικούς παράγοντες των κοινωνικών, διαρθρωτικών, οικονομικών και πολιτικών διαδικασιών που καθορίζουν τους τομείς της επικοινωνίας και των μέσων ενημέρωσης.
- Έχει αυτοπεποίθηση γνώση της μεθοδολογίας, κατανοεί και βλέπει τις δυνατότητες και τις προοπτικές της μεθοδολογικής καινοτομίας.
Ο επικοινωνιακός έχει δεξιότητες
- Είναι ικανό να πλοηγηθεί στις βαθύτερες διασυνδέσεις του πεδίου και στα πρακτικά προβλήματα που σχετίζονται με την κοινωνία, την επικοινωνία και την επιστήμη των μέσων και τις πιθανές λύσεις τους.
- Είναι ικανό να επεξεργάζεται αποτελεσματικά νέες γνώσεις στον τομέα. Διαχειρίζεται έντυπους και ψηφιακούς πόρους, κοινωνικές επιστήμες και βάσεις δεδομένων έρευνας μέσων, καθώς και τις συσκευές που τα χρησιμοποιούν με αυτοπεποίθηση.
- Είναι σε θέση να συνθέσει μια σύγκριση των βασικών θεωριών και εννοιών της κοινωνικής επικοινωνίας, να εκφράσει ορθολογικά επιχειρήματα, δηλ. Να διαμορφώσει μια γνώμη και να το υποστηρίξει σε συζητήσεις σε διάφορους τομείς επικοινωνίας.
- Με βάση τις βασικές θεωρητικές γνώσεις, είναι σε θέση να αναπτύξει μια λειτουργική υπόθεση που αποκαλύπτει τις πραγματικές αλληλεπιδράσεις των διαδικασιών στους τομείς της κοινωνικής επικοινωνίας που διερευνά γεγονότα, την καταλληλότερη εμπειρική μέθοδο για τη μελέτη της και την έννοια της επεξεργασίας των αποτελεσμάτων.
- Είναι ικανός για μια εις βάθος ανάλυση των γεγονότων που συγκεντρώνονται στα επίπεδα και τους τομείς επικοινωνίας που συναντώνται κατά τη διάρκεια της θεωρητικής και πρακτικής εργασίας, και αποκαλύπτει τις σχέσεις από τα αποτελέσματα.
- Είναι ικανό να λαμβάνει ρεαλιστικές κρίσεις βάσει επεξεργασμένων πληροφοριών στους τομείς της επικοινωνίας και της έρευνας των μέσων ενημέρωσης και να διατυπώνει ανεξάρτητες προτάσεις βάσει των συνεπειών που προκύπτουν από αυτές.
- Χρησιμοποιεί το λεξιλόγιο του επαγγέλματος, βασικές επιστημονικές έννοιες και τα στοιχεία του εξειδικευμένου λεξιλογίου με αυτοπεποίθηση.
- Είναι ικανό να λαμβάνει αποφάσεις σε επαγγελματικές (διαπροσωπικές, ομαδικές, δημόσιες, οργανωτικές, διαπολιτισμικές και μαζικές επικοινωνίες) διαδικασίες λήψης αποφάσεων στον τομέα της εμπειρίας του / της στο επίπεδο πρακτικής εφαρμογής.
Ο επικοινωνιακός έχει στάσεις
- Είναι ανοιχτό σε μια δυναμική και βασισμένη στην αξία λήψη κοινωνικών αλλαγών είναι ανοιχτή για την προσαρμογή απόψεων που καταπολεμούν τις προκαταλήψεις.
- Δέχεται ότι το πολιτιστικό φαινόμενο είναι ιστορικά και κοινωνικά καθορισμένο και μεταβλητό.
- Αποδέχεται τη θρησκευτική και κοινωνική, ιστορική και σημερινή πολυμορφία των ουγγρικών και ευρωπαϊκών ταυτοτήτων και αναλαμβάνει την ευθύνη για την αναπαράσταση αυτών των αξιών.
- Οι επιθυμίες να μάθουν για τους μη ευρωπαϊκούς πολιτισμούς είναι ανοιχτές και ανεκτικές σε αυτούς τους πολιτισμούς.
- Αποδέχεται και αναλαμβάνει συνεχώς την ποικιλομορφία της σκέψης στην κοινωνική επιστήμη, αντιπροσωπεύει τη βασική της οπτική γωνία πραγματικά στις άμεσες και ευρύτερες κοινότητές του.
- Είναι ευαίσθητο και ανοιχτό στα πιο σοβαρά κοινωνικά προβλήματα, με μια κοσμοθεωρία που βασίζεται στην επαγγελματική και προσωπική αλληλεγγύη με εκείνους που είναι λιγότερο τυχεροί και πιο ευάλωτοι.
- Είναι αφιερωμένο στην κοινωνική ισότητα, στις δημοκρατικές αξίες σε κάθε πτυχή της ζωής, στο κράτος δικαίου και στην ευρωπαϊκή κοινότητα αξιών και είναι ικανός να διατυπώνει απόψεις στο κατάλληλο φόρουμ.
- Είναι ανοιχτή σε όλες τις μορφές επαγγελματικής καινοτομίας είναι αποδεκτή, αλλά είναι κατάλληλα επικριτική για τη θεωρητική, πρακτική και μεθοδολογική καινοτομία.
- Είναι ανοιχτό στην κριτική αυτοαξιολόγηση, τις διάφορες μορφές επαγγελματικής κατάρτισης, τις μεθόδους αυτο-βελτίωσης μιας πνευματικής κοσμοθεωρίας, και προσπαθεί να τον βελτιώσει σε αυτούς τους τομείς.
- Είναι ικανός να μαθαίνει και να βελτιώνει συνεχώς τις επικοινωνιακές δεξιότητες και τον αυτο-προβληματισμό σχετικά με τις ικανότητες σε αυτόν τον τομέα.
- Συνειδητά και υπεύθυνα αντιπροσωπεύει την επακόλουθη παρακολούθηση και προστασία των νομικών, ηθικών και επαγγελματικών κανόνων της κοινωνίας, του επαγγελματικού τομέα και του χώρου εργασίας.
- Συνειδητά αντιπροσωπεύει μεθόδους που χρησιμοποιούνται στο επάγγελμα και αποδέχεται τη μεθοδολογική ποικιλομορφία άλλων επιστημονικών τομέων.
- Αποδέχεται και συνειδητοποιεί μια στάση και έναν τρόπο ζωής με επίγνωση της υγείας.
Ο επικοινωνιακός έχει αυτονομία και ευθύνες
- Αναλαμβάνει έναν ανεξάρτητο, καινοτόμο ρόλο στα επαγγελματικά περιβάλλοντα των επικοινωνιών και των επιστημών των μέσων ενημέρωσης για να επιβεβαιώσει την άποψή του για την κοινωνία.
- Στο δικό του επαγγελματικό περιβάλλον, αναπτύσσει μια ιστορικά και πολιτικά συνεκτική ατομική άποψη που βοηθά στην ανάπτυξη και επίγνωση του εαυτού του και του περιβάλλοντος.
- Σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας, είναι ικανό να εκτελεί και να διαχειρίζεται πολύπλοκες εργασίες με βάση επαγγελματικά πρότυπα.
- Οργανώνει το δικό του έργο και το έργο των υφισταμένων με ανεξαρτησία και υπευθυνότητα που είναι κατάλληλο για τη θέση του στην οργανωτική δομή.
- Παρουσιάζει τις απόψεις σε επαγγελματικά και κοινωνικά φόρουμ ως κυρίαρχος ηθοποιός, εκπροσωπεί το επάγγελμα, την οργάνωση και την επαγγελματική ομάδα με υπευθυνότητα.
- Είναι ανεξάρτητο, εποικοδομητικό και κατηγορηματικό σε μορφές συνεργασίας εντός και εκτός του ιδρύματος.
- Αναλαμβάνει την ευθύνη για τις επαγγελματικές του εκδόσεις σε οποιαδήποτε γλώσσα, γνωρίζει τις πιθανές συνέπειές τους.
Επαγγελματικές ιδιότητες
Οι επιστημονικοί τομείς και οι τομείς στους οποίους βασίζεται η εκπαίδευση είναι: Οι υποδεικνυόμενες ικανότητες μπορούν να επιτευχθούν με την εκμάθηση γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικά με την επαγγελματική κοινωνικοποίηση και με την εκμάθηση των θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων που είναι ενσωματωμένες στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
- Μαθήματα θεμελίωσης επικοινωνίας και κοινωνικής επιστήμης 40-55 μονάδες.
(Άνθρωπος και Κοινωνία, Κοινωνική Επικοινωνία, Εισαγωγή στις Κοινωνικές Επιστήμες, Εισαγωγή στην Κοινωνική Ψυχολογία, Ενότητα Εισαγωγικών Πρακτικών, Ικανότητες Επικοινωνίας (Γραπτές και Πρακτικές Επικοινωνίας Μέσων, Μέθοδοι Έρευνας Επικοινωνίας)
- Επικοινωνιακή θεωρία και πρακτικές μελέτες, 101-116 μονάδες.
(Πεδία Επικοινωνίας, Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίας, Λειτουργία Ιδρυμάτων Επικοινωνίας και Λειτουργίες Επικοινωνίας Ιδρυμάτων, Πτυχές Επικοινωνίας, Πολιτισμού και Επικοινωνίας, Οπτική Επικοινωνία, Μελέτες Επαγγελματικής Πρακτικής)
Η εξειδίκευση που προτείνει το εκπαιδευτικό ίδρυμα αποτελεί θεωρητική και πρακτική γνώση που είναι ικανή να εργαστεί στον συγκεκριμένο τομέα, βελτιώνει τις προσωπικές ικανότητες και οδηγεί σε εξειδικευμένες ικανότητες που σχετίζονται με μεμονωμένα ενδιαφέροντα. Η πιστωτική αξία των προαιρετικών μαθημάτων στις σπουδές της πρακτικής και της θεωρίας της επικοινωνίας είναι 40-44 μονάδες.
Απαιτήσεις ξένης γλώσσας
Η απόκτηση ενός προπτυχιακού πτυχίου απαιτεί μια ενδιάμεση "B2" σύνθετη τύπου αναγνωρισμένη από το κράτος εξέταση γλώσσας σε μια σύγχρονη ξένη γλώσσα ή ισοδύναμο πιστοποιητικό ή δίπλωμα αποφοίτησης γυμνασίου.
Απαιτήσεις πρακτικής άσκησης
Η πρακτική άσκηση είναι τουλάχιστον 80 ώρες, που δαπανάται σε ιδρύματα στους διάφορους τομείς επικοινωνίας.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Media Communications BA (Hons)
- Bath, Ηνωμένο Βασίλειο
Bachelor in Communication and Media: Concentration in Media Marketing
- Prague, Τσεχία
Πτυχίο Μέσων και Επικοινωνιών
- Online