Πτυχίο Διεθνούς Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας
New European College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Munich, Γερμανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 - 4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 4.900 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
01 Jul 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
26 Aug 2024
* ανά εξάμηνο
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα πτυχίου έχει σχεδιαστεί για να σας εξοπλίσει με τη γνώση και την κατανόηση των βασικών πτυχών της επιχειρηματικής θεωρίας και πρακτικής. Μέσω των μαθημάτων μας, οι μαθητές εμβαθύνουν σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, όπως Μάρκετινγκ, Οικονομικά, Οικονομικά, Επιχειρηματικότητα και Επικοινωνία. Περιπτωσιολογικές μελέτες, εργασίες έργων, εταιρικές επισκέψεις, προσκεκλημένοι ομιλητές και εκδηλώσεις δικτύωσης ενσωματώνονται στα μαθήματα που σας επιτρέπουν να δοκιμάζετε και να εφαρμόζετε συνεχώς όσα έχετε μάθει στον πραγματικό κόσμο με εταιρείες και επαγγελματίες του κλάδου.
Για να βελτιώσετε περαιτέρω τις δεξιότητές σας που απαιτούνται για να γίνετε ένας επιτυχημένος διευθυντής, μαθήματα ξένων γλωσσών και υποχρεωτική εργασιακή εμπειρία, μαζί με πρόσθετα εργαστήρια επικοινωνίας και σεμινάρια διαχείρισης συνοδεύουν τις σπουδές σας.
Είτε παγκόσμιες εταιρείες, μικρού και μεσαίου μεγέθους είτε οικογενειακές επιχειρήσεις – όλες οι εταιρείες είναι οι πιθανοί εργοδότες σας μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος πτυχίου μας.
Οι ειδικοί του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας λαμβάνουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και συνδέουν αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία με μια επωνυμία, ένα στυλ σπιτιού και μια φιλοσοφία. Το μάρκετινγκ μπορεί να οριστεί ως η ενδιάμεση λειτουργία μεταξύ της ανάπτυξης του προϊόντος και των πωλήσεων.
Οι διαχειριστές επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας μιας εταιρείας εξετάζουν συνεχώς τα υφιστάμενα συστήματα, το ανθρώπινο δυναμικό και τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται, την αλυσίδα εφοδιασμού και τον αγωγό πωλήσεων – όλους τους τομείς που επηρεάζονται άμεσα από στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το σχολικό έτος στο New European College χωρίζεται σε δύο περιόδους – Χειμερινό και Θερινό Εξάμηνο, και έξι κύρια τμήματα που διαρκούν έξι εβδομάδες το καθένα. Κάθε τετράγωνο έξι εβδομάδων αποτελείται από δύο εβδομάδες μαθημάτων, ακολουθούμενες από μια εβδομάδα έργου, στη συνέχεια δύο ακόμη εβδομάδες μαθημάτων, ακολουθούμενες από μια εβδομάδα εξετάσεων, για την ολοκλήρωση της ενότητας.
Οι Γλώσσες και οι Εβδομάδες Έργων αποτελούν βασικά στοιχεία του προγράμματος Bachelor. Τα μαθήματα γλώσσας προσφέρονται στην αρχή κάθε τριμήνου για τα τρία ολόκληρα τμήματα. Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Έργου, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εργαστούν σε ομάδες σε μια πρακτική περίπτωση ή προσομοίωση με στόχο να παρουσιάσουν ένα τελικό «pitch» και να αξιολογήσουν την εμπειρία τους στο τέλος της εβδομάδας.
Το πρόγραμμα Marketing & Communication στοχεύει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων που απαιτεί ένας σύγχρονος Υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων.
Οι μαθητές εισάγονται σε ενότητες όπως η Μαζική Επικοινωνία, οι Δημόσιες Σχέσεις και το Εμπορικό σήμα της Εταιρείας, αλλά και τομείς του μάρκετινγκ όπως η Έρευνα Μάρκετινγκ, το Niche Marketing και το E-Presence.
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους τους, οι μαθητές θα κληθούν να σχεδιάσουν ένα εταιρικό σχέδιο επικοινωνίας ή μια στρατηγική μάρκετινγκ ως μέρος ενός επιχειρηματικού σχεδίου.
Εκθεσιακός χώρος
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Απαιτούνται ειδικοί στο μάρκετινγκ και στις επικοινωνίες σε κάθε εταιρεία και σε κάθε κλάδο, επομένως οι δυνατότητες σταδιοδρομίας είναι απεριόριστες.
Οι ευκαιρίες περιλαμβάνουν:
- Ερευνα αγοράς
- Διαχείριση σήματος
- Διαφήμιση
- Προσφορές
- Δημόσιες σχέσεις
- Διαχείριση κρίσεων
Πολλοί απόφοιτοι του Wittenborg έχουν βρει άμεση απασχόληση σε μικρού μεγέθους εταιρείες μάρκετινγκ και επικοινωνίας και ορισμένοι έχουν δημιουργήσει δικά τους πρακτορεία. Αυτοί οι μαθητές κατανοούν ότι η ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ και εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας για τις εταιρείες μπορεί να είναι εξαιρετικά προσοδοφόρα, εξειδικευμένη εργασία και ότι η επιτυχία βρίσκεται συχνά στην ικανότητα μέτρησης λύσεων. Οι απόφοιτοι έχουν επίσης βρει σταδιοδρομία σε μη κερδοσκοπικούς και κυβερνητικούς οργανισμούς, εργάζονται σε τομείς όπως οι δημόσιες σχέσεις και η διεθνής επικοινωνία.