Πρόγραμμα Πτυχίου Μάρκετινγκ
Menlo College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Atherton, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Aug 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Οι έμποροι βοηθούν σε γενικές γραμμές τον οργανισμό να επικεντρωθεί στα «4 Ps» — Προϊόν, Τιμή, Τόπος και Προώθηση. Βοηθούν στον εντοπισμό και στο σχεδιασμό των απαραίτητων προϊόντων και υπηρεσιών, στον καθορισμό κατάλληλων στρατηγικών τιμολόγησης, στον τρόπο παροχής αυτών των προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω των κατάλληλων καναλιών διανομής και στον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες θα γνωρίζουν και θα ενδιαφέρονται για αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Οι δυνατότητες καριέρας περιλαμβάνουν πωλήσεις, ανάπτυξη προϊόντων, διαχείριση προϊόντων, διαφήμιση και έρευνα μάρκετινγκ, μεταξύ άλλων. Τα άτομα με ισχυρό υπόβαθρο μάρκετινγκ είναι καλά εξοπλισμένα για να γίνουν επιχειρηματίες και να αναπτύξουν τις δικές τους επιχειρήσεις.
Οι σπουδαστές μάρκετινγκ ολοκληρώνουν το βασικό πρόγραμμα σπουδών στις επιχειρήσεις (39 μονάδες) που παρακολουθούν όλοι οι φοιτητές επιχειρήσεων. Το βασικό πρόγραμμα σπουδών διασφαλίζει ότι όλοι οι κύριοι των επιχειρήσεων έχουν μια σταθερή κατανόηση του συνόλου της επιχειρηματικής επιχείρησης. Στη συνέχεια, η κύρια κατηγορία μάρκετινγκ αποτελείται από μαθήματα ανώτερου τμήματος στη στρατηγική μάρκετινγκ, την έρευνα αγοράς, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, το μάρκετινγκ Διαδικτύου, καθώς και μαθήματα επιλογής σε συνολικά 30 μονάδες. Απαιτείται πρακτική άσκηση για όλους τους κλάδους μάρκετινγκ. Το πτυχίο μπορεί να ολοκληρωθεί σε τέσσερα χρόνια σπουδών.
Στην κατεύθυνση Μάρκετινγκ:
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να διεξάγουν πρωτογενή και δευτερογενή έρευνα για τον εντοπισμό πιθανών αγορών, τις ανάγκες/επιθυμίες των καταναλωτών και την κατάλληλη κατάτμηση της αγοράς ως αποτέλεσμα της λήψης του MKT 335 – Marketing Research και της ολοκλήρωσης του ερευνητικού έργου σε αυτό.
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να περιγράψουν τους καταναλωτές για ένα δεδομένο σύνολο προϊόντων ή υπηρεσιών και να κατανοήσουν γιατί οι καταναλωτές συμπεριφέρονται με τον τρόπο που συμπεριφέρονται σε σχέση με τις αγοραστικές τους αποφάσεις ως αποτέλεσμα της λήψης του MKT 436 – Consumer Behavior.
- Οι μαθητές θα κατανοήσουν τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμες στο Διαδίκτυο στο πλαίσιο των παραδοσιακών στοιχείων του προϊόντος, της τιμής, του τόπου και της προώθησης. Οι μαθητές θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ως αποτέλεσμα της λήψης του MKT 437 – Internet Marketing.
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να αναλύσουν ένα περίπλοκο πρόβλημα που βασίζεται στην αγορά, να εντοπίσουν πιθανές λύσεις, να προτείνουν μια στρατηγική και να την υπερασπιστούν ως αποτέλεσμα της προετοιμασίας περιπτωσιολογικών μελετών στο MKT 409 – Strategic Marketing.
Καθηγητές
Φάμπιαν Έγκερς
Lan Jiang
Εκθεσιακός χώρος
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
- Prague, Τσεχία
Bachelor of Business Administration στο μάρκετινγκ
- Dahlonega, Ηνωμένες Πολιτείες
- Gainesville, Ηνωμένες Πολιτείες
Bachelor of Science στο μάρκετινγκ
- Erie, Ηνωμένες Πολιτείες