Προπτυχιακό μάθημα στο μάρκετινγκ μόδας
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Florence, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 18.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
16 Oct 2024
* κόστος εγγραφής 2.500 € + τέλος μαθήματος 14.700 €
Εισαγωγή
Όσοι ασχολούνται με το μάρκετινγκ στη βιομηχανία μόδας έχουν μια βαθιά κατανόηση του συστήματος, των διαδικασιών, των μεθόδων και των υλικών. Ξέρουν πώς να διαβάζουν τη βιομηχανία και την αγορά και χρησιμοποιούν τις δεξιότητές τους για να γίνουν ένα σημαντικό σημείο σύνδεσης μεταξύ της εταιρείας και του στόχου.
Το προπτυχιακό μάθημα στο Fashion Marketing ασχολείται με τα πολιτιστικά ζητήματα, τις τεχνικές και τις μεθοδολογίες που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός καινοτόμου στρατηγικού έργου μάρκετινγκ και επικοινωνίας, με ιδιαίτερη προσοχή στον ψηφιακό κόσμο, τα κοινωνικά μέσα και τις προκλήσεις της ηθικής και της αειφορίας. Μεγάλο μέρος της διδασκαλίας ασχολείται με το θέμα του μάρκετινγκ που προορίζεται τόσο ως εργαλείο επικοινωνίας για την επωνυμία και το προϊόν όσο και ως πειθαρχία της μελέτης που εφαρμόζεται στη λογική της αγοράς.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Το IED Network προσφέρει 182 υποτροφίες για τα προπτυχιακά του προγράμματα που πραγματοποιούνται στην Ιταλία και την Ισπανία.
Η IED Italia και η Accademia di Belle Arti Aldo Galli προσφέρουν 152 υποτροφίες για μαθήματα που πραγματοποιούνται στο Μιλάνο, Κάλιαρι, Φλωρεντία, Ρώμη, Τορίνο και στην Accademia di Belle Arti Aldo Galli στο Κόμο. Προθεσμία υποβολής αιτήσεων 5 Μαΐου 2022.
Το IED Spain προσφέρει 30 υποτροφίες για μαθήματα που πραγματοποιούνται στη Μαδρίτη, τη Βαρκελώνη και το Μπιλμπάο.
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων 5 Απριλίου 2022
Καλή τύχη.
Διδακτέα ύλη
Μεθοδολογία και δομή
Ο στόχος της διαδρομής της μελέτης είναι να εξηγήσει πώς να διαβάσει τη μόδα κατανοώντας όλα τα στοιχεία μέσω των πολιτιστικών, ιστορικών και κοινωνικών σημείων της, την επέκταση της σημασίας της στην αγορά σε σχέση με την ανάλυση, τη θέση, τη διανομή, την ταυτότητα, το εμπορικό σήμα και τον καταναλωτή Εκτός από τις τυπικές μεθόδους και γλώσσες επικοινωνίας για το Διαδίκτυο και τα νέα μέσα, τις τάσεις και τις εξελίξεις στυλ.
Κατά τη διάρκεια των τριών ετών, η διδασκαλία υποστηρίζει μια ποιοτική και ποσοτική προσέγγιση στο μάρκετινγκ, που προορίζεται ως όργανο αφήγησης και επικοινωνίας της μάρκας και του προϊόντος και ως πειθαρχία μελέτης και μέτρησης που εφαρμόζεται στη λογική της αγοράς. Συγκεκριμένες έννοιες και εργαλεία όπως έρευνα αγοράς και ανάλυση, επιχειρηματικά σχέδια, προϋπολογισμός, σχεσιακό και ιογενές μάρκετινγκ, ψυχολογία καταναλωτών και ανάλυση επωνυμίας, βοηθούν στην κατανόηση της μόδας ως ένα σύστημα τάσεων και αναγκών και στην πρόταση ενός προϊόντος, καταναλωτή και του τομέα ανάλυση.
Ο στόχος του μαθήματος είναι να αναπτύξει τις απαραίτητες δεξιότητες και μια σύγχρονη προσέγγιση στις προκλήσεις και τις πολυπλοκότητες του συστήματος μόδας και του πολιτισμού του, ανταποκρινόμενος στις ανάγκες της αυτονομίας και της κριτικής στάσης, της καινοτομίας και της ποιότητας, που συνδέονται με το σχεδιασμό ενός οργανικού και ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ.
Κατάταξη
Η IED προσπαθεί να οικοδομήσει ένα υποστηρικτικό περιβάλλον και μια σχέση συνεργασίας με τους εταίρους. Γι' αυτό το IED παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για να υποστηρίξει τους υποψήφιους φοιτητές στην εξερεύνηση ευκαιριών, στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων και στο σχεδιασμό του μέλλοντός τους. Χάρη στην καινοτόμο μεθοδολογία και την επαγγελματική επιτυχία των φοιτητών IED, τα Υπουργεία Παιδείας και Έρευνας των χωρών όπου δραστηριοποιείται άμεσα το IED –Ιταλία, Ισπανία και Βραζιλία– έχουν επίσημα διαπιστευθεί την πλειοψηφία των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών μαθημάτων IED.
Το IED είναι ένα διεθνές δίκτυο εκπαίδευσης με 100% ιταλικό DNA. Η IED δραστηριοποιείται στους τομείς της εκπαίδευσης και της έρευνας, στους κλάδους του Design, της Μόδας, των Εικαστικών Τεχνών, της Επικοινωνίας και της Διοίκησης των δημιουργικών βιομηχανιών για πάνω από 50 χρόνια. Η αποστολή του IED είναι να προσφέρει στα νεαρά ταλέντα μια ενδελεχή εκπαίδευση – τόσο θεωρητική όσο και πρακτική – και να τους παραδώσει τη «Γνώση και νοοτροπία σχεδιασμού» που θα είναι ο βασικός παράγοντας επιτυχίας στην καριέρα τους.
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του IED, η αλληλεπίδραση μεταξύ των πολιτισμών δημιουργεί δημιουργικότητα, η οποία μετατρέπεται σε καινοτομία: δίνοντας προσοχή στις συνεχείς αλλαγές που συμβαίνουν στους τρόπους που σκεφτόμαστε, επικοινωνούμε, χτίζουμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εκπαίδευση IED αντιπροσωπεύει μια ευκαιρία προσέγγισης ενός πιο συνειδητού μέλλοντος. Το IED είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα σχολείο: χάρη στην ακλόνητη δέσμευσή του στην καινοτομία, είναι το χωνευτήρι όπου ξεδιπλώνονται συνεχώς νέες γενιές επαγγελματισμού. Το IED σχηματίζει ένα πραγματικά μοναδικό δίκτυο συναντήσεων, εμπειριών, ανθρώπων και πολιτισμών. Οι μαθητές μας αναπτύσσουν μια βαθιά αίσθηση του ανήκειν και η κίνησή τους να καινοτομούν και να μοιράζονται πόρους, ιδέες και επαφές δημιουργεί μια δεμένη κοινότητα Αποφοίτων
Αποτέλεσμα προγράμματος
Πλαίσιο – Επικοινωνώ μόδα σημαίνει να μπορείς να σχεδιάζεις και να διαχειρίζεσαι ολοκληρωμένες στρατηγικές επικοινωνίας, να οργανώνεις διαφημιστικές καμπάνιες, να συντονίζεις τη σχέση με τα μέσα ενημέρωσης και τους άλλους παίκτες του κλάδου, να οργανώνεις εκδηλώσεις και σόου, να φροντίζεις για τις δημόσιες σχέσεις, αλλά πάνω από όλα να αναπτύσσεις σχέδια έναρξης για προϊόντα, σχεδιαστές και μάρκες μόδας.
Μεθοδολογία και δομή – Ο στόχος της διαδρομής της μελέτης είναι να εξηγήσει πώς να διαβάζει τη μόδα κατανοώντας όλα τα στοιχεία μέσα από τα πολιτιστικά, ιστορικά και κοινωνικά της σημάδια, την επέκταση του νοήματός της στην αγορά σε σχέση με ανάλυση, τοποθέτηση, διανομή, ταυτότητα, επωνυμία και τον καταναλωτή εκτός από τις τυπικές μεθόδους και γλώσσες επικοινωνίας για το διαδίκτυο και τα νέα μέσα, τις τάσεις και τις εξελίξεις του στυλ.
Κατά τη διάρκεια των τριών χρόνων, η διδασκαλία υποστηρίζει μια ποιοτική και ποσοτική προσέγγιση στο μάρκετινγκ, που προορίζεται ως όργανο αφήγησης και επικοινωνίας της μάρκας και του προϊόντος και ως πειθαρχία μελέτης και μέτρησης που εφαρμόζεται στη λογική της αγοράς. Συγκεκριμένες έννοιες και εργαλεία όπως έρευνα αγοράς και ανάλυση, επιχειρηματικά σχέδια, προϋπολογισμός, σχεσιακό και ιογενές μάρκετινγκ, ψυχολογία καταναλωτών και ανάλυση επωνυμίας, συμβάλλουν στην κατανόηση της μόδας ως ένα σύστημα τάσεων και αναγκών, και στην πρόταση προϊόντος, καταναλωτή και τομεακή ανάλυση .
Ο στόχος του μαθήματος είναι να αναπτύξει τις απαραίτητες δεξιότητες και μια σύγχρονη προσέγγιση στις προκλήσεις και τις πολυπλοκότητες του συστήματος μόδας και του πολιτισμού του, ανταποκρινόμενος στις ανάγκες της αυτονομίας και της κριτικής στάσης, της καινοτομίας και της ποιότητας, που συνδέεται με το σχεδιασμό ενός οργανικού και πλήρες σχέδιο μάρκετινγκ.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
- Ειδικός επωνυμίας και επικοινωνίας
- Ειδικός στο εμπόριο
- Υπεύθυνος προϊόντων
- Αγοραστής μόδας
- Ειδικός Λιανικής & Καταστήματος
- Digitalηφιακός Συντονιστής.