Διπλό πτυχίο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην παιδική ηλικία
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Valencia, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
5 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 5.782 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Επίσημος τίτλος: Διπλός τίτλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην παιδική ηλικία
Διάρκεια / ECTS: 5 έτη / 312 ECTS
Χώροι / Πανεπιστημιούπολη: 80 / Moncada - Alfara; 80 / Elche. 80 / Castellón
Δίδαξε στα ισπανικά
Αποτελέσματα μάθησης
Αυτό που μας κάνει διαφορετικούς;
1. Η 5-τρόπος Απασχολησιμότητα: Απασχολησιμότητα συνολικό σχέδιο Μάστερ
Το να είσαι δάσκαλος στην Κοινότητα της Βαλένθια απαιτεί αρκετές διαπιστεύσεις. Το στοίχημα μας είναι ότι ο φοιτητής της Εκπαίδευσης της CEU-UCH ολοκληρώνει το πτυχίο στο 4ο έτος με τις πιστοποιήσεις που κατέχει επίσης. Και φυσικά, χωρίς να πληρώνω περισσότερα. Έτσι ώστε η απασχολησιμότητά σας να είναι μέγιστη από το μηδέν λεπτό που αφήνετε το πανεπιστήμιο:
- English Εκπαίδευση: Μπορείτε finalizarás το βαθμό με τον τίτλο που σας δίνει τη δυνατότητα να διδάξει οποιοδήποτε θέμα στα αγγλικά.
- Valenciano κατάρτισης: μπορείτε να φτάσετε στο τέλος του τίτλου βαθμό που σας δίνει τη δυνατότητα να διδάξει οποιοδήποτε θέμα σε αυτή τη γλώσσα.
- Τίτλος για τη διδασκαλία της Καθολικής Θρησκείας: να διδάξει καθολική θρησκεία. Κάτι που ήδη απαιτούν οι περισσότεροι εργοδότες κέντρα, δημόσια ή ιδιωτική.
- Αντιθέσεις προετοιμασίας: Επιπλέον, στο 4ο έτος, προσφέρουμε πρωτοποριακές εκπαίδευση σε τεχνικές προετοιμασίας αντιθέσεις.
- Διαπίστευση εγκάρσιες ικανότητες: τεχνική υποστήριξη κατάρτισης για τη βελτίωση της απασχολησιμότητας και την ικανότητά σας για την επιχειρηματικότητα. Και εγώ διαπίστευση στο τέλος της ποιότητας για να εμπλουτίσουν το βιογραφικό σας.
2. Η άμεση επαφή με το επάγγελμα
Επειδή καταλαβαίνουμε ότι για να γίνει ένας καλός δάσκαλος πρέπει να είναι από την πρώτη επαφή με τους καλύτερους επαγγελματίες:
- Πολλοί από τους καθηγητές μας είναι εξαιρετική καθηγητές εργάζονται ενεργά για την καινοτομία στα σχολεία.
- Και τα υλικά που έχουν αναπτυχθεί στο βαθμό ολοκληρωθεί με άμεση εκπαίδευση σε σχολεία και κολέγια, εργαστήρια και σεμινάρια για να αναπτυχθούν σωματικά σε αυτά τα κέντρα.
3. Αναγνώριση των πιστώσεων
Αν έχετε ολοκληρώσει ένα κύκλο τριτοβάθμιας επαγγελματικής κατάρτισης μπορεί να έχει μια σημαντική αναγνώριση των πιστώσεων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις επικυρώσεις και την αναγνώριση των πιστώσεων μπορείτε να ελέγξετε τον πίνακα των ισοδυναμίες CFGS ή να ζητήσετε μια προσωπική συνέντευξη.
Από την άλλη πλευρά, οι απόφοιτοι και στην επιστήμη της Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση πτυχία μας με ευνοϊκούς όρους όσον αφορά τις πιστώσεις για να ολοκληρώσει το βαθμό.
4 Η διεθνής διάσταση
- Γλώσσα: Αγγλικά χωρίς πρόσθετη εκπαίδευση για να βελτιώσουν το επίπεδο σας.
- Διεθνή Χρηματιστήρια: με συντονισμένες μας με την κινητικότητα Erasmus σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, ώστε να μπορείτε να σπουδάσουν ένα εξάμηνο ή μάθημα σε άλλο πρόγραμμα της χώρας.
- Πρακτικές εκτός Ισπανίας: στα σχολεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Πολωνία, η Ιρλανδία ...
- Πρακτικές σε δίγλωσσα σχολεία: δίγλωσσα σχολεία και οι Βρετανοί Βαλένθια.
5.Dobles βαθμούς διπλασιάζει ειδικό βαθμούς
Μπορείτε να παρακολουθήσετε δύο πανεπιστημιακών, ενώ αγωνιστικά προγράμματα συμβατά με όλες τις αίθουσες διδασκαλίας στις ίδιες εγκαταστάσεις και, φυσικά, χωρίς να πληρώνουν δύο φορές. Έτσι είναι τα διπλά ειδικός βαθμούς από το Πανεπιστήμιο της διπλής βαθμούς.
href = "http://www.uchceu.es/estudios/doble-grado/educacion-infantil-primaria
Διδακτέα ύλη
γενικές δεξιότητες
- Γνωρίζοντας τα βασικά θεμέλια του ανθρώπου και τη στήριξη της αξιοπρέπειας του ατόμου.
- Γνωρίστε και αφομοιώστε τα ανθρωπολογικά θεμέλια, που υποστηρίζουν τις μεγάλες αρχές του εκπαιδευτικού έργου, ιδιαίτερα αυτές που βασίζονται στο χριστιανικό μήνυμα.
- Ανάλυση και σύνθεση των κοινωνικών πραγματικοτήτων και των ρευμάτων σκέψης που επηρεάζουν το ιστορικό μέλλον της Ανθρωπότητας, που βασίζονται στο χριστιανικό μήνυμα.
- Γνωρίστε τις κατευθυντήριες γραμμές που προσφέρει η χριστιανική ανθρωπολογία για κοινωνικά ζητήματα και ειδικά για οτιδήποτε αναφέρεται στην οικογένεια και την εκπαίδευση.
- Αναλύστε τον περίπλοκο κόσμο των κοινωνικών σχέσεων που καθορίζουν τη μοίρα του ανθρώπου, προσπαθώντας να κατανοήσει την ύπαρξη και το μυστήριο που περιβάλλει την ανθρωπότητα.
- Αναλύστε τις διαφορετικές προτάσεις και λύσεις που δίνονται στο κοινωνικό ζήτημα, δίνοντας έμφαση στην κοινωνική προοπτική του Magisterium.
- Κριτική επίγνωση της ύπαρξης της υπέρβασης και η εμπειρία της στο θρησκευτικό γεγονός.
- Συστηματική γνώση του θρησκευτικού γεγονότος σε διάφορους πολιτισμούς, καθώς και της κοινωνικής, ηθικής και πολιτισμικής επιρροής του.
- Επίγνωση και σεβασμός για τις θρησκείες των άλλων πολιτισμών.
- Δυνατότητα να εντοπίσει και να κατανοήσει το νόημα της θρησκευτικής γλώσσας, ως τρόπος έκφρασης το ανέκφραστο.
- Κριτική επίγνωση της άρρηκτης σχέσης μεταξύ μιας πεποίθησης και της πράξης της.
- Η γνώση της κεντρικότητας της μορφής του Ιησού Χριστού στο μήνυμα και τη χριστιανική ηθική.
- λεπτομερή γνώση του ουσιαστικού περιεχομένου της χριστιανικής πίστεως.
- Γνωρίστε την αξία της χριστιανικής οικογένειας ως υποστήριξης για εκπαιδευτικές διαδικασίες και ως τομέα αριστείας για αρμονική ανάπτυξη.
- Να γνωρίζουν τα ανθρωπολογικά θεμέλια του εκπαιδευτικού έργου.
Συγκεκριμένες αρμοδιότητες
- Γνωρίστε τους στόχους, το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών και τα κριτήρια αξιολόγησης της Προσχολικής Εκπαίδευσης.
- Προωθήσουν και να διευκολύνουν τη μάθηση στην πρώιμη παιδική ηλικία, από ένα παγκόσμιο και χωρίς αποκλεισμούς διαφορετικών γνωστικών, συναισθηματικών, ψυχοκινητικών και θεληματικό διαστάσεων προοπτική.
- Σχεδιασμός και ρύθμιση χώρων μάθησης σε περιβάλλοντα διαφορετικότητας που αντιμετωπίζουν τις μοναδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, την ισότητα των φύλων, την ισότητα και τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
- Προώθηση της συνύπαρξης στην τάξη και έξω από αυτήν και αντιμετώπιση της ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων. Να γνωρίζουν πώς να παρατηρούν συστηματικά τα πλαίσια μάθησης και συνύπαρξης και να ξέρουν πώς να αναστοχάζονται πάνω σε αυτά.
- Σκεφτείτε ως ομάδα την αποδοχή των κανόνων και το σεβασμό των άλλων. Προώθηση της αυτονομίας και της μοναδικότητας κάθε μαθητή ως παράγοντες διαπαιδαγώγησης συναισθημάτων, συναισθημάτων και αξιών στην πρώιμη παιδική ηλικία.
- Γνωρίστε την εξέλιξη της γλώσσας στην πρώιμη παιδική ηλικία, ξέρετε πώς να εντοπίζετε πιθανές δυσλειτουργίες και διασφαλίζετε τη σωστή εξέλιξή της. Αντιμετωπίστε αποτελεσματικά καταστάσεις εκμάθησης γλωσσών σε πολυπολιτισμικά και πολυγλωσσικά πλαίσια. Εκφραστείτε προφορικά και γραπτά και κατακτήστε τη χρήση διαφορετικών τεχνικών έκφρασης.
- Γνωρίστε τις εκπαιδευτικές επιπτώσεις των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών και, ειδικότερα, της τηλεόρασης στην πρώιμη παιδική ηλικία.
- Γνωρίστε τα βασικά της διατροφής και της υγιεινής των παιδιών. Γνωρίστε τα θεμέλια της πρώιμης φροντίδας και τις βάσεις και τις εξελίξεις που μας επιτρέπουν να κατανοήσουμε τις ψυχολογικές, μαθησιακές και δομικές διαδικασίες της προσωπικότητας στην πρώιμη παιδική ηλικία.
- Γνωρίστε την οργάνωση των σχολείων προσχολικής εκπαίδευσης και την ποικιλομορφία των δράσεων που συνιστούν τη λειτουργία τους. Ας υποθέσουμε ότι η άσκηση της διδακτικής λειτουργίας πρέπει να τελειοποιηθεί και να προσαρμοστεί στις επιστημονικές, παιδαγωγικές και κοινωνικές αλλαγές σε όλη τη διάρκεια της ζωής.
- Λειτουργήστε ως σύμβουλος γονέων σε σχέση με την οικογενειακή εκπαίδευση την περίοδο 0-6 και αποκτήστε κοινωνικές δεξιότητες στη θεραπεία και τη σχέση με την οικογένεια κάθε μαθητή και με τις οικογένειες συνολικά.
- Αναλογιστείτε τις πρακτικές στην τάξη για να καινοτομήσετε και να βελτιώσετε το διδακτικό έργο. Αποκτήστε συνήθειες και δεξιότητες για αυτόνομη και συνεργατική μάθηση και προωθήστε την στους μαθητές.
- Κατανοήστε τη λειτουργία, τις δυνατότητες και τα όρια της εκπαίδευσης στη σημερινή κοινωνία και τις θεμελιώδεις δεξιότητες που επηρεάζουν τα σχολεία προσχολικής εκπαίδευσης και τους επαγγελματίες τους. Γνωρίστε μοντέλα βελτίωσης ποιότητας με εφαρμογή σε εκπαιδευτικά κέντρα.
- Η κατανόηση των εκπαιδευτικών και των διαδικασιών μάθησης κατά την περίοδο 0-6, στην οικογένεια, κοινωνικό και σχολικό πλαίσιο.
- Γνωρίστε τις εξελίξεις στην εξελικτική ψυχολογία της παιδικής ηλικίας στις περιόδους 0-3 και 3-6.
- Γνωρίστε τα βασικά της έγκαιρης φροντίδας.
- Αναγνωρίστε την ταυτότητα της σκηνής και τα γνωστικά, ψυχοκινητικά, επικοινωνιακά, κοινωνικά και συναισθηματικά χαρακτηριστικά της.
- Γνωρίζοντας πώς να προάγετε την απόκτηση συνηθειών γύρω από την αυτονομία, την ελευθερία, την περιέργεια, την παρατήρηση, τον πειραματισμό, τη μίμηση, την αποδοχή κανόνων και ορίων, συμβολικό και ευρετικό παιχνίδι.
- Γνωρίστε την παιδαγωγική διάσταση της αλληλεπίδρασης με συνομηλίκους και ενήλικες και ξέρετε πώς να προάγετε τη συμμετοχή σε συλλογικές δραστηριότητες, τη συνεργατική εργασία και την ατομική προσπάθεια.
- Προσδιορίστε τις μαθησιακές δυσκολίες, τις γνωστικές δυσλειτουργίες και εκείνες που σχετίζονται με την προσοχή.
- Μάθετε πώς να ενημερώνετε άλλους ειδικούς επαγγελματίες για να αντιμετωπίσουν τη συνεργασία του κέντρου και του εκπαιδευτικού στην αντιμετώπιση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών που προκύπτουν.
- Αποκτήστε πόρους για την προώθηση της εκπαιδευτικής ένταξης των μαθητών με δυσκολίες.
- Δημιουργήστε και διατηρήστε δεσμούς επικοινωνίας με τις οικογένειες για να επηρεάσετε αποτελεσματικά την εκπαιδευτική διαδικασία.
- Γνωρίζουν και γνωρίζουν πώς να εκτελούν τα καθήκοντα του δασκάλου και του συμβούλου σε σχέση με την οικογενειακή εκπαίδευση.
- Προώθηση και συνεργασία σε δράσεις εντός και εκτός σχολείου, που οργανώνονται από οικογένειες, δημοτικά συμβούλια και άλλους φορείς με αντίκτυπο στην εκπαίδευση των πολιτών.
- Αναλύστε κριτικά και ενσωματώστε τα πιο σχετικά ζητήματα της σημερινής κοινωνίας που επηρεάζουν την οικογενειακή και σχολική εκπαίδευση: κοινωνικός και εκπαιδευτικός αντίκτυπος των οπτικοακουστικών γλωσσών και οθονών. αλλαγές στο φύλο και στις σχέσεις μεταξύ των γενεών. πολυπολιτισμικότητα και διαπολιτισμικότητα· των διακρίσεων και της κοινωνικής ένταξης και της αειφόρου ανάπτυξης.
- Γνωρίστε την ιστορική εξέλιξη της οικογένειας, τους διαφορετικούς τύπους οικογενειών, τον τρόπο ζωής και την εκπαίδευση στο οικογενειακό πλαίσιο.
- Γνωρίστε τις βασικές αρχές υγιούς ανάπτυξης και συμπεριφοράς.
- Προσδιορίστε διαταραχές στον ύπνο, τη διατροφή, την ψυχοκινητική ανάπτυξη, την προσοχή και την ακουστική και οπτική αντίληψη.
- Συνεργασία με εξειδικευμένους επαγγελματίες για την επίλυση αυτών των προβλημάτων.
- Εντοπίστε συναισθηματικές, διατροφικές ελλείψεις και ελλείψεις ευεξίας που διαταράσσουν την επαρκή σωματική και πνευματική ανάπτυξη των μαθητών.
- Κατανοήστε ότι η καθημερινή δυναμική στην προσχολική εκπαίδευση αλλάζει ανάλογα με κάθε μαθητή, ομάδα και κατάσταση και ξέρετε πώς να είστε ευέλικτοι στην άσκηση της διδακτικής λειτουργίας.
- Αξιολογήστε τη σημασία της σταθερότητας και της κανονικότητας στο σχολικό περιβάλλον, τα ωράρια και τις διαθέσεις των εκπαιδευτικών ως παράγοντες που συμβάλλουν στην αρμονική και ολοκληρωμένη πρόοδο των μαθητών.
- Να ξέρετε πώς να εργάζεστε ως ομάδα με άλλους επαγγελματίες εντός και εκτός του κέντρου στη φροντίδα του κάθε μαθητή, καθώς και στο σχεδιασμό μαθησιακών ακολουθιών και την οργάνωση εργασιακών καταστάσεων στην τάξη και στον χώρο παιχνιδιού, εντοπίζοντας τις ιδιαιτερότητες της περιόδου 0-3 και την περίοδο 3-6.
- Καλύψει τις ανάγκες των φοιτητών και την παροχή ασφάλειας, την ηρεμία και την αγάπη.
- Κατανοήστε ότι η συστηματική παρατήρηση είναι ένα βασικό εργαλείο για να είστε σε θέση να αναλογιστείτε την πρακτική και την πραγματικότητα, καθώς και να συμβάλλετε στην καινοτομία και τη βελτίωση της προσχολικής εκπαίδευσης.
- Κυριαρχήστε τις παρατηρήσεις και καταγράψτε τις τεχνικές του.
- Αντιμετωπίστε την ανάλυση πεδίου μέσω μεθοδολογίας παρατήρησης χρησιμοποιώντας πληροφορίες, τεκμηρίωση και οπτικοακουστικές τεχνολογίες.
- Να ξέρει πώς να αναλύει τα δεδομένα που λαμβάνονται, να κατανοεί κριτικά την πραγματικότητα και να προετοιμάζει μια έκθεση συμπερασμάτων.
- Τοποθετήστε το νηπιαγωγείο στο ισπανικό εκπαιδευτικό σύστημα, στο ευρωπαϊκό και διεθνές πλαίσιο.
- Μάθετε για τις διεθνείς εμπειρίες και παραδείγματα καινοτόμων πρακτικών στην προσχολική εκπαίδευση.
- Εκτιμήσουν τη σημασία της ομαδικής εργασίας.
- Συμμετοχή στην ανάπτυξη και παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων προσχολικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο έργων κέντρου και σε συνεργασία με την περιοχή και με άλλους επαγγελματίες και κοινωνικούς φορείς.
- Γνωρίστε τη νομοθεσία που ρυθμίζει τους παιδικούς σταθμούς και την οργάνωσή τους.
- Εκτιμήστε την προσωπική σχέση με κάθε μαθητή και την οικογένειά του ως παράγοντα ποιότητας της εκπαίδευσης.
- Να γνωρίζουν τα επιστημονικά, μαθηματικά και τεχνολογικά θεμέλια του προγράμματος σπουδών αυτού του σταδίου καθώς και τις θεωρίες για την απόκτηση και ανάπτυξη της αντίστοιχης μάθησης.
- Να γνωρίζουν διδακτικές στρατηγικές για την ανάπτυξη αριθμητικών αναπαραστάσεων και χωρικών, γεωμετρικών και λογικών εννοιών ανάπτυξης.
- Κατανόηση των μαθηματικών ως κοινωνικοπολιτισμική γνώση.
- Γνωρίστε την επιστημονική μεθοδολογία και προωθήστε την επιστημονική σκέψη και τον πειραματισμό.
- Αποκτήστε γνώσεις για την εξέλιξη της σκέψης, των εθίμων, των πεποιθήσεων και των κοινωνικών και πολιτικών κινημάτων σε όλη την ιστορία.
- Γνωρίστε τις πιο σημαντικές στιγμές στην ιστορία των επιστημών και των τεχνικών και τη σημασία τους.
- Προετοιμασία διδακτικών προτάσεων σε σχέση με την αλληλεπίδραση επιστήμης, τεχνολογίας, κοινωνίας και αειφόρου ανάπτυξης.
- Προώθηση του ενδιαφέροντος και του σεβασμού για το φυσικό, κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον μέσω κατάλληλων εκπαιδευτικών έργων.
- Προώθηση εισαγωγικών εμπειριών στις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών.
- Γνωρίστε το πρόγραμμα σπουδών της γλώσσας και του γραμματισμού αυτού του σταδίου καθώς και τις θεωρίες για την απόκτηση και ανάπτυξη της αντίστοιχης μάθησης.
- Προώθηση των δυνατοτήτων της ομιλίας και γραφής.
- Να γνωρίζουν και να κατέχουν τεχνικές προφορικής και γραπτής έκφρασης.
- Γνωρίστε την προφορική παράδοση και τη λαογραφία.
- Κατανοήστε το πέρασμα από τον προφορικό σε γραπτό κείμενο και να γνωρίζουν τα διάφορα μητρώα και τις χρήσεις της γλώσσας.
- Γνωρίστε τη μαθησιακή διαδικασία της ανάγνωσης και της γραφής και τη διδασκαλία της.
- Αντιμετώπιση καταστάσεων εκμάθησης γλωσσών σε πολυγλωσσικά πλαίσια.
- Αναγνωρίζουν και εκτιμούν τη σωστή χρήση της λεκτικής και μη λεκτικής γλώσσας.
- Να γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν σωστά τους πόρους για να ενθαρρύνουν την ανάγνωση και τη γραφή.
- Αποκτήστε λογοτεχνική κατάρτιση και γνωρίστε κυρίως παιδική λογοτεχνία.
- Να είστε σε θέση να ενθαρρύνετε μια πρώτη προσέγγιση σε μια ξένη γλώσσα.
- Εκφραστούν, προφορικά και γραπτά σε μια ξένη γλώσσα.
- Γνωρίστε τα μουσικά, πλαστικά και σωματικά θεμέλια του προγράμματος σπουδών αυτού του σταδίου καθώς και τις θεωρίες για την απόκτηση και ανάπτυξη της αντίστοιχης μάθησης.
- Γνωρίστε και χρησιμοποιήστε τραγούδια για την προώθηση της ακουστικής, ρυθμικής και φωνητικής εκπαίδευσης.
- Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τα παιχνίδια ως διδακτικό πόρο, καθώς και πώς να σχεδιάζετε δραστηριότητες μάθησης με βάση παιγνιώδεις αρχές.
- Ετοιμάστε διδακτικές προτάσεις που προάγουν τη μουσική αντίληψη και έκφραση, τις κινητικές δεξιότητες, το σχέδιο και τη δημιουργικότητα.
- Αναλύστε οπτικοακουστικό γλώσσες και εκπαιδευτικές επιπτώσεις τους.
- Προωθήστε την ευαισθησία που σχετίζεται με την πλαστική έκφραση και την καλλιτεχνική δημιουργία.
- Αποκτήστε πρακτικές γνώσεις για την τάξη και τη διαχείρισή της.
- Να γνωρίζουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας στην τάξη, καθώς και να κατακτούν τις κοινωνικές δεξιότητες και ικανότητες που είναι απαραίτητες για την καλλιέργεια ενός κλίματος που διευκολύνει τη μάθηση και τη συνύπαρξη.
- Έλεγχος και παρακολούθηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ειδικότερα της διδασκαλίας και της μάθησης κατακτώντας τις απαραίτητες τεχνικές και στρατηγικές.
- Συσχετίστε τη θεωρία και την πράξη με την πραγματικότητα της τάξης και του κέντρου.
- Συμμετέχετε στη διδακτική δραστηριότητα και μάθετε να ξέρετε πώς να κάνετε, να ενεργείτε και να στοχάζεστε από την πρακτική.
- Συμμετοχή σε προτάσεις για βελτίωση στους διάφορους τομείς δράσης που μπορεί να δημιουργηθούν σε ένα κέντρο.
- Ρύθμιση διαδικασιών αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας σε ομάδες μαθητών ηλικίας 0-3 ετών και 3-6 ετών.
- Να γνωρίζουν μορφές συνεργασίας με τους διάφορους τομείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και του κοινωνικού περιβάλλοντος.
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
εργασία
Επαγγελματικές προοπτικές
Πτυχίο Προσχολικής Εκπαίδευσης
Το επάγγελμα για το οποίο δικαιούται το πτυχίο είναι ο Δάσκαλος στην Προσχολική Εκπαίδευση. Επιπλέον, ο απόφοιτος στην Προσχολική Εκπαίδευση μπορεί να αναπτύξει τη δραστηριότητά του στους εξής τομείς:
- Δάσκαλος σε δημόσια και ιδιωτικά κέντρα: Προσχολική Αγωγή
- Επίσημοι (Δάσκαλοι Προσχολικής Εκπαίδευσης): Εθν. Αυτονόμος; Τοπικός; Διεθνείς οργανισμοί; Διπλωματική καριέρα
- Εξειδικευμένο προσωπικό μουσείων και πολιτιστικών κέντρων: Εκπαιδευτική διαχείριση; Διατήρηση σταθερών και ανανεώσιμων κεφαλαίων. Προσωρινές εκθέσεις; Εξατομικευμένος και ομαδικός οδηγός. Δημιουργία και συντήρηση καναλιών ανταλλαγής. Προετοιμασία απογραφών και δημιουργία καταλόγων. Πολιτιστική διαμεσολάβηση
- Πράκτορας πολιτιστικών υπηρεσιών: Σχεδιασμός πολιτιστικών προϊόντων, εγκαταστάσεων και υπηρεσιών. Διαπολιτισμική διαμεσολάβηση και διεθνής συνεργασία. Κινούμενη εικόνα και πολιτιστική διάδοση. οπτικοακουστικός τομέας· Επιμελητής έκθεσης; Παρέμβαση στην αποκατάσταση και αποκατάσταση της κληρονομιάς
- Δημοτικά συμβούλια και δημόσιες οντότητες: Πολιτιστική και εκπαιδευτική αναζωογόνηση. Διοργάνωση έργων και εκδηλώσεων πολιτών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων
- Ανακριτής; Ανώτατο Συμβούλιο Επιστημονικών Ερευνών. Υπουργείο Πολιτισμού; Πανεπιστήμια; Θεμέλια
Πτυχίο στοιχειώδους εκπαίδευσης
Το επάγγελμα για το οποίο δικαιούται το πτυχίο είναι ο Δάσκαλος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Οι απόφοιτοι της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να ασκήσουν τη δραστηριότητά τους στους παρακάτω τομείς:
- Δάσκαλος σε δημόσια και ιδιωτικά κέντρα: Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Πρόσβαση στο Διδασκαλικό Σώμα του δημόσιου συστήματος: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
- Ερευνητικό προσωπικό: Πανεπιστήμια; Θεμέλια; Υπουργείο Πολιτισμού; Ανώτατο Συμβούλιο Επιστημονικών Ερευνών
- Δημοτικά συμβούλια και δημόσιες οντότητες: Πολιτιστική και εκπαιδευτική αναζωογόνηση. Οργάνωση έργων και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων
- Πράκτορας πολιτιστικών υπηρεσιών: Κινούμενα σχέδια και πολιτιστική διάδοση
- Εξειδικευμένο προσωπικό μουσείων και πολιτιστικών κέντρων: Εκπαιδευτική διαχείριση; Εξατομικευμένος και ομαδικός οδηγός
- Άλλα πολιτιστικά κέντρα: Ludotecas? Σχολεία αγροκτήματα? κέντρα διακοπών