
Πτυχίο Μηχανικής Λογισμικού
York, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 up to 6 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 9.250 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Το Ηνωμένο Βασίλειο και η ΕΕ 2020-21 πλήρους απασχόλησης: £ 9.250 ετησίως, με μερική απασχόληση: £ 4.265 ετησίως. Διεθνές 2020-21 με πλήρες ωράριο: 12.750 λίρες στερλίνες ετησίως
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Εξερευνήστε εξειδικευμένα εργαστήρια υπολογιστών και αποκτήστε μοναδικές δεξιότητες στον προγραμματισμό, στη μηχανική λογισμικού και στο σχεδιασμό του συστήματος.
Οι ειδικοί μας έχουν αναπτύξει αυτό το πρόγραμμα για να σας παράσχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να συνεχίσετε την καριέρα των ονείρων σας στη μηχανική και την ανάπτυξη λογισμικού. Θα εξερευνήσετε την Τεχνολογία Λογισμικού σε ένα περιβάλλον τόνωσης, όπου εκτιμούμε την προσωπική σας καινοτομία και την τεχνική εμπειρογνωμοσύνη σας, καθώς και την ευκαιρία σας να αναπτύξετε πολύτιμες βιομηχανικές συνδέσεις.
Το 92% των αποφοίτων από τα μαθήματά μας Πληροφορικής ήταν στην απασχόληση ή περαιτέρω μελέτη μέσα σε έξι μήνες - DLHE 2017.
Βασικά στοιχεία
- Κωδικός UCAS - II1O
- Τοποθεσία - Πανεπιστημιούπολη του York
- Διάρκεια - 3 έτη πλήρους απασχόλησης, 6 έτη μερικής απασχόλησης
- Ημερομηνία έναρξης - Σεπτέμβριος 2020
- Σχολή - Τέχνη, Σχεδιασμός & Επιστήμη Υπολογιστών
Επισκόπηση μαθημάτων
Εργαζόμενοι μαζί με τους ακαδημαϊκούς και τους ειδικούς της βιομηχανίας θα συνεργαστείτε σε ζωντανά προγράμματα, όπου θα αναπτύξετε επιχειρηματικές δεξιότητες και θα δημιουργήσετε ευκαιρίες για τη μελλοντική σας σταδιοδρομία στον τομέα της πληροφορικής. Πιστεύουμε στη σπουδαιότητα της ανάπτυξης των δεξιοτήτων που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε την πορεία της σταδιοδρομίας που έχετε επιλέξει, γι 'αυτό θα αναλάβετε ένα επαγγελματικό έργο που θα σας επιτρέψει να εργαστείτε σε μια ζωντανή ατμόσφαιρα, να εργαστείτε σε μια εδραιωμένη επιχείρηση ή να ξεκινήσετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο .
Το πρόγραμμα "Έτος στη βιομηχανία" διατίθεται επίσης για αυτό το πρόγραμμα, για όσους επιθυμούν μια πιο συναρπαστική εμπειρία σε επαγγελματικά περιβάλλοντα εργασίας.
Πίσω στην τάξη, θα διδάσκονται από τους ειδικούς μας, οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε επίπεδο διδακτορικού και δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Θα μάθετε βασικό προγραμματισμό, μηχανική λογισμικού και δεξιότητες σχεδίασης του συστήματος, τα οποία μπορούν να εφαρμοστούν σε μια σειρά βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης λογισμικού, των επιχειρήσεων, των παιχνιδιών, της εκπαίδευσης και άλλων συναρπαστικών, αναδυόμενων πεδίων που ταιριάζουν στο εξειδικευμένο ενδιαφέρον σας. Έχουμε επενδύσει στην ανάπτυξη τριών ειδικών εργαστηρίων πληροφορικής για να διασφαλίσουμε ότι έχετε πρόσβαση στις καλύτερες εγκαταστάσεις για να υποστηρίξετε τις σπουδές σας όπου θα έχετε πρόσβαση σε εξειδικευμένο εξοπλισμό που χρησιμοποιείται συνήθως από επαγγελματίες μηχανικούς λογισμικού.
Δομή μαθημάτων
Επίπεδο 1
Το Επίπεδο 1 σας δίνει τις βασικές βασικές γνώσεις που απαιτούνται για την εξέλιξή σας ως επιστήμονας υπολογιστών, παρέχοντας σας ένα ευρύ φάσμα ευκαιριών για την ανάπτυξη βασικών γνώσεων υποκειμένων στους τομείς του προγραμματισμού, των μαθηματικών, της μηχανικής λογισμικού και των κρίσιμων συζητήσεων γύρω από τις εξελίξεις στον τομέα χρήση υπολογιστή. Θα εξοικειωθείτε με την ορολογία της κοινής τεχνολογίας λογισμικού και θα είστε εξοικειωμένοι με τεχνικές πρακτικές, μεθοδολογίες και θεωρίες ειδικά για την πειθαρχία. Η διδασκαλία σε αυτό το επίπεδο περιλαμβάνει μια σειρά εκπληκτικών μαθησιακών εμπειριών, όπως διαλέξεις, σεμινάρια, εργαστήρια, εργαστήρια διδασκαλίας, υποστηριζόμενη ανοικτή μάθηση (SOL), συζητήσεις επισκεπτών και ταξίδια.
Ενότητες
Οι ενότητες περιλαμβάνουν:
- Προγραμματισμός 1: Αυτή η ενότητα θα σας προσφέρει το χώρο για να μάθετε, να διερευνήσετε και να απορροφήσετε τις βασικές έννοιες, αρχές και τεχνικές προγραμματισμού στο πλαίσιο της ανάπτυξης λογισμικού. Το βασικό σκεπτικό είναι ο προγραμματισμός και ο σχεδιασμός του αλγορίθμου ως προσπάθειες επίλυσης προβλημάτων.
- Μαθηματικά και Επίλυση Προβλημάτων: Η αφαίρεση είναι θεμελιώδης για την Επιστήμη των Υπολογιστών. Ως εκ τούτου, μια θεμελιώδης έμφαση αυτής της ενότητας είναι να εισαγάγει μαθηματικές τεχνικές και δεξιότητες που θα σας επιτρέψουν να σχεδιάσετε και να χειριστείτε αφηρημένα μοντέλα στοιχείων από τον πραγματικό κόσμο. Αυτές οι τεχνικές και οι δεξιότητες περιλαμβάνουν κατάλληλες μαθηματικές σημειώσεις και έννοιες.
- Βασικές αρχές συστημάτων υπολογιστών: Αυτή η ενότητα θα σας παρέχει μια ευρύτερη κατανόηση της υποδομής ενός υπολογιστή. Καλύπτει βασικά ζητήματα στο υλικό και τα λειτουργικά συστήματα και εστιάζει στα κοινά διαθέσιμα συστήματα επιτραπέζιων υπολογιστών. Ο στόχος είναι να διευρυνθεί η έκθεσή σας στα συστήματα υπολογιστών. καλύπτοντας ευρέως χρησιμοποιούμενα λειτουργικά συστήματα στη βιομηχανία για την υποστήριξη της μηχανικής λογισμικού και του Διαδικτύου.
- Προγραμματισμός 2: Αυτή η ενότητα θα σας παρουσιάσει τον προγραμματισμό αντικειμενοστραφών προγραμματισμού στο πλαίσιο της ανάπτυξης λογισμικού. Οι ιδέες για την επίλυση προβλημάτων μέσω του προγραμματισμού και του σχεδιασμού του αλγορίθμου αναπτύσσονται περαιτέρω, με βάση τις ενότητες του εξαμήνου. Θα μάθετε πώς να επεξεργάζεστε, να μεταγλωττίζετε, να τρέχετε και να δοκιμάζετε προγράμματα αυξανόμενης πολυπλοκότητας σε διαδικαστικές και αντικειμενοστρεφείς γλώσσες.
- Μηχανική Λογισμικού: Θα αναπτύξετε μια βασική κατανόηση των θεμελιωδών τεχνικών της μηχανικής λογισμικού εστιάζοντας στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός web-based artefact. Η ενότητα θα δώσει έμφαση στην απόκτηση της κατάλληλης ισορροπίας των γνώσεων μηχανικής λογισμικού και των δεξιοτήτων που απαιτούνται για το σχεδιασμό ενός web-based artefact.
- Τεχνολογία στο Πλαίσιο: Αυτή η ενότητα είναι να εισαγάγει τις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται από μια υπολογιστική επαγγελματική, καθώς και βασικές διδακτικές δεξιότητες για την εξέταση και την αξιολόγηση των ευρύτερων φιλοσοφικών επιπτώσεων των σημερινών και αναδυόμενων υπολογιστικών πρακτικών. Η ενότητα θα περιλαμβάνει συλλογή πληροφοριών, ανάλυση, παρουσίαση. Θα σας παρουσιάσει τις σχετικές επαγγελματικές πτυχές της πρακτικής πληροφορικής και τις ευρύτερες κοινωνικές τους επιπτώσεις. Αυτό περιλαμβάνει το ρόλο των επαγγελματικών φορέων, καθώς και τις νομικές, δεοντολογικές και κοινωνικές πτυχές της πληροφορικής.
Επίπεδο 2
Το Επίπεδο 2 θα σας δώσει τη δυνατότητα να αναπτύξετε περαιτέρω τις γνώσεις του θέματος σας μέσω ενοτήτων δικτύωσης, βάσεων δεδομένων και ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά. Σε συνδυασμό με αυτές, θα αναλάβετε ένα επαγγελματικό έργο που θα σας επιτρέψει να εφαρμόσετε τις ικανότητές σας σε μια «ζωντανή» ρύθμιση, να εργαστείτε σε μια εδραιωμένη επιχείρηση ή να αναλάβετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο που θα ξεκινήσει με πρωτοβουλία, ενδεχομένως συνεργαζόμενο. Αυτή η ευκαιρία θα σας επιτρέψει να εφαρμόσετε και να δοκιμάσετε τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει μέχρι στιγμής μέσω του πτυχίου σας, επιβεβαιώνοντας τη μάθηση σας μέσα από πραγματική εμπειρία. Στο επίπεδο 2 θα αναλάβετε επίσης το τμήμα Φιλοσοφίες της Τεχνολογίας που θα ενισχύσει τις γνώσεις σας για τις τρέχουσες σχετικές θεματικές ενότητες και τις ποιοτικές και ποσοτικές ερευνητικές μεθόδους που θα σας προετοιμάσουν για το μεγάλο έργο σας στο επίπεδο 3. Η διδασκαλία σε αυτό το επίπεδο θα ενσωματώνει όλους τους προηγούμενους τρόπους στο επίπεδο 1, αλλά με έμφαση σε πιο αυτο-κατευθυνόμενη και ομαδική εργασία με βάση το έργο.
Ενότητες
Οι ενότητες περιλαμβάνουν:
- Προγραμματισμός 3: Αυτή η ενότητα αναπτύσσει τις δεξιότητες προγραμματισμού σας, εκθέτοντας σας σε ενδιάμεσες και προηγμένες έννοιες και μεθόδους προγραμματισμού. Συνδυάζοντας τις επίσημες μεθόδους από την τεχνολογία λογισμικού με τα συγκεκριμένα καθήκοντα ανάπτυξης λογισμικού, θα ενισχύσετε, θα εξελίξετε, θα δοκιμάσετε και θα εδραιώσετε τις δεξιότητές σας στον προγραμματισμό, μέσα από μια σειρά διαλέξεων και πρακτικών εργαστηρίων.
- Βάσεις δεδομένων και δίκτυα: Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να εισαγάγει και να διερευνήσει τις βασικές αρχές και έννοιες των βάσεων δεδομένων και των δικτύων. Θα αποκτήσετε πρακτική εμπειρία σχεδίασης, υλοποίησης και διαχείρισης συστημάτων βάσεων δεδομένων, καθώς και τις τεχνικές λεπτομέρειες που υποστηρίζουν τη λειτουργία δικτύων και εσωτερικών δικτύων.
- Μηχανική Λογισμικού: Μοτίβα Σχεδιασμού: Αυτή η ενότητα θα εισαγάγει τη δομή των αντικειμενοστραφών συστημάτων, καλύπτοντας τόσο το σχεδιασμό όσο και τον προγραμματισμό. Βασίζεται στην έννοια του σχεδιασμού: αφαίρεση μιας αποδεδειγμένης λύσης σε ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο στη δομή και στη συμπεριφορά του συστήματος.
- Ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά: Αυτή η ενότητα στοχεύει να σας δώσει μια ολοκληρωμένη κατανόηση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές υπολογιστικές συσκευές. Θα εξερευνήσει τα χαρακτηριστικά των κινητών συσκευών και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζουν τις αποφάσεις σχετικά με την τεχνολογία λογισμικού. προετοιμάζοντάς σας να εργαστείτε στον τομέα της κινητής και πανταχού παρούσας ανάπτυξης λογισμικού.
- Επαγγελματικό έργο: Η αυξανόμενη εστίαση στη μάθηση που σχετίζεται με την εργασία αντικατοπτρίζει μια σαφή κατανόηση και εκτίμηση της σχέσης μεταξύ των τεχνικών γνώσεων ενός χώρου και της ανάγκης για δεξιότητες πληροφορικής και απασχολησιμότητας. Αυτή η ενότητα παρέχει την ευκαιρία να γνωρίσετε την εκμάθηση που σχετίζεται με την εργασία μέσω μιας σειράς επιλογών που έχουν ξεκινήσει από μόνα τους, μεταξύ των οποίων τα επιχειρηματικά σχέδια που έχουν ξεκινήσει από μόνα τους ή συνεργάζονται ή που εργάζονται με επιχειρήσεις για να αναπτύξουν λύσεις βασισμένες σε υπολογιστή σε πραγματικά προβλήματα.
- Φιλοσοφίες της Τεχνολογίας: Η ενότητα αυτή σας εκθέτει σε βασικούς φιλοσοφικούς λόγους που είναι σημαντικοί για το πεδίο σπουδών τους, όπως η δεοντολογία, η οντολογία, η αισθητική, η βιωσιμότητα, η οικολογία των τεχνικών συστημάτων, ο μετα-ανθρωπισμός και η εικονικότητα. Μέσω της έκθεσης σε αυτές τις ομιλίες, θα ενθαρρυνθείτε να προβληματιστείτε και να αξιολογήσετε τις ευρύτερες επιπτώσεις της επιστήμης των υπολογιστών μέσα σε ένα κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο.
Επίπεδο 3
Το επίπεδο 3 περιλαμβάνει προηγμένες ενότητες στον τομέα σας, επιτρέποντάς σας να εξειδικεύσετε και να εστιάσετε τη μάθησή σας μέσω μιας επιλογής προαιρετικών ενοτήτων, για παράδειγμα: Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, Λύσεις λογισμικού για επιχειρήσεις, Προηγμένη ανάπτυξη ιστού, Οπτικοποίηση δεδομένων και Ανάπτυξη παιχνιδιών iOS. Οι ειδικές προαιρετικές ενότητες που προσφέρονται κάθε χρόνο ποικίλλουν ανάλογα με τους αριθμούς σπουδαστών και τους διαθέσιμους πόρους, επομένως δεν είναι διαθέσιμες όλες οι καταχωρημένες ενότητες κάθε χρόνο. Σε συνδυασμό με αυτό, θα αναλάβετε ένα σημαντικό και ανεξάρτητο ερευνητικό έργο, σχεδιασμένο από το κοινό, το οποίο συμφωνείτε και υποστηρίζετε από έναν ακαδημαϊκό υπεύθυνο. Αυτό το έργο μπορεί να είναι σε οποιοδήποτε υπάρχον ή αναδυόμενο τομέα της έρευνας λογισμικού λογισμικού. Ενθαρρύνεστε να ενοποιήσετε τα τεχνικά σας ενδιαφέροντα για τη μάθηση και την επαγγελματική έρευνα μέσω αυτού του μεγάλου έργου. Η διδασκαλία και η μάθηση στο επίπεδο 3 ενσωματώνει και πάλι τους τρόπους παράδοσης και δραστηριότητας που συναντώνται στα επίπεδα 1 και 2, ωστόσο, η έμφαση στο επίπεδο 3 είναι σε ανεξάρτητη αυτό-κατευθυνόμενη εργασία που ανταποκρίνεται στη μάθηση μέσα και μεταξύ των ενοτήτων.
Ενότητες
Οι υποχρεωτικές ενότητες περιλαμβάνουν:
- Μεγάλο Έργο: Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να σας δώσει την ευκαιρία να συγκεντρώσετε τη θεωρητική κατανόηση και τις πρακτικές δεξιότητες που θα έχετε αποκτήσει από άλλες ενότητες. Τα έργα περιλαμβάνουν συνήθως την παραγωγή ενός προϊόντος λογισμικού από την εννοιοποίηση έως την επιτυχή αξιολόγηση και την παραγωγή μιας καλά κατασκευασμένης, ουσιαστικής έκθεσης για να αποδείξει το αποτέλεσμα της έρευνας.
- Αντίσταση Ανθρώπου-Υπολογιστή: Αυτή η ενότητα ασχολείται με το σχεδιασμό, την αξιολόγηση και την ανάπτυξη χρήσιμων, αποτελεσματικών και διαδραστικών τεχνολογιών. Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να σας επιτρέψει να εστιάσετε σε βασικούς τομείς, προσεγγίσεις και εξελίξεις στον τομέα της εμπειρίας των χρηστών.
- Ίντερνετ των πραγμάτων: Το Διαδίκτυο των πραγμάτων είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα διαδίκτυο που αποτελείται από δικτυωμένα αντικείμενα. Ο όρος ενσωματώνει αλλά δεν περιορίζεται σε έννοιες της πανταχού παρούσας πληροφορικής. περιβαλλοντική νοημοσύνη. Επικοινωνία μηχανής προς μηχανή (M2M). Αυτό που ενώνει αυτές τις συζητήσεις είναι το ερώτημα πώς η ανάπτυξη της «έξυπνης» τεχνολογίας σε δημόσιους και κοινωνικούς χώρους θα επηρεάσει όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο συνδέουμε μεταξύ μας αλλά και τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τον εαυτό μας ως ανθρώπινα όντα. Αυτή η ενότητα επιδιώκει να ανοίξει αυτά τα ερωτήματα για εξερεύνηση μέσω ενός πρακτικού έργου που αναπτύσσει την τεχνολογία Internet of Things για ανάπτυξη σε δημόσιο ή / και κοινωνικό περιβάλλον.
Οι προαιρετικές ενότητες περιλαμβάνουν:
- Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο: Η τρομοκρατία στον κυβερνοχώρο υπήρξε και εξακολουθεί να αποτελεί μείζονα ανησυχία. Έτσι, η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο έχει εξελιχθεί ως διεπιστημονικό πεδίο που επιδιώκει να αντιμετωπίσει την συνεχώς αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας υπολογιστών σε εγκληματικές δραστηριότητες. Οι ασκούμενοι αντιμετωπίζουν την πρόκληση της κατανόησης του πολύπλοκου χαρακτήρα του τομέα, των συναφών τεχνολογιών του και των αρχών και πρακτικών της ποινικής έρευνας. Εστιάζοντας κυρίως στις πτυχές λογισμικού αυτού του τομέα, η ενότητα αυτή σας δίνει την ευκαιρία να εξοπλιστείτε με το απαιτούμενο σύνολο δεξιοτήτων που χρειάζεστε για να βοηθήσετε στη διερεύνηση εγκλημάτων που αφορούν τη χρήση ψηφιακού εξοπλισμού χρησιμοποιώντας νομικά αποδεκτές μεθόδους και εργαλεία.
- Προηγμένη Ανάπτυξη Ιστού: Αυτή η ενότητα εστιάζει στη χρήση προηγμένων και επαγγελματικών τεχνολογιών ιστού που επιτρέπουν περισσότερη διαδραστικότητα, δυναμισμό, προσπελάσιμη, χρησιμοποιήσιμη και εύκολη στη διαχείριση σύνθετων εφαρμογών ιστού. Θα καλύπτονται τεχνολογίες όπως τα προηγμένα χαρακτηριστικά των CSS3, HTML5, JavaScript, DOM, PHP και AJAX, συμπεριλαμβανομένων των γνώσεων σχετικά με τον τρόπο διαμόρφωσης και συντήρησης web servers - όπως το Apache. Η ενότητα θα καλύπτει επίσης πιο προηγμένες τεχνικές προγραμματισμού που σχετίζονται με εφαρμογές ιστού.
- Οπτικοποίηση δεδομένων: Σκοπός αυτής της ενότητας είναι να εισαχθούν οι αρχές και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην απεικόνιση των δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση των πληροφοριών που περιέχονται στα δεδομένα. Η ενότητα στοχεύει να σας εξοπλίσει με μια ποικιλία τεχνικών οπτικοποίησης δεδομένων και τη γνώση μιας ποικιλίας εργαλείων και τεχνικών για να κατανοήσει την εμφάνιση και την εκθετική ανάπτυξη μεγάλων δεδομένων. Αυτή η ενότητα καλύπτει τον τρόπο εφαρμογής των αρχών σχεδιασμού, της ανθρώπινης αντίληψης, της θεωρίας των χρωμάτων και της αποτελεσματικής αφήγησης σε οπτικοποίηση δεδομένων.
- iOS Game Development: Αυτή η ενότητα θα σας προσφέρει το χώρο για να μάθετε, να διερευνήσετε και να απορροφήσετε τις βασικές έννοιες, αρχές και τεχνικές δημιουργίας παιχνιδιών για κινητές συσκευές της Apple. Η ενότητα θα σας καθοδηγήσει στις βασικές αρχές προγραμματισμού σε συγκεκριμένες γλώσσες για το μήλο. Ξεκινώντας με μια εισαγωγή στο περιβάλλον προγραμματισμού των μήλων, η ενότητα θα προχωρήσει στην αναζήτηση των διαφόρων ειδικοτήτων των σχετικών με τα μήλα παιχνιδιών πλαισίων και γλωσσών.
- Λύσεις λογισμικού για επιχειρήσεις: Αυτή η ενότητα εξετάζει την τεχνολογία που επιτρέπει το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Θα εξετάσει τις τεχνολογίες πληροφορικής πίσω από το ηλεκτρονικό επιχειρείν και θα εξετάσει πώς η εφαρμογή της τεχνολογίας μπορεί να βοηθήσει στην επέκταση ή / και στην ενίσχυση της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Προυποθέσεις εισόδου
Προσόντα
Οι ελάχιστες απαιτήσεις εγγραφής για αυτό το μάθημα είναι:
- 88 Τιμοκατάλογος UCAS
- 3 GCSEs βαθμού C / 4 ή παραπάνω (ή ισοδύναμο) συμπεριλαμβανομένης της αγγλικής γλώσσας και των μαθηματικών
Τέλη και χρηματοδότηση
Για να σπουδάσετε για προπτυχιακό τίτλο μαζί μας, θα χρειαστεί να πληρώσετε δίδακτρα για την πορεία σας. Πόσο πληρώνετε εξαρτάται από το αν είστε φοιτητής του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ ή ένας διεθνής φοιτητής (εκτός ΕΕ). Τα δίδακτρα χρεώνονται για κάθε έτος της πορείας σας.
Η συμμετοχή του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ το 2020
Τα δίδακτρα για την είσοδο στο Ίδρυμα, το πτυχίο BA και BSc, PGCE Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας και Προπτυχιακής Υγείας είναι £ 9,250 ετησίως για φοιτητές με πλήρες ωράριο UK, EU, Jersey, Guernsey και Isle of Man.
Για τους φοιτητές του Ηνωμένου Βασιλείου, της ΕΕ, του Jersey, του Guernsey και του Isle of Man οι οποίοι φοιτούν με μερική απασχόληση, τα δίδακτρα για την είσοδο στα παραπάνω μαθήματα για το 2020 ανέρχονται σε £ 4.265 ετησίως.
Τα δίδακτρα ενδέχεται να υποστούν πληθωρισμό τα επόμενα έτη.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη χρηματοδότηση του έτους Ίδρυμα ή τοποθέτησης, επισκεπτόμενοι τις σελίδες Συμβουλών Χρηματοδότησης του ιστότοπού μας.
Διεθνής (μη ΕΕ) το 2020 Είσοδος
Τα δίδακτρα για την ένταξη στο Ίδρυμα, το πτυχίο BA και BSc, το πτυχίο πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας και προπτυχιακής εκπαίδευσης PGCE είναι £ 12,750 ετησίως για τους διεθνείς φοιτητές (εκτός ΕΕ).
Λόγω των νόμων περί μετανάστευσης, οι διεθνείς φοιτητές με θεώρηση κατηγορίας 4 πρέπει να σπουδάζουν με πλήρη απασχόληση. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις θεωρήσεις και τις βραχυπρόθεσμες θεωρήσεις σπουδών, επισκεφθείτε τις σελίδες της Διεθνούς Συμφωνίας για τις Θεωρήσεις και τη Μετανάστευση.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρηματοδότηση των σπουδών σας είναι διαθέσιμες στη σελίδα Διεθνών Αμοιβών και Χρηματοδότησης.
Τα δίδακτρα ενδέχεται να υποστούν πληθωρισμό τα επόμενα έτη.
Πρόσθετα έξοδα και οικονομική υποστήριξη
Μπορεί επίσης να υπάρξουν ορισμένες επιπλέον δαπάνες που πρέπει να ληφθούν υπόψη σε όλες τις σπουδές σας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους διαμονής.
Κόστος που σχετίζεται με το μάθημα
Ενώ σπουδάζετε για το πτυχίο σας, μπορεί να υπάρχουν πρόσθετες δαπάνες που σχετίζονται με την πορεία σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την αγορά προσωπικού εξοπλισμού και γραφικής ύλης, βιβλίων και προαιρετικών εκδρομών.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Μηχανικού Λογισμικού
- Berlin, Γερμανία
Βραβείο Μηχανικών Υπολογιστικών Συστημάτων
- Dubai, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
BSc Applied Software Engineering
- Cardiff, Ηνωμένο Βασίλειο