Πτυχίο Ανθρώπινης Γεωγραφίας και Πολεοδομικού και Αγροτικού Σχεδιασμού
Xingyi Normal University for Nationalities
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Qianxinan Buyei and Miao Autonomous Prefecture, Κίνα
Γλώσσες
Ζητήστε πληροφορίες
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ανθρώπινη Γεωγραφία και Αστικός-Αγροτικός Σχεδιασμός Κύριος: Αυτό το μάθημα ιδρύθηκε το 2012, παλαιότερα γνωστό ως "Πόροι, Περιβάλλον και Διαχείριση Αστικού-Αγροτικού Σχεδιασμού" και μετονομάστηκε το 2013. Από το 2013, θα εγγράψει 60 μαθητές για κάθε τάξη, και το σχολικό σύστημα θα είναι τετραετής. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 11 εκπαιδευτικοί πλήρους απασχόλησης, με εργαστήρια και σχετικά προηγμένο εξοπλισμό που καλύπτουν τις ανάγκες διδασκαλίας · το διδακτικό αποτέλεσμα είναι προφανές και έχουν διαμορφωθεί βασικά αρκετές χαρακτηριστικές κατευθύνσεις, όπως η τοπογραφία, ο σχεδιασμός και το σχέδιο, και η διδασκαλία της γεωγραφίας. των γύρω πόλεων της επαρχίας και του νομού μας Επιταχύνθηκε, η ανάπτυξη βιομηχανιών όπως η ακίνητη περιουσία, η κατασκευή, ο σχεδιασμός και η χαρτογράφηση προσέφερε στους αποφοίτους μεγάλο αριθμό ευκαιριών απασχόλησης και επιχειρηματικότητας. Το ποσοστό απασχόλησης των φοιτητών είναι σχετικά υψηλό και παρέμεινε πάνω από το 90% τα τελευταία χρόνια.
Τα χαρακτηριστικά αυτής της σπουδαιότητας είναι εξαιρετικά: το πρώτο είναι η ενίσχυση της επαγγελματικής κατάρτισης βασικών δεξιοτήτων, η ανάδειξη μαθημάτων επαγγελματικών βασικών δεξιοτήτων, από "ικανότητα διερεύνησης δεδομένων", "ικανότητα παραγωγής χαρτών", "ικανότητα σχεδιασμού", "βασική ερευνητική ικανότητα και ικανότητα ανάλυσης" , «γεωγραφία» Οι πέντε ενότητες ικανότητας «διδακτικής ικανότητας» καλλιεργούν τη βασική επαγγελματική ικανότητα των μαθητών · η δομή του προγράμματος σπουδών του προγράμματος κατάρτισης από «γενικό σχέδιο πόλης» έως «λεπτομερή σχεδιασμό πόλης» έως «ειδικό σχεδιασμό» αντικατοπτρίζει τη σταδιακή διαδικασία κατάρτισης των μαθητών «βασικές δεξιότητες. Το δεύτερο είναι να δοθεί έμφαση τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη. Η πρακτική διδασκαλία καταλαμβάνει σημαντικό ποσοστό στο σχέδιο επαγγελματικής κατάρτισης, κατανεμημένο σε διαφορετικά εξάμηνα. Στη θεωρητική διδασκαλία, η πρακτική διδασκαλία στην τάξη ενισχύεται ώστε να μπορεί οι μαθητές να κατανοήσουν και να κατακτήσουν τη συνολική διαδικασία σχεδιασμού και σχεδιασμού, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο σκοπός της βελτίωσης της ολοκληρωμένης ικανότητας των μαθητών. Το τρίτο είναι να εστιάσουμε σε εφαρμογές υπολογιστών. Οι μαθητές έχουν μάθει όλα τα είδη λογισμικού υπολογιστών που απαιτούνται για αυτό το μάθημα. Αφού ανοίξει κάθε μάθημα λογισμικού, οι μαθητές θα ενισχυθούν στην εκπαίδευση εφαρμογών υπολογιστών και θα καλλιεργήσουν τις γραφικές τους ικανότητες παραγωγής και επεξεργασίας εικόνας και θα ενισχύσουν την ολοκληρωμένη έκφραση του προγραμματισμού των μαθητών σχέδια. ικανότητα.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Geography (Human)
- Cardiff, Ηνωμένο Βασίλειο
Geography(Human) and Planning(Accredited) With a Professional Placement Year
- Cardiff, Ηνωμένο Βασίλειο
Geography (Human) BA (Hons)
- Bath, Ηνωμένο Βασίλειο