Marketing Communications BA Honours
University of Westminster
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 - 4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 15.400 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* διεθνές - Ηνωμένο Βασίλειο/ΕΕ: 9.250 £ (τέλη ανά ακαδημαϊκό έτος)
Εισαγωγή
Περίληψη μαθημάτων
Η επέκταση των νέων τεχνολογιών μέσων σε συνδυασμό με τη σχέση μεταξύ πελατών και οργανισμών παρέχει μοναδικούς τομείς μελέτης στο πλαίσιο των επικοινωνιών μάρκετινγκ. Αυτό το μάθημα έχει αναπτυχθεί με επαγγελματίες από τη βιομηχανία μάρκετινγκ για να σας παρέχει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις δυνατότητες που χρειάζεστε για να συνεχίσετε μια καριέρα μέσα σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον επικοινωνίας μάρκετινγκ.
Το μάθημα θα σας ενδιαφέρει εάν σας ελκύουν οι σταδιοδρομίες στον τομέα της επικοινωνίας της βιομηχανίας μάρκετινγκ, είτε με πρακτορεία υπηρεσιών μάρκετινγκ (όπως η διαφήμιση), σε δημόσιες σχέσεις, διαχείριση μάρκας, άμεσο και διαδραστικό μάρκετινγκ, είτε στο μάρκετινγκ από πλευράς πελάτη τμήματα επικοινωνιών.
Ευκαιρίες καριέρας
Το μάρκετινγκ είναι ένας δυναμικός τομέας που προσφέρει την ευκαιρία να ακολουθήσετε καριέρα στο εξωτερικό ή σε εταιρείες που εμπορεύονται σε όλο τον κόσμο. Οι έμποροι, ίσως περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τομέα της επιχείρησης, πρέπει να είναι σε θέση να εργάζονται αποτελεσματικά σε ομάδες, να λύνουν προβλήματα, να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά και να παρουσιάζουν τις ιδέες τους πειστικά. Τα πτυχία μας στο μάρκετινγκ έχουν σχεδιαστεί για να αναπτύξουν τις αναλυτικές σας δεξιότητες, την επίλυση προβλημάτων και άλλες μεταβιβάσιμες δεξιότητες, παρέχοντάς σας ένα εύρος γνώσεων στην επιχείρηση, μαζί με τις εξειδικευμένες γνώσεις που απαιτούνται για τη διεξαγωγή στρατηγικού μάρκετινγκ σε νέα προκλητικά περιβάλλοντα.
Οι προηγούμενοι απόφοιτοι αυτού του πτυχίου έχουν βρει επιτυχημένη απασχόληση σε ρόλους μάρκετινγκ όπως ασκούμενος διαχείρισης, διευθυντής λιανικής, ασκούμενος μάρκετινγκ, βοηθός έρευνας αγοράς, ασκούμενος διαφήμισης, βοηθός δημοσίων σχέσεων, στέλεχος προώθησης πωλήσεων, ασκούμενος διευθυντής επωνυμίας και βοηθός παγκόσμιας επωνυμίας. Όλο και περισσότεροι φοιτητές μας προχωρούν σε περαιτέρω σπουδές μετά την αποφοίτησή τους: είτε αποκτούν επαγγελματικά προσόντα είτε παραμένουν για μεταπτυχιακές σπουδές.
Η Υπηρεσία Καριέρας και Απασχολησιμότητας του Πανεπιστημίου έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο με περισσότερους από 3.000 εργοδότες σε όλο τον κόσμο, βοηθώντας όλους τους φοιτητές μας να εξερευνήσουν και να συνδεθούν με συναρπαστικές ευκαιρίες και καριέρες.
- Αναπτύξτε τις καινοτομίες και τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες
Αναπτύξτε τις καινοτομίες και τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες στον διαγωνισμό The Big Idea, με χορηγία της Santander. - Ξεκινήστε την καριέρα σας
Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο κυνήγι εργασίας σας ή το LinkedIn για να ξεκινήσετε την καριέρα σας. - Αναπτύξτε το CQ σας
Αναπτύξτε την πολιτιστική σας νοημοσύνη – ή «CQ» – μελετώντας δίπλα σε φοιτητές και προσωπικό που εκπροσωπούν περισσότερες από 100 εθνικότητες.
Σύνδεσμοι κλάδου
Εκτός από τους δεσμούς του ιδρύματος και του μεμονωμένου προσωπικού με επαγγελματικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων των CIM και IDM, πολλά από τα μέλη του προσωπικού που διδάσκουν επί του παρόντος σε αυτό το μάθημα έχουν εκτενή επαγγελματική εμπειρία σε μια σειρά επιχειρηματικών τομέων και πολλοί διατηρούν δεσμούς με τη βιομηχανία μέσω παροχής συμβουλών και εκπαιδευτικές εργασίες.
Μέσω της σειράς μας Alumni Voices, θα ακούσετε επίσης από πρώην μεταπτυχιακούς φοιτητές Μάρκετινγκ που θα μοιραστούν εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εργάζονται για παγκόσμιους ομίλους μέσων ενημέρωσης ή έχουν ιδρύσει τις δικές τους εταιρείες συμβούλων μάρκετινγκ.
Ρόλοι εργασίας
Το μάθημα θα σας προετοιμάσει για μια μεγάλη ποικιλία ρόλων στην επιχείρηση. Παραδείγματα αυτών από τους πρόσφατους αποφοίτους μας είναι:
- Ο υπευθυνος για τη ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Εκπεδευόμενος διοίκησης
- Ερευνητής αγοράς
- Συνεργάτης/διευθυντής μάρκετινγκ
- Στρατηγός μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος ανάπτυξης προϊόντων
- Υπάλληλος δημοσίων σχέσεων
- Στέλεχος/διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Βραβείο απασχολησιμότητας Westminster
Οι εργοδότες εκτιμούν τους πτυχιούχους που έχουν επενδύσει στην προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη – και το Westminster Employability Award σας δίνει την ευκαιρία να τεκμηριώσετε και να επιδείξετε επίσημα αυτές τις δραστηριότητες και επιτεύγματα.
Το βραβείο είναι ευέλικτο και μπορεί να ολοκληρωθεί στον δικό σας χρόνο, που περιλαμβάνει ένα σύνολο βασικών και προαιρετικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων.
Οι δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνουν την απόκτηση εμπειρίας μέσω μιας εργασίας μερικής απασχόλησης ή τοποθέτησης, την εγγραφή σε ένα πρόγραμμα που διοικείται από το Πανεπιστήμιο – όπως καθοδήγηση ή διδασκαλία σε ένα σχολείο – ή ολοκλήρωση διαδικτυακών ασκήσεων.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Τα πτυχία μας στο μάρκετινγκ έχουν ένα κοινό πρώτο έτος που σας επιτρέπει να γνωρίσετε όλους τους κύριους τομείς του μάρκετινγκ προτού ολοκληρώσετε το πτυχίο σας ώστε να ταιριάζει με την επιλογή της σταδιοδρομίας σας, εστιάζοντας είτε στο διεθνές μάρκετινγκ, στη διαχείριση μάρκετινγκ ή στις επικοινωνίες μάρκετινγκ.
Οι παρακάτω ενότητες είναι ενδεικτικές του τι θα σπουδάσετε σε αυτό το μάθημα.
Έτος 1
Εισάγεστε σε βασικές θεωρίες μάρκετινγκ, έννοιες και αναδυόμενα εργαλεία και τεχνικές μάρκετινγκ. Εστιάζουμε στον πελάτη, εξετάζοντας τη συμπεριφορά του αγοραστή και τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αντιλήψεις και τις αποφάσεις αγοράς.
Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:
- Συμπεριφορά αγοραστή
- Βασικά στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ
- Βασικές αρχές Μάρκετινγκ
- Επαγγελματική Ανάπτυξη για Marketers
- Το Παγκόσμιο Περιβάλλον Μάρκετινγκ
Θα έχετε επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσετε μια προαιρετική ενότητα που διευρύνει τις δεξιότητές σας ή σας βοηθά να αποκτήσετε περισσότερες εμπεριστατωμένες γνώσεις για τον ειδικό σας τομέα. Η ενότητα επιλογής σας μπορεί να είναι μια ξένη γλώσσα.
Πιστωτικό επίπεδο 4
Έτος 2
Θα αρχίσουμε να εξετάζουμε το φάσμα των καναλιών πολυμέσων που έχετε στη διάθεσή σας και πώς μπορείτε να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με σαφή, συνοπτικό τρόπο και χρησιμοποιώντας το πιο κατάλληλο μέσο, κουλτούρα και στυλ. Αυτό θα εξαρτηθεί από το κοινό σας, το μέγεθος και το προφίλ του και το επιθυμητό συναισθηματικό αποτέλεσμα/αποτέλεσμα. Σε μεγαλύτερο βάθος, θα εξετάσουμε τις τρέχουσες τάσεις και τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη διαφήμιση και τον τρόπο ενσωμάτωσης των επικοινωνιών μάρκετινγκ για να συμπεριλάβουμε PR, ψηφιακή διαχείριση και διαχείριση επωνυμίας και τις διαθέσιμες μετρήσεις για τη μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ.
Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:
- Διαφήμιση
- Σύγχρονη Διοίκηση Δημοσίων Σχέσεων
- Αναπτύσσοντας την επαγγελματική σας επωνυμία
- Μάρκετινγκ B2B
- Μετρήσεις Μάρκετινγκ
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Υπηρεσίες Μάρκετινγκ
- Social Media Marketing
Επιπλέον, μία επιλογή από άλλους επιχειρηματικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των γλωσσών.
Πιστωτικό επίπεδο 5
Έτος Τοποθέτησης
Μεταξύ των ετών 2 και 3, μπορείτε να αναλάβετε μια επαγγελματική τοποθέτηση για ένα έτος. Παλαιότεροι φοιτητές έχουν ολοκληρώσει τοποθετήσεις σε διάφορες ΜΜΕ και αναγνωρισμένους οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων των British Airways, Disney UK και Heinz. Εναλλακτικά, μπορείτε να σπουδάσετε στο εξωτερικό σε ένα από τα συνεργαζόμενα ιδρύματά μας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να χωρίσετε το έτος σας στο εξωτερικό σε ανταλλαγή πρώτου εξαμήνου και θέση εργασίας δεύτερου εξαμήνου, που θα πραγματοποιηθούν και οι δύο στο εξωτερικό ή να πραγματοποιήσετε ένα έτος τοποθέτησης στο εξωτερικό.
Έτος 3
Συνεχίζετε να επεκτείνετε τις γνώσεις σας για τα αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ και εξετάζετε τα διάφορα κανάλια επικοινωνίας που είναι ανοιχτά στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Θα έχετε την ευκαιρία να ενεργήσετε όπως ένας διαχειριστής λογαριασμού, δουλεύοντας σε μια «ζωντανή» ενημέρωση πελατών, προετοιμάζοντας προτάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ και παρουσιάζοντάς τις στον πελάτη. Για τη διατριβή, θα ερευνήσετε ένα θέμα της επιλογής σας. Για παράδειγμα, ένας προηγούμενος μαθητής ανέλυσε τις αντιλήψεις των Δυτικοευρωπαίων καταναλωτών για τις ανατολικές τηλεπικοινωνίες, ενώ ένας άλλος εξέτασε πώς το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από τους χρήστες (UGC) είχε διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες μόδας αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές.
Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:
- Σύγχρονη Διοίκηση Πωλήσεων και Πωλήσεων
- Στρατηγική καμπάνιας ψηφιακού και άμεσου μάρκετινγκ
- Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ
- Marketing Analytics
- Σχεδιασμός και Στρατηγική Αγοράς
Επιπλέον δύο επιλογές από Προορισμός, Μάρκετινγκ Πολιτισμού και Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Διατριβή, Παγκόσμια Διαχείριση Μάρκετινγκ, Ανάπτυξη νέων προϊόντων, Διαχείριση επωνυμιών ή άλλους τομείς της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των γλωσσών
Πιστωτικό Επίπεδο 6
Διεθνείς Ευκαιρίες
Πολλά από τα μαθήματά μας προσφέρουν διεθνείς σπουδές και εργασιακές εμπειρίες, και το Πανεπιστήμιο παρέχει άλλες παγκόσμιες ευκαιρίες για τις οποίες μπορούν να υποβάλουν αίτηση όλοι οι φοιτητές - οπότε ό,τι κι αν σπουδάζετε, θα έχετε την ευκαιρία να πάτε στο εξωτερικό.
Οι ευκαιρίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:
- Συμμετοχή σε ένα εξάμηνο ή ετήσιες ανταλλαγές σε ιδρύματα σε όλο τον κόσμο
- Παρακολούθηση διεθνούς θερινού σχολείου ή εκδρομής
- Ανάπτυξη βιογραφικού σημειώματος μέσω εθελοντισμού ή τοποθέτησης εργασίας στο εξωτερικό
Η διεθνής εμπειρία διευρύνει τους ορίζοντες, ενισχύει την αυτοπεποίθηση και βελτιώνει την παγκόσμια κατανόηση, παράλληλα με το να είναι φανταστική για την καριέρα σας.
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Το Πανεπιστήμιο είναι αφιερωμένο στην υποστήριξη φιλόδοξων και εξαιρετικών φοιτητών και προσφέρουμε μια ποικιλία υποτροφιών σε επιλέξιμους φοιτητές, οι οποίοι καλύπτουν όλες ή μέρος των αμοιβών διδάκτρων σας.
Εκθεσιακός χώρος
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.