International Marketing BA Honours
University of Westminster
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 - 4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 15.400 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* διεθνή - ΗΒ/ΕΕ: 9.250 £ (δίδακτρα ανά ακαδημαϊκό έτος)
Εισαγωγή
Η διεθνοποίηση και η εξέλιξη των αγορών έχουν δημιουργήσει ευκαιρίες για τις εταιρείες να επικεντρωθούν στο μάρκετινγκ από μια παγκόσμια προοπτική.Στο πτυχίο μας, θα εξερευνήσετε την πολυπλοκότητα και την ποικιλομορφία που αντιμετωπίζουν οι έμποροι στην εξαιρετικά ανταγωνιστική και συνεχώς εξελισσόμενη παγκόσμια αγορά, ενσωματώνοντας την πιο πρόσφατη στρατηγική, εργαλεία και τεχνικές μάρκετινγκ.
Μπορείτε επίσης να ενισχύσετε την απασχολησιμότητά σας αποκτώντας πρόσθετα προσόντα με το Institute of Data and Marketing (IDM) ή/και το Chartered Institute of Marketing (CIM).Η ιδιότητά μας ως ίδρυμα CIM Graduate Gateway σάς δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε αίτηση για εξαιρέσεις από ενότητες σχετικά με τα επαγγελματικά του προσόντα, ενώ μπορείτε να κερδίσετε το βραβείο IDM στο Digital Marketing κατά τη διάρκεια της ενότητας Digital Essentials of Marketing.
Δεδομένου ότι τα πτυχία μάρκετινγκ μοιράζονται ένα κοινό πρώτο έτος, μπορείτε να γνωρίσετε όλους τους κύριους τομείς του μάρκετινγκ, ενώ διατηρείτε την ευελιξία να αλλάξετε πορεία στην αρχή του δεύτερου έτους.
Εστιάζοντας στο μάρκετινγκ σε ένα διεθνές πλαίσιο, θα αποκτήσετε επίγνωση του παγκόσμιου, πολιτιστικού, κοινωνικού, οικονομικού και ηθικού επαγγελματικού περιβάλλοντος εντός του οποίου λειτουργούν πλέον οι έμποροι και των συνδέσεων με άλλους λειτουργικούς επιχειρηματικούς τομείς που απαιτούνται για τη συνολική εταιρική επιτυχία.
Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών μας καλύπτει την ανάπτυξη μιας διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ, την παγκόσμια στρατηγική διαχείριση, τη διαχείριση εμπορικών σημάτων, την ανάπτυξη προϊόντων και την εφαρμογή, τον συντονισμό και τον έλεγχο της διεθνούς προσπάθειας μάρκετινγκ.Αναγνωρίζοντας τη σημασία των ψηφιακών τεχνικών και του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα έχετε πρόσβαση στο νέο μας εργαστήριο ψηφιακού μάρκετινγκ, το Switch 23, το οποίο έχει δημιουργηθεί για να μιμείται μια δημιουργική εταιρεία.
Θα αποκτήσετε πρακτική εμπειρία δουλεύοντας σε ζωντανές ενημερώσεις πελατών από εξωτερικούς εμπόρους μάρκετινγκ, αναλύοντας την απόδοση και την έρευνα πελατών, καθώς και χρησιμοποιώντας σχετικές τεχνολογίες που βασίζονται στο διαδίκτυο για μάρκετινγκ.Προηγουμένως, για παράδειγμα, οι μαθητές είχαν εργαστεί σε ένα έργο για μια μικρή ζυθοποιία για να αναπτύξουν ένα σχέδιο μάρκετινγκ για να πουλήσουν μπίρες σχεδιαστών από ένα κινητό λεωφορείο.
Θα αποφοιτήσετε με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες για να ακολουθήσετε καριέρα σε όλο τον κόσμο και με διεθνείς οργανισμούς σε τομείς όπως ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ, η έρευνα αγοράς, οι επικοινωνίες μάρκετινγκ και η διαχείριση επωνυμίας.
Κορυφαίοι λόγοι για να μελετήσετε μαζί μας
- Επαγγελματικά επικεντρωμένο μάθημα με την ευκαιρία να αποκτήσετε πρόσθετα επαγγελματικά προσόντα από το Institute of Data and Marketing (IDM) και το Chartered Institute of Marketing (CIM)
- Τα πτυχία μάρκετινγκ μοιράζονται ένα κοινό πρώτο έτος, δίνοντας μεγαλύτερη ευελιξία κατά την επιλογή της ειδικότητάς σας.
- Επιλογή να περάσετε ένα εξάμηνο ή ένα χρόνο σπουδάζοντας στο εξωτερικό σε ένα από τα συνεργαζόμενα ιδρύματά μας, να αποκτήσετε πολύτιμη εργασιακή εμπειρία ή συνδυασμό και των δύο.Για παράδειγμα, ένας προηγούμενος φοιτητής εργάστηκε ως στέλεχος μάρκετινγκ για την ICG Medical.
- Δυνατότητα μελέτης ξένης γλώσσας ως προαιρετική ενότητα σε κάθε έτος σπουδών.
- Ακούστε από ειδικούς και συναναστραφείτε με φοιτητές του μάρκετινγκ γίνοντας μέλος του Westminster Marketing Society που διοικείται από φοιτητές ή αποκτήστε επαγγελματική εμπειρία δουλεύοντας για συμβούλους επιχειρήσεων του Westminster.
- Οι προσκεκλημένες διαλέξεις από επαγγελματίες του κλάδου περιλάμβαναν στο παρελθόν ομιλητές στο Google analytics και από οργανισμούς όπως η IBM, το Tableau, η Coca Cola και το LinkedIn.
- Τα προγράμματα παραδίδονται από έναν πολυπολιτισμικό και διεθνή οργανισμό διδασκαλίας που προέρχονται από την επαγγελματική πρακτική ή/και δημοσιεύονται τακτικά σε κορυφαία διεθνή περιοδικά.
Γιατί να μελετήσετε αυτό το μάθημα;
- Συνδυάστε θεωρία και πράξη
Συνδέστε τη θεωρία με την παγκόσμια πρακτική μέσω πραγματικών περιπτωσιολογικών μελετών, διαλέξεων προσκεκλημένων και ζωντανών έργων μάρκετινγκ. - Δημιουργήστε συνδέσεις
Δημιουργήστε συνδέσεις με συναδέλφους, επαγγελματίες του μάρκετινγκ και μελλοντικούς εργοδότες μέσω των δεσμών μας με το CIM και το IDM. - Πολυπολιτισμικό και διεθνές εκπαιδευτικό προσωπικό
Ένας πολυπολιτισμικός και διεθνής εκπαιδευτικός φορέας, που προέρχεται από την επαγγελματική πρακτική ή/και δημοσιεύεται τακτικά σε κορυφαία διεθνή περιοδικά.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ
Ως Graduate Gateway Institution με το Chartered Institute of Marketing (CIM), το περιεχόμενο του πτυχίου μας έχει αντιστοιχιστεί με τα προσόντα CIM για να επιτραπούν εξαιρέσεις για ενότητες.Αυτό παρέχει μια μοναδική ευκαιρία να αποκτήσετε ένα επαγγελματικό προσόν ή βραβείο παράλληλα με το πτυχίο μάρκετινγκ και σημαίνει ότι για τα περισσότερα προσόντα, πρέπει να κάνετε μόνο μία αξιολόγηση αντί για τις συνήθεις τρεις.Το Βραβείο του Ινστιτούτου Δεδομένων και Μάρκετινγκ (IDM) στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ μπορεί επίσης να αποκτηθεί κατά τη διάρκεια της ενότητας Digital Essentials of Marketing του μαθήματος.
Ευκαιρίες καριέρας
Εάν αναζητάτε μια σταδιοδρομία στη λειτουργία μάρκετινγκ ενός οργανισμού, το πτυχίο μας, με εστίαση στο διεθνές μάρκετινγκ, θα σας προετοιμάσει για ένα ευρύ φάσμα ρόλων που εργάζεστε στο εξωτερικό ή για εταιρείες που εμπορεύονται σε όλο τον κόσμο. Έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει την αναλυτική σας ικανότητα και την επίλυση προβλημάτων, παρέχοντάς σας ένα εύρος γνώσεων στην επιχείρηση, μαζί με τις εξειδικευμένες γνώσεις που απαιτούνται για τη διεξαγωγή στρατηγικού μάρκετινγκ σε νέα προκλητικά περιβάλλοντα.
Οι προηγούμενοι απόφοιτοι αυτού του πτυχίου έχουν βρει επιτυχημένη απασχόληση σε ρόλους μάρκετινγκ όπως ασκούμενος διαχείρισης, διευθυντής λιανικής, ασκούμενος μάρκετινγκ, βοηθός έρευνας αγοράς, ασκούμενος διαφήμισης, βοηθός δημοσίων σχέσεων, στέλεχος προώθησης πωλήσεων, ασκούμενος διευθυντής επωνυμίας και βοηθός παγκόσμιας επωνυμίας. Αυξάνεται ο αριθμός των φοιτητών που προχωρούν σε περαιτέρω σπουδές μετά την αποφοίτησή τους: είτε αποκτούν επαγγελματικά προσόντα είτε παραμένουν για μεταπτυχιακές σπουδές.
Η Υπηρεσία Καριέρας και Απασχολησιμότητας του Πανεπιστημίου έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο με περισσότερους από 3.000 εργοδότες σε όλο τον κόσμο, βοηθώντας όλους τους φοιτητές μας να εξερευνήσουν και να συνδεθούν με συναρπαστικές ευκαιρίες και καριέρες.
- Αναπτύξτε τις καινοτομίες και τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες
Αναπτύξτε τις καινοτομίες και τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες στον διαγωνισμό The Big Idea, με χορηγία της Santander. - Ξεκινήστε την καριέρα σας
Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο κυνήγι εργασίας σας ή το LinkedIn για να ξεκινήσετε την καριέρα σας. - Αναπτύξτε το CQ σας
Αναπτύξτε την πολιτιστική σας νοημοσύνη – ή «CQ» – μελετώντας δίπλα σε φοιτητές και προσωπικό που εκπροσωπούν περισσότερες από 100 εθνικότητες.
Σύνδεσμοι κλάδου
Εκτός από τους δεσμούς που έχει το ίδρυμα και το μεμονωμένο προσωπικό με επαγγελματικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων των CIM και IDM, πολλά από τα μέλη του προσωπικού που διδάσκουν επί του παρόντος σε αυτό το μάθημα έχουν εκτενή επαγγελματική εμπειρία σε μια σειρά επιχειρηματικών τομέων, με πολλά άτομα να διατηρούν δεσμούς με τη βιομηχανία μέσω συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές εργασίες.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα έχετε πολλές ευκαιρίες να ακούσετε από προσκεκλημένους ομιλητές και μέσω της σειράς Alumni Voices, όπου πρώην μεταπτυχιακοί φοιτητές Μάρκετινγκ θα μοιραστούν εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εργάζονται για παγκόσμιους ομίλους μέσων ενημέρωσης ή έχουν ιδρύσει τις δικές τους συμβούλους μάρκετινγκ.
Ρόλοι εργασίας
Το μάθημα θα σας προετοιμάσει για μια μεγάλη ποικιλία ρόλων στις επιχειρήσεις σε ένα διεθνές πλαίσιο.
Παραδείγματα αυτών από τους πρόσφατους αποφοίτους μας είναι:
- Ο υπευθυνος για τη ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Εκπεδευόμενος διοίκησης
- Ερευνητής αγοράς
- Συνεργάτης/διευθυντής μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος ανάπτυξης προϊόντων
- Υπάλληλος δημοσίων σχέσεων
- Στέλεχος/διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Βραβείο απασχολησιμότητας Westminster
Οι εργοδότες εκτιμούν τους πτυχιούχους που έχουν επενδύσει στην προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη – και το Westminster Employability Award σας δίνει την ευκαιρία να τεκμηριώσετε και να επιδείξετε επίσημα αυτές τις δραστηριότητες και επιτεύγματα.
Το βραβείο είναι ευέλικτο και μπορεί να ολοκληρωθεί στον δικό σας χρόνο, που περιλαμβάνει ένα σύνολο βασικών και προαιρετικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων.
Οι δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνουν την απόκτηση εμπειρίας μέσω μιας εργασίας μερικής απασχόλησης ή τοποθέτησης, την εγγραφή σε ένα πρόγραμμα που διοικείται από το Πανεπιστήμιο – όπως καθοδήγηση ή διδασκαλία σε ένα σχολείο – ή ολοκλήρωση διαδικτυακών ασκήσεων.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Τα πτυχία μας στο μάρκετινγκ έχουν ένα κοινό πρώτο έτος που σας επιτρέπει να γνωρίσετε όλους τους κύριους τομείς του μάρκετινγκ προτού ολοκληρώσετε το πτυχίο σας ώστε να ταιριάζει με την επιλογή της σταδιοδρομίας σας, εστιάζοντας είτε στο διεθνές μάρκετινγκ, στη διαχείριση μάρκετινγκ ή στις επικοινωνίες μάρκετινγκ.
Τα παρακάτω θέματα είναι ενδεικτικά του τι θα μελετήσετε σε αυτό το μάθημα.
Έτος 1
Εισάγεστε σε βασικές θεωρίες μάρκετινγκ, έννοιες και αναδυόμενα εργαλεία και τεχνικές μάρκετινγκ. Εστιάζουμε στον πελάτη, εξετάζοντας τη συμπεριφορά του αγοραστή και τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αντιλήψεις και τις αποφάσεις αγοράς.
Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:
- Συμπεριφορά αγοραστή
- Βασικές αρχές Μάρκετινγκ
- Βασικά στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ
- Επαγγελματική Ανάπτυξη για Marketers
- Το Παγκόσμιο Περιβάλλον Μάρκετινγκ
Θα έχετε επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσετε μια προαιρετική ενότητα που διευρύνει τις δεξιότητές σας ή σας βοηθά να αποκτήσετε περισσότερες εμπεριστατωμένες γνώσεις για τον εξειδικευμένο σας τομέα. Η ενότητα επιλογής σας μπορεί να είναι μια ξένη γλώσσα.
Πιστωτικό επίπεδο 4
Έτος 2
Θα μάθετε πώς να παραδίδετε ένα έργο έρευνας μάρκετινγκ στο εξωτερικό, λαμβάνοντας υπόψη πιθανές δυσκολίες πρόσβασης σε δείγματα αγοράς ή γλωσσικούς φραγμούς και πολιτιστικά ζητήματα, όπως η απευθείας ομιλία σε γυναίκες ή οι περιορισμοί στη συζήτηση θεμάτων ταμπού, για παράδειγμα. Θα σχεδιάσετε την κατάλληλη έρευνα, θα κατανοήσετε πρωτογενή και δευτερεύοντα δεδομένα, θα πραγματοποιήσετε ποιοτική και ποσοτική ανάλυση δεδομένων και θα χρησιμοποιήσετε τα ευρήματα για να βελτιώσετε τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ. Οι προαιρετικές ενότητες σάς επιτρέπουν να επιλέξετε θέματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο. Για παράδειγμα, το λιανικό μάρκετινγκ εξετάζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πολλαπλές λιανικές πωλήσεις στο Διαδίκτυο και τα καταστήματα και τους οδηγούς πίσω από την αλλαγή του κλάδου, αντλώντας από πραγματικές εμπειρίες από τον κόσμο της μόδας και του λιανικού εμπορίου τροφίμων. Στο μάρκετινγκ B2B, θα εξοικειωθείτε με τις περίπλοκες σχέσεις αγοράς και πώλησης μεταξύ οργανισμών και ζητήματα μάρκετινγκ, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, η διαχείριση βασικών λογαριασμών και η ηθική της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:
- Αναπτύσσοντας την επαγγελματική σας επωνυμία
- Παγκόσμιες Αγορές
- Μετρήσεις Μάρκετινγκ
- Έρευνα Μάρκετινγκ
Επιπλέον δύο επιλογές από το λιανικό μάρκετινγκ, την ηθική και την κοινωνική ευθύνη στο μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ B2B, τις υπηρεσίες μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το αθλητικό μάρκετινγκ ή άλλους επιχειρηματικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των γλωσσών.
Πιστωτικό επίπεδο 5
Έτος Τοποθέτησης
Επαγγελματική εμπειρία ή έτος σπουδών στο εξωτερικό
Μεταξύ του 2ου και του 3ου έτους, μπορείτε να επιλέξετε να σπουδάσετε μαθήματα αγγλικής γλώσσας για ένα χρόνο σε ένα από τα συνεργαζόμενα ιδρύματά μας στο εξωτερικό. Επί του παρόντος, μπορείτε να κάνετε ένα έτος σπουδών στο εξωτερικό (ή να συνδυάσετε εργασία και σπουδές) στο Βερολίνο, την Κοπεγχάγη, τη Μαδρίτη, το Παρίσι και άλλες τοποθεσίες όπως το Μπρίσμπεϊν, το Σίδνεϊ (Αυστραλία), την Ιαπωνία, τον Καναδά και τις ΗΠΑ. Υπάρχουν επίσης πολλές ευκαιρίες για όσους έχουν τις κατάλληλες γλωσσικές δεξιότητες να σπουδάσουν στην τοπική γλώσσα στη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ισπανία, μεταξύ άλλων.
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να χωρίσετε το έτος σας στο εξωτερικό σε ανταλλαγή πρώτου εξαμήνου και τοποθέτηση εργασίας στο δεύτερο εξάμηνο, που θα πραγματοποιηθούν και οι δύο στο εξωτερικό. Ή αναλάβετε ένα έτος τοποθέτησης στο εξωτερικό.
Εναλλακτικά, μεταξύ των ετών 2 και 3, μπορείτε να αναλάβετε μια επαγγελματική τοποθέτηση ενός έτους, πλήρους απασχόλησης ως Έτος Επαγγελματικής Εμπειρίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παλαιότεροι φοιτητές έχουν ολοκληρώσει τοποθετήσεις σε διάφορους αναγνωρισμένους οργανισμούς, όπως η Barclays Bank, η British Airways, η Disney UK, η IBM και το NHS, καθώς και σε μικρότερες επιχειρήσεις.
Έτος 3
Συνεχίζετε να επεκτείνετε τις γνώσεις σας για τα αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ και εξετάζετε τα διάφορα κανάλια επικοινωνίας που είναι ανοιχτά στους εμπόρους μάρκετινγκ, λαμβάνοντας υπόψη, για παράδειγμα, το πώς μπορεί να διαφέρουν οι ανάγκες των πελατών και τις αντιλήψεις των ξένων εμπορικών σημάτων σε διαφορετικές χώρες. Έχετε την ευκαιρία να αναλάβετε μια διατριβή όπου θα ερευνήσετε ένα θέμα της επιλογής σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να αναλύσετε τον τρόπο με τον οποίο μια επωνυμία έχει επανατοποθετηθεί σε μια ξένη αγορά ή να εξετάσετε ένα παράδειγμα μιας «παγκοσμιοποιημένης» εταιρείας, η οποία αναπτύσσεται και διανέμεται παγκοσμίως, αλλά προσαρμόζει το προϊόν, τις υπηρεσίες και το μάρκετινγκ της ώστε να ανταποκρίνεται στις τοπικές αγορές. Θα επωφεληθείτε από ένα ταξίδι στο εξωτερικό στην ενότητα Διαπολιτισμικών Σπουδών στο Μάρκετινγκ, όπου θα εξερευνήσετε τον τοπικό πολιτισμό και τις ξένες επιχειρήσεις και θα συναντήσετε αποφοίτους.
Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:
- Διαπολιτισμικές Σπουδές στο Μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός και Στρατηγική Διεθνούς Αγοράς
- Marketing Analytics
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ
Επιπλέον δύο επιλογές από Προορισμός, Μάρκετινγκ Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Διατριβή, Διαδραστικό και Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Διαχείριση επωνυμιών, Ανάπτυξη νέων προϊόντων ή άλλους επιχειρηματικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των γλωσσών.
Πιστωτικό Επίπεδο 6
Διεθνείς Ευκαιρίες
Πολλά από τα μαθήματά μας προσφέρουν διεθνείς σπουδές και εργασιακές εμπειρίες, και το Πανεπιστήμιο παρέχει άλλες παγκόσμιες ευκαιρίες για τις οποίες μπορούν να υποβάλουν αίτηση όλοι οι φοιτητές - οπότε ό,τι κι αν σπουδάζετε, θα έχετε την ευκαιρία να πάτε στο εξωτερικό.
Οι ευκαιρίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:
- Συμμετοχή σε εξαμηνιαίες ή ετήσιες ανταλλαγές σε ιδρύματα σε όλο τον κόσμο
- Παρακολούθηση διεθνούς θερινού σχολείου ή εκδρομής
- Ανάπτυξη βιογραφικού σημειώματος μέσω εθελοντισμού ή τοποθέτησης εργασίας στο εξωτερικό
Η διεθνής εμπειρία διευρύνει τους ορίζοντες, ενισχύει την αυτοπεποίθηση και βελτιώνει την παγκόσμια κατανόηση, παράλληλα με το να είναι φανταστική για την καριέρα σας.
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Το Πανεπιστήμιο είναι αφιερωμένο στην υποστήριξη φιλόδοξων και εξαιρετικών φοιτητών και προσφέρουμε μια ποικιλία υποτροφιών σε επιλέξιμους φοιτητές, οι οποίοι καλύπτουν όλες ή μέρος των αμοιβών διδάκτρων σας.
Εκθεσιακός χώρος
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.