Διοίκηση Μάρκετινγκ BA Honors
University of Westminster
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 - 4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 15.400 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* διεθνές - Ηνωμένο Βασίλειο/ΕΕ: 9.250 £ (τέλη ανά ακαδημαϊκό έτος)
Προπτυχιακό Open Day – Σάββατο 23 Μαρτίου
Ελάτε στην πανεπιστημιούπολη για να ανακαλύψετε περισσότερα για το μάθημα, να μιλήσετε με φοιτητές, να δείτε τις εγκαταστάσεις μας και να πάρετε μια αίσθηση για το πανεπιστήμιο. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να μάθετε για τις υπηρεσίες, τη διαμονή, τα οικ
Εισαγωγή
Περίληψη μαθημάτων
Αυτό είναι ένα γενικό προπτυχιακό πτυχίο στο μάρκετινγκ, για εκείνους που βλέπουν τη μελλοντική τους καριέρα στο μάρκετινγκ, αλλά δεν επιθυμούν, σε αυτό το στάδιο, να ειδικευτούν περαιτέρω. Τα πτυχία μας στο μάρκετινγκ έχουν μια κοινή πρώτη χρονιά που σας επιτρέπει να γνωρίσετε όλους τους κύριους τομείς στο μάρκετινγκ προτού οριστικοποιήσετε το πτυχίο σας ώστε να ταιριάζει με την επιλογή σταδιοδρομίας σας. Παρέχουμε σχετικές εξαιρέσεις από το Chartered Institute of Marketing (CIM) και το Institute of Direct and Digital Marketing (IDM).
Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ είναι υπεύθυνοι να αποφασίσουν ποια προϊόντα θα πουλήσουν, σε ποιον, για ποια τιμή, πού, πότε και πώς. Πρέπει να θέσουν και να επιτύχουν τους στόχους πωλήσεων και να εξασφαλίσουν τα κέρδη και την επανάληψη των εργασιών. Ως εκ τούτου, η διαχείριση μάρκετινγκ θεωρείται από πολλούς ως μία από τις πιο διεγερτικές και ικανοποιητικές σταδιοδρομίες και αυτό το μάθημα θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ακολουθήσετε μια τέτοια καριέρα.
Επαγγελματικές διαπιστεύσεις
Το μάθημα παρέχει εξαιρέσεις από ορισμένες ενότητες που περιλαμβάνονται στο CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, επιτρέποντας στους αποφοίτους μας να αποκτήσουν τα επαγγελματικά προσόντα μάρκετινγκ γρηγορότερα. Αυτό το μάθημα είναι επίσης διαπιστευμένο από το Ινστιτούτο Άμεσου και Digitalηφιακού Μάρκετινγκ (IDM).
Ευκαιρίες καριέρας
Το μάρκετινγκ είναι ένας δυναμικός τομέας που προσφέρει την ευκαιρία να ακολουθήσετε καριέρα στο εξωτερικό ή σε εταιρείες που εμπορεύονται σε όλο τον κόσμο. Τα πτυχία μάρκετινγκ έχουν σχεδιαστεί για να αναπτύξουν την αναλυτική σας ικανότητα και την επίλυση προβλημάτων, παρέχοντάς σας ένα εύρος γνώσεων στην επιχείρηση, μαζί με τις εξειδικευμένες γνώσεις που απαιτούνται για τη διεξαγωγή στρατηγικού μάρκετινγκ σε νέα προκλητικά περιβάλλοντα.
Οι προηγούμενοι απόφοιτοι αυτού του πτυχίου έχουν βρει επιτυχημένη απασχόληση σε ρόλους μάρκετινγκ όπως ασκούμενος διαχείρισης, διευθυντής λιανικής, ασκούμενος μάρκετινγκ, βοηθός έρευνας αγοράς, ασκούμενος διαφήμισης, βοηθός δημοσίων σχέσεων, στέλεχος προώθησης πωλήσεων, ασκούμενος διευθυντής επωνυμίας και βοηθός παγκόσμιας επωνυμίας. Αυξάνεται ο αριθμός των φοιτητών που προχωρούν σε περαιτέρω σπουδές μετά την αποφοίτησή τους: είτε αποκτούν επαγγελματικά προσόντα είτε παραμένουν για μεταπτυχιακές σπουδές.
Η Υπηρεσία Καριέρας και Απασχολησιμότητας του Πανεπιστημίου έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο με περισσότερους από 3.000 εργοδότες σε όλο τον κόσμο, βοηθώντας όλους τους φοιτητές μας να εξερευνήσουν και να συνδεθούν με συναρπαστικές ευκαιρίες και καριέρες.
- Αναπτύξτε τις καινοτομίες και τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες
Αναπτύξτε τις καινοτομίες και τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες στον διαγωνισμό The Big Idea, που χορηγείται από την Santander. - Ξεκινήστε την καριέρα σας
Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο κυνήγι εργασίας σας ή το LinkedIn για να ξεκινήσετε την καριέρα σας. - Αναπτύξτε το CQ σας
Αναπτύξτε την πολιτιστική σας νοημοσύνη – ή «CQ» – μελετώντας δίπλα σε φοιτητές και προσωπικό που εκπροσωπούν περισσότερες από 100 εθνικότητες.
Σύνδεσμοι κλάδου
Εκτός από τους δεσμούς που έχει το ίδρυμα και το μεμονωμένο προσωπικό με επαγγελματικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων των CIM και IDM, πολλά από τα μέλη του προσωπικού που διδάσκουν επί του παρόντος σε αυτό το μάθημα έχουν εκτενή επαγγελματική εμπειρία σε μια σειρά επιχειρηματικών τομέων, με πολλά άτομα να διατηρούν δεσμούς με τη βιομηχανία μέσω συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές εργασίες.
Μέσω της σειράς μας Alumni Voices, θα ακούσετε επίσης από πρώην μεταπτυχιακούς φοιτητές Μάρκετινγκ που θα μοιραστούν εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εργάζονται για παγκόσμιους ομίλους μέσων ενημέρωσης ή έχουν ιδρύσει τις δικές τους εταιρείες συμβούλων μάρκετινγκ.
Ρόλοι εργασίας
Το μάθημα θα σας προετοιμάσει για μια μεγάλη ποικιλία ρόλων στην επιχείρηση. Παραδείγματα αυτών από τους πρόσφατους αποφοίτους μας είναι:
- Ο υπευθυνος για τη ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Εκπεδευόμενος διοίκησης
- Ερευνητής αγοράς
- Συνεργάτης/διευθυντής μάρκετινγκ
- Στρατηγός μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος ανάπτυξης προϊόντων
- Υπάλληλος δημοσίων σχέσεων
- Στέλεχος/διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Βραβείο απασχολησιμότητας Westminster
Οι εργοδότες εκτιμούν τους πτυχιούχους που έχουν επενδύσει στην προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη – και το Westminster Employability Award σας δίνει την ευκαιρία να τεκμηριώσετε και να επιδείξετε επίσημα αυτές τις δραστηριότητες και επιτεύγματα.
Το βραβείο είναι ευέλικτο και μπορεί να ολοκληρωθεί στον δικό σας χρόνο, που περιλαμβάνει ένα σύνολο βασικών και προαιρετικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων.
Οι δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνουν την απόκτηση εμπειρίας μέσω μιας εργασίας μερικής απασχόλησης ή τοποθέτησης, την εγγραφή σε ένα πρόγραμμα που διοικείται από το Πανεπιστήμιο – όπως καθοδήγηση ή διδασκαλία σε ένα σχολείο – ή ολοκλήρωση διαδικτυακών ασκήσεων.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Τα πτυχία μας στο μάρκετινγκ έχουν ένα κοινό πρώτο έτος που σας επιτρέπει να γνωρίσετε όλους τους κύριους τομείς του μάρκετινγκ προτού ολοκληρώσετε το πτυχίο σας ώστε να ταιριάζει με την επιλογή της σταδιοδρομίας σας, εστιάζοντας είτε στο διεθνές μάρκετινγκ, στη διαχείριση μάρκετινγκ ή στις επικοινωνίες μάρκετινγκ.
Τα παρακάτω θέματα είναι ενδεικτικά του τι θα μελετήσετε σε αυτό το μάθημα.
Έτος 1
Εισάγετε βασικές θεωρίες μάρκετινγκ και ψηφιακού μάρκετινγκ, έννοιες και αναδυόμενα εργαλεία και τεχνικές μάρκετινγκ. Εστιάζουμε στον πελάτη, εξετάζοντας τη συμπεριφορά του αγοραστή και τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αντιλήψεις και τις αποφάσεις αγοράς.
Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:
- Συμπεριφορά αγοραστή
- Βασικά στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ
- Επαγγελματική Ανάπτυξη για Marketers
- Βασικές αρχές Μάρκετινγκ
- Το Παγκόσμιο Περιβάλλον Μάρκετινγκ
Θα έχετε επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσετε μια προαιρετική ενότητα που διευρύνει τις δεξιότητές σας ή σας βοηθά να αποκτήσετε περισσότερες εμπεριστατωμένες γνώσεις για τον ειδικό σας τομέα. Η ενότητα επιλογής σας μπορεί να είναι μια ξένη γλώσσα.
Πιστωτικό επίπεδο 4
Έτος 2
Θα μάθετε πώς να παραδίδετε ένα έργο έρευνας μάρκετινγκ, να σχεδιάζετε κατάλληλη έρευνα, να συλλέγετε πρωτογενή και δευτερεύοντα δεδομένα, να διεξάγετε ποιοτική και ποσοτική ανάλυση δεδομένων και να χρησιμοποιείτε τα ευρήματα για να βελτιώσετε τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ. Οι προαιρετικές ενότητες σάς επιτρέπουν να επιλέξετε θέματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο. Για παράδειγμα, το λιανικό μάρκετινγκ εξετάζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πολλαπλές λιανικές πωλήσεις στο Διαδίκτυο και τα καταστήματα και τους οδηγούς πίσω από την αλλαγή του κλάδου, αντλώντας από πραγματικές εμπειρίες από τον κόσμο της μόδας και του λιανικού εμπορίου τροφίμων. Στο μάρκετινγκ B2B, θα εξοικειωθείτε με τις περίπλοκες σχέσεις αγοράς και πώλησης μεταξύ οργανισμών και ζητήματα μάρκετινγκ, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, η διαχείριση βασικών λογαριασμών και η ηθική της εφοδιαστικής αλυσίδας. Άλλες επιλογές σας προσφέρουν την ευκαιρία να εξετάσετε την ηθική και την κοινωνική ευθύνη στο μάρκετινγκ, τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ ή ως λάτρης του αθλητισμού, μπορείτε να εξετάσετε την ενότητα Sports Marketing.
Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:
- Αναπτύσσοντας την επαγγελματική σας επωνυμία
- Μετρήσεις Μάρκετινγκ
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Διαχείριση προϊόντων και επωνυμίας
Επιπλέον, δύο επιλογές από Ηθική και Κοινωνική Ευθύνη στο Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ B2B, Υπηρεσίες μάρκετινγκ, Λιανικό μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αθλητικό μάρκετινγκ ή άλλους τομείς της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των γλωσσών.
Πιστωτικό επίπεδο 5
Έτος Τοποθέτησης
Μεταξύ των ετών 2 και 3, μπορείτε να αναλάβετε μια επαγγελματική τοποθέτηση για ένα έτος. Παλαιότεροι φοιτητές έχουν ολοκληρώσει τοποθετήσεις σε διάφορες ΜΜΕ και αναγνωρισμένους οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων των British Airways, Disney UK και Heinz. Εναλλακτικά, μπορείτε να σπουδάσετε στο εξωτερικό σε ένα από τα συνεργαζόμενα ιδρύματά μας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να χωρίσετε το έτος σας στο εξωτερικό σε ανταλλαγή πρώτου εξαμήνου και θέση εργασίας δεύτερου εξαμήνου, που θα πραγματοποιηθούν και οι δύο στο εξωτερικό ή να πραγματοποιήσετε ένα έτος τοποθέτησης στο εξωτερικό.
Έτος 3
Συνεχίζουμε να επεκτείνουμε τις γνώσεις σας για τη διαχείριση μάρκετινγκ, μαθαίνοντας πώς να χρησιμοποιείτε τις μετρήσεις που έχετε ήδη μελετήσει για την ανάλυση των δεδομένων που συλλέγονται και να τις χρησιμοποιούμε για την ενημέρωση των αποφάσεων στρατηγικής μάρκετινγκ. Επιπλέον, θα εξετάσετε σε μεγαλύτερο βάθος πώς οι επωνυμίες προωθούν τον εαυτό τους χρησιμοποιώντας τις διάφορες πλατφόρμες επικοινωνίας μάρκετινγκ και μέσα. Θα αναπτύξετε επίσης μια στρατηγική μάρκετινγκ για ένα ζωντανό έργο μάρκετινγκ που στο παρελθόν περιλάμβανε συνεργασία με μια μικρή επιχείρηση και μια διεθνή φιλανθρωπική οργάνωση.
Έχετε την ευκαιρία να αναλάβετε μια διατριβή όπου θα ερευνήσετε ένα θέμα της επιλογής σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να αναλύσετε πώς ένα νέο προϊόν λανσάρεται στην αγορά, πώς χρησιμοποιούνται οι παράγοντες επιρροής για την εμπορία επωνυμιών μέσω των social media και πώς οι επωνυμίες τροποποιούν τα μηνύματά τους σε όλη τη διαδρομή των πελατών. Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε πώς μια εταιρεία δημιουργεί αφοσίωση για να διατηρήσει τους πελάτες της ή πώς μια επωνυμία μπορεί να βελτιώσει την κατάταξή της στις μηχανές αναζήτησης.
Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:
- Αναλύοντας Προβλήματα και Σχεδιάζοντας Λύσεις για Μάρκετινγκ
- Marketing Analytics
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ
- Διοίκηση Μάρκετινγκ
Επιπλέον δύο επιλογές από Προορισμός, Μάρκετινγκ Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Διαδραστικό και Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Διαχείριση Παγκόσμιας Μάρκετινγκ, Ανάπτυξη νέων προϊόντων, Διαχείριση Σύγχρονων Πωλήσεων και Πωλήσεων, Διατριβή ή άλλους επιχειρηματικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των γλωσσών.
Πιστωτικό Επίπεδο 6
Διεθνείς Ευκαιρίες
Πολλά από τα μαθήματά μας προσφέρουν διεθνείς σπουδές και εργασιακές εμπειρίες, και το Πανεπιστήμιο παρέχει άλλες παγκόσμιες ευκαιρίες για τις οποίες μπορούν να υποβάλουν αίτηση όλοι οι φοιτητές - οπότε ό,τι κι αν σπουδάζετε, θα έχετε την ευκαιρία να πάτε στο εξωτερικό.
Οι ευκαιρίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:
- Συμμετοχή σε ένα εξάμηνο ή ετήσιες ανταλλαγές σε ιδρύματα σε όλο τον κόσμο
- Παρακολούθηση διεθνούς θερινού σχολείου ή εκδρομής
- Ανάπτυξη βιογραφικού σημειώματος μέσω εθελοντισμού ή τοποθέτησης εργασίας στο εξωτερικό
Η διεθνής εμπειρία διευρύνει τους ορίζοντες, ενισχύει την αυτοπεποίθηση και βελτιώνει την παγκόσμια κατανόηση, παράλληλα με το να είναι φανταστική για την καριέρα σας.
Εκθεσιακός χώρος
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Το Πανεπιστήμιο είναι αφιερωμένο στην υποστήριξη φιλόδοξων και εξαιρετικών φοιτητών και προσφέρουμε μια ποικιλία υποτροφιών σε επιλέξιμους φοιτητές, οι οποίοι καλύπτουν όλες ή μέρος των αμοιβών διδάκτρων σας.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.