Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων - Marketing Concentration
University of Wisconsin Superior
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Superior, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* πιστωτικό φορτίο 12-18* Κάτοικος Wisconsin: 4.077,57 USD. Μη κάτοικοι : 7.864,05 USD. MN Κάτοικος με Αμοιβαιότητα: 4.942,65
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Η συγκέντρωση μάρκετινγκ απαιτεί μαθήματα συμπεριφοράς καταναλωτή, έρευνα μάρκετινγκ με περισσότερες 18 μονάδες και έχει επίσης μαθήματα επιλογής, όπως το μάρκετινγκ Διαδικτύου και τις δημόσιες σχέσεις.
BA/BS στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Το πρόγραμμά μας έχει ισχυρή φήμη ότι προετοιμάζει τους μαθητές για επιτυχία σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών σταδιοδρομιών μέσω μιας προκλητικής επιλογής μαθημάτων λογιστικής, χρηματοοικονομικών, οικονομικών, μαθηματικών, αγγλικών και επιχειρηματικών μαθημάτων στην επιλεγμένη συγκέντρωση μαθητών.
Στο UW-Superior, έχετε την ευελιξία να προσαρμόσετε την ειδικότητά σας για να καλύψετε τις ανάγκες σας.
Επιλέξτε από:
- Μια κύρια 39 πίστωσης στη διοίκηση επιχειρήσεων με ένα δευτερεύον της επιλογής σας
- Μια ολοκληρωμένη 60 πίστωση Major στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με συγκέντρωση σε:
- Χρηματοδότηση
- Διεθνής επιχείρηση
- Διαχείριση
- Εμπορία
- Ανήλικος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Το ήξερες?
- Τα μέλη του διδακτικού προσωπικού μας έχουν εμπειρία από τον πραγματικό κόσμο και διδάσκουν όλες τις τάξεις.
- Η περιοχή Superior-Duluth προσφέρει πολυάριθμες θέσεις πρακτικής άσκησης σε ένα ευρύ φάσμα εταιρικών, οικονομικών, βιομηχανικών, μεταφορών και καταστημάτων λιανικής.
- Το Minor in Geographic Information Systems από το UW-Superior δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να επεκτείνουν τις δεξιότητές τους και να βελτιώσουν τις προοπτικές σταδιοδρομίας τους.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
* Αυτό είναι ένα δείγμα του είδους του προγράμματος σπουδών που θα χρειαζόταν ένας νέος πρωτοετής για να ολοκληρώσει ένα πτυχίο σε 4 χρόνια.
Εξάμηνο 1
- WRIT 102: Εισαγωγή στην Ακαδημαϊκή Γραφή - 3 μονάδες
- HHP 102: Υγεία και Ευεξία - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές - 3 μόρια
- Πανεπιστημιακές Σπουδές - 3 μόρια
- Πανεπιστημιακές Σπουδές - 3 μόρια
Εξάμηνο 2
- COMM 110: Εισαγωγή στην Επικοινωνία - 3 μονάδες
- BUS 101: Εισαγωγή στις Επιχειρήσεις - 3 μονάδες
- ΜΑΘ 151: Λογισμός για Επιχειρήσεις, Ζωή και Κοινωνικές Επιστήμες - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές - 3 μόρια
- Πανεπιστημιακές Σπουδές - 3 μόρια
Εξάμηνο 3
- ACCT 200: Χρηματοοικονομική Λογιστική - 3 μονάδες
- BUS 270: Business Statistics - 3 μονάδες
- ECON 250: Αρχές Μακροοικονομικής - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές - 3 μόρια
- Πανεπιστημιακές Σπουδές - 3 μόρια
Εξάμηνο 4
- ACCT 201: Διευθυντική Λογιστική - 3 μονάδες
- BUS 211: Business Law I - 3 μονάδες
- ECON 251: Αρχές Μακροοικονομικής - 3 μονάδες
- WRIT 209: Εισαγωγή στην Επαγγελματική Γραφή - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές - 3 μόρια
Εξάμηνο 5
- BUS 370: Principles of Marketing - 3 μονάδες
- BUS 306: Management Science - 3 μονάδες
- FIN 320: Principles of Finance - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές / Επιλογή - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές / Επιλογή - 3 μονάδες
Εξάμηνο 6
- BUS 380: Principles of Management - 3 μονάδες
- BUS 371: Συμπεριφορά Καταναλωτή - 3 μονάδες
- BUS 430: International Business - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές / Επιλογή - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές / Επιλογή - 3 μονάδες
Εξάμηνο 7
- BUS 482: Έρευνα Μάρκετινγκ - 3 μονάδες
- ECON 430: International Economics - 3 μονάδες
- Επιλογή Μάρκετινγκ - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές / Επιλογή - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές / Επιλογή - 3 μονάδες
Εξάμηνο 8
- BUS 495: Strategic Management (Capstone) - 3 μονάδες
- BUS 484: Στρατηγική μάρκετινγκ και διαχείριση επωνυμίας - 3 μονάδες
- Επιλογή Μάρκετινγκ - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές / Επιλογή - 3 μονάδες
- Πανεπιστημιακές Σπουδές / Επιλογή - 3 μονάδες
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μέσω μιας κύριας ή δευτερεύουσας εκπαίδευσης στη διοίκηση επιχειρήσεων στο UW-Superior, θα μάθετε:
- Για την αποτελεσματική διαχείριση ανθρώπων, πόρων και έργων.
- Η δημιουργία και εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ.
- Ερευνήστε τις επιχειρηματικές μεθόδους και πώς να βασίσετε τις αποφάσεις από τα ευρήματά σας.
- Να αναλύει, να στοχάζεται, να συνθέτει, να συμπεραίνει, να ερμηνεύει, να αξιολογεί και να σχεδιάζει.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Marketing Analytics
- Bethlehem, Ηνωμένες Πολιτείες
BBA στο Μάρκετινγκ
- Adrian, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχίο Διαφήμισης και Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Córdoba, Ισπανία
- Seville, Ισπανία