
BA (Hons) Marketing and Advertising
Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 up to 4 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ανακαλύψτε το Lincoln όπου κι αν βρίσκεστε στον κόσμο
Τα διαδικτυακά σεμινάρια, τα μαθήματα master, οι συνεδρίες ερωτήσεων και απαντήσεων και οι ομιλίες σε πάνελ φοιτητών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύψετε πώς είναι να ζεις και να σπουδάζεις στο University of Lincoln
Εισαγωγή
Successful marketing lies at the heart of commercial success, and professionals with the skills, knowledge, and creativity to deliver powerful national and international campaigns are highly sought after.
BA (Hons) Marketing and Advertising aims to develop graduates who have an understanding of the role of these key functions in business and society, and to be equipped for roles across the full spectrum of an ever-evolving marketing industry, from insight through to action and from both client and agency side, within advertising, branding, and marketing communications. To achieve this, you are encouraged to develop the ability to apply marketing techniques at strategic and operational levels to meet business objectives, and to be creative problem solvers with confidence, business acumen and skills in persuasive communication, presenting, and teamwork.
You will be introduced to the fundamentals of strategic marketing and advertising communications, including buyer behaviour, brand development, the advertising process and creativity, media planning, ethics and responsibility, and global marketing. This degree specifically addresses the rapid growth in digital marketing and the need from industry for new graduates with knowledge of marketing, advertising, and digital awareness and skills.
"This information was correct at the time of publishing (July 2023)"
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Πώς μελετάτε
Οι βασικές πτυχές του κλάδου διερευνώνται και συζητούνται καθώς οι μαθητές μετακινούνται από μια γενική επιχειρηματική βάση, το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση στο πρώτο έτος σε περισσότερες εξειδικευμένες ενότητες το δεύτερο και το τρίτο έτος. Η εστίαση είναι στην ανάπτυξη ικανοτήτων μάρκετινγκ και διαφήμισης, όπως η δημιουργικότητα, η επίλυση προβλημάτων, η προφορική και γραπτή παρουσίαση και η πειστική επικοινωνία.
Τον πρώτο χρόνο, εισάγετε τα θεμέλια του μάρκετινγκ, της διαφήμισης και των γενικών επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της εξέτασης της οργανωτικής συμπεριφοράς και της κατανόησης των επιχειρηματικών δεδομένων.
Κατά το δεύτερο έτος, το μάθημα βασίζεται σε αυτά τα θεμέλια διερευνώντας έννοιες και διαδικασίες όπως ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ και η εφαρμογή της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Κατά το τελευταίο έτος, οι ενότητες εξερευνούν συγκεκριμένους τομείς του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης, της επωνυμίας και της διαφήμισης, παράλληλα με ένα ανεξάρτητο έργο όπου μπορείτε να επιλέξετε να εστιάσετε στον τομέα της διαφήμισης ή/και του μάρκετινγκ.
Πρώτος χρόνος
- Αναλύσεις δεδομένων για επιχειρήσεις (Πυρήνας)
- Οικονομικά για μη ειδικούς (Πυρήνας)
- Οργανωτική Συμπεριφορά (Core)
- Αρχές Μάρκετινγκ (Core)
- Επαγγελματική Ανάπτυξη (Πυρήνας)
Δεύτερη χρονιά
- Διεθνές Επιχειρηματικό Περιβάλλον (Πυρήνας)
- Στρατηγικές μάρκετινγκ υπηρεσιών και σχέσεων (πυρήνας)
- Επαγγελματική πρακτική (Επιλογή)†
- Πίστωση αντικατάστασης σπουδών στο εξωτερικό (1) (Επιλογή)†
- Πίστωση αντικατάστασης σπουδών στο εξωτερικό (2) (Επιλογή)†
- Πίστωση αντικατάστασης σπουδών στο εξωτερικό (3) (Επιλογή)†
- Πίστωση αντικατάστασης για σπουδές στο εξωτερικό (4) (Επιλογή)†
Τρίτος χρόνος
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Πυρήνας)
- Σχεδιασμός μέσων για διαφήμιση (Core)
- Ανεξάρτητο Έργο - Έρευνα (Επιλογή)†
- Independent Project - Responsible Enterprise (Option)†
- Ανεξάρτητο έργο-Διαπραγματευόμενο έργο βάσει πελάτη (επιλογή)†
† Ορισμένα μαθήματα μπορεί να προσφέρουν προαιρετικές ενότητες. Η διαθεσιμότητα των προαιρετικών ενοτήτων μπορεί να διαφέρει από έτος σε έτος και θα υπόκειται στον ελάχιστο αριθμό μαθητών που θα επιτευχθεί. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι εγγυημένη η διαθεσιμότητα συγκεκριμένων προαιρετικών μονάδων. Η επιλογή της προαιρετικής μονάδας μπορεί επίσης να επηρεαστεί από τη διαθεσιμότητα του προσωπικού.
Πώς εκτιμάτε
Το πτυχίο χρησιμοποιεί μια σειρά τύπων αξιολόγησης που μπορούν να αξιολογήσουν την ατομική και ομαδική απόδοση για να αντικατοπτρίζουν την ποικιλία των στυλ μάθησης στους μαθητές. Οι αξιολογήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν μαθήματα, όπως γραπτές εργασίες, δοκίμια, εκθέσεις, χαρτοφυλάκια και στοχαστικά αρχεία καταγραφής. πρακτική εργασία, συμπεριλαμβανομένων παρουσιάσεων, εκθέσεων, παιχνιδιού ρόλων και προφορικών αξιολογήσεων· και εξετάσεις, συμπεριλαμβανομένων των δοκιμασιών εντός της τάξης ή των γραπτών εξετάσεων.
Το μάθημα Διαφήμιση και Μάρκετινγκ στοχεύει να παρέχει έγκαιρη ανατροφοδότηση στους μαθητές. Η ανατροφοδότηση έχει σχεδιαστεί για να εντοπίζει τομείς δύναμης, αδυναμίας και βελτίωσης στην εργασία ενός μαθητή για την υποστήριξη της μάθησης σε όλο το πτυχίο. Όπου είναι δυνατόν, η ανατροφοδότηση είναι διαθέσιμη ηλεκτρονικά. Οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε συναντήσεις ένας προς έναν για να λαμβάνουν εξατομικευμένα σχόλια σχετικά με την απόδοσή τους.
Πιστοποιήσεις
Αυτό το πρόγραμμα είναι διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM) και μετά την επιτυχή ολοκλήρωση, οι μαθητές απονέμονται «προχωρημένη θέση». Αυτό θα επιτρέψει στους μαθητές να σπουδάσουν για τα προσόντα CIM χωρίς να χρειάζεται να ολοκληρώσουν όλες τις ενότητες. Οι μαθητές μπορούν επίσης να προσθέσουν ένα ατομικό βραβείο για να συμπληρώσουν το πτυχίο τους. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο της CIM.
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
How You Study
Key aspects of the industry are explored and debated as students move from a general business, marketing, and advertising grounding in year one to more specialist modules in years two and three. The focus is on building marketing and advertising competencies, such as creativity, problem-solving, oral and written presentation, and persuasive communication.
In the first year, you are introduced to the foundations of marketing, advertising and general business, including examining organisational behaviour and understanding business data.
In the second year, the course builds on these foundations exploring concepts and processes such as strategic marketing planning and the application of advertising and marketing. In the final year, modules explore specific areas of marketing, media, branding, and advertising, alongside an independent project where you can choose to focus within the field of advertising and/or marketing.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
For eligible undergraduate students going to university for the first time, scholarships and bursaries are available to help cover costs. The University of Lincoln offers a variety of merit-based and subject-specific bursaries and scholarships.
Several scholarship options are available. Please check the university website for more information.