Universidad Francisco Marroquin
Εισαγωγή
Ο Πανεπιστήμιο Francisco Marroquín, επίσης γνωστός με το ακρωνύμιο UFM, είναι ένα ιδιωτικό και κοσμικό πανεπιστήμιο στην πόλη της Γουατεμάλας της Γουατεμάλας. Ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 1971 γύρω από τη φιλοσοφία του φιλελευθερισμού.
Σύμφωνα με τον οικονομολόγο Milton Friedman, είναι "ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια στη Λατινική Αμερική".
Στόχος μας ήταν να μελετήσουμε και να διαδώσουμε τις ηθικές, οικονομικές και νομικές αρχές της ελεύθερης κοινωνίας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι, μακροπρόθεσμα, κυβερνούν οι ιδέες. ότι αν η χώρα μας θα απολάμβανε ειρηνική ευημερία, χωρίς πίεση από ιδεολογικές ομάδες, ήταν απαραίτητο αρκετοί επιρροή άνθρωποι να κατανοήσουν σαφώς την οργάνωση της ελεύθερης κοινωνίας και έτσι να αποκτήσουν την πεποίθηση και το θάρρος να την υπερασπιστούν.
Naassom Azevedo / Unsplash
αποστολή
Αποστολή μας είναι να διδάξουμε και να διαδώσουμε τις ηθικές, νομικές και οικονομικές αρχές μιας κοινωνίας ελεύθερων και υπεύθυνων ανθρώπων.
τιμές
Αλήθεια
Η αλήθεια είναι απαραίτητο και ζωτικό μέσο για την επίτευξη καλής
Ελευθερία
Μόνο στην ελευθερία μπορεί κάποιος να ακολουθήσει την ευτυχία του, να είναι υπεύθυνος και να ενεργήσει ηθικά.
Δικαιοσύνη
Η δικαιοσύνη είναι να αναγνωρίζει κάθε άτομο ως δικό του.
Αρετές
Ακαδημαϊκή Αριστεία
Ορισμός
- Καταλαβαίνουμε με την "αριστεία" μια ανώτερη ποιότητα που κάνει τους ανθρώπους ή τα πράγματα άξια μοναδικής εκτίμησης ή εκτίμησης. Και για την «ακαδημαϊκή αριστεία», η ποιότητα των ιδεών, των αρχών και των ενεργειών εκείνων που ως καθηγητές ή σπουδαστές συνήθως τοποθετούνται πάνω από την απλή υλική και ρουτίνα εκπλήρωση του καθήκοντός τους, συνιστώντας ένα ζωντανό παράδειγμα συνεκτικής ζωής για όλους. Η αριστεία που γίνεται κατανοητή με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατή μόνο σε ένα πλαίσιο ελευθερίας, ικανότητας και σεβασμού.
- Η ακαδημαϊκή αριστεία πρέπει να κερδηθεί και να υπερασπιστεί με επαγγελματικό τρόπο. Κατά τον ίδιο τρόπο, μπορεί να γίνει αντιληπτό μόνο ως αποτέλεσμα των επίμονων προσπαθειών και μερικές φορές των επώδυνων αποπομπών, απαραίτητων για να μπορέσουν να ανοίξουν νέα κενά και μονοπάτια στον τομέα της γνώσης.
- Ένα θεσμό που επιδιώκει ακαδημαϊκή αριστεία αποδεικνύεται και πιστοποιείται μέσω των εξομοιωτών και των μιμητών που εμπνέει με τα χρόνια.
- Ένα πρόσωπο που επιδιώκει την αριστεία δεν μπορεί ποτέ να πραγματοποιηθεί ως τέτοιο, αν σε κάθε περίπτωση δεν απαιτεί συνεχώς τον εαυτό του περισσότερο από τους άλλους.
Αριστεία του Καθηγητή
- Η ακαδημαϊκή αριστεία του καθηγητή προϋποθέτει μια μακρόπνοη προετοιμασία (υποστηριζόμενη από τα διαπιστευτήριά του) και μια στενή προετοιμασία (που συνίσταται στην προσεκτική και καθημερινή προετοιμασία του κάθε θέματος και κάθε τάξης) για να δώσει γενναιόδωρα στην υπηρεσία των μαθητών την εμπειρία του ως μελετητής και εκπαιδευτικός, ο ενθουσιασμός του για το θέμα που μεταδίδει και η σταθερή, ευγενική και εξατομικευμένη του προσοχή σε κάθε ένα από αυτά.
- Επίσης, συνεπάγεται σαφήνεια και συνοχή στις ιδέες που προσπαθεί να μεταδώσει, γνώση της συγκεκριμένης κατάστασης των σπουδαστών, διάκριση επιλογής, ανάθεσης και ιεράρχησης των καθηκόντων, διακριτική ευχέρεια να απαιτεί και να προτείνει τις πιο σχετικές αναγνώσεις.
- Η σαφήνεια της έκθεσης δεν πρέπει να διαπραγματεύεται, αλλά να τίθεται στη διάθεση των μαθητών σε μια χειρονομία ιπποσύνης και ευγένειας.
- Αυτό που διακρίνει τον εξαιρετικό δάσκαλο ως εμπορικό σήμα είναι η επιθυμία του για συνεχή προσωπική βελτίωση σε ό, τι σκέφτεται, λέει, κάνει και διδάσκει.
Αριστεία των Φοιτητών
- Η δύναμη και η μονιμότητα ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος βασίζεται στην εκπαίδευση των σπουδαστών που επιλέγει προσεκτικά, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων παραγόντων, την ακαδημαϊκή του ικανότητα και την ικανότητά της να ηγηθεί.
- Η ακαδημαϊκή αριστεία των μαθητών εκδηλώνεται με την πνευματική τους περιέργεια, την πειθαρχία τους, καθώς σχετίζεται με τη χρήση του χρόνου σπουδών τους και τη συμμετοχή τους σε μαθήματα, την ικανότητά τους να αποκηρύξουν γούστα, τις ικανοποιήσεις και τις άμεσες επιτυχίες, την καλλιέργεια των αρετών και τις θεμελιώδεις αξίες, τον πλούτο και την επιλογή του λεξικού του μέσα και έξω από την τάξη, την ικανότητά του να χρησιμοποιήσει κατάλληλα τους πόρους που έχει στη διάθεσή του.
- Αυτό σημαίνει μια λογική ισορροπία και προσαρμοσμένη στην πραγματικότητα του μαθητή, μεταξύ των ανθρωπιστικών μελετών που ενσωματώθηκαν κατά τη διάρκεια των προηγούμενων μελετών, ισιώθηκε με την καλή του απόδοση ως πολίτης και με τον πατέρα ή τη μητέρα της οικογένειας του αύριο και με την κυριαρχία των βασικών τεχνικών του επιλεγμένου ακαδημαϊκού κλάδου.
- Η ακαδημαϊκή αριστεία του φοιτητή είναι η βάση της επιτυχίας του στον επαγγελματικό τομέα και θα αντικατοπτρίζεται στον βαθμό που αποκτάται ως αποτέλεσμα των προσπαθειών του. Η αριστεία των επαγγελματικών αποτελεσμάτων από τον ιδανικό συνδυασμό των αξιών και των αρχών που καθοδηγούν τη ζωή όλων των ατόμων ευημερίας και την ενημέρωσή τους στην προτιμώμενη εξειδίκευση τους (υποθέτοντας ότι ο καθένας εκτελεί καλύτερα σε ό, τι περισσότερο του αρέσει)
Πρέπει να γίνουν κατανοητοί ως Σπονδύλους της Ακαδημαϊκής Αριστείας του Φοιτητή:
- Η ικανότητά του να παρατηρεί, να αφηγείται και να υπονοεί λογικά και να εκφράζει με σαφήνεια και γραφή τις ιδέες και τις πεποιθήσεις του.
- Η προθυμία σας να συνεχίσετε να επεκτείνετε τις γνώσεις σας μόνοι σας.
- Η γαλήνη του μυαλού κατά τη στιγμή της αμφισβήτησης ή της διαψεύσεως των θέσεων των άλλων και της υπεράσπισης των δικών τους.
- Η ικανότητά του για έκπληξη στα καθημερινά γεγονότα.
- Η τάση του να διαβάζει, να ακούει, να μιλάει και να γράφει με κριτική έννοια και ταυτόχρονα να γνωρίζει τα όρια της ανθρώπινης ικανότητας να κατανοηθεί και να κατανοήσει τους άλλους.
- Η αποφασιστικότητά της να φανταστεί την πραγματικότητα διαφορετική από το πώς παρουσιάστηκε και πώς την έχουν συνηθίσει να τη βλέπει.
- Η ικανότητά τους να εφαρμόζουν εξειδικευμένες και τεχνικές γνώσεις και να αναπτύσσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτούνται για την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας.
- Η επιμονή του να επιδιώκει, να κάνει και να διαδίδει το καλό, γνωρίζοντας ότι θα πρέπει να παραμείνει σε επαγρύπνηση της δικής του ελευθερίας και να αντιμετωπίσει με συνετό θάρρος τους κινδύνους που ενέχει κάθε ανθρώπινη πρόκληση.
- Το τέλος οποιασδήποτε εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι το σχηματισμό ανθρώπων που ξέρουν πώς να αναλάβουν δεσμεύσεις και να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες, χωρίς να επιτρέπουν σε κανέναν να υπονομεύσει την αξιοπρέπειά του.