Πτυχίο Διαφήμισης
Universidad Europea
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online Spain
Γλώσσες
Αγγλικά, Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 11.270 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Ισπανικά: 11.270 EUR - Αγγλικά: 9.950 EUR
Εισαγωγή
Το Bachelor's Degree in Advertising είναι ένα επίσημο τετραετές πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει επαγγελματίες να βρουν πρωτότυπες και ευφάνταστες απαντήσεις σε επωνυμίες, επαγγελματίες που είναι σε θέση να ερευνήσουν και να προτείνουν τους στρατηγικούς στόχους που αναζητούν οι διαφημιστές. Οι μαθητές στο διαφημιστικό πρόγραμμα θα έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να μπορούν να εργαστούν σε διαφορετικούς τομείς στον τομέα της διαφήμισης, της εμπορικής και της εταιρικής επικοινωνίας.
Γιατί να σπουδάσετε για Πτυχίο στη Διαφήμιση;
Εγκαταστάσεις τελευταίας τεχνολογίας
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το καινοτόμο ακαδημαϊκό μας μοντέλο, το Universidad Europea θέτει στη διάθεσή σας τα πιο προηγμένα εργαστήρια και αίθουσες προσομοίωσης, όλα εξοπλισμένα με την πιο καινοτόμο τεχνολογία.
- Εργαστήριο φωτογραφίας και ψηφιακής απεικόνισης
- Ραδιόφωνο
- Περίπτερα μετά την παραγωγή
- Αίθουσα παραγωγής
- Σετ φωτογραφιών
- Εικονικό σετ
- Έλεγχος παραγωγής και τηλεόραση
- Ψηφιακός ήχος / αίθουσα μεταγλώττισης
- Πανεπιστημιακή διαμονή στη Μαδρίτη
- Βιβλιοθήκη CRAI Dulce Chacón
- Αθλητικό κέντρο
- Εργαστήριο γραφικής σχεδίασης: εξοπλισμένο με σταθμούς εργασίας Mac και PC και όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζεστε για τη δημιουργία και εκτύπωση διαφημιστικού και γραφικού υλικού, χρησιμοποιώντας εξειδικευμένο λογισμικό όπως Freehand, QuartkXPress και Photoshop, καθώς και plotter για εκτύπωση επαγγελματικών διαφημιστικών εργασιών.
- Multimedia Classroom: εξοπλισμένο με τα απαραίτητα προγράμματα για ιστοσελίδα και διαδραστικό σχεδιασμό όπως Adobe Dreamweaver, Adobe Flash και Adobe Premiere, καθώς και για την ανάπτυξη δράσεων σχεδιασμού διαφημιστικών μέσων.
- Εξοπλισμός Ταινιών: Διατίθεται υλικό για παραγωγές ταινιών, όπως αξεσουάρ φωτισμού, κινηματογραφικές μηχανές, βιντεοκάμερες HD, μικρόφωνα και επαγγελματικός εξοπλισμός εγγραφής ήχου, καθώς και αίθουσες για μοντάζ, μεταγλώττιση και υποτιτλισμό.
- Newsrooms: εξοπλισμένα με την απαραίτητη τεχνολογία για τη συγγραφή ειδήσεων, καθώς και για τη διάταξη και την εκτύπωση εφημερίδων. Όλες αυτές οι αίθουσες διδασκαλίας έχουν άμεση πρόσβαση σε ένα πρακτορείο ειδήσεων.
- Πανεπιστημιακή Εφημερίδα (Europea News): εξοπλισμένη με τις τελευταίες τεχνολογίες για την επιμέλεια, τη διάταξη και την έκδοση ψηφιακής εφημερίδας.
Μάθετε τη διαφήμιση με διαφορετικό τρόπο
Μελετήστε διαφορετικά θέματα όπως το νευρομάρκετινγκ, η νευροδημιουργικότητα, το χαρτοφυλάκιο, τα μεγάλα δεδομένα, τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, ο σχεδιασμός, η χρηστικότητα. και επιλέξτε να ειδικευτείτε είτε στη δημιουργικότητα είτε στη στρατηγική.
Κερδίστε εθνικά και διεθνή βραβεία
Λάβετε μέρος σε διαγωνισμούς και φεστιβάλ (Chupete, Sol, Smile, κ.λπ.) με τα έργα σας μέσω της Pitching Minds, της ελίτ ομάδας δημιουργικότητας του Universidad Europea.
Συνεργαστείτε χέρι-χέρι με πρακτορεία και μέσα ενημέρωσης
Πρωτοποριακό πρόγραμμα διπλής εκπαίδευσης στον κόσμο των ισπανικών πανεπιστημίων. Παρακολουθήστε εκπαιδευτικές συνεδρίες από επαγγελματίες της διαφήμισης με τα Comunica+A, M&C Saatchi ή Atresmedia.
Υποχρεωτική πρακτική άσκηση: 150 ώρες
Πραγματοποιήστε την πρακτική σας άσκηση σε αναγνωρισμένα πρακτορεία και ομάδες επικοινωνίας όπως: McCann, VCCP, Saatchi & Saatchi ή Lola Mullenlowe.
Διδακτέα ύλη
Ένα πτυχίο στη διαφήμιση είναι ένα πτυχίο Bachelor of Arts που εστιάζει στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ. Οι μαθητές αποκτούν μια ευρεία κατανόηση της διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών, των αρχών και των στρατηγικών που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία και τη διάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων σε διάφορες πλατφόρμες μέσων.
Στο Universidad Europea , θα μελετήσετε μια σειρά θεμάτων όπως η συμπεριφορά των καταναλωτών, η διαχείριση επωνυμίας, η έρευνα αγοράς, το ψηφιακό μάρκετινγκ, ο σχεδιασμός μέσων, η δημιουργική στρατηγική και ο νόμος και η δεοντολογία της διαφήμισης.