
BA in
Πτυχίο Τεχνών στις Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση & Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ
Thiel College

Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Greenville, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 33.620 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Aug 2023
* πλήρους φοίτησης 2022-2023
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων, διαφήμισης και ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ στο Thiel College είναι μια κοινή επιχείρηση μεταξύ του Τμήματος Μέσων, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Λογιστικής. Οι μαθητές θα παρακολουθήσουν μια ποικιλία μαθημάτων στις δημόσιες σχέσεις, τη διαφήμιση, την ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ, τη διαπροσωπική επικοινωνία, τα μέσα ενημέρωσης, τη λογιστική, τη διαχείριση επιχειρήσεων, τα συστήματα πληροφοριών υπολογιστών (CIS) και τα οικονομικά.
Αυτό το πρόγραμμα έχει δύο παρόμοια αλλά διαφορετικά κομμάτια. Το κομμάτι των μέσων ενημέρωσης συνιστάται για φοιτητές που θέλουν να εργαστούν σε εταιρείες ή δημόσιες σχέσεις και διαφημιστικά γραφεία, αλλά δεν προβλέπουν ότι θα μετακινηθούν σε γενικές διευθυντικές θέσεις. Η διαδρομή διαχείρισης συνιστάται για φοιτητές που προσδοκούν να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους στις δημόσιες σχέσεις ή τη διαφήμιση και τελικά να μεταβούν σε γενικές διευθυντικές θέσεις σε ένα πρακτορείο ή μια εταιρεία.
Κύρια χαρακτηριστικά
- Κατανοήστε τις βασικές λειτουργίες του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων (ειδικά των δημοσίων σχέσεων και της διαφήμισης) και των λειτουργιών διαχείρισης.
- Αναπτύξτε διαπροσωπικές δεξιότητες και μάθετε να είστε πολύτιμο μέλος μιας ομάδας.
- Κατανοήστε ότι κάθε επιχειρηματική απόφαση έχει οικονομικό, περιβαλλοντικό και διαχειριστικό κόστος και οφέλη.
- Να είστε προετοιμασμένοι για απασχόληση ως επαγγελματίας δημοσίων σχέσεων, διαφήμισης ή μάρκετινγκ και για εισαγωγή σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων, διαφήμισης, μάρκετινγκ ή γενικών επιχειρήσεων.
- Κατανόηση ηθικών θεμάτων στις δημόσιες σχέσεις, τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον και τις κατάλληλες λύσεις ηθικών διλημμάτων και άλλων προβλημάτων.
- Δείξτε μια ενδελεχή κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην κοινωνία και στη μαζική κουλτούρα, τον ρόλο και τις χρήσεις της μαζικής επικοινωνίας και τις χρήσεις μιας σειράς εξειδικευμένων εφαρμογών επικοινωνίας, όπως οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση και το μάρκετινγκ γενικά.
- Δείξτε μια πλήρη κατανόηση των απαιτήσεων εργασίας και των εργασιακών περιβαλλόντων σε θέσεις, τμήματα και πρακτορεία δημοσίων σχέσεων, διαφήμισης και μάρκετινγκ.