Keystone logo
The International University of Languages and Media (IULM) Τουρισμός, Διοίκηση και Πολιτισμός
The International University of Languages and Media (IULM)

Τουρισμός, Διοίκηση και Πολιτισμός

Milan, Ιταλία

3 Years

Ιταλικός

Πλήρης απασχόληση

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης

Αίτηση διδάκτρων

Στην Πανεπιστημιούπολη

Εισαγωγή

Τουρισμός, Διοίκηση και Πολιτισμός

Ένα καινοτόμο πρόγραμμα επικεντρωμένο σε ευρεία παγκόσμια σενάρια και ικανό να καλύψει τις ανάγκες απασχόλησης σε έναν από τους λίγους τομείς που ήταν ικανός να ξεπεράσει τη διεθνή οικονομική και χρηματοπιστωτική κρίση. Ο τουρισμός έχει αλλάξει βαθιά και το IULM το γνωρίζει.

Το Bachelor of Science in Tourism, Management and Culture (Degree Class: Bachelor of Science in Tourism) έχει πρωταρχικό στόχο την προετοιμασία νέων πτυχιούχων με ενδελεχή γνώση των τεχνικών ανάλυσης του εδαφικού πλαισίου, διαχείρισης τουριστικών επιχειρήσεων, επίσης πλαίσιο νεοφυών επιχειρήσεων, μαζί με έναν ιστορικό-κριτικό μηχανισμό αναφοράς και μια σταθερή προετοιμασία σχετικά με τη σχέση μεταξύ τουρισμού και τοπικής ανάπτυξης, διεθνών οργανισμών και ψηφιακής επικοινωνίας.

Το πρόγραμμα σκοπεύει να εδραιώσει τις δεξιότητες της αγγλικής γλώσσας των σπουδαστών καθώς και να αποδείξει ένα πιο επαγγελματικά εστιασμένο πρόγραμμα σπουδών μέσω μιας πρακτικής και εργαστηριακής προσέγγισης: εργαστήρια για τα τουριστικά επαγγέλματα, παρουσία επαγγελματιών του κλάδου και πρακτική άσκηση για να βελτιώσουν τις επαγγελματικές δεξιότητες. Το πρόγραμμα καλύπτει επίσης τις ανάγκες των μαθητών που επιθυμούν να προσαρμόσουν την εκπαίδευσή τους μέσω μιας σειράς προαιρετικών ενοτήτων. Οι μαθητές επιλέγουν επίσης μια δεύτερη γλώσσα ξεκινώντας από το 2ο έτος του προγράμματος.

Οι μαθητές κατανοούν πώς να αναδιαμορφώσουν τις παραδοσιακές δεξιότητες σύμφωνα με την ευελιξία που απαιτείται από τον χώρο εργασίας που περιλαμβάνει την τοπική ανάπτυξη, την εξέλιξη του τουρισμού, την έννοια της εδαφικής δυναμικής και ενδυνάμωσης, το μάρκετινγκ και την ψηφιακή επικοινωνία, το σχεδιασμό προϊόντων, τη σημασία των ανταγωνιστικών στρατηγικών και τη μέτρηση απόδοσης και την προτεραιότητα των δικτύων μεταξύ εταιρειών, μη κερδοσκοπικών οργανισμών και επιχειρήσεων, δημόσιας διοίκησης, διαχειριστών προορισμών και διεθνών οργανισμών, επιχειρησιακών ιδρυμάτων και ιδρυμάτων παράδοσης.

Επιπλέον, οι μαθητές μπορούν να εφαρμόσουν τη βάση γνώσεων τους σε πλαίσια βιώσιμης ανάπτυξης, διαπολιτισμικού διαλόγου και βιώσιμης ανάπτυξης, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα και οδηγίες, υποστηριζόμενες από τις δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα που τους επιτρέπουν να δραστηριοποιούνται τόσο σε εθνικές όσο και διεθνείς αγορές.

Εισαγωγές

Δίδακτρα προγράμματος

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις