
BS in Marketing
Selinsgrove, Ηνωμένες Πολιτείες
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
4 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
USD 54.440 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* tuition 2022-23
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Οι απόφοιτοι ηγούνται της αγοράς
Ως έμπορος, θα έχετε τη δυνατότητα να μετράτε και να διαβάζετε τον παλμό της αγοράς — ώστε να μπορείτε να βοηθήσετε να προσφέρετε αυτό που θέλουν οι πελάτες ενώ επιτυγχάνετε τους στόχους του οργανισμού σας.
Τα μαθήματα, οι εμπειρίες και η καθοδήγηση καθηγητών της Susquehanna θα σας προετοιμάσουν για την επιτυχία.
Εγγυόμαστε διεθνείς πρακτικές για όλους τους φοιτητές επιχειρήσεων. Έχουμε φοιτητές που κάνουν πρακτική άσκηση σε δυναμικές πόλεις όπως το Λονδίνο, η Βαρκελώνη, το Τόκιο, το Αμβούργο και πολλές άλλες. Έχουμε επίσης συνεργασίες πρακτικής άσκησης σε κορυφαίους οργανισμούς στις ΗΠΑ, όπου η εμπειρία μπορεί να σας δώσει το πλεονέκτημα πριν την αποφοίτηση.
Στο πρόγραμμά μας, θα μάθετε να κατανοείτε τους καταναλωτές σας και να αξιολογείτε τους ανταγωνιστές, να λαμβάνετε αποφάσεις για την ανάπτυξη προϊόντων και να καθορίζετε στρατηγικές διανομής. Θα έχετε μια σταθερή βάση των βασικών αρχών του μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας αγοράς, της τμηματοποίησης της αγοράς, της συμπεριφοράς των καταναλωτών, του ψηφιακού μάρκετινγκ, των στρατηγικών τιμολόγησης και των επικοινωνιών μάρκετινγκ.
Δεδομένου ότι το μάρκετινγκ είναι αναπόσπαστο στοιχείο κάθε επιτυχημένου επιχειρηματικού σχεδίου, θα έχετε τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να εργαστείτε σε οποιονδήποτε κλάδο και σε διάφορες ικανότητες, όπως πωλήσεις, προωθήσεις, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση και διαχείριση επωνυμίας. Οι απόφοιτοί μας στο μάρκετινγκ έχουν προχωρήσει σε θέσεις εργασίας στα Yelp, PetSmart, American Express και Vanguard.
Επειδή το τολμηρό πρόγραμμα σπουδών μας έχει τις ρίζες του στις φιλελεύθερες τέχνες, θα αναπτύξετε επίσης βασικές δεξιότητες που αναζητούν οι εργοδότες, όπως
- Γραφή
- ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
- Παράδοση παρουσίασης
- Κριτική σκέψη
- Διαπροσωπικές σχέσεις
- Ηγεσία
Οι διεπιστημονικοί ανήλικοι μας, όπως η ηγεσία και οι διεθνείς σπουδές, σας βοηθούν να κατανοήσετε καλύτερα σημαντικά θέματα στον σημερινό κόσμο. Λιανικό εμπόριο, μεταποίηση, νομική, πολιτική χρηματοδότηση, υγειονομική περίθαλψη, τριτοβάθμια εκπαίδευση και τέχνες — θα είστε έτοιμοι για καριέρα.
Ένα παγκόσμιας κλάσης διαπιστευμένο πτυχίο ανοίγει τις πόρτες
Το Sigmund Weis School of Business είναι διαπιστευμένο από το AACSB International. Λιγότερο από το 5% των 15.000+ επιχειρηματικών προγραμμάτων παγκοσμίως έχουν κερδίσει τη διαπίστευση AACSB, καθιστώντας το πρόγραμμά μας μέρος μιας ελίτ ομάδας. Για εσάς, σημαίνει ότι οι κορυφαίες εταιρείες θα αναγνωρίσουν την υψηλή ποιότητα του πτυχίου σας, προσφέροντας συχνά υψηλότερους, πιο ανταγωνιστικούς μισθούς.
Ο ισχυρός συνδυασμός του διαπιστευμένου από το AACSB προγράμματος μας και παγκόσμιων εμπειριών σας προετοιμάζει για μια επιτυχημένη καριέρα.
Το ενενήντα οκτώ τοις εκατό των αποφοίτων της Susquehanna έχουν δουλειά εντός έξι μηνών από την αποφοίτησή τους.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Απαιτήσεις για Major
Όταν εγγραφείτε στο Susquehanna, θα συνδυαστείτε με έναν σύμβουλο και ένα εργαλείο εφαρμογής για να σας καθοδηγήσει στον προγραμματισμό και τον προγραμματισμό των μαθημάτων σας. Ακολουθεί απόσπασμα από τον πλήρη κατάλογο των μαθημάτων. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές ακολουθούν τις απαιτήσεις του καταλόγου μαθημάτων για το ακαδημαϊκό έτος στο οποίο δηλώνουν κάθε κατεύθυνση ή/και δευτερεύουσας σημασίας, συμβουλεύονται τους συμβούλους τους και το Εργαλείο Ακαδημαϊκού Προγραμματισμού.
Απαιτήσεις για τις Κατηγορίες που προσφέρονται από το Τμήμα Διοίκησης και Μάρκετινγκ
Οι σπουδαστές ολοκληρώνουν τα μαθήματα επιχειρηματικής ίδρυσης και σπουδές στις διεθνείς επιχειρήσεις, το μάρκετινγκ πολυτελών σημάτων και τη διαχείριση, τη διαχείριση ή το μάρκετινγκ. Κανένας βαθμός κάτω από το C- δεν θα γίνει δεκτός για την εκπλήρωση βασικών απαιτήσεων ή σε οποιοδήποτε βασικό μάθημα.
Περιορισμός διπλής καταμέτρησης
Κανένας μαθητής δεν μπορεί να έχει περισσότερες από μία ειδικότητες στο Sigmund Weis School of Business. Οι μαθητές που επιθυμούν να σπουδάσουν μια επιπλέον θεματική ενότητα του προγράμματος σπουδών του Weis School θα πρέπει να συμβουλευτούν τον σύμβουλό τους σχετικά με τη δήλωση ακαδημαϊκού ανηλίκου.
Μαθήματα Business Foundation
Έτος 1
- 4 ή 2 MGMT-195 Global Business Perspectives ή MGMT-138 Fundamentals of Business
- 4 ECON-201 Αρχές Μακροοικονομικής
- 4 ECON-202 Αρχές Μικροοικονομικής
- 4 MGMT-202 Στατιστικά επιχειρήσεων
- ή MATH-108 Εισαγωγή στη Στατιστική
- ή MATH-180 Statistical Methods
- ή PSYC-123 Statistics for the Behavioral Sciences
Έτος 2
- 4 INFS-174 Συλλογή και Μοντελοποίηση Δεδομένων
- 4 ACCT-200 Χρηματοοικονομική Λογιστική
- 4 ACCT-210 Νομικό Περιβάλλον
- 2 Λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων INFS-233
- 4 MGMT-240 Αρχές Διαχείρισης
- 4 MKTG-280 Μάρκετινγκ
- 2 MGMT-105 Εισαγωγή στην Επαγγελματική Ανάπτυξη
Έτος 3
- 4 ACCT-330 Διευθυντική Λογιστική
- 4 FINC-340 Εταιρική Οικονομική Διαχείριση
Έτος 4
- 4 Insight και οπτικοποίηση δεδομένων INFS-472
- 4 MGMT-400 Επιχειρηματική πολιτική και στρατηγική
- 4 MGMT-404 Παγκόσμια Επιχειρηματική Ηθική
Κανένας βαθμός κάτω του C- δεν θα γίνει δεκτός για την αποφοίτηση για τα βασικά μαθήματα. όταν κερδίσει βαθμό κάτω από το C- σε ένα βασικό μάθημα, ο φοιτητής πρέπει να επαναλάβει το μάθημα το επόμενο εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται. Οι περιγραφές των μαθημάτων που παρατίθενται παρακάτω στον κατάλογο προσδιορίζουν προαπαιτούμενα, και αυτά υποδηλώνουν έναν ορισμένο βαθμό τάξης στην ολοκλήρωση του θεμελίου. Εκτός από το ίδρυμα, οι φοιτητές επιχειρήσεων του πρώτου εξαμήνου εγγράφονται στο MGMT-195 Global Business Perspectives (τέσσερις ώρες εξαμήνου), το οποίο παρέχει μια εισαγωγή στις φιλελεύθερες σπουδές και τη ζωή στο κολέγιο, καθώς και μια επισκόπηση των λειτουργικών περιοχών των επιχειρήσεων, των ευκαιριών σταδιοδρομίας και το πρόγραμμα σπουδών του Sigmund Weis School. Αυτό το μάθημα ικανοποιεί την απαίτηση του Σεμιναρίου Πρώτου Έτους του Κεντρικού Προγράμματος Σπουδών.
Ταγματάρχης Μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει τη διαχείριση της διεπαφής μεταξύ ενός οργανισμού και των πελατών του με τον προσδιορισμό των αναγκών και των συμπεριφορών τους και την παροχή αξίας που ικανοποιεί τις ανάγκες τους, ενώ επιτυγχάνονται οι στόχοι του οργανισμού. Το μάρκετινγκ διαδραματίζει θεμελιώδη ρόλο σε όλες σχεδόν τις επιχειρηματικές αποφάσεις και στην κατεύθυνση των προσπαθειών των πελατοκεντρικών οργανισμών. Το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο όχι μόνο για τους λιανοπωλητές, τους χονδρεμπόρους και τους κατασκευαστές, αλλά και για τους δικηγόρους, τους λογιστές, τα μουσεία, τα νοσοκομεία, τα κολέγια, τις τέχνες του θεάματος και τις ομάδες πολιτικής δράσης.
Η κατεύθυνση μάρκετινγκ απαιτεί ολοκλήρωση της επιχειρηματικής ίδρυσης και 24 ώρες εξαμήνου ως εξής:
- 2 MKTG-317 International Marketing
- 4 MKTG-320 Digital Marketing
- 2 MKTG-321 Social Media Marketing
- 4 MKTG-381 Έρευνα Μάρκετινγκ
- 4 MKTG-382 Συμπεριφορά Καταναλωτή
- 4 MKTG-488 Marketing Analytics
- 4 Επιλέξτε από τα ακόλουθα (ελάχιστο 4 ώρες εξαμήνου):
- 4 LBMM-216 Εισαγωγή στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση επωνυμιών πολυτελείας
- 4 LBMM-316 Advanced Luxury Branding
- 4 LBMM-385 Retail & Visual Merchandising
- 4 Διαφημιστικές Καμπάνιες COMM-418
- 4 MGMT-416 Πνευματική Ιδιοκτησία και Επιχειρήσεις
- 2-4 MKTG-486 Θέματα στο Μάρκετινγκ
- 4 PSYC-230 Κοινωνική Ψυχολογία
Απαιτήσεις για Minor
Όταν εγγραφείτε στο Susquehanna, θα συνδυαστείτε με έναν σύμβουλο και ένα εργαλείο εφαρμογής για να σας καθοδηγήσει στον προγραμματισμό και τον προγραμματισμό των μαθημάτων σας. Ακολουθεί απόσπασμα από τον πλήρη κατάλογο των μαθημάτων. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές ακολουθούν τις απαιτήσεις του καταλόγου μαθημάτων για το ακαδημαϊκό έτος στο οποίο δηλώνουν κάθε κατεύθυνση ή/και δευτερεύουσας σημασίας, συμβουλεύονται τους συμβούλους τους και το Εργαλείο Ακαδημαϊκού Προγραμματισμού.
Μικρό στο Μάρκετινγκ
Ο ανήλικος στο μάρκετινγκ απαιτεί 20 ώρες εξαμήνου. Για να ολοκληρώσουν το δευτερεύον, οι μαθητές πρέπει να έχουν ΣΔΣ τουλάχιστον 2,00 στα δευτερεύοντα μαθήματα και κανένα βαθμό κάτω από C- στα μαθήματα που επιλέγονται από τα ακόλουθα:
- 4 MKTG-280 Μάρκετινγκ
- 16 Επιλέξτε από τα ακόλουθα:
- 4 LBMM-216 Εισαγωγή στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση επωνυμιών πολυτελείας
- 4 MKTG-320 Digital Marketing
- 4 LBMM-316 Advanced Luxury Branding
- 4 MKTG-381 Έρευνα Μάρκετινγκ
- 4 MKTG-317 International Marketing
- 4 MKTG-382 Συμπεριφορά Καταναλωτή
- 4 LBMM-385 Retail & Visual Merchandising
- 4 Διαφημιστικές Καμπάνιες COMM-418
- 2-4 MKTG-486 Θέματα στο Μάρκετινγκ
- 4 MKTG-488 Marketing Analytics
Περιορισμός διπλής καταμέτρησης για διεπιστημονικούς ανηλίκους
Μόνο 4 ώρες εξαμήνου αυτού του δευτερεύοντος μαθήματος μπορούν να μετρηθούν διπλά στην κύρια σπουδή του φοιτητή.
Σημείωση: το ανήλικο δεν είναι διαθέσιμο σε φοιτητές που ειδικεύονται στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση επωνυμιών πολυτελείας.
Επιλογές μαθήματος
Μαθήματα μάρκετινγκ και διαχείρισης πολυτελών σημάτων
- LBMM 216 Luxury Brand Marketing & Management, Πιστώσεις: 4
- LBMM 316 Advanced Luxury Branding, Πιστώσεις: 4
- LBMM 385 Retail and Visual Merchandising, Πιστώσεις: 4
Μαθήματα Διοίκησης
- MGMT 102 Global Business Perspectives, Credits: 4
- MGMT 105 Εισαγωγή στην Επαγγελματική Ανάπτυξη, Μονάδες: 2
- MGMT 138 Βασικές αρχές της επιχείρησης, Μονάδες: 2
- MGMT 195 Global Business Perspectives, Credits: 4
- MGMT 202 Business Statistics, Credits: 4
- MGMT 230 Εξερεύνηση επιχειρηματικών ευκαιριών, πιστώσεις: 4
- MGMT 240 Αρχές Διαχείρισης, Μονάδες: 4
- MGMT 290 Μη Κερδοσκοπική Διαχείριση, Πιστώσεις: 4
- MGMT 315 Global Supply Chain Logistics, Πιστώσεις: 2
- MGMT 333 New Ventures: Start-Up to Exit, Credits: 4
- MGMT 350 International Business, Πιστώσεις: 4
- MGMT 351 Σεμινάριο στις Ευρωπαϊκές Επιχειρηματικές Λειτουργίες, Μονάδες: 2
- MGMT 360 Διαχείριση & Οργανωτική Συμπεριφορά, Μονάδες: 4
- MGMT 361 Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Πιστώσεις: 4
- MGMT 362 Εργατικό Δίκαιο, Πιστώσεις: 2
- MGMT 373 Managing for Sustainability, Credits: 4
- MGMT 379 Σχέσεις Επιχειρήσεων και Κυβέρνησης, Πιστώσεις: 2
- MGMT 390 Operations Management, Πιστώσεις: 4
- MGMT 400 Business Policy and Strategy, Credits: 4
- MGMT 404 Παγκόσμια Επιχειρηματική Ηθική, Μονάδες: 4
- MGMT 410 International Management, Μονάδες: 2
- MGMT 416 Πνευματική Ιδιοκτησία & Επιχειρήσεις, Πιστώσεις: 4
- MGMT 434 Επιχειρηματική Εμπειρία, Μονάδες: 4
- MGMT 437 Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα, Μονάδες: 4
- MGMT 438 Διαχείριση Πωλήσεων, Πιστώσεις: 4
- Σχεδιασμός δομής αποζημίωσης MGMT 464, Μονάδες: 2
- MGMT 465 Performance Management, Πιστώσεις: 2
- MGMT 466 Διαπραγματεύσεις, Πιστώσεις: 2
- MGMT 467 Θέματα στη Διοίκηση, Μονάδες: 2–4
- MGMT 468 Γυναίκες σε Οργανισμούς, Μονάδες: 2
- MGMT 501 Ανεξάρτητη Μελέτη, Μονάδες: 1–4
- MGMT 502 Senior Research, Μονάδες: 1–4
- MGMT 503 Business Internship, Μονάδες: 1–4
Μαθήματα Μάρκετινγκ
- MKTG 280 Μάρκετινγκ, Πιστώσεις: 4
- MKTG 317 International Marketing, Μονάδες: 2
- MKTG 320 Digital Marketing, Πιστώσεις: 4
- MKTG 321 Social Media Marketing, Πιστώσεις: 2
- MKTG 381 Έρευνα Μάρκετινγκ, Μονάδες: 4
- MKTG 382 Συμπεριφορά Καταναλωτή, Πιστώσεις: 4
- MKTG 485 Στρατηγική και Διαχείριση Μάρκετινγκ, Πιστώσεις: 2
- MKTG 486 Θέματα στο Μάρκετινγκ, Μονάδες: 1–4
- MKTG 488 Marketing Analytics, Πιστώσεις: 4
Μαθήματα προγράμματος Sigmund Weis School of Business London
- INTD 133 Βρετανικό Θέατρο, Συντελεστές: 4
- INTD 134 British History/Culture London, Συντελεστές: 4
- Προγραμματισμός προγράμματος OFFP SWSB SWSB Λονδίνου, Μονάδες: 1
- OFFR SWSB SWSB London Program Reflection, Μονάδες: 1
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακοί Στόχοι:
- Δείξτε κατανόηση της βασικής οργανωτικής συμπεριφοράς/γενικών εννοιών διαχείρισης, των θεωριών και των εφαρμογών τους (όπως τα κίνητρα, οι ομάδες και η λήψη αποφάσεων).
- Δείξτε κατανόηση του ρόλου της ηγεσίας σε οργανισμούς τόσο σε μικροεπίπεδο (άτομο, ομάδες) όσο και σε μακροεπίπεδο οργανισμών (π.χ. στρατηγική διαχείριση, οργανωτική δομή).
- Δείξτε κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι έννοιες της επιχειρηματικής διαχείρισης σχετίζονται με την εξυπηρέτηση άλλων, την οργανωτική κοινωνική ευθύνη και τις κυβερνητικές πολιτικές.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι φοιτητές μας βρίσκουν θέσεις εργασίας και πρακτική άσκηση σε:
- Aerotek
- American Express
- Στρατηγική BWG
- Σημείο ελέγχου
- Corporation Service Company
- Ομάδα FDM
- Ipreo
- Γέφυρα Αγοράς
- Μετρήσεις αγοράς
- Mayer Brown
- Medical Components Inc
- Nologo MGMT
- Επωνυμίες Nucleus
- Petsmart
- Κοινωνικός Κώδικας
- Sparks Group
- Σμάθερς Μπράνσον
- Steaz
- Techtronic Industries
- Εμπροσθοφυλακή
- Wyndham Worldwide
- Ούρλιασμα
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Στρατηγικού Μάρκετινγκ
- Cancún, Μεξικό
BA (Hons) Διοίκηση Επιχειρήσεων (Marketing) με Foundation Year
- Berlin, Γερμανία
BA (Hons) Business Management (Marketing)
- Berlin, Γερμανία