
BA in Communication Studies
Selinsgrove, Ηνωμένες Πολιτείες
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
4 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
USD 54.440 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* tuition 2022-23
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στο Susquehanna, θα μάθετε τις θεμελιώδεις δεξιότητες όλων των επικοινωνιακών κλάδων, καθώς και τις αναπόσπαστες θεωρίες και την ηθική που τα συνδέουν όλα μαζί. Ως κύριος σπουδών επικοινωνίας, θα προετοιμαστείτε για μεταπτυχιακές σπουδές ή καριέρα στην ποιοτική έρευνα, την κριτική θεωρία ή τις διαπροσωπικές επικοινωνίες. Με πολλά μέσα ενημέρωσης στην πανεπιστημιούπολη, μπορείτε να βελτιώσετε όλες τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες στο Susquehanna.
Εξερευνήστε τον κόσμο της επικοινωνίας
Αποκτήστε μια ευρεία άποψη της μαζικής επικοινωνίας ή στοχεύστε μερικούς κλάδους για να κυριαρχήσετε στις σπουδές επικοινωνίας.
- Θα μάθετε τις αρχές της επαγγελματικής επικοινωνίας και των ψηφιακών μέσων, τη νομοθεσία και την ηθική των μέσων ενημέρωσης, τη γραφιστική και τη δημόσια ομιλία.
- Θα μελετήσετε επίσης τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνούμε μεταξύ μας, συμπεριλαμβανομένης της ομαδικής επικοινωνίας, της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και της ακρόασης.
Με το διάσημο πρόγραμμα σπουδών στο εξωτερικό της Susquehanna, δεν θα μαθαίνετε μόνο στην τάξη. Θα έχετε την ευκαιρία να μελετήσετε με επαγγελματίες επικοινωνητές και ερευνητές. Αυτή η κοσμική προοπτική θα σας βοηθήσει να είστε καλύτερος επικοινωνιακός μετά την αποφοίτησή σας.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Απαιτήσεις για Κομμάτι Σπουδών Επικοινωνίας
Όταν εγγραφείτε στο Susquehanna, θα συνδυαστείτε με έναν σύμβουλο και ένα εργαλείο εφαρμογής για να σας καθοδηγήσει στον προγραμματισμό και τον προγραμματισμό των μαθημάτων σας. Ακολουθεί απόσπασμα από τον πλήρη κατάλογο των μαθημάτων. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές ακολουθούν τις απαιτήσεις του καταλόγου μαθημάτων για το ακαδημαϊκό έτος στο οποίο δηλώνουν κάθε κατεύθυνση ή/και δευτερεύουσας σημασίας, συμβουλεύονται τους συμβούλους τους και το Εργαλείο Ακαδημαϊκού Προγραμματισμού.
Απαιτήσεις για το Bachelor of Arts in Communications
Η Susquehanna προσφέρει πέντε πτυχία στις Επικοινωνίες: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις. Ραδιοφωνικός; Σπουδές Επικοινωνίας; Δημοσιογραφία και ψηφιακό περιεχόμενο. και Αθλητικά Μέσα. Οι ειδικότητες ολοκληρώνουν τις απαιτήσεις του Κεντρικού Προγράμματος Σπουδών του πανεπιστημίου, συν 48 έως 50 ώρες εξαμήνου μαθημάτων σε επιλεγμένο πρόγραμμα σπουδών. Αυτά περιλαμβάνουν εισαγωγικά μαθήματα, πρακτικές μάθησης δεξιοτήτων και ειδικές απαιτήσεις έμφασης. Απαιτείται βαθμός C- ή καλύτερος για οποιοδήποτε μάθημα που μπορεί να εφαρμοστεί στο μείζον ή στο δευτερεύον. Τα μαθήματα μπορούν να υπολογίζονται μόνο σε ένα βαθμό ή σε δευτερεύοντα βαθμό.
Το τμήμα αναμένει επίσης από τους ειδικούς επικοινωνιών και τους ανήλικους να συμμετέχουν κάθε εξάμηνο σε συναφείς συμμαθητικές δραστηριότητες. Οι επιλογές περιλαμβάνουν ραδιόφωνο WQSU-FM. Η φοιτητική εφημερίδα Quill. Η φοιτητική επετηρίδα του Λάνθορν; στούντιο και απομακρυσμένη παραγωγή βίντεο με το Lens Flare. το Κεφάλαιο Paul Dannelley της Φοιτητικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων της Αμερικής (PRSSA). η Ένωση για τις Γυναίκες στα Αθλητικά Μέσα (AWSM), και άλλες δραστηριότητες που εποπτεύονται από τη σχολή του τμήματος.
Κομμάτι Επικοινωνιακών Σπουδών
Οι φοιτητές πληρούν τις απαιτήσεις του Κεντρικού Προγράμματος Σπουδών του πανεπιστημίου, συμμετέχουν πλήρως σε δραστηριότητες του τμήματος κατάλληλες για τα ενδιαφέροντά τους και ολοκληρώνουν με επιτυχία τα ακόλουθα μαθήματα:
24 Απαιτήσεις Τμήματος
- 4 COMM-101 Βασικά στοιχεία των ψηφιακών μέσων
- 2 Μέθοδοι COMM-102 του Adobe Creative Suite
- 4 COMM-190 Εισαγωγή Επικοινωνίας/Θεωρία Μέσων
- 4 COMM-192 Δημόσια Ομιλία
- 4 COMM-201 Ηθική και Ηγεσία
- 4 COMM-202 Digital Media Analytics
- 4 COMM-481 Νόμος για τα ΜΜΕ
24 Απαιτήσεις Σπουδών Επικοινωνίας
- 4 COMM-191 Διαπροσωπική Επικοινωνία
- 4 COMM-194 Διαπολιτισμική Επικοινωνία
- 4 COMM-291 Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας
- 4 COMM-379 κρίσιμες προσεγγίσεις σε διαδραστικά μέσα και μέσα τυχερών παιχνιδιών
- 4 Επικοινωνία ομάδας COMM-391
- 4 Ερευνητικό Σεμινάριο Επικοινωνιακών Σπουδών COMM-499
Διακρίσεις
Το πρόγραμμα διακρίσεων του τμήματος ενθαρρύνει και αναγνωρίζει την εξαιρετική απόδοση στις επικοινωνίες. Για να αποφοιτήσουν με διάκριση τμήματος, οι υποψήφιοι πρέπει να κάνουν τα εξής:
- Ολοκληρώστε τις βασικές απαιτήσεις υπό την καθοδήγηση ενός συμβούλου σχολής του Τμήματος Επικοινωνιών, ο οποίος συμφωνεί να χρησιμεύσει ως χορηγός κατόπιν αιτήματος του φοιτητή,
- Υποβάλετε αίτηση στον συντονιστή διακρίσεων με γραπτή πρόταση τιμής το αργότερο τη δεύτερη έως την τελευταία εβδομάδα του τέλους του κατώτερου έτους. Η υποβολή πρέπει να εγκριθεί ως τιμητική ποιότητα από τη σχολή του τμήματος,
- Διατήρηση αθροιστικού ΣΔΣ 3,70 στα μαθήματα του τμήματος,
- Εκπόνηση αποδεκτής γραπτής ή παραγωγικής διατριβής με βάση ένα έτος ανώτερης ερευνητικής/παραγωγικής εργασίας (COMM-503 Honors Study) πέρα από τις απαιτούμενες ώρες μεγάλου εξαμήνου,
- Υποβάλετε τη διατριβή τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν την αποφοίτηση και
- Ολοκληρώστε με επιτυχία μια προφορική υπεράσπιση της διατριβής.
Εργασίες διακρίσεων που δεν πληρούν τα απαιτούμενα πρότυπα θα εφαρμοστούν ως μάθημα επιλογής πανεπιστημίου. Οι διακρίσεις του Τμήματος μπορούν να ληφθούν χωριστά από ή σε συνδυασμό με το Πρόγραμμα Διακρίσεων του Πανεπιστημίου.
Εταιρείες Τιμής
Οι μαθητές που πληρούν τα απαιτούμενα εθνικά και τοπικά πρότυπα μπορούν να ενταχθούν στην εθνική τιμητική εταιρεία Lamda Pi Eta (επικοινωνίες).
Επικοινωνίες Ανηλίκων
Τα μαθήματα που επιλέγονται απαιτούν βαθμό C- ή υψηλότερο.
Περιορισμός διπλής καταμέτρησης
Τα μαθήματα μπορούν να υπολογίζονται μόνο για ένα πτυχίο Επικοινωνίας ή δευτερεύον.
Επιλογές μαθημάτων
- COMM 101 Essentials of Digital Media, Μονάδες: 4
- COMM 102 Methods of Adobe Creative Suite, Μονάδες: 2
- COMM 131 Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία, Μονάδες: 4
- COMM 141 Sports Reporting, Credits: 2
- COMM 142 Στατιστικά Αθλητισμού, Μονάδες: 2
- COMM 190 Εισαγωγή στη Θεωρία της Επικοινωνίας/Μέσων, Μονάδες: 2
- COMM 191 Διαπροσωπική Επικοινωνία, Μονάδες: 4
- COMM 192 Δημόσια Ομιλία, Μονάδες: 4
- COMM 194 Διαπολιτισμική Επικοινωνία, Μονάδες: 4
- COMM 201 Ηθική και Ηγεσία, Μονάδες: 4
- COMM 202 Digital Media Analytics, Μονάδες: 4
- COMM 211 Intro to Advertising & Public Relations, Credits: 4
- COMM 215 Professional Selling, Credits: 4
- COMM 231 News Content and Creation, Credits: 4
- COMM 241 Sports Media Relations & Promotion, Credits: 2
- COMM 242 Sports Annocing, Credits: 2
- COMM 277 Παραγωγή ήχου & Απόδοση μέσων, Συντελεστές: 4
- COMM 282 Βασικές αρχές της ψηφιακής παραγωγής βίντεο, Συντελεστές: 4
- COMM 291 Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας, Μονάδες: 4
- COMM 311 Μέθοδοι Έρευνας στη Διαφήμιση, Μονάδες: 4
- COMM 314 Δημόσιες Σχέσεις Συγγραφή και Εκστρατείες, Συντελεστές: 4
- COMM 315 Advanced Professional Selling, Credits: 4
- COMM 317 Διαφημιστικές δημιουργικές στρατηγικές, πιστώσεις: 4
- COMM 321 Διαχείριση Κρίσεων, Πιστώσεις: 4
- COMM 322 Strategic Event Management, Credits: 4
- COMM 331 Επιμέλεια, Συντελεστές: 4
- COMM 379 Critical Approaches to Gaming, Credits: 4
- COMM 382 Intermediate Digital Multimedia Product, Credits: 4
- COMM 384 Συγγραφή και Σχεδιασμός για Οθόνη, Συντελεστές: 4
- COMM 386 Motion Graphics and Animation, Συντελεστές: 2
- COMM 391 Ομαδική Επικοινωνία, Μονάδες: 4
- COMM 411 Διαχείριση Δημοσίων Σχέσεων, Μονάδες: 4
- COMM 418 Διαφημιστικές Καμπάνιες, Πιστώσεις: 4
- COMM 435 Γράψιμο μεγάλου μήκους, Συντελεστές: 4
- COMM 481 Δίκαιο ΜΜΕ, Μονάδες: 4
- COMM 482 Professional Digital Multimedia Production, Credits: 4
- COMM 499 Έρευνα Επικοινωνιακών Σπουδών, Μονάδες: 4
- COMM 500 Θέματα στις Επικοινωνίες, Μονάδες: 2–4
- COMM 501 Πρακτική Άσκηση, Μονάδες: 1
- COMM 502 Individual Investigation, Credits: 1–4
- COMM 503 Honours Study, Credits: 4
- COMM 504 Πρακτική Άσκηση, Μονάδες: 1–8
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακοί Στόχοι
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να αναγνωρίσουν, να εξηγήσουν και να εφαρμόσουν τη θεωρία.
- Οι μαθητές θα επιδείξουν επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορικές, οπτικές, γραπτές και ερευνητικές).
- Οι μαθητές θα αναγνωρίσουν τις ηθικές προεκτάσεις και θα τις συσχετίσουν με διάφορα πλαίσια.
- Οι μαθητές θα αναπτύξουν και θα εξασκήσουν την κριτική σκέψη.
Ευκαιρίες καριέρας
Απόφοιτοι Επικοινωνίας βρήκαν πρόσφατα δουλειά στις ακόλουθες εταιρείες:
- ABC 27 WHTM
- Citigroup
- Comcast
- Fox 29 WTXF-TV
- Hollywood Media Corporation
- MediaPower
- National Geographic Society
- QVC
- Rockstar Σαν Ντιέγκο
- Sapient Nitro
- Έξι Σημαίες Αμερική
- Swarovski
- Tiffany & Co.
Οι πρόσφατοι απόφοιτοι συνέχισαν τις σπουδές τους σε:
- Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια
- Πανεπιστήμιο της Βοστώνης
- Κρατικό Πανεπιστήμιο του Κολοράντο
- Πανεπιστήμιο του Ντένβερ
- Πανεπιστήμιο της Δυτικής Φλόριντα
- Κρατικό Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια
- Πανεπιστήμιο Duke
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
BA (Hons) Διεθνής επιχείρηση με μελέτες επικοινωνίας
- Ningbo, Κίνα
Bachelor of Arts στις Επικοινωνιακές Σπουδές
- Greenville, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχίο Τεχνών στις Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση & Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ
- Greenville, Ηνωμένες Πολιτείες