MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Staffordshire University βα στη διαφήμιση και μάρκα διαχείριση
Staffordshire University

βα στη διαφήμιση και μάρκα διαχείριση

Stoke-on-Trent, Ηνωμένο Βασίλειο

0 Years

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Aug 2023

Στην Πανεπιστημιούπολη

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Διαβάστε περισσότερα

Εισαγωγή

ΒΑ στη Διαφήμιση και Διαχείρισης Brand

Είστε δημιουργικός και καλός στην επικοινωνία με πολλές καλές ιδέες; Μας BA (Hons) Διαφήμιση και Διαχείρισης Brand φυσικά θα σας δώσει μια ευρεία σειρά από δεξιότητες για να αναπτύξουν μια καριέρα σε αυτό το γρήγορο δημιουργική βιομηχανία.

Αναλυτικό Πρόγραμμα

Στούντιο μας αντανακλά ένα περιβάλλον το γραφείο, η δημιουργία ευέλικτων χώρων εργασίας και των χώρων του έργου με τη βιομηχανία τυποποιημένο λογισμικό, έτσι θα αποκτήσουν πρακτική εμπειρία ότι οι εργοδότες αξία. Και το πρόγραμμά μας στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη Οργανισμού σας επιτρέπει να εργαστείτε για «ζωντανά» σλιπ με κορυφαίους οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένης της Fallon, Profero, 23Red, Ναι Οργανισμού, Bandujo Νέα Υόρκη, η συλλογική, η BBH, Pearlfisher και Havas Worldwide.

Το μάθημα που διατυπώθηκε από έμπειρους καθηγητές που εργάζονται σήμερα ως creative directors και τους επαγγελματίες του οργανισμού. Τοποθετήσεις Βιομηχανίας και επισκέψεις γραφείο θα προσθέσει στην ανάπτυξη σας. Θα μάθετε για τις διαφημιστικές εκστρατείες, στρατηγικές και σχεδιασμός, παραγωγή ιδεών, ολοκληρωμένη επικοινωνία, την καλλιτεχνική διεύθυνση και copywriting.

Θα μάθετε για τις βασικές έννοιες και πρακτικές που στηρίζουν την επιτυχή διαφήμιση και μάρκα επικοινωνιών. Θα πειραματιστούν με τις ιδέες, δημιουργική σκέψη και την επικοινωνία και να εξερευνήσουν αυτές τις περιοχές μέσα από δημιουργικές λύσεις.

Σας ενθαρρύνουμε να εξερευνήσετε την οπτική επικοινωνία και θεωρητικά ζητήματα που τίθενται από τη σχέση μεταξύ διαφήμισης, τα εμπορικά σήματα, το μάρκετινγκ και τα ζητήματα της βιωσιμότητας. Θα μάθετε να ενσωματώσει τη στρατηγική, το σχεδιασμό και την δημιουργική πράξη. Και θα αναπτύξετε τις συνδέσεις, τα δίκτυα και τις ευκαιρίες τοποθέτησης.

Θα έχετε επίσης τη δυνατότητα να διαμορφώσετε το χαρτοφυλάκιό σας. Θα εξετάσουμε τις δημιουργικές ιδέες, την έρευνα και την πολυεπιστημονική λύσεις σε μια δημιουργική σύντομη. Θα διερευνήσει επίσης τη στρατηγική σημασία των «μελλοντικών θωράκιση».

Πτυχιούχος προορισμούς

Βαθμός Διαφήμιση και διαχείριση της μάρκας μας διαθέτει ένα ισχυρό δίκτυο αποφοίτων που συνδέονται μέσω των κοινωνικών ομάδων μέσα ενημέρωσης. Οι απόφοιτοι από το γήπεδο εργαστούν σε μια ευρεία ποικιλία των ρόλων οργανισμού σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο - με μερικά τόσο μακριά όσο η Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Κίνα.

Έναρξη απαιτήσεις

Τυπικές Προσφορά UCAS: 260. BTEC: ΜΜΜ. Δίπλωμα του Ιδρύματος στο Art & Design Αξίας. Όλοι οι υποψήφιοι θα κληθούν για συνέντευξη. Αν είστε ήδη μελετούν την τέχνη και την πορεία σχεδιασμού του ηλεκτρονικού. g. Ίδρυμα βέβαια, A-Level, AVCE, κ.λπ. παρακαλούμε να φέρετε μαζί σας ένα χαρτοφυλάκιο της εργασίας. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητο να έχεις ένα χαρτοφυλάκιο για να υποβάλουν αίτηση για αυτό το μάθημα. Χαιρετίζουμε τους αιτούντες από άλλες ειδικότητες που είναι παθιασμένοι με τη διαφήμιση.

Διδασκαλία και μάθηση

Η διαφήμιση και Brand Διαχείρισης φυσικά στο Πανεπιστήμιο Staffordshire επικεντρώνεται στη διερεύνηση της δημιουργικότητας και της πρακτικής μέσω της έρευνας, της θεωρίας και στούντιο έργων. Μια ποικιλία μεθόδων που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη και την αξιολόγηση της μάθησης και της προόδου των σπουδαστών. Όλα είναι σχεδιασμένα για να ενισχύσει τη στρατηγική της ενσωμάτωσης των πνευματικών και βιωματικές διαδικασίες της μάθησης σε ένα δημιουργικό περιβάλλον στούντιο, έτσι ώστε οι μαθητές μας έχουν την εμπιστοσύνη και την εμπειρία του περιβάλλοντος βιομηχανία της διαφήμισης πριν από την αποφοίτηση με καλά ανεπτυγμένα δημιουργικές ικανότητες σκέψης.

Η πορεία μας έχει δεσμευτεί για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των μαθητών μας στις δυνάμεις τους επικοινωνίας. Εξαιρετικούς λόγους προσωπικό των φοιτητών μας, δίνει τη δυνατότητα σε κάθε μαθητή να υποστηριχθούν στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων τους και τις προσεγγίσεις σε κάθε μέρος της διαδικασίας. Μέσα από κάθε επίπεδο οι μαθητές μας εκτίθενται, σε όλο και πιο σύνθετες προκλήσεις για την ικανότητά τους να επικοινωνούν τις ιδέες τους, είτε μέσα από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας με τους συνομηλίκους τους, έγγραφη ακαδημαϊκό επιχείρημα ή, όταν ασχολούνται με ένα πρακτικό σύντομη, επικοινωνία δημιουργικές ιδέες σε έναν πελάτη.

Ένα ευρύ συνδυασμό των μεθόδων διδασκαλίας χρησιμοποιείται οποία εμπίπτουν στις ακόλουθες κατηγορίες:

  • Διδασκαλία Studio πραγματοποιείται σε ειδικές στούντιο. Η πρακτική αυτή συμβάλλει ουσιαστικά στην ανεξαρτησία τους, οι μαθητές και οι προσεγγίσεις της βιομηχανίας.
  • Διαλέξεις, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματιών του κλάδου.
  • Σεμινάρια και ομάδες συζήτησης.

Κριτικές Ομίλου. Οι μαθητές παρουσιάζουν τη δουλειά τους στην ομάδα του προσωπικού και των φοιτητών για, για την επανεξέταση της προόδου. Ενεργός συμμετοχή σε κριτικών παρέχει μια πολύτιμη ευκαιρία για να αναπτυχθεί η εμπιστοσύνη στην παρουσίαση και επικοινωνιακές δεξιότητες. Σεμινάρια για την παροχή ανατροφοδότησης σχετικά με την πρόοδο, καθώς και την ενθάρρυνση της ανάλυσης και προβληματισμού.

Τεχνική οδηγία του λογισμικού κλπ διδάσκονται από την τεχνική ομάδα διδασκαλίας. Εκπαιδευτικές επισκέψεις πραγματοποιούνται σε οργανισμούς όπως Fallon, DBI, Crayon στο Λονδίνο και Bandujo στη Νέα Υόρκη, μπορούμε επίσης να επισκεφθείτε, εκθέσεις και συνέδρια, και η εισαγωγή των φοιτητών στις επαφές της βιομηχανίας και των εργασιακών πρακτικών.

Είμαστε δεσμευμένοι για την ανάπτυξη και τη διατήρηση μια επαγγελματική προσέγγιση για την εργασία και οι φοιτητές μας που αναμένεται να χρησιμοποιήσει όλες του διαθέσιμου χρόνου μάθησης για εργασία / πρακτική / έρευνα σε όλες τις ενότητες στο πλαίσιο της ανοικτής πρόσβασης στούντιο περιβάλλον.

Το πρώτο έτος του προγράμματος σπουδών εισάγει τους φοιτητές με τα θεμέλια και τις βασικές δεξιότητες και τις σχετικές πρακτικές της βιομηχανίας, καθώς και τη διάγνωση της τρέχουσας βάσης δεξιοτήτων του μαθητή s. Οι μαθητές θα έρθουν συμμετέχουν σε όλες τις πτυχές της δημιουργικής διαδικασίας από την πρώτη σύντομη έως την τελική παραγωγή. Η έμφαση δίνεται στην εξέλιξη προς την ικανότητα να αυτο-διαχειρίζονται τις εργασίες του έργου.

Ενότητες κατά το δεύτερο έτος Foster πιο ανεξάρτητη με γνώμονα τα σχέδια των μεθόδων μελέτης, και οι μαθητές να αναπτύξουν περαιτέρω την κατανόηση της στρατηγικής διαφήμισης, copywriting και τις ψηφιακές πλατφόρμες καθώς και ηθικά ζητήματα. Με τη συνεχή υποστήριξη και την εποπτεία και την εστίαση στο χαρτοφυλάκιο των δεξιοτήτων τους μαθητές μας αρχίζουν να αναπτύξουν την ικανότητά τους στο πλαίσιο των βασικών δεξιοτήτων που απαιτούνται στον κλάδο και να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα παραπάνω είτε μεμονωμένα είτε ως μέρος μιας δημιουργικής ομάδας. Αυτό έφερε μαζί μέσα Οργανισμού Λονδίνο μας Εργαστήρι εβδομάδα, η οποία λαμβάνει χώρα στο τέλος κάθε έτους.

Κατά το τελευταίο έτος του μαθήματος οι περισσότερες μονάδες είναι στούντιο με βάση και θα επικεντρώνονται συχνά σε μια σύντομη σειρά από τον αρχηγό μονάδα, μια εξωτερική υπηρεσία, ζωντανά πελάτη ή στο φάκελο του διαγωνισμού. Αυτό το είδος της μάθησης πρότυπο εστιάζει στην ανάπτυξη των δημιουργικών διορατικότητα και ερευνητικής διαδικασίας που οδηγεί σε μια αποτελεσματική αγωνιστικό χώρο του πελάτη, η οποία αξιολογείται. Αυτό δοκιμάζει τους μαθητές μας ικανότητες κατά τις διαδικασίες που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία.

Εάν το επιθυμούν, οι μαθητές μας μπορούν να περάσουν το πρώτο εξάμηνο του τελευταίου χρόνου μελετώντας τις ίδιες ενότητες (που διδάσκεται στην αγγλική γλώσσα) στο μάθημα εταίρους μας στην βιομηχανία της διαφήμισης που χρηματοδοτείται WERBE Akademie στη Βιέννη.

Εκτίμηση

Η διαφήμιση και η διαχείριση της μάρκας ομάδα φυσικά έχουν αναπτύξει αποτελεσματικές και κατάλληλες μεθόδους αξιολόγησης και τις στρατηγικές για κάθε ενότητα, οι στρατηγικές αυτές πληροφορίες έχουν επινοηθεί από τις συζητήσεις με επαγγελματίες του κλάδου συγκριτικής κατά των πρακτικών διαφήμισης της βιομηχανίας.

Οι περισσότερες ενότητες φέρουν ενιαία καθηκόντων αξιολόγησης / δραστηριότητες. Η υποβολή των μαθημάτων - η φύση των οποίων καθορίζεται από τις σλιπ σχέδιο που εντός της μονάδας, αλλά η οποία μπορεί να αποτελείται από ένα ή ένα συνδυασμό από τα ακόλουθα συστατικά:

  • Βιβλία εργασίας ή κούτσουρα, τεκμηρίωση της διαδικασίας παραγωγής, την ανάπτυξη και την επίλυση σκέψεις και τις ιδέες και την επίδειξη της επίδρασης της έρευνας για την πρακτική εργασία
  • Έννοια Studio πίνακες ανάπτυξη και χαρτοφυλάκια
  • Αρχεία Έρευνας, τεκμηριώνοντας τη συλλογή, τη διαλογή και την παρουσίαση του ερευνητικού υλικού
  • Δημιουργικές λύσεις επαγγελματικά παρουσιάζονται με τη μορφή που απαιτείται από την ανάθεση, έργου ή σύντομη
  • Ένα δοκίμιο ή έκθεση, που συντάχθηκε σύμφωνα με δεδομένες τις κατευθυντήριες γραμμές ως προς το αριθμό λέξεων και παρουσιάζεται όπως απαιτείται από την εκχώρηση
  • Πίσσα Παρουσίαση

Η ομάδα φυσικά είναι πεπεισμένοι ότι η ολοκληρωμένη προσέγγιση για την αξιολόγηση διασφαλίζει ότι η διαφοροποιημένη προσέγγιση υποστηρίζει διάφορα είδη των εκπαιδευομένων και ότι τα αποτελέσματα αναπτύξει «τις ικανότητες να εκτελέσουν αποτελεσματικά σε ένα` πραγματικό κόσμο »τους μαθητές μας κατάστασης του κλάδου παραγωγής.

Ευκαιρίες εργασίας

Λόγω των 360 μοιρών δημιουργική και στρατηγική προσέγγιση μας για την διαφήμιση των αποφοίτων μας είναι η βιομηχανία έτοιμοι.

Διαφήμιση και Διαχείρισης Brand στο Πανεπιστήμιο Staffordshire έχει ένα υψηλό ρεκόρ της απασχολησιμότητας. Πάνω από το 62% των αποφοίτων μας πάει κατευθείαν στο διαφημιστικό κλάδο μετά την ολοκλήρωση πτυχίο τους, θα αυξηθεί σε πάνω από 90% μετά από τρία χρόνια.

Δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη αποφοίτους με κλειδί τη διαφήμιση και τη διαχείριση της μάρκας δεξιοτήτων, όπως δημιουργική πράξη, το σχεδιασμό του λογαριασμού και τις δεξιότητες της έρευνας.

Λόγω της εμπλοκής μας με τις επαγγελματικές οργανώσεις, όπως D & AD (Σχεδιαστές και καλλιτεχνικοί διευθυντές Association), ΙΡΑ (Ινστιτούτο των επαγγελματιών στον χώρο της διαφήμισης) και Ed-Com (Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τις εμπορικές επικοινωνίες Εκπαίδευση) και διαφημιστικές εταιρείες σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο, οι μαθητές μας είναι σε θέση να χρησιμοποιούν αυτές τις συνδέσεις και τις επαφές της βιομηχανίας, ενώ για την πορεία και μετά την αποφοίτηση.

Σε όλα τα επίπεδα και ενότητες έχουμε ως στόχο να παρέχει στους αποφοίτους μας με μια κριτική επίγνωση μέσω της διερευνητικής μάθησης, γνώση του αντικειμένου και την απόκτηση δεξιοτήτων. Κατά τη διάρκεια των τριών χρόνων του βαθμού, οι μαθητές μας να αναπτύξουν την κατανόησή τους μέσω στοχαστική πρακτική και την επίλυση προβλημάτων και ενθαρρύνονται όλο και περισσότερο και τη δυνατότητα να αναλάβει την κυριότητα και την ευθύνη για τη μάθησή τους, τόσο ως άτομα και ως μέλη της ομάδας, όπου η ικανότητα να αλληλεπιδρούν με αυτοπεποίθηση , επικοινωνούν αποτελεσματικά και να συνεργαστεί με τους συμμαθητές και τους συναδέλφους είναι υψίστης σημασίας.

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα