
BSc (Hons) Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ
Twickenham, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 9.250 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Σπουδαστές κατ' οίκον· 14.850 GBP - διεθνείς φοιτητές
Εισαγωγή
Μια δουλειά μάρκετινγκ είναι μια από τις πιο συναρπαστικές και απαιτητικές θέσεις εργασίας που μπορείτε να κάνετε και η Διοίκηση Επιχειρήσεων και το Μάρκετινγκ είναι το μάθημα που σας προετοιμάζει για αυτήν. Αυτό το πτυχίο θα σας προετοιμάσει για μια μεγάλη καριέρα στο μάρκετινγκ.
- Θα λάβετε ένα Δίπλωμα Επιπέδου 5 στη Διοίκηση και την Ηγεσία από το Charted Management Insitute (υπόκειται σε εποπτεία CMI).
- Δυνατότητα εφαρμογής ιδεών και θεωριών μάρκετινγκ σε πρακτικές καταστάσεις – είτε στο σχεδιασμό του τι να κάνετε είτε στην εφαρμογή ιδεών.
- Εκπαίδευση σε θέματα μάρκετινγκ
- Ευκαιρίες τοποθέτησης εργασίας ενσωματωμένες στο δεύτερο και τρίτο έτος του προγράμματος.
- Επιλογή σπουδών με έτος τοποθέτησης αμειβόμενης εργασιακής εμπειρίας
Γιατί St Mary's;
Το St Mary's είναι ένα μικρό και όμορφο πανεπιστήμιο στο Λονδίνο, με φιλική, επαγγελματική ατμόσφαιρα. Βρισκόμαστε κοντά σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ και περιτριγυριζόμαστε από επιτυχημένες μικρές επιχειρήσεις που χρειάζονται εξειδίκευση στο μάρκετινγκ και ευπρόσδεκτες τοποθετήσεις.
Θα μάθετε για σύγχρονα ζητήματα στο μάρκετινγκ (όποια κι αν είναι εκείνη τη στιγμή) σε όλη τη διάρκεια του πτυχίου, φροντίζοντας να είστε σε επαφή με τις τελευταίες εξελίξεις στο μάρκετινγκ.
Η ολοκλήρωση του πτυχίου οδηγεί σε διπλή διαπίστευση:
- Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ
- Επίπεδο 5 Δίπλωμα Διοίκησης και Ηγεσίας από το Charted Management Insitute (υπόκειται σε εποπτεία CMI)
Θα λάβετε επίσης το πιστοποιητικό του Chartered Institute of Marketing's Certificate in Professional Marketing, εάν ολοκληρώσετε την πρόσθετη προετοιμασία και τις εξετάσεις (υπόκεινται σε επικύρωση).
Αποτέλεσμα προγράμματος
Γιατί να σπουδάσετε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ;
Το μάθημα πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ σχεδιάστηκε από κορυφαίους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και ακαδημαϊκούς. Λαμβάνει υπόψη τι λένε οι εργοδότες για τους νέους προσλαμβάνοντες μάρκετινγκ, τι χρειάζονται από αυτούς και αυτό το πρόγραμμα στοχεύει να καλύψει αυτές τις ανάγκες.
Οι εργοδότες θέλουν νέους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που μπορούν:
- Εφαρμόστε ιδέες και θεωρίες μάρκετινγκ σε πρακτικές καταστάσεις – είτε στο σχεδιασμό του τι να κάνετε είτε στην εφαρμογή ιδεών
- Χρησιμοποιήστε τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένου του ιστού και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να σχεδιάσετε και να παραδώσετε εκστρατείες μάρκετινγκ
- Επιτύχετε τα καλύτερα επαγγελματικά πρότυπα διαχείρισης και δεοντολογίας και εφαρμόστε τα στον κόσμο του μάρκετινγκ – με συναδέλφους, επιχειρήσεις και πελάτες
Στόχος μας είναι να σας προσφέρουμε πρακτική εμπειρία μέσω των εκτεταμένων προγραμμάτων τοποθέτησης και καθοδήγησης, τα οποία θα σας εξοπλίσουν με πρακτικές δεξιότητες και καθοδήγηση από επαγγελματίες του κλάδου. Θα οργανώσετε την τοποθέτησή σας με τη βοήθεια της Ομάδας Μάθησης στο Workplace και μπορείτε να επιλέξετε να την κάνετε σε μια τοποθεσία που σας ταιριάζει.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περιεχόμενο μαθήματος
Τον πρώτο χρόνο, θα μάθετε τι κάνει μια επιχείρηση. Θα χρειαστεί να κατανοήσετε τις οικονομικές και οικονομικές πτυχές της επιχείρησης, πώς να διαχειρίζεστε τους ανθρώπους και πώς να οργανώνεστε για την επιτυχία, προκειμένου να είστε επιτυχημένος έμπορος.
Στο δεύτερο έτος σας, θα εστιάσετε έντονα στο μάρκετινγκ. Το να είσαι Διευθυντής Μάρκετινγκ θα σου δώσει όλες τις δεξιότητες που χρειάζεσαι για να πετύχεις στην τοποθέτηση μάρκετινγκ αργότερα μέσα στο έτος. Θα μάθετε πώς να ερευνάτε και να κατανοείτε τη συμπεριφορά των καταναλωτών και των βιομηχανικών πελατών και τα βασικά στοιχεία της θεωρίας μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό σχέδιο μάρκετινγκ στο τρίτο έτος.
Φέτος, θα διαλέξετε μεταξύ της εμπειρίας και της απασχόλησης στις επιχειρήσεις ή της έρευνας στην πρακτική απασχόλησης.
Το τελευταίο σας έτος περιλαμβάνει ένα σε βάθος ερευνητικό έργο, εξερεύνηση μιας συγκεκριμένης αγοράς, εταιρείας ή κατάστασης χρησιμοποιώντας τις καλύτερες τεχνικές έρευνας και τις πιο πρόσφατες θεωρίες. Θα κάνετε επίσης ένα έργο έρευνας αγοράς και προγραμματισμού, δημιουργώντας ένα σχέδιο που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια εταιρεία για να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ της. Θα εκπαιδευτείτε στην παροχή συμβουλών μάρκετινγκ και θα διδαχτείτε βασικές έννοιες που κάνουν το μάρκετινγκ τόσο συναρπαστικό κλάδο.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει περάσει από μια ειδική πειθαρχία σε κεντρικό ρόλο στο μάρκετινγκ. Αντί να διδάσκει ενότητες ειδικά για το ψηφιακό μάρκετινγκ, το μάθημα ενσωματώνει ψηφιακές προσεγγίσεις σε κάθε πτυχή αυτού που διδάσκεσαι.
Έχουμε επίσης ενσωματωμένη κάλυψη του τρόπου με τον οποίο τα νέα ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα διαταράσσουν τους συμβατικούς τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας και το είδος των «διαταραχών» του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν και πώς οι εταιρείες που έχουν «διαταραχθεί» πρέπει να ανταποκριθούν. Για να το κάνουμε αυτό, βασιστήκαμε στη δουλειά της ομάδας ερευνητών μας που επικεντρώνονται στα ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τις πληροφορίες και τις επιπτώσεις τους στις αγορές.
Είναι δυνατό να αποκτήσετε επαγγελματικές διαπιστεύσεις και εξαιρέσεις πιστοποιητικών ολοκληρώνοντας με επιτυχία επιλεγμένες βασικές και προαιρετικές ενότητες Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οικονομικών.
Οι επαγγελματικοί φορείς περιλαμβάνουν:
- Chartered Management Institute (CMI)
- Chartered Institute of Management Accounting (CIMA)
- Το Ορκωτό Ινστιτούτο Δημοσίων Οικονομικών και Λογιστικής (CIPFA).
- Εταιρεία Έρευνας Αγοράς (MRS)
- Το Chartered Institute of Marketing (CIM)
Πρώτο έτος
- Σύγχρονη Πρακτική Μάρκετινγκ
- Εισαγωγή στη Διοίκηση
- Οργανωτική συμπεριφορά
- Σύγχρονα Επιχειρηματικά Θέματα
- Λήψη Οικονομικών Αποφάσεων
- Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων
Έτος δύο
- Μέθοδοι Έρευνας σε Επιχειρήσεις και Διοίκηση
- Βασικές αρχές της Λογιστικής
- Όντας Διευθυντής Μάρκετινγκ
- Στρατηγική Μάρκετινγκ και Εφαρμογή
- Διεθνές Μάρκετινγκ και Εφοδιαστική Αλυσίδα Logistics
- Εμπειρία και Απασχόληση σε Επιχειρήσεις
- Εμπειρία και Απασχόληση σε Επιχειρήσεις - Προαιρετικά
- Διεθνής Διαχείριση - Προαιρετικό
- Αρχές Επιχειρηματικότητας - Προαιρετικό
- Οικονομικά της Συμπεριφοράς - Προαιρετικά
Έτος τρία
- Ερευνητικό πρόγραμμα
- Σύγχρονα Θέματα Μάρκετινγκ
- Ηθική στις Επικοινωνίες και το Μάρκετινγκ
- Έργο Συμβουλευτικής Μάρκετινγκ
- Διεθνής Στρατηγική Διαχείριση - Προαιρετική
- Διαχείριση στο χώρο εργασίας - Προαιρετικό
- Οπτικοποίηση Δεδομένων: Κριτική Ανάλυση και Παρουσίαση - Προαιρετικό
Ευκαιρίες καριέρας
Αυτό το πτυχίο σας δίνει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που χρειάζεστε για να είστε ένας εξαιρετικός έμπορος, σε μια μεγάλη ή μικρή εταιρεία, σε ιδιωτικούς, δημόσιους ή φιλανθρωπικούς τομείς, στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό. Χτίζεται σε μια εξαιρετική βάση στη γενική διοίκηση για να σας προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε για να αποκτήσετε την πρώτη σας δουλειά μάρκετινγκ και στη συνέχεια να πετύχετε στο μάρκετινγκ.
Η Υπηρεσία Σταδιοδρομίας διαθέτει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη σταδιοδρομία και τις επιλογές μεταπτυχιακών σπουδών σε φοιτητές Διοίκησης Επιχειρήσεων που έχουν ξεκινήσει τις σπουδές τους στο St Mary's.
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Μια σειρά από υποτροφίες και υποτροφίες είναι διαθέσιμες σε νέους προπτυχιακούς φοιτητές. Αυτό περιλαμβάνει:
- Η υποτροφία της Αγίας Μαρίας
- Υποτροφία Αριστείας Αντιπρύτανη
- Υποτροφία αποχωρούντων φροντίδας
- Διεθνείς υποτροφίες φοιτητών
- Αθλητικές υποτροφίες
- Υποτροφία αθλητικής προπονητικής