BA (Hons) Fashion Buying και Brand Management
Ravensbourne University London
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Greenwich Peninsula, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* φοιτητές πλήρους φοίτησης στο σπίτι. ,5 16.500/έτος: διεθνείς φοιτητές πλήρους φοίτησης
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μάθετε να προβλέπετε τάσεις, να ερμηνεύετε τη συμπεριφορά των καταναλωτών, να εκτιμάτε τη σημασία της βιωσιμότητας και να κατανοείτε την τρέχουσα παγκόσμια αγορά μόδας. Το πρόγραμμα σπουδών μας περιστρέφεται γύρω από συνομιλίες επισκεπτών της βιομηχανίας και επισκέψεις σε εργοτάξια, δίνοντας στους μαθητές μια πραγματική κατανόηση των διαφορετικών ρόλων και δικτύων που έχουν στη διάθεσή τους.
Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους μαθητές τη νοοτροπία και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να επιτύχουν στον κλάδο.
Αυτό το συναρπαστικό μάθημα ενθαρρύνει τη δημιουργική αίσθηση, το μάτι για τις τάσεις, την επιχειρηματική οξυδέρκεια και τις δεξιότητες διαχείρισης. Το μάθημα δίνει μεγάλη έμφαση στην απόκτηση πρακτικής εργασιακής εμπειρίας και επιχείρησης.
Τι μπορεί να κάνει αυτό το μάθημα για μένα;
Οι ενότητες μαθημάτων έχουν δημιουργηθεί για να δώσουν στους φοιτητές την εμπιστοσύνη να εφαρμόσουν τη θεωρία που διδάσκεται στην τάξη κατά τη διάρκεια ομαδικών έργων, ατομικών τοποθετήσεων εργασίας, περιλήψεων βιομηχανίας και επιχειρηματικών προτάσεων. Χρησιμοποιώντας τη σουίτα Adobe και τους διαδικτυακούς πόρους μόδας, οι μαθητές θα αναπτύξουν τις δημιουργικές και πρακτικές δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να σχεδιάσουν μια γκάμα, να προωθήσουν μια μάρκα, να δημιουργήσουν μια επαγγελματική αναφορά, να παρουσιάσουν μια ιδέα και τελικά να κατανοήσουν την επιχείρηση της μόδας.
"Είχα το προνόμιο να συνεργαστώ με τους μαθητές του μαθήματος BA (Hons) Fashion Buying & Brand Management. Με εντυπωσίαζε συνεχώς ο επαγγελματισμός και η ετοιμότητά τους για καριέρα στη μόδα. Όχι μόνο οι μαθητές έχουν τις δεξιότητες για να πετύχουν, επιδεικνύουν επίσης μια απίστευτη επίγνωση του τρέχοντος σχήματος του λιανεμπορίου μόδας και μια εικόνα για τους μελλοντικούς παράγοντες που αντιμετωπίζει ο κλάδος ».
-
Melanie Mitchell, Ιδρυτής του Someday Talent
Κορυφαίοι λόγοι για την υποβολή αίτησης
- Το 96% των μαθητών είναι ικανοποιημένοι με την ποιότητα του μαθήματος (αποτελέσματα NSS 2019).
- Μοναδικά καταρτισμένοι απόφοιτοι με δημιουργική αίσθηση και επιχειρηματικό προσανατολισμό.
- Κορυφαίοι προσκεκλημένοι καθηγητές του κλάδου.
- Προσωπικό που διδάσκει και εργάζεται στη βιομηχανία - διασφαλίζοντας ότι το μάθημα παραμένει σχετικό.
- Στενή συνεργασία με τη βιομηχανία.
- Πρόσβαση σε πολυπόθητους πόρους της βιομηχανίας WGSN, Edited, Mintel και LSN Global.
- Δωρεάν λογισμικό Adobe suite και πρόσβαση σε υποτροφία φορητού υπολογιστή £ 300.
- Διαπιστευμένη τοποθέτηση εργασίας.
Βασικά θέματα μελέτης
Οι μαθητές θα αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις σχετικά με τη διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής και δοκιμής υφάσματος, της διαχείρισης χρωμάτων, της διαχείρισης ποιότητας και της βιωσιμότητας.
Θα μάθουν για την πρόβλεψη της τάσης, τον προγραμματισμό της γκάμας, τη δημιουργία της μάρκας και στη συνέχεια πώς να την προστατεύουν και να την προωθούν.
Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη δημιουργικών δεξιοτήτων καθώς και στην επίλυση προβλημάτων, στην οργάνωση, στον προγραμματισμό, στην προώθηση και στη διαχείριση.
Τα μαθήματα CAD θα διευκολύνουν τη δημιουργική παρουσίαση, ενώ άλλα εργαλεία διαχείρισης CAD/CAM θα βοηθήσουν επίσης στην προετοιμασία των μαθητών για τη βιομηχανία.
Οι μαθητές θα μελετήσουν μέσα από ένα μείγμα πρακτικής και μάθησης βασισμένης στη θεωρία και θα επωφεληθούν από την ευκαιρία να συνεργαστούν με φοιτητές από άλλους κλάδους καθώς και κορυφαίες μάρκες.
Τα βασικά θέματα μελέτης περιλαμβάνουν:
- Πρόβλεψη τάσης
- Καταγραφή και αναγνώριση καταναλωτή
- Έρευνα αγοράς μόδας
- Αγορά μόδας και ανάπτυξη προϊόντων
- Εμπορευματοποίηση
- Οπτικό εμπόριο
- Βιομηχανία και βιωσιμότητα
- Διαχείριση και προώθηση μάρκας μόδας
- Επιχειρηματικός προγραμματισμός
Διδακτέα ύλη
Βασικά θέματα μελέτης
- Πρόβλεψη τάσεων
- Δημιουργία προφίλ και ταυτοποίηση καταναλωτών
- Έρευνα αγοράς μόδας
- Αγορά μόδας και ανάπτυξη προϊόντων
- Εμπορευματοποίηση
- Visual Merchandising
- Μεταποίηση και Αειφορία
- Διαχείριση και προώθηση επωνυμίας μόδας
- Επιχειρηματικός προγραμματισμός
Έτος 1
Οι μαθητές θα αναπτύξουν θεμελιώδεις δεξιότητες στην πρόβλεψη μόδας, την αγορά από την ιδέα στον καταναλωτή, την αγορά επωνυμίας, τη διαχείριση και την προώθηση.
Θα διδαχθούν δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας για την επικοινωνία της ταυτότητας της επωνυμίας και θα ενθαρρυνθούν να σκεφτούν την προσωπική υπογραφή της επωνυμίας τους.
Ενθαρρύνουμε τους μαθητές να αρχίσουν να σκέφτονται την έρευνα σχετικά με τις σπουδές τους κατά τη διάρκεια αυτού του έτους.
Έτος 2
Οι μαθητές θα αποκτήσουν μεγαλύτερη κατανόηση της διαχείρισης της προσωπικής τους επωνυμίας και θα εργαστούν σε δημιουργική συνεργασία με συνεργάτες του κλάδου και φοιτητές από άλλους κλάδους.
Το Merchandising και το Visual Merchandising διδάσκονται στο πλαίσιο της πραγματικής βιομηχανικής πρακτικής.
Σε κάθε μαθητή θα δοθεί η ευκαιρία να αναλάβει μια θέση εργασίας και να συμμετάσχει σε επισκέψεις κατασκευής για να απηχήσει τον ρόλο του αγοραστή μόδας.
Έτος 3
Ζητάμε από τους φοιτητές να δείξουν την έρευνά τους με βάση τα συμφραζόμενα σε μια γραπτή ή οπτική διατριβή.
Θα αξιοποιήσουν περαιτέρω τις δεξιότητές τους στην έρευνα των καταναλωτών και στην πρόβλεψη των τάσεων για να υποστηρίξουν ότι υπάρχει κενό στην αγορά για να λανσάρουν μια νέα επωνυμία.
Θα γράψουν επίσης μια έκθεση έρευνας αγοράς, θα δημιουργήσουν μια πρόταση επωνυμίας, σχέδιο γκάμας και πακέτα τεχνολογίας και θα παράγουν μια σειρά δημιουργικών αποτελεσμάτων.
Εισαγωγές
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να συνεχίσουν να εργάζονται σε διάφορους τομείς, όπως ενδεικτικά:
Αγοραστής μόδας, merchandising, μάρκετινγκ, διευθυντής επωνυμίας, πρόβλεψη τάσεων, ψηφιακές επικοινωνίες, αναλυτής/γνωρίσματα δεδομένων, συντονιστής βιωσιμότητας, σχεδιασμός εικονικού εκθεσιακού χώρου, οπτικός έμπορος, υπεύθυνος στρατηγικής λογαριασμού, διαδικτυακός οπτικός έμπορος, προγραμματιστής προϊόντων, αγοραστής υφασμάτων, τεχνολόγος ψηφιακών υφασμάτων, εμπειρία καταναλωτή διευθυντής, διευθυντής ηλεκτρονικού εμπορίου, διευθυντής μάρκετινγκ, επιχειρηματίας/ιδιοκτήτης επιχείρησης, διευθύνων σύμβουλος/CEO.
Δίδακτρα προγράμματος
Εκθεσιακός χώρος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διαχείριση μόδας και σχεδιασμού (BA)
- Berlin, Γερμανία
Πτυχίο στο σχέδιο μόδας και στη διαχείριση της αειφόρου μόδας
- Warsaw, Πολωνία
BA (Hons) Fashion Design and Development
- London, Ηνωμένο Βασίλειο