Διαφήμιση και μάρκετινγκ
Pontifícia Universidade Católica de Campinas (PUC-CAMPINAS)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Campinas, Βραζιλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
8 - 8 εξάμηνα
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στόχοι
Το Μάθημα Δημοσιότητας και Προπαγάνδας με έμφαση στο Μάρκετινγκ, έχει ως πρωταρχικό στόχο την επαγγελματική κατάρτιση των αποφοίτων για εργασία στον επαγγελματικό τομέα της περιφερειακής διαφήμισης. Ως εκ τούτου, στη νέα αυτή διδακτέα σύλληψη δίνεται έμφαση στο Μάρκετινγκ, αφού η προοπτική αυτή, εκτός από πιο επαρκής στις τρέχουσες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, στοχεύει στην αποτελεσματικότερη απορρόφηση των πτυχιούχων από τον επιχειρηματικό/βιομηχανικό τομέα. Η εκπαίδευση προσανατολισμένη στο μάρκετινγκ ανοίγει πολλές δυνατότητες για επαγγελματική δραστηριότητα, που δεν περιορίζεται, όπως ορίζει το τρέχον πρόγραμμα σπουδών, σε διαφημιστικές εταιρείες ή μέσα επικοινωνίας.
Δεύτερον, το προσόν στη Δημοσιότητα και την Προπαγάνδα σκοπεύει να σπείρει ενδιαφέρον για τη συνέχεια της διαδικασίας πνευματικής διαμόρφωσης του μαθητή, μέσω της εισαγωγής κλάδων που στοχεύουν στην κατανόηση, την εμβάθυνση, τον προβληματισμό και την παραγωγή, σε στοιχειώδη φύση, έρευνας στον τομέα της Επιστήμες της Επικοινωνίας και της Προπαγάνδας.
Προφίλ εξόδου
Χαρακτηρίζεται από γνώση και γνώση τεχνικών και οργάνων που στοχεύουν στη διάγνωση, πρόταση και εφαρμογή λύσεων ηθικής επικοινωνίας για την αγορά, με στόχο την αποτελεσματική επίτευξη στόχων και στόχων μάρκετινγκ για εταιρείες, διαφημιστές και ιδρύματα. Για την εκτέλεση τυπικών λειτουργιών του επαγγελματικού του τμήματος, στις διεπαφές και τις αλληλεπιδράσεις του με δραστηριότητες που σχετίζονται με τον τομέα της επικοινωνίας, καθώς και με άλλους κοινωνικούς, πολιτιστικούς και οικονομικούς τομείς με τους οποίους οι δραστηριότητες δημοσιότητας, διαφήμισης και μάρκετινγκ μπορούν να αλληλεπιδράσουν συνεργικά. Για την ικανότητα διάγνωσης προβλημάτων και ευκαιριών και στρατηγικής πρότασης συγκεκριμένων και κατάλληλων λύσεων στις καταστάσεις και την πραγματικότητα της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται ο πελάτης. Για τον σχεδιασμό, τη δημιουργία, την παραγωγή, τη διάδοση και τη διαχείριση διαφημιστικής επικοινωνίας. Εργαζόμενος ως πράκτορας επικοινωνίας σε εταιρείες, ιδρύματα, διαφημιστικά γραφεία, προώθηση, merchandising. συμβουλευτικές ή συμβουλευτικές υπηρεσίες στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ ή στον κλάδο των μέσων ενημέρωσης· Διεξάγοντας δραστηριότητες μάρκετινγκ σύμφωνα με την πραγματικότητα και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς· Για την ικανότητα προγραμματισμού και διεξαγωγής έρευνας κατά τη διάρκεια της προπτυχιακής τους εκπαίδευσης, με σκοπό τη συνέχιση των σπουδών τους στον τομέα της Κοινωνικής Επικοινωνίας, ως εργαλείου που παράγει γνώση και ασκεί κριτική στην πραγματικότητα, ως δυνητικός παράγοντας αλλαγής. Για ηθική, κριτική και ηθική συμπεριφορά, προκειμένου να συμβάλει εποικοδομητικά στη σταθεροποίηση μιας αδελφικής και δίκαιης κοινωνίας, προωθώντας μια αποτελεσματική ισορροπία μεταξύ της επιδίωξης της επαγγελματικής επιτυχίας και της οικοδόμησης ατομικών και συλλογικών αξιών με βάση τη χριστιανική συμπεριφορά και αρχές. Για την άσκηση όλων των άλλων δραστηριοτήτων που, στην παρούσα κατάσταση του επαγγέλματος, αναγνωρίζονται από την ηθική δέσμευση, την κοινή λογική, από αντιπροσωπευτικούς φορείς ή από την ισχύουσα νομοθεσία, ως χαρακτηριστικά του επαγγελματία Μάρκετινγκ, Δημοσιότητας και Προπαγάνδας.
Πόροι
- - Κέντρο Οπτικοακουστικών Πόρων
- - Πειραματικό Πρακτορείο Δημοσιότητας και Προπαγάνδας
- - Εργαστήριο υπολογιστών
- - Εργαστήριο Φωτογραφίας
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Marketing Analytics
- Bethlehem, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχίο Διαφήμισης και Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Córdoba, Ισπανία
- Seville, Ισπανία
BCom (Marketing Management)
- Pretoria, Νότια Αφρική