
Επιστήμη Υπολογιστών (Παιγνιομηχανική) Πτυχίο
Newcastle upon Tyne, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Sep 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 30.600
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Το πτυχίο μας Μηχανικής Παιχνιδιού θα σας διδάξει πώς να δημιουργείτε παιχνίδια στον υπολογιστή.
Θα μάθετε να σχεδιάζετε, να αναπτύσσετε και να χρησιμοποιείτε λογισμικό γραφικών υπολογιστών σε διαφορετικές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων κονσολών παιχνιδιών και προηγμένων περιβαλλόντων τρισδιάστατης πραγματικότητας.
Θα επικεντρωθούμε στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή λογισμικού που οδηγεί τα παιχνίδια υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένων:
- προσομοιώσεις παιχνιδιών
- ανάπτυξη παιχνιδιών υπολογιστή
Επαγγελματική διαπίστευση και αναγνώριση
Βρετανική Εταιρεία Υπολογιστών (BCS)
Τα πτυχία μας είναι διαπιστευμένα από τη Βρετανική Εταιρεία Υπολογιστών (BCS), έτσι ώστε να είστε βέβαιοι ότι θα αποφοιτήσετε με πτυχίο που πληροί τα πρότυπα που ορίζει ο κλάδος της πληροφορικής και παρέχει μια ισχυρή βάση για μια καριέρα στην επιστήμη των υπολογιστών.
Το BCS είναι το Chartered Institute for IT. Η μελέτη ενός πτυχίου διαπιστευμένου από το BCS παρέχει τα θεμέλια για ένα πιστοποιημένο επαγγελματικό προσόν.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Στάδιο 1
Μάθετε για τις βασικές αρχές της Επιστήμης Υπολογιστών. Δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων σας στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος.
Θα αποκτήσετε εμπειρία στον προγραμματισμό Java, θα αναπτύξετε τις δεξιότητές σας στην επίλυση προβλημάτων και θα αποκτήσετε μια ευρεία άποψη των αρχιτεκτονικών υλικού και λογισμικού.
Υποχρεωτικές ενότητες
- Βασικές αρχές υπολογιστών
- Σχεδιασμός και Αρχιτεκτονική Συστημάτων Υπολογιστών
- Θεμελιώσεις της επιστήμης των δεδομένων
- Χαρτοφυλάκιο προγραμματισμού 1
- Χαρτοφυλάκιο προγραμματισμού 2
Στάδιο 2
Θα μελετήσετε ενότητες στη μηχανική λογισμικού, το σχεδιασμό αλγορίθμων και τις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τη λειτουργία του Διαδικτύου.
Θα σας παρουσιάσουμε την ανάλυση απαιτήσεων και τις βάσεις δεδομένων, καθώς και τις επίσημες προδιαγραφές των συστημάτων λογισμικού.
Υποχρεωτικές ενότητες
- Προγραμματισμός Ασφαλείας
- Σχεδιασμός και Ανάλυση Αλγορίθμων
- Έργο Ομάδας Μηχανικών Λογισμικού
- Εισαγωγή σύγχρονων θεμάτων στους υπολογιστές
- Σχεδιασμός και υλοποίηση συστημάτων λογισμικού
Στάδιο 3
Στο τελευταίο έτος σας, θα αρχίσετε να εξειδικεύεστε στη Μηχανική Παιχνιδιών. Θα μελετήσετε προγραμματισμό παιχνιδιών υπολογιστή, γραφική αναπαράσταση και τις πιο πρόσφατες τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης. Θα μάθετε να δημιουργείτε καθηλωτικά και ρεαλιστικά παιχνίδια και εμπειρίες.
Υποχρεωτικές ενότητες
- Μείζον Έργο και Διατριβή στην Επιστήμη των Υπολογιστών
- Γραφικά για παιχνίδια
- Τεχνολογίες παιχνιδιών και προσομοιώσεις
Προαιρετικές ενότητες
- Κατανεμημένα Συστήματα
- Εισαγωγή στο BioDesign και Natural Computing
- Αναλύσεις βιοϊατρικών δεδομένων και AI
- Κρυπτογράφηση
- Ασφάλεια συστήματος και δικτύου
- Ανεκτικά σε σφάλματα και Κυβερνοφυσικά Συστήματα
- Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή: Σχεδιασμός αλληλεπίδρασης
- Computer Vision & AI
- Οπτικοποίηση δεδομένων και Visual Analytics
- Ανάπτυξη σταδιοδρομίας για τελειόφοιτους φοιτητές
Κατάταξη
- Παγκόσμιο Top 130 University - QS World University Rankings 2025
- Top 140 για Μηχανική και Τεχνολογία - QS World University Rankings ανά Θέμα 2024
- Αύξηση 65% στην ερευνητική ισχύ από το 2014 – Πλαίσιο Ερευνητικής Αριστείας 2021
- Το 42% της έρευνάς μας έχει ταξινομηθεί ως 4* κορυφαία έρευνα παγκοσμίως – Research Excellence Framework 2021
- Το Top 25 στο Ηνωμένο Βασίλειο και το Top 100 στον κόσμο για τη βιώσιμη ανάπτυξη – Times Higher Education Impact Rankings 2024
- Παγκόσμια Top 170 University - Times Higher Education World University Rankings 2024