MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
New European College Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας
New European College

Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας

Munich, Γερμανία

3 up to 4 Years

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

27 Mar 2025

24 Mar 2025

EUR 4.900 / per semester

Στην Πανεπιστημιούπολη

Εισαγωγή

Οι φοιτητές Bachelor of International Business Administration ολοκληρώνουν μια σειρά από ευρείες ενότητες μάρκετινγκ, ωστόσο όσοι φοιτητές επιλέγουν την εξειδίκευση Μάρκετινγκ και Επικοινωνία εισάγονται στις πτυχές των εταιρειών και των οργανισμών που επηρεάζουν την επιτυχία ή τον οργανισμό.

Το Marketing & Communication περιλαμβάνει έναν συνδυασμό στρατηγικών επιχειρηματικού μάρκετινγκ, branding και του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί προωθούνται στον έξω κόσμο. Είναι η δουλειά της δημιουργίας μιας σταθερής εικόνας που θα προωθεί την εταιρεία, τα ιδανικά και τα προϊόντα της. Το Marketing & Communication διεισδύει βαθύτερα από την απλή παραγωγή έντυπου ή διαδικτυακού υλικού, αλλά ασχολείται με τον τρόπο με τον οποίο ένας οργανισμός επικοινωνεί τα μηνύματά του, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.

Οι διαχειριστές επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας μιας εταιρείας εξετάζουν συνεχώς τα υφιστάμενα συστήματα, το ανθρώπινο δυναμικό και τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται, στην αλυσίδα εφοδιασμού και στον αγωγό πωλήσεων – όλους τους τομείς που επηρεάζονται άμεσα από στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Το Marketing & Communication ασχολείται με το branding, την απεικόνιση, το house style, αλλά και με τη διαχείριση κρίσεων, τη μείωση του μεγέθους και την εκ νέου εφεύρεση – Οι ειδικοί του Marketing & της Επικοινωνίας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της Διοίκησης Επιχειρήσεων!

Οι σταδιοδρομίες μάρκετινγκ ποικίλλουν πολύ, καθώς το επάγγελμα περιλαμβάνει πολλές πτυχές και δραστηριότητες. Αν και υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, όλα έχουν πολλά κοινά πράγματα, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης μιας ιδέας, μιας υπηρεσίας ή μιας επωνυμίας και την κατανόηση των αναγκών και απαιτήσεων τόσο εξωτερικά από πελάτες και σχέσεις όσο και εσωτερικά από τον οργανισμό ή την ίδια την εταιρεία . Η επικοινωνία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ είναι υψίστης σημασίας για την επιτυχία ενός υπεύθυνου μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε κάθε οργανισμό.

Αυτή η επικοινωνία μάρκετινγκ μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους και γι' αυτό μια καριέρα στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία ανοίγει πολλές πόρτες ως επάγγελμα.

Οι ειδικοί του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας λαμβάνουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και συνδέουν αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία με μια επωνυμία, ένα στυλ σπιτιού και μια φιλοσοφία. Το μάρκετινγκ μπορεί να οριστεί ως η ενδιάμεση λειτουργία μεταξύ της ανάπτυξης του προϊόντος και των πωλήσεων. Μπορεί να θεωρηθεί ως η αποθήκη για διαφημίσεις, δημόσιες σχέσεις, προγραμματισμό μέσων, στρατηγική πωλήσεων και πολλά άλλα. Οι ειδικοί του μάρκετινγκ και των επικοινωνιών διασφαλίζουν τη μακροζωία ενός προϊόντος ή ενός ονόματος εταιρείας. Διασφαλίζουν ότι οι πελάτες αποκτούν μια ισορροπημένη και ευχάριστη αίσθηση για τον οργανισμό ή την επιχείρηση. Ένα βασικό μέρος μιας καριέρας στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία είναι η κατανόηση των αναγκών, των προτιμήσεων και των περιορισμών που καθορίζουν την ομάδα-στόχο των καταναλωτών ή τη θέση της αγοράς που αντιστοιχεί στη μάρκα μέσω έρευνας αγοράς.

Διαβάστε περισσότερα στον ιστότοπο του ιδρύματος

Εισαγωγές

Διδακτέα ύλη

Δίδακτρα προγράμματος

Ευκαιρίες καριέρας

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις