
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας
Munich, Γερμανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 up to 4 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
27 Mar 2025
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
24 Mar 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 4.900 / per semester
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Οι φοιτητές Bachelor of International Business Administration ολοκληρώνουν μια σειρά από ευρείες ενότητες μάρκετινγκ, ωστόσο όσοι φοιτητές επιλέγουν την εξειδίκευση Μάρκετινγκ και Επικοινωνία εισάγονται στις πτυχές των εταιρειών και των οργανισμών που επηρεάζουν την επιτυχία ή τον οργανισμό.
Το Marketing & Communication περιλαμβάνει έναν συνδυασμό στρατηγικών επιχειρηματικού μάρκετινγκ, branding και του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί προωθούνται στον έξω κόσμο. Είναι η δουλειά της δημιουργίας μιας σταθερής εικόνας που θα προωθεί την εταιρεία, τα ιδανικά και τα προϊόντα της. Το Marketing & Communication διεισδύει βαθύτερα από την απλή παραγωγή έντυπου ή διαδικτυακού υλικού, αλλά ασχολείται με τον τρόπο με τον οποίο ένας οργανισμός επικοινωνεί τα μηνύματά του, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.
Οι διαχειριστές επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας μιας εταιρείας εξετάζουν συνεχώς τα υφιστάμενα συστήματα, το ανθρώπινο δυναμικό και τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται, στην αλυσίδα εφοδιασμού και στον αγωγό πωλήσεων – όλους τους τομείς που επηρεάζονται άμεσα από στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Το Marketing & Communication ασχολείται με το branding, την απεικόνιση, το house style, αλλά και με τη διαχείριση κρίσεων, τη μείωση του μεγέθους και την εκ νέου εφεύρεση – Οι ειδικοί του Marketing & της Επικοινωνίας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της Διοίκησης Επιχειρήσεων!
Οι σταδιοδρομίες μάρκετινγκ ποικίλλουν πολύ, καθώς το επάγγελμα περιλαμβάνει πολλές πτυχές και δραστηριότητες. Αν και υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, όλα έχουν πολλά κοινά πράγματα, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης μιας ιδέας, μιας υπηρεσίας ή μιας επωνυμίας και την κατανόηση των αναγκών και απαιτήσεων τόσο εξωτερικά από πελάτες και σχέσεις όσο και εσωτερικά από τον οργανισμό ή την ίδια την εταιρεία . Η επικοινωνία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ είναι υψίστης σημασίας για την επιτυχία ενός υπεύθυνου μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε κάθε οργανισμό.
Αυτή η επικοινωνία μάρκετινγκ μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους και γι' αυτό μια καριέρα στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία ανοίγει πολλές πόρτες ως επάγγελμα.
Οι ειδικοί του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας λαμβάνουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και συνδέουν αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία με μια επωνυμία, ένα στυλ σπιτιού και μια φιλοσοφία. Το μάρκετινγκ μπορεί να οριστεί ως η ενδιάμεση λειτουργία μεταξύ της ανάπτυξης του προϊόντος και των πωλήσεων. Μπορεί να θεωρηθεί ως η αποθήκη για διαφημίσεις, δημόσιες σχέσεις, προγραμματισμό μέσων, στρατηγική πωλήσεων και πολλά άλλα. Οι ειδικοί του μάρκετινγκ και των επικοινωνιών διασφαλίζουν τη μακροζωία ενός προϊόντος ή ενός ονόματος εταιρείας. Διασφαλίζουν ότι οι πελάτες αποκτούν μια ισορροπημένη και ευχάριστη αίσθηση για τον οργανισμό ή την επιχείρηση. Ένα βασικό μέρος μιας καριέρας στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία είναι η κατανόηση των αναγκών, των προτιμήσεων και των περιορισμών που καθορίζουν την ομάδα-στόχο των καταναλωτών ή τη θέση της αγοράς που αντιστοιχεί στη μάρκα μέσω έρευνας αγοράς.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το σχολικό έτος στο New European College χωρίζεται σε δύο περιόδους – Χειμερινό και Θερινό Εξάμηνο, και έξι κύρια τμήματα που διαρκούν έξι εβδομάδες το καθένα. Κάθε τετράγωνο έξι εβδομάδων αποτελείται από δύο εβδομάδες μαθημάτων, ακολουθούμενες από μια εβδομάδα έργου, στη συνέχεια δύο ακόμη εβδομάδες μαθημάτων, ακολουθούμενες από μια εβδομάδα εξετάσεων, για την ολοκλήρωση της ενότητας.
Οι Γλώσσες και οι Εβδομάδες Έργων αποτελούν βασικά στοιχεία του προγράμματος Bachelor. Τα μαθήματα γλώσσας προσφέρονται στην αρχή κάθε τριμήνου για τα τρία ολόκληρα τμήματα. Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Έργου, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εργαστούν σε ομάδες σε μια πρακτική περίπτωση ή προσομοίωση με στόχο να παρουσιάσουν ένα τελικό «pitch» και να αξιολογήσουν την εμπειρία τους στο τέλος της εβδομάδας.
Το πρόγραμμα Marketing & Communication στοχεύει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων που απαιτεί ένας σύγχρονος Υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων.
Οι μαθητές εισάγονται σε ενότητες όπως η Μαζική Επικοινωνία, οι Δημόσιες Σχέσεις και το Εμπορικό σήμα της Εταιρείας, αλλά και τομείς του μάρκετινγκ όπως η Έρευνα Μάρκετινγκ, το Niche Marketing και το E-Presence.
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους τους, οι μαθητές θα κληθούν να σχεδιάσουν ένα εταιρικό σχέδιο επικοινωνίας ή μια στρατηγική μάρκετινγκ ως μέρος ενός επιχειρηματικού σχεδίου.
Εκθεσιακός χώρος
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Απαιτούνται ειδικοί στο μάρκετινγκ και στις επικοινωνίες σε κάθε εταιρεία και σε κάθε κλάδο, επομένως οι δυνατότητες σταδιοδρομίας είναι απεριόριστες.
Οι ευκαιρίες περιλαμβάνουν:
- Ερευνα αγοράς
- Διαχείριση σήματος
- Διαφήμιση
- Προσφορές
- Δημόσιες σχέσεις
- Διαχείριση κρίσεων
Πολλοί απόφοιτοι του Wittenborg έχουν βρει άμεση απασχόληση σε μικρού μεγέθους εταιρείες μάρκετινγκ και επικοινωνίας και ορισμένοι έχουν δημιουργήσει δικά τους πρακτορεία. Αυτοί οι μαθητές κατανοούν ότι η ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ και εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας για τις εταιρείες μπορεί να είναι εξαιρετικά προσοδοφόρα, εξειδικευμένη εργασία και ότι η επιτυχία βρίσκεται συχνά στην ικανότητα μέτρησης λύσεων. Οι απόφοιτοι έχουν επίσης βρει σταδιοδρομία σε μη κερδοσκοπικούς και κυβερνητικούς οργανισμούς, εργάζονται σε τομείς όπως οι δημόσιες σχέσεις και η διεθνής επικοινωνία.