BSc Marketing and Communication Studies
Neuss University for International Business
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Neuss, Γερμανία
Γλώσσες
Γερμανός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
7 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Σας ενδιαφέρει η επικοινωνία, οι επιχειρήσεις και η πληροφορική και έχετε συγγένεια με τα social media και τα νέα μέσα; Θέλετε να γνωρίσετε τα εργαλεία μάρκετινγκ και τις ποικίλες δυνατότητες που προσφέρει ο ιστός; Θα θέλατε να μάθετε πώς να σχεδιάζετε και να εφαρμόζετε με επιτυχία καμπάνιες υψηλού προφίλ; Θα θέλατε να μάθετε τα πάντα για την παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τις στρατηγικές συμβουλές Web 2.0, τις διαδικτυακές δημόσιες σχέσεις, τη διαχείριση κοινότητας και την εκστρατεία; Θα θέλατε να αποκτήσετε επικοινωνιακές δεξιότητες και τεχνογνωσία επωνυμίας, καθώς και τις απαιτούμενες εξειδικευμένες διαδικτυακές γνώσεις σχετικά με τις τεχνολογίες του Διαδικτύου και την κατανόηση των μηχανισμών στο διαδίκτυο;
Κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, οι φοιτητές αποκτούν μια ευρεία βάση στην επικοινωνία, την τεχνολογία πληροφοριών και τη διοίκηση επιχειρήσεων προκειμένου να αναπτύξουν με επιτυχία ολοκληρωμένες έννοιες και στρατηγικές για εκστρατείες μάρκετινγκ και επικοινωνία στο διαδίκτυο. Οι χώροι μάθησης πανεπιστημίων και εταιρειών, διαφημιστικών, δημοσίων σχέσεων ή γραφείων εκδηλώσεων συνδέονται ως προς την οργάνωση και το περιεχόμενο με εναλλασσόμενες τρίμηνες θεωρητικές και πρακτικές φάσεις.
Ως μέρος του πτυχίου Bachelor στο Marketing and Communications Management στη Σχολή Εμπορίου, μπορεί να ενσωματωθεί η εκπαίδευση ως υπάλληλος επικοινωνίας μάρκετινγκ. Το μάθημα διαρκεί επτά εξάμηνα, με τη θεωρητική φάση στο έκτο εξάμηνο να ολοκληρώνεται στο εξωτερικό.
Οι απόφοιτοι του μαθήματος Marketing and Communications Management εργάζονται στα τμήματα επικοινωνίας εταιρειών, σε διαφημιστικά, PR και πρακτορεία εκδηλώσεων και στα ΜΜΕ. Η διαχείριση έργων και η συμβουλευτική, ειδικά σε εταιρείες πληροφορικής, αποτελούν περαιτέρω τομείς δραστηριότητας.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Marketing Analytics
- Bethlehem, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχίο Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Zagreb, Κροατία
Bachelor Brand Management
- Berlin, Γερμανία