
BA τιμά το μάρκετινγκ
Dubai, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Jan 2026
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
AED 61.450 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* συνολική αμοιβή
Εισαγωγή
Τα βραβευμένα μαθήματα μάρκετινγκ μας έχουν φήμη για τη διδασκαλία της αριστείας. Με βάση την ανθηρή επιχειρηματική μας σχολή, θα επωφεληθείτε από την υποστήριξη κορυφαίων ακαδημαϊκών που θα σας διδάξουν να σκεφτείτε κριτικά τις πρακτικές μάρκετινγκ σε ένα πλαίσιο του 21ου αιώνα. Θα αποφοιτήσετε ως ανεξάρτητος επαγγελματίας μάρκετινγκ, γεμάτος με μια σουίτα δεξιοτήτων μάρκετινγκ υψηλού επιπέδου, σε συνδυασμό με την εμπειρία και την εμπιστοσύνη να ανθίσει.
Δεν υπήρξε ποτέ πιο συναρπαστικός χρόνος για να γίνετε επαγγελματίας μάρκετινγκ. καθώς τα ψηφιακά και κοινωνικά μέσα συγχωνεύονται με τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας, αλλάζοντας τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Ο βαθμός μας αποτελεί ένα βήμα προς μια συναρπαστική σταδιοδρομία σε μια σειρά κλάδων, όπως το μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ σχέσεων με τους πελάτες, το διεθνές μάρκετινγκ, τη διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις, τις πωλήσεις και τη διοργάνωση εκδηλώσεων.
Γιατί να σπουδάσετε BA τιμά το μάρκετινγκ;
Middlesex University Dubai παρέχει στους φοιτητές την ευκαιρία να επιτύχουν πτυχίο Honours στο μάρκετινγκ σε τρία χρόνια. Ένα πτυχίο ειδίκευσης στο μάρκετινγκ θα σας προσφέρει τις δεξιότητες που απαιτούν οι επαγγελματίες μάρκετινγκ να διαχειρίζονται και να εμπορεύονται αποτελεσματικά προϊόντα και υπηρεσίες και να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών τους, μέσα σε ένα παγκοσμιοποιημένο και ανταγωνιστικό επιχειρηματικό τοπίο. Το πρόγραμμα είναι δομημένο ώστε να επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν μια σειρά θεωρητικών και πρακτικών δεξιοτήτων μάρκετινγκ, έρευνα αγοράς, ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών, (διεθνής) στρατηγική μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, branding, διαχείριση σχέσεων και προώθηση. Τέτοιες γνώσεις και δεξιότητες απαιτούνται για να είναι αποτελεσματικές σε ένα επαγγελματικό πλαίσιο. Όπως γνωρίζετε, το αποτελεσματικό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για κάθε επιτυχημένο οργανισμό. Το εξειδικευμένο πτυχίο μας εκπαιδεύει να γίνετε επαγγελματίας που μπορεί να οδηγήσει και να αναπτύξει καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ σε ένα παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Το Chartered Institute of Marketing (CIM) είναι ο κορυφαίος επαγγελματικός φορέας για τους εμπόρους παγκοσμίως και υπάρχει για να αναπτύξει το επάγγελμα του μάρκετινγκ, να διατηρήσει επαγγελματικά πρότυπα και να βελτιώσει τις δεξιότητες των επαγγελματιών μάρκετινγκ. Το Middlesex University έχει ενώσει τις δυνάμεις του με το CIM για να δώσει στους μαθητές μας την ευκαιρία να αποκτήσουν επαγγελματικά προσόντα CIM μέσω του προγράμματος Graduate Gateway. Τα προσόντα CIM αναζητούνται ιδιαίτερα από τους εργοδότες και η Graduate Gateway, μαζί με τα πτυχία μας, εξασφαλίζει ότι εξοπλίζουμε τους σπουδαστές μας με τις καλύτερες ευκαιρίες για μια επιτυχημένη καριέρα μάρκετινγκ.
Περιεχόμενο προγράμματος
Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να επεκτείνει τη γνώση σε τρεις βασικούς τομείς του μάρκετινγκ: τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την έρευνα μάρκετινγκ και τη διαχείριση των εμπορικών σημάτων.
Στο 1ο έτος . θα μελετήσετε τη θεωρία και την πρακτική μάρκετινγκ, την ευφυΐα αγοράς, την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και τις οικονομικές πτυχές των επιχειρήσεων.
Στο Έτος 2 εστιάζετε στη Διαχείριση Brand, στη Συμπεριφορά των Καταναλωτών, στην Έρευνα Μάρκετινγκ και στην Επιχειρηματικότητα και στο Μικρό Επιχειρηματικό Μάρκετινγκ.
Στο Έτος 3 θα μελετήσετε τρεις υποχρεωτικές ενότητες στη στρατηγική μάρκετινγκ και το σχεδιασμό, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και το διεθνές μάρκετινγκ, με σκοπό να προωθήσετε τις δεξιότητές σας και τις γνώσεις σας για να ωθήσετε την καριέρα σας. Επίσης, θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μία επιλογή από μια ευρύτερη λίστα ειδικοτήτων μάρκετινγκ εξειδικευμένων, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ άμεσων και πελατειακών σχέσεων, της δημιουργικής διαφήμισης και προώθησης και της διαχείρισης μάρκετινγκ υπηρεσιών.
Οι πληροφορίες ενότητας και προγράμματος είναι ενδεικτικές και ενδέχεται να αλλάξουν.
Σημείωση: Τα βασικά και τα προαιρετικά στοιχεία ενημερώνονται συνεχώς και υπόκεινται σε έλεγχο. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα ακαδημαϊκά προγράμματα, παρακαλούμε να θυμάστε ότι είναι πιθανό ότι μια ενότητα μπορεί να μην προσφέρεται σε ένα συγκεκριμένο έτος, για παράδειγμα, επειδή πολύ λίγοι μαθητές επιλέγουν αυτό. Το Middlesex University διατηρεί το δικαίωμα να διαφοροποιεί ή να αποσύρει οποιοδήποτε μάθημα ή ενότητα.
Έτος 1
- Εργαλεία μάρκετινγκ και ανάλυση (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Χρηματοδότηση μάρκετινγκ (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Δημιουργικότητα και Επικοινωνία (30 Credits) - Υποχρεωτικό
- Συμπεριφορά των καταναλωτών (30 μονάδες) - Υποχρεωτική
- Θεωρία και πρακτική μάρκετινγκ (30 μονάδες) - Υποχρεωτικό
Έτος 2
- Μάρκετινγκ περιεχομένου και επεξεργασία μέσων (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Ψηφιακό μάρκετινγκ (30 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Μάρκετινγκ Έρευνα και Insights (30 Credits) - Υποχρεωτικό
- Διαχείριση μάρκας (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Διαφήμιση και προώθηση πωλήσεων (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Επιχειρηματικό μάρκετινγκ (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Μάρκετινγκ αφοσίωσης πελατών (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Νέα Ανάπτυξη Προϊόντων και Καινοτομία (15 Credits) - Προαιρετικό
Έτος 3
- Παγκόσμιο και διαπολιτισμικό μάρκετινγκ (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Υπηρεσίες Marketing Management (30 Credits) - Υποχρεωτικό
- Στρατηγική Μάρκετινγκ και Σχεδιασμός (30 Credits) - Υποχρεωτικό
- Σχέδιο συμβουλευτικής μάρκετινγκ (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Ψηφιακός σχεδιασμός καμπάνιας και Analytics (15 Credits) - Προαιρετικό
- Μάρκετινγκ μόδας (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Δημιουργία νέας επιχείρησης (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Δημόσιες Σχέσεις και Εταιρική Φήμη (15 Credits) - Προαιρετικό
- Κοινωνικά Μέσα και Viral Marketing (15 Credits) - Προαιρετικό
- Μάρκετινγκ πρακτικής (30 Credits) - Προαιρετικό
Λουκάς / Pexels

Διδασκαλία
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στην πανεπιστημιούπολη του Dubai Knowledge Park από Κυριακή έως Πέμπτη μεταξύ 8:30 π.μ. και 6:30 μ.μ. Μπορεί να προγραμματιστούν επιπλέον συνεδρίες κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου ή των περιόδων διακοπών και θα πρέπει να περιμένετε να λάβετε ειδοποίηση για αυτές εκ των προτέρων.
Θα συμμετάσχετε ενεργά σε ένα φάσμα μεθόδων μάθησης, διδασκαλίας και αξιολόγησης ως μέρος του προγράμματος σας. Αυτές οι προσεγγίσεις εξασφαλίζουν ότι συμμετέχετε και εμπλέκεστε τοποθετώντας σας στο κέντρο της δικής σας μάθησης. Θα σας ζητηθεί να συμμετάσχετε ενεργά στις δραστηριότητες μάθησης και στη συμμετοχή με τους συναδέλφους σας, τόσο ατομικά όσο και σε συνεργασία. Το Τμήμα χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο τις υπάρχουσες και αναδυόμενες τεχνολογίες και το πρόγραμμά σας θα διευκολυνθεί χρησιμοποιώντας μια ποικιλία μέσων και ηλεκτρονικών εργαλείων (My Learning on UniHub, podcasts, wikis κλπ.) Που θα σας επιτρέψουν την πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρονικών πόρων και εκπαιδευτικού υλικού. Συμμετέχοντας στην ηλεκτρονική μάθηση θα αναπτύξετε επίσης δεξιότητες από τις οποίες είναι απαραίτητες για τη μάθησή σας και εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους εργοδότες. Τέτοιες δεξιότητες περιλαμβάνουν την ευελιξία, την επικοινωνία, τις δεξιότητες πληροφορικής και την ομαδική εργασία
Προυποθέσεις εισόδου
Δεχόμαστε φοιτητές με ένα ευρύ φάσμα προσόντων εισόδου και από διαφορετικό υπόβαθρο. Τα ακόλουθα διεθνή προσόντα θεωρούνται κανονικά για εισαγωγή:
- Πρόγραμμα International Foundation του Πανεπιστημίου Middlesex (IFP)
- Η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος International Foundation International Foundation (IFP) *** (ισοδύναμα προγράμματα από άλλα πανεπιστήμια / κολέγια / ινστιτούτα θα ληφθούν υπόψη).
- Η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος International Foundation International Foundation (IFP) *** (ισοδύναμα προγράμματα από άλλα πανεπιστήμια / κολέγια / ινστιτούτα θα ληφθούν υπόψη).
- Ινδικά Πιστοποιητικά Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Πιστοποιητικά ινδικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εκδίδονται από τα συμβούλια CBSE / ISC / NIOS / All-State Boards μπορούν να θεωρηθούν: ελάχιστο ποσοστό 60% συνολικά.
- Βρετανικά Επίπεδα Α
- Ελάχιστα δύο, μέγιστα τρία μαθήματα, με βαθμούς Β, Β, Γ (τρία άτομα) ή με Α *, Α * (δύο άτομα)
- Διεθνές απολυτήριο
- Πρέπει να έχετε περάσει το πλήρες δίπλωμα IB. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι υποψήφιοι θα πρέπει επίσης να έχουν μελετήσει ορισμένα μαθήματα στο Τυπικό ή στο Υψηλότερο Επίπεδο. Εάν δεν είστε σίγουροι για την καταλληλότητα των προσόντων σας ή θα θέλατε βοήθεια σχετικά με την αίτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας για υποστήριξη.
- GCSE
- Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει τις GCSEs τους είναι επιλέξιμοι για να συμμετάσχουν στο Διεθνές Πρόγραμμα Ίδρυμα - ένα πρόγραμμα ενός έτους για να προετοιμάσουν τους μαθητές για την είσοδο στα προπτυχιακά Προγράμματα μας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι φοιτητές πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις Αγγλικής AS και A Level Entry για να αποκτήσουν πρόσβαση στο Πρώτο Έτος οποιουδήποτε από τα Προπτυχιακά μας Προγράμματα.
- Εξετάσεων Πιστοποιητικού Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ΗΑΕ
- (Tawjihiya), καθώς και την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος International Foundation International Foundation Foundation (IFP) *** ή ισοδύναμων προγραμμάτων
- Πακιστανικό εθνικό πρόγραμμα σπουδών
- Ολοκλήρωση του έτους 1 σε αναγνωρισμένο μεταδευτεροβάθμιο ίδρυμα (πανεπιστήμιο / κολέγιο). Οι υποψήφιοι που έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία FSC / HSC γίνονται δεκτοί στο Διεθνές Ίδρυμα (IFP) του Πανεπιστημίου Middlesex ***
- Ιρανικό προϊστορικό πιστοποιητικό
- Ελάχιστος συνολικός βαθμός 12. Οι φοιτητές που συμπληρώνουν το δίπλωμα γυμνασίου γίνονται δεκτοί στο Διεθνές Πρόγραμμα Ίδρυμα (IFP) ***
- Νιγηριανό ανώτερο σχολείο που αποχωρεί από το πιστοποιητικό
- Οι υποψήφιοι εισάγονται στο πρόγραμμα του Διεθνούς Ιδρύματος (IFP) ***
- Εθνικό πρόγραμμα σπουδών των χωρών της Ρωσίας, του Αζερμπαϊτζάν, του Καζακστάν, του Κιργιζιστάν, του Τουρκμενιστάν, του Τατζικιστάν και του Ουζμπεκιστάν
- Εθνικό πρόγραμμα σπουδών των χωρών της Ρωσίας, του Αζερμπαϊτζάν, του Καζακστάν, του Κιργιζιστάν, του Τουρκμενιστάν, του Τατζικιστάν και του Ουζμπεκιστάν: Οι υποψήφιοι εισάγονται στο πρόγραμμα του Διεθνούς Ιδρύματος (IFP) ***
- Δυτική Αφρική GCE
- Οι υποψήφιοι εισάγονται στο πρόγραμμα του Διεθνούς Ιδρύματος (IFP) ***
- Αμερικανικό δίπλωμα γυμνασίου
- Οι φοιτητές με Αμερικανικό δίπλωμα γυμνασίου μπορούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα του Ιδρύματος μας. Ωστόσο, αν έχετε περάσει το Αμερικάνικο Δίπλωμα Γυμνασίου με το πανεπιστήμιο που απαιτείται από το GPA και το SAT ή το ACT ή το AP Scores μπορεί να έχετε δικαίωμα συμμετοχής στο πρώτο έτος του προπτυχιακού προγράμματος. Εάν δεν είστε σίγουροι για την καταλληλότητα των προσόντων σας ή θα θέλατε βοήθεια σχετικά με την αίτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας για υποστήριξη.
- BTEC Επίπεδο 3
- Τα προσόντα BTEC επιπέδου 3 ***** (σύνολο προσόντων γνωστών ως Εθνικών) μπορούν να ληφθούν υπόψη για την άμεση είσοδο σε ένα προπτυχιακό πρόγραμμα
- ***** Τα προσόντα BTEC (QCF) (σειρά προσόντων γνωστών ως Εθνικών) είναι αποδεκτά τόσο από μόνα τους όσο και σε συνδυασμό με άλλα προσόντα. Οι υποψήφιοι αναμένεται να έχουν σπουδάσει για το Δίπλωμα ή το Διευρυμένο Δίπλωμα. Το Πιστοποιητικό, το Δίπλωμα Θυγατρικής και το 90 Πιστωτικό Δίπλωμα αναμένεται να μελετηθούν σε συνδυασμό με εκείνο τουλάχιστον του Διπλώματος (για παράδειγμα, το Διπλό Δίπλωμα θα πρέπει να προσφέρεται σε συνδυασμό είτε με Δίπλωμα είτε με δύο επίπεδα GCE A).
Σημείωση: *** Το Διεθνές Πρόγραμμα Ίδρυμα (IFP) είναι ένα πρόγραμμα ενός έτους για την προετοιμασία των μαθητών για την είσοδο σε προπτυχιακά προγράμματα
Αυτός ο κατάλογος δείχνει μόνο μια επιλογή προσόντων. Εάν το σύστημα γυμνασίου σας δεν εμφανίζεται εδώ, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Γραφείο Εισδοχής και θα μπορέσουμε να σας συμβουλέψουμε περαιτέρω.
Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας (Προπτυχιακό)
Όλα τα προγράμματα στο Middlesex University Dubai διδάσκονται στα αγγλικά και οι υποψήφιοι που έχουν προηγούμενη εκπαίδευση εκτός των αγγλόφωνων χωρών (όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Αγγλία, η Ιρλανδία, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία) :
- IELTS Academic: 6.0 (τουλάχιστον 5,5 σε κάθε ζώνη)
- TOEFL με βάση το Διαδίκτυο: 72 (17 στην ακρόαση και τη γραφή, 20 στην ομιλία και 18 στην ανάγνωση)
- PearsonPTE Academic: 51
Επιπλέον, οι φοιτητές με τα ακόλουθα προσόντα μπορούν να θεωρηθούν ότι πληρούν τις απαιτήσεις της αγγλικής γλώσσας:
- GCSE / IGCSE / O-Level Αγγλικά (ως πρώτη ή δεύτερη γλώσσα): Βαθμός C ή υψηλότερη
- Πίνακες CBSE / ISC / NIOS / Πίνακες όλων των πολιτειών: Ελάχιστος βαθμός 65% στα Αγγλικά
- International Baccalaureate: Ελάχιστο βαθμό 5 στα Αγγλικά A1 (Τυπικό ή Ανώτερο Επίπεδο) σε IB Ή τουλάχιστον ένα βαθμό 5 στα Αγγλικά B (Ανώτερο επίπεδο)
- Δυτικοαφρικανικό / Νιγηριανό Πρόγραμμα Σπουδών (WAEC / WASSCE / SSSCE): Ελάχιστη βαθμολογία "C6"
Μελλοντικές σταδιοδρομίες και απασχολησιμότητα
Το πτυχίο BA Honours Marketing σας προετοιμάζει για ένα ευρύ φάσμα σταδιοδρομιών μάρκετινγκ ή για περαιτέρω σπουδές σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Ένα πτυχίο μάρκετινγκ ανοίγει μια σειρά ευκαιριών σταδιοδρομίας σε όλες τις πτυχές του μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων: έρευνα μάρκετινγκ, ανάπτυξη προϊόντων, διαχείριση εμπορικών σημάτων, ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και λιανική πώληση.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περιεχόμενο προγράμματος
Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να επεκτείνει τη γνώση σε τρεις βασικούς τομείς του μάρκετινγκ: τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την έρευνα μάρκετινγκ και τη διαχείριση των εμπορικών σημάτων.
Στο 1ο έτος . θα μελετήσετε τη θεωρία και την πρακτική μάρκετινγκ, την ευφυΐα αγοράς, την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και τις οικονομικές πτυχές των επιχειρήσεων.
Στο Έτος 2 εστιάζετε στη Διαχείριση Brand, στη Συμπεριφορά των Καταναλωτών, στην Έρευνα Μάρκετινγκ και στην Επιχειρηματικότητα και στο Μικρό Επιχειρηματικό Μάρκετινγκ.
Στο Έτος 3 θα μελετήσετε τρεις υποχρεωτικές ενότητες στη στρατηγική μάρκετινγκ και το σχεδιασμό, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και το διεθνές μάρκετινγκ, με σκοπό να προωθήσετε τις δεξιότητές σας και τις γνώσεις σας για να ωθήσετε την καριέρα σας. Επίσης, θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μία επιλογή από μια ευρύτερη λίστα ειδικοτήτων μάρκετινγκ εξειδικευμένων, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ άμεσων και πελατειακών σχέσεων, της δημιουργικής διαφήμισης και προώθησης και της διαχείρισης μάρκετινγκ υπηρεσιών.
Οι πληροφορίες ενότητας και προγράμματος είναι ενδεικτικές και ενδέχεται να αλλάξουν.
Σημείωση: Τα βασικά και τα προαιρετικά στοιχεία ενημερώνονται συνεχώς και υπόκεινται σε έλεγχο. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα ακαδημαϊκά προγράμματα, παρακαλούμε να θυμάστε ότι είναι πιθανό ότι μια ενότητα μπορεί να μην προσφέρεται σε ένα συγκεκριμένο έτος, για παράδειγμα, επειδή πολύ λίγοι μαθητές επιλέγουν αυτό. Το Middlesex University διατηρεί το δικαίωμα να διαφοροποιεί ή να αποσύρει οποιοδήποτε μάθημα ή ενότητα.
Έτος 1
- Εργαλεία μάρκετινγκ και ανάλυση (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Χρηματοδότηση μάρκετινγκ (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Δημιουργικότητα και Επικοινωνία (30 Credits) - Υποχρεωτικό
- Συμπεριφορά των καταναλωτών (30 μονάδες) - Υποχρεωτική
- Θεωρία και πρακτική μάρκετινγκ (30 μονάδες) - Υποχρεωτικό
Έτος 2
- Μάρκετινγκ περιεχομένου και επεξεργασία μέσων (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Ψηφιακό μάρκετινγκ (30 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Μάρκετινγκ Έρευνα και Insights (30 Credits) - Υποχρεωτικό
- Διαχείριση μάρκας (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Διαφήμιση και προώθηση πωλήσεων (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Επιχειρηματικό μάρκετινγκ (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Μάρκετινγκ αφοσίωσης πελατών (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Νέα Ανάπτυξη Προϊόντων και Καινοτομία (15 Credits) - Προαιρετικό
Έτος 3
- Παγκόσμιο και διαπολιτισμικό μάρκετινγκ (15 μονάδες) - Υποχρεωτικό
- Υπηρεσίες Marketing Management (30 Credits) - Υποχρεωτικό
- Στρατηγική Μάρκετινγκ και Σχεδιασμός (30 Credits) - Υποχρεωτικό
- Σχέδιο συμβουλευτικής μάρκετινγκ (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Ψηφιακός σχεδιασμός καμπάνιας και Analytics (15 Credits) - Προαιρετικό
- Μάρκετινγκ μόδας (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Δημιουργία νέας επιχείρησης (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Δημόσιες Σχέσεις και Εταιρική Φήμη (15 Credits) - Προαιρετικό
- Κοινωνικά Μέσα και Viral Marketing (15 Credits) - Προαιρετικό
- Μάρκετινγκ πρακτικής (30 Credits) - Προαιρετικό
Ευκαιρίες καριέρας
Το πτυχίο BA Honours Marketing σας προετοιμάζει για ένα ευρύ φάσμα σταδιοδρομιών μάρκετινγκ ή για περαιτέρω σπουδές σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Ένα πτυχίο μάρκετινγκ ανοίγει μια σειρά ευκαιριών σταδιοδρομίας σε όλες τις πτυχές του μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων: έρευνα μάρκετινγκ, ανάπτυξη προϊόντων, διαχείριση εμπορικών σημάτων, ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και λιανική πώληση.