Keystone logo
Malta College of Arts, Science and Technology Bachelor of Science στην ανάπτυξη λογισμικού
Malta College of Arts, Science and Technology

Bachelor of Science στην ανάπτυξη λογισμικού

Paola, Μάλτα

5 Semesters

Αγγλικά

Μερικής απασχόλησης

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης

EUR 2.250 / per year *

Στην Πανεπιστημιούπολη

* Ανά ακαδημαϊκό έτος 2017/2018

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας

Εισαγωγή

Περιγραφή Μαθήματος

Εάν είστε πρόθυμοι για την ανάπτυξη λογισμικού με κλίση προς backend συστήματα και επίλυση σύνθετων προβλημάτων, στη συνέχεια, το μάθημα αυτό είναι για σας. Σε αυτό το μάθημα θα μάθετε πώς να σχεδιάσουν εφαρμογές λογισμικού που βασίζονται σε επίσημες σχεδιαστικά πρότυπα? το σχεδιασμό και την εφαρμογή της σχετικής υποδομής δεδομένων? μοντελοποίηση και επίλυση σύνθετων προβλημάτων, ενώ πραγματικό από την επίσημη μεθοδολογίες. Αυτό το μάθημα καλύπτει τη σταθερή ανάπτυξη, Επιχείρηση Ανάπτυξης Λογισμικού, Server Side και ο Πελάτης side scripting, Διακριτά Μαθηματικά και άλλες παρόμοιες μονάδες. Αυτό το πρόγραμμα προορίζεται για άτομα που έχουν ένα έντονο ενδιαφέρον για την επίλυση προβλημάτων, έχουν μια προσοχή στη λεπτομέρεια και να προσπαθούν να προγραμματίσετε αποτελεσματικά.

Μελέτη / Μάθημα Παράδοση

Το μάθημα βασίζεται γύρω από ένα πρόσωπο με πρόσωπο εκπαίδευση από ειδικευμένους καθηγητές και είναι ένα μείγμα από διαλέξεις και πρακτική εργασία υπό την επίβλεψη τόσο στην τάξη όσο και σε ειδικευμένα εργαστήρια όποτε είναι αναγκαίο. Επιπλέον, κάθε φοιτητής θα πρέπει να εργάζονται για μια διατριβή, όπου θα δοθεί ένας λέκτορας να επιβλέπουν το έργο. Είναι πολύ σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι σε αυτό το επίπεδο ένα σημαντικό μέρος του έργου θα είναι ατομική μελέτη και ερευνητικού έργου από τους μαθητές εκτός σχολικού ωραρίου. Χωρίς μια σοβαρή δέσμευση και επιπλέον οι μαθητές μελέτη θα το βρείτε πολύ δύσκολο να προχωρήσει μέσα από το πρόγραμμα.

Εκτίμηση

Κάθε ενότητα αξιολογείται μέσω τεσσάρων αναθέσεις διαφόρων τύπων - τάξη, στο σπίτι, πρακτικό. Παρόμοια με τα άλλα προγράμματα ένας φοιτητής πρέπει να επιτύχει έναν ορισμένο αριθμό κριτηρίων Pass, Merit και Διάκριση. Εκτός από ότι μια τελική διατριβή πρέπει να παραχθεί.

Πρόγραμμα εκμάθησης Αποτελέσματα

  1. Χρησιμοποιήστε προηγμένες δομές δεδομένων και αλγόριθμοι
  2. Ανάπτυξη τεχνολογιών διαδικτύου mobile εφαρμογές
  3. Ανάπτυξη λογισμικού με ασφάλεια
  4. Διαχειριστείτε συγκρότημα επαγγελματικών δραστηριοτήτων ή σχεδίων με αυτονομία και ευθύνη.

Μονάδες πυρήνα Μελέτη

  • 1. Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
  • Μηχανική 2. Λογισμικό
  • Διακριτά Μαθηματικά 3.
  • Προγραμματισμός 4. Βάση Δεδομένων (Ι)
  • 5. Δομές Δεδομένων & Αλγόριθμοι
  • 6. Χαμηλό επίπεδο προγραμματισμού
  • 7. Προγραμματισμός Βάσεων Δεδομένων (II)
  • 8. Ανάπτυξη Mobile Applications
  • 9. πελάτη side scripting
  • 10. Server Side Scripting
  • 11. Εξασφάλιση Εφαρμογές
  • 12. χαμηλό επίπεδο προγραμματισμού ΙΙ
  • 13. Ανάπτυξη Διαδραστική Κινητό
  • 14. Test Driven Development
  • 15. Επιχείρηση Προγραμματισμός
  • 16. Κατανεμημένα Προγραμματισμός
  • 17. Business Intelligence & Reporting
  • 18. Έργο
  • 19. Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ
  • 20. Διασκέδαση και Ανάπτυξη διαδραστικού λογισμικού
  • 21. Εφαρμοσμένη Μαθηματικά ΙΙ
  • 22. Επιχειρηματικότητα
  • 23. Εξασφάλιση Εφαρμογές II
  • 24. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι ΙΙ
  • Διαχείριση Έργων 25.
  • 26. Ανάπτυξη Διαδίκτυο Κινητό
  • 27. Διατριβής

Προϋποθέσεις Εισόδου

  • MCAST-BTEC Επέκταση Diploma in IT

ή

  • MCAST Δίπλωμα Μηχανικού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών - Επίπεδο 4

ή

  • 2 Α-Level Περνάει και 2 I-Level Passes

Υποχρεωτική Α-Level: Computing. Υποχρεωτική Α-Level ή Ι-Επίπεδο: ένα αντικείμενο από Θεωρητικά Μαθηματικά, Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και Φυσική

Ευκαιρίες Καριέρας

  • Software Developer
  • Αναλυτής συστημάτων
  • Σχεδιαστής ιστοσελίδων

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα