Bachelor of Science στον προγραμματισμό παιχνιδιών
LaSalle College Vancouver
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Vancouver, Καναδάς
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* - φοιτητές στο σπίτι; 77940 CAD - Ξένους φοιτητές
Εισαγωγή
Η Επιστήμη του Παιχνιδιού
Ένα Bachelor of Science στον προγραμματισμό των παιχνιδιών προετοιμάζει τους μαθητές για μια συναρπαστική, ανταμείβοντας και κατειλημμένη σταδιοδρομία σε μια βιομηχανία όπου η τεχνολογία και η δημιουργικότητα τέμνονται. Φέρτε συναρπαστικές ιστορίες, ενδιαφέροντες χαρακτήρες και μοναδικές στρατηγικές για τη ζωή μέσα από ένα πρόγραμμα που συνδυάζει εφαρμοσμένη τέχνη, επιστήμη υπολογιστών και προγραμματισμό λογισμικού. Μελετήστε και εργαστείτε με δημιουργικά δημιουργήματα για να σχεδιάσετε και να αναπτύξετε την επόμενη γενιά των βιντεοπαιχνιδιών με μια ολιστική προσέγγιση που ενσωματώνει εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και εξαιρετική διδασκαλία από τους εμπιστευματομένους της βιομηχανίας στο προσκήνιο του τομέα τους. Ετοιμαστείτε να κάνετε παιχνίδια με τη ζωή σας.
Στόχοι του προγράμματος
Οι στόχοι του προγράμματος είναι να παρέχουν στους φοιτητές τα εξής:
- Μια ισχυρή θεωρητική και πρακτική γνώση του προγραμματισμού παιχνιδιών.
- Ένα πρακτικό εκπαιδευτικό περιβάλλον που στηρίζει και ενισχύει την επαγγελματική και ακαδημαϊκή ανάπτυξη των φοιτητών ως σχεδιαστές.
- Στοχοθετημένη προετοιμασία και κατάρτιση για την αναζήτηση ευκαιριών απασχόλησης και προόδου στο επίπεδο του προγραμματισμού μετά την αποφοίτησή τους.
- Πρόσβαση σε κατάλληλα αναγνωρισμένη σχολή με εκτεταμένη εμπειρία στον κλάδο.
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το πρόγραμμα αυτό αποτελείται από 180 μονάδες πάνω από 11 τρίμηνα.
Λίστα μαθημάτων
- Θεωρία χρωμάτων
- Ψηφιακή απεικόνιση
- Προπαραγωγή και Διαχείριση Έργου
- Παραγωγική ομάδα Ι
- Ομάδα Παραγωγής II
- Μετά την παραγωγή
- Βασικές έννοιες 3D
- Ιστορία των Αγώνων
- Σχεδιασμός παιχνιδιών Ι
- Επίπεδο Σχεδιασμού Ι
- Εισαγωγή στα συστήματα υπολογιστών
- Ανάπτυξη λογισμικού και δοκιμές
- Διαδικαστικός Προγραμματισμός στο CI
- Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός σε CI
- UML και τεχνική τεκμηρίωση
- Διαδικαστικός προγραμματισμός στο C II
- Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός σε C II
- Αλγόριθμοι και μοτίβα δεδομένων I
- Προγραμματισμός 2D Παιχνιδιών
- Εργαλεία παιχνιδιών και σωληνώσεις
- 3D γραφικά και εφαρμογές
- Προγραμματισμός 3D Γραφικών
- Αλγόριθμοι και μοτίβα δεδομένων II
- Λογισμός για τη Φυσική
- Φυσική της κίνησης, του φωτός και του ήχου
- Μαθηματικά και Φυσική για Παιχνίδια
- Προγραμματισμός Βάσεων Δεδομένων
- Προγραμματισμός GPU σε πραγματικό χρόνο
- Προγραμματισμός δικτύου
- Τεχνητή νοημοσύνη
- Προγραμματισμός για κινητήρες παιχνιδιών
- Κινούμενα σχέδια για Παιχνίδια
- Ήχος για παιχνίδια
- Προγραμματισμός παιχνιδιού
- Χαρτοφυλάκιο I
- Ανώτερη έρευνα
- Ανώτερο Έργο
- Συγχρονισμός και παράλληλος προγραμματισμός
- Εργαστήριο Προγραμματισμού
- Ανώτερο χαρτοφυλάκιο
Εργασία
Με την αποφοίτησή τους, οι απόφοιτοι του προγράμματος Προγραμματισμού Παιχνιδιών θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν την κατάρτιση, τις γνώσεις προγραμματισμού και τις επαγγελματικές δεξιότητες για να πάρουν συνεντεύξεις για θέσεις εισόδου σε στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών, εταιρίες ανάπτυξης ιστοσελίδων, εταιρείες παιχνιδιών (παιχνίδια που σχεδιάστηκαν για να εκπαιδεύσουν) εταιρειών και γενικών καταχωρίσεων προγραμματισμού.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοί μας έχουν ξεκινήσει να δουλεύουν για μερικά από τα κορυφαία ονόματα του κλάδου τυχερών παιχνιδιών, ανάπτυξης ιστοσελίδων και κινηματογραφικών ταινιών, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών τεχνών, των παιχνιδιών επόμενου επιπέδου, της ψυχαγωγίας Backbone, της ψυχαγωγίας Relic, των εργαστηρίων SkyBox, της ACRONYM Digital, της Klei Entertainment, της Bandai Namco, της Hothead Παιχνίδια και παιχνίδια Emerald City. Οι σπουδαστές εγκαταλείπουν το πρόγραμμα με ένα εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο του έργου τους και έχουν πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο εκπαίδευσης LCI, το οποίο αποτελείται από 23 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε όλο τον κόσμο.
Διαπιστευτήρια
Αγαμος
Το πτυχίο αυτό προσφέρεται με τη γραπτή συγκατάθεση του Υπουργού Ανώτερης Εκπαίδευσης, Δεξιότητες
Οι λεπτομέριες
- Προετοιμάζει τους φοιτητές να εργαστούν στο Gaming, Film και TV
- Εκπαίδευση από τους ειδικούς της βιομηχανίας
- Δημιουργήστε ένα χαρτοφυλάκιο για να παρουσιάσετε την εργασία
- Καινοτόμες οδηγίες σε ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον
- Το πρόγραμμα αποτελείται από 180 μονάδες πάνω από 11 τρίμηνα
- Οι πτυχιούχοι σπουδαστές λαμβάνουν πτυχίο πανεπιστημίου
Οι σπουδαστές που είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν τον εαυτό τους στο πρόγραμμα σπουδών θα πρέπει να ξεκινήσουν με το πρόγραμμα πτυχιακού προγραμματισμού οπτικών και παιχνιδιών. Χρησιμοποιώντας εργαλεία προγραμματισμού με γνώμονα τη βιομηχανία και μέσω καινοτόμων οδηγιών από τους εμπλεκόμενους της βιομηχανίας, οι μαθητές αναπτύσσουν την τεχνική τους σε ένα δημιουργικό και εμπνευσμένο μαθησιακό περιβάλλον. Κατά την οικοδόμηση ενός χαρτοφυλακίου της δουλειάς τους, οι σπουδαστές περιβάλλονται από δημιουργικούς συνομηλίκους, ενώ συλλογικά προετοιμάζονται για την ανταμοιβή των σταδιοδρομιών.
Οι απόφοιτοι Μάθετε
- Για την εφαρμογή εννοιών από τα μαθήματα σχεδιασμού σε επίπεδο ιδρύματος: αρχές σχεδίασης παιχνιδιών και ορολογία, έρευνα, κριτική ανάλυση, πρωτότυπα, σχεδιασμός συστημάτων τυχερών παιχνιδιών, σχεδίαση επιπέδων, σχεδιασμός διεπαφών χρήστη, σχεδίαση για επιχειρησιακές απαιτήσεις, scripting και τέχνη.
- Τεχνικές γνώσεις σχεδίασης, εργαλείων σχεδιασμού και λογισμικού σύμφωνα με τα ισχύοντα βιομηχανικά πρότυπα.
- Πρακτική κατανόηση και εφαρμογή όλων των πτυχών του σχεδιασμού παιχνιδιών.
- Επαγγελματισμός μέσα από τη διαδικασία σχεδιασμού, σχεδιασμού, εκτέλεσης και παράδοσης ποιοτικών σχεδίων σχεδιασμού παιχνιδιών που οδηγούν προς ένα χαρτοφυλάκιο.
- Για να εργαστείτε σε ομαδικά προγράμματα ανάπτυξης παιχνιδιών και τις προθεσμίες για την κατασκευή ενός παιχνιδιού έτοιμου για αγορά.
Ποιος πρέπει να υποβάλει αίτηση
Οι σπουδαστές που φοιτούν απευθείας στο γυμνάσιο ή οι ώριμοι φοιτητές που είναι έτοιμοι για αλλαγή σταδιοδρομίας ή για να αξιοποιήσουν τις δεξιότητες που έχουν.
- Δημιουργικά με μεγάλη έμφαση στον προγραμματισμό, τη μαθηματική, τη φυσική και το σχεδιασμό
- Ενδιαφέρεται για βιντεοπαιχνίδια, τεχνολογία
- Πρόθυμοι να μάθουν νέες δεξιότητες σχετικές με τον προγραμματισμό και το σχεδιασμό
- Υπολογιστής καταλαβαίνω και εξοικειωμένοι με διάφορα προγράμματα
- Εκείνοι που εκτιμούν τη συγχώνευση δημιουργικών προσπαθειών με πρακτικές εφαρμογές για μια συναρπαστική σταδιοδρομία
Ιδανικοί μαθητές
Ποιος πρέπει να υποβάλει αίτηση
Οι σπουδαστές που φοιτούν απευθείας στο γυμνάσιο ή οι ώριμοι φοιτητές που είναι έτοιμοι για αλλαγή σταδιοδρομίας ή για να αξιοποιήσουν τις δεξιότητες που έχουν.
- Δημιουργικά με μεγάλη έμφαση στον προγραμματισμό, τα μαθηματικά, τη φυσική και τον σχεδιασμό
- Ενδιαφέρεται για βιντεοπαιχνίδια, τεχνολογία
- Πρόθυμοι να μάθουν νέες δεξιότητες σχετικές με τον προγραμματισμό και το σχεδιασμό
- Υπολογιστής καταλαβαίνω και εξοικειωμένοι με διάφορα προγράμματα
- Εκείνοι που εκτιμούν τη συγχώνευση δημιουργικών προσπαθειών με πρακτικές εφαρμογές για μια συναρπαστική καριέρα
Διδακτέα ύλη
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το πρόγραμμα αυτό αποτελείται από 180 μονάδες πάνω από 11 τρίμηνα.
Λίστα μαθημάτων
- Θεωρία χρωμάτων
- Ψηφιακή απεικόνιση
- Προπαραγωγή και Διαχείριση Έργου
- Παραγωγική ομάδα Ι
- Ομάδα Παραγωγής II
- Μετά την παραγωγή
- Βασικές έννοιες 3D
- Ιστορία των Αγώνων
- Σχεδιασμός παιχνιδιών Ι
- Επίπεδο Σχεδιασμού Ι
- Εισαγωγή στα συστήματα υπολογιστών
- Ανάπτυξη λογισμικού και δοκιμές
- Διαδικαστικός Προγραμματισμός στο CI
- Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός σε CI
- UML και τεχνική τεκμηρίωση
- Διαδικαστικός προγραμματισμός στο C II
- Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός σε C II
- Αλγόριθμοι και μοτίβα δεδομένων I
- Προγραμματισμός 2D Παιχνιδιών
- Εργαλεία παιχνιδιών και σωληνώσεις
- 3D γραφικά και εφαρμογές
- Προγραμματισμός 3D Γραφικών
- Αλγόριθμοι και μοτίβα δεδομένων II
- Λογισμός για τη Φυσική
- Φυσική Κίνησης, Φωτός και Ήχου
- Μαθηματικά και Φυσική για Παιχνίδια
- Προγραμματισμός Βάσεων Δεδομένων
- Προγραμματισμός GPU σε πραγματικό χρόνο
- Προγραμματισμός δικτύου
- Τεχνητή νοημοσύνη
- Προγραμματισμός για κινητήρες παιχνιδιών
- Κινούμενα σχέδια για Παιχνίδια
- Ήχος για παιχνίδια
- Προγραμματισμός παιχνιδιού
- Χαρτοφυλάκιο I
- Ανώτερη έρευνα
- Ανώτερο Έργο
- Συγχρονισμός και παράλληλος προγραμματισμός
- Εργαστήριο Προγραμματισμού
- Ανώτερο χαρτοφυλάκιο
Διαπιστευτήρια
Αγαμος
Αυτό το Πτυχίο προσφέρεται υπό τη γραπτή συγκατάθεση του Υπουργού Προηγμένης Εκπαίδευσης, Δεξιοτήτων & Κατάρτισης. Αυτό το πρόγραμμα δεν απαιτεί έγκριση από τον καταχωρητή του κλάδου ιδιωτικών ιδρυμάτων κατάρτισης (PTIB). ».
Οι λεπτομέριες
- Προετοιμάζει τους μαθητές να εργαστούν σε παιχνίδια, κινηματογράφο και τηλεόραση
- Εκπαίδευση από τους ειδικούς της βιομηχανίας
- Δημιουργήστε ένα χαρτοφυλάκιο για να παρουσιάσετε την εργασία
- Καινοτόμες οδηγίες σε ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον
- Το πρόγραμμα αποτελείται από 180 μονάδες σε 11 τρίμηνα
- Οι απόφοιτοι λαμβάνουν πτυχίο
Οι σπουδαστές που είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν τον εαυτό τους στο πρόγραμμα σπουδών θα πρέπει να ξεκινήσουν με το πρόγραμμα πτυχιακού προγραμματισμού οπτικών και παιχνιδιών. Χρησιμοποιώντας εργαλεία προγραμματισμού με γνώμονα τη βιομηχανία και μέσω καινοτόμων οδηγιών από τους εμπλεκόμενους της βιομηχανίας, οι μαθητές αναπτύσσουν την τεχνική τους σε ένα δημιουργικό και εμπνευσμένο μαθησιακό περιβάλλον. Κατά την οικοδόμηση ενός χαρτοφυλακίου της δουλειάς τους, οι σπουδαστές περιβάλλονται από δημιουργικούς συνομηλίκους, ενώ συλλογικά προετοιμάζονται για την ανταμοιβή των σταδιοδρομιών.
Οι απόφοιτοι Μάθετε
- Για την εφαρμογή εννοιών από τα μαθήματα σχεδιασμού σε επίπεδο ιδρύματος: αρχές σχεδίασης παιχνιδιών και ορολογία, έρευνα, κριτική ανάλυση, πρωτότυπα, σχεδιασμός συστημάτων τυχερών παιχνιδιών, σχεδίαση επιπέδων, σχεδιασμός διεπαφών χρήστη, σχεδίαση για επιχειρησιακές απαιτήσεις, scripting και τέχνη.
- Τεχνικές γνώσεις σχεδίασης, εργαλείων σχεδιασμού και λογισμικού σύμφωνα με τα ισχύοντα βιομηχανικά πρότυπα.
- Πρακτική κατανόηση και εφαρμογή όλων των πτυχών του σχεδιασμού παιχνιδιών.
- Επαγγελματισμός μέσα από τη διαδικασία σχεδιασμού, σχεδιασμού, εκτέλεσης και παράδοσης ποιοτικών σχεδίων σχεδιασμού παιχνιδιών που οδηγούν προς ένα χαρτοφυλάκιο.
- Για να εργαστείτε σε ομαδικά προγράμματα ανάπτυξης παιχνιδιών και τις προθεσμίες για την κατασκευή ενός παιχνιδιού έτοιμου για αγορά.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Στόχοι του προγράμματος
Οι στόχοι του προγράμματος είναι να παρέχουν στους φοιτητές τα εξής:
- Μια ισχυρή θεωρητική και πρακτική γνώση του προγραμματισμού παιχνιδιών.
- Ένα πρακτικό εκπαιδευτικό περιβάλλον με επίκεντρο τη μάθηση που υποστηρίζει και ενισχύει την επαγγελματική και ακαδημαϊκή ανάπτυξη των μαθητών ως σχεδιαστών.
- Στοχοθετημένη προετοιμασία και κατάρτιση για την αναζήτηση ευκαιριών απασχόλησης και προόδου στο επίπεδο του προγραμματισμού μετά την αποφοίτησή τους.
- Πρόσβαση σε κατάλληλα αναγνωρισμένη σχολή με εκτεταμένη εμπειρία στον κλάδο.
Ευκαιρίες καριέρας
Εργασία
Μετά την αποφοίτησή τους, οι απόφοιτοι του προγράμματος προγραμματισμού παιχνιδιών θα είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν την κατάρτιση, τις γνώσεις προγραμματισμού και τις επαγγελματικές δεξιότητες για να πάρουν συνέντευξη για θέσεις εισόδου σε στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών, εταιρείες ανάπτυξης ιστοσελίδων, σοβαρές εταιρείες παιχνιδιών (παιχνίδια σχεδιασμένα για εκπαίδευση), κοινωνικά εταιρείες δικτύωσης και γενικές λίστες προγραμματισμού.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοί μας έχουν ξεκινήσει να δουλεύουν για μερικά από τα κορυφαία ονόματα του κλάδου τυχερών παιχνιδιών, ανάπτυξης ιστοσελίδων και κινηματογραφικών ταινιών, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών τεχνών, των παιχνιδιών επόμενου επιπέδου, της ψυχαγωγίας Backbone, της ψυχαγωγίας Relic, των εργαστηρίων SkyBox, της ACRONYM Digital, της Klei Entertainment, της Bandai Namco, της Hothead Παιχνίδια και παιχνίδια Emerald City. Οι σπουδαστές εγκαταλείπουν το πρόγραμμα με ένα εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο του έργου τους και έχουν πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο εκπαίδευσης LCI, το οποίο αποτελείται από 23 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε όλο τον κόσμο.