Bachelor’s Degree in Architecture
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
10 Semesters
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά, Ισπανικά,
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Sep 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 11.820 / per year
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Bachelor's Degree in Architecture
Η UIC Barcelona δεσμεύεται να παρέχει στους φοιτητές της την καλύτερη ακαδημαϊκή προετοιμασία τόσο στον θεωρητικό όσο και στον πρακτικό τομέα, καθώς και να τους παρέχει τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για την επιτυχή πρόσβαση στην αγορά εργασίας.
The teaching and learning process is based on the acquisition of competencies:
- The ability to create architectural projects that satisfy both aesthetic and technical requirements. Adequate knowledge of architectural history and theory, as well as of art, technology, and the related areas of social sciences. Knowledge of fine art and the role it plays in architectural concepts. Sufficient knowledge of urban design and applied planning techniques
- Η ικανότητα αντίληψης και κατανόησης των σχέσεων μεταξύ ανθρώπων και κτιρίων, μεταξύ των κτιρίων και του περιβάλλοντός τους, καθώς και η ανάγκη σύνδεσης των κτιρίων με τους χώρους γύρω τους, ανάλογα με τις απαιτήσεις και την ανθρώπινη κλίμακα. Η ικανότητα κατανόησης του επαγγέλματος του αρχιτέκτονα και της λειτουργίας του στην κοινωνία, ιδιαίτερα όσον αφορά τη συμμετοχή σε έργα που λαμβάνουν υπόψη τους κοινωνικούς παράγοντες
- Knowledge of research methods and construction project preparation. Knowledge of the potential problems in structural design, construction, and engineering involved in construction projects
- Επαρκής γνώση των φυσικών προβλημάτων και των διαφόρων τεχνολογικών εργαλείων, καθώς και των διαφορετικών λειτουργιών διαφορετικών κτιρίων και των τρόπων που διαθέτουν εσωτερικές δομές ή χαρακτηριστικά που παρέχουν άνεση και προστασία από παράγοντες που σχετίζονται με το κλίμα. Δυνατότητα προγραμματισμού για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των χρηστών του κτιρίου με τρόπο που να σέβεται τα όρια που επιβάλλονται από προϋπολογισμούς σχεδιασμού και οικοδομικούς κανονισμούς
- Επαρκής γνώση των βιομηχανιών, των οργανισμών, των κανονισμών και των διαδικασιών που σχετίζονται με την έναρξη κατασκευαστικών έργων και την ενσωμάτωση σχεδίων στον προγραμματισμό έργων
These competencies are worked on through a variety of methodologies: lectures, problem-solving, research projects, site visits, project planning, and group and individual learning.
Η απόκτησή τους αξιολογείται χρησιμοποιώντας μια ποικιλία εργαλείων αξιολόγησης που επιτρέπουν στους μαθητές να επιδείξουν την κυριαρχία τους στο υλικό του μαθήματος. Αυτά περιλαμβάνουν αντικειμενικά τεστ, έγγραφα, έργα, χαρτοφυλάκια, φακέλους, υπομνήματα, αυτοαξιολογήσεις και συνεντεύξεις.
Οι ικανότητες κατανέμονται μεταξύ θεωρητικών τάξεων, εργαστηρίων σεμιναρίων, πρακτικών μαθημάτων, εξωτερικής εργασιακής εμπειρίας, ομαδικών και ατομικών σεμιναρίων και ομαδικών και μεμονωμένων έργων και μελέτης.
Επίσημα αναγνωρισμένο πτυχίο Master, με ατομική προσοχή
Κερδίστε πανεπιστημιακό μεταπτυχιακό τίτλο Bachelor στην Αρχιτεκτονική σε πέντε χρόνια και έχετε την ευκαιρία να εργαστείτε σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή να αποκτήσετε διπλό πτυχίο με το Πανεπιστήμιο του Belgrano (Αργεντινή). Η συνεχής επίβλεψη που παρέχουν οι καθηγητές από την πρώτη ημέρα έως την ημέρα υποβολής του Τελικού Προγράμματος Σπουδών (TFG) και η αναλογία της Σχολής με λιγότερους από 10 φοιτητές ανά καθηγητή είναι πτυχές που είναι δύσκολο να βρεθούν σε άλλες σχολές αρχιτεκτονικής.
Διεθνείς προοπτικές και πτυχίο στα Αγγλικά, Ισπανικά και Καταλανικά
Έχουμε φοιτητές από περισσότερες από 45 διαφορετικές εθνικότητες και ένα από τα ευρύτερα εκπαιδευτικά προγράμματα της αγοράς, χάρη στη συμφωνία διπλού πτυχίου και τα προγράμματα κινητικότητας και ανταλλαγής με αναγνωρισμένα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο, όπως το UC Berkeley, η Αρχιτεκτονική Ένωση του Λονδίνου, το UCLA και η Βοστώνη Πανεπιστήμιο. Τα μαθήματα διδάσκονται αποκλειστικά στα αγγλικά το πρώτο και το δεύτερο έτος και στα Αγγλικά, Ισπανικά και Καταλανικά από το τρίτο έτος και μετά.
Διαθεματική εκπαίδευση και δέσμευση στην κοινωνία
Είμαστε η μόνη σχολή αρχιτεκτονικής στην Ισπανία στην οποία η συνεργασία, η βιωσιμότητα και η προσβασιμότητα είναι υποχρεωτικά μαθήματα. Διαμορφώνουμε αρχιτέκτονες ικανούς να εργαστούν σε όλα τα επίπεδα, από τον χωροταξικό σχεδιασμό έως τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες. Λόγω της μοναδικής διεπιστημονικής μας μεθόδου διδασκαλίας στην οποία οι μαθητές συμμετέχουν σε όλα τα στάδια της διαδικασίας του έργου. Εργαστήρια τελευταίας τεχνολογίας, ανοιχτά 24 ώρες το 24ωρο Οι τάξεις του εργαστηρίου μας και το plotter είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες την ημέρα. Αυτό θα σας επιτρέψει να εργάζεστε με μεγαλύτερη ευελιξία και να μεταφέρετε το έργο σας χωρίς προβλήματα. Εκτός από το εργαστήριο αναλογικών μοντέλων, θα έχετε επίσης πρόσβαση στην τεχνολογία αιχμής που είναι διαθέσιμη στο Εργαστήριο Ψηφιακής Αρχιτεκτονικής: κόφτης λέιζερ, φρέζα CNC και εκτυπωτής 3D.
Προσφορές εργασίας σε αναγνωρισμένα διεθνή αρχιτεκτονικά στούντιο
Χάρη στην τράπεζα εργασιών μας και τις υποχρεωτικές τοποθετήσεις εργασίας σε αναγνωρισμένα διεθνή αρχιτεκτονικά στούντιο, οι φοιτητές μας έχουν υψηλά ποσοστά απασχολησιμότητας πτυχιούχων. Το γεγονός ότι το Σχολείο μας στεγάζει τρεις ερευνητικές έδρες που χρηματοδοτούνται από επιχειρήσεις βοηθά στην αύξηση των ευκαιριών για εργασία σε αρχιτεκτονικά στούντιο όπως τα Álvaro Siza, Miralles Tagliabue, RCR Arquitectes, Zaha Hadid Architects…
Πανεπιστήμια Η Αρχιτεκτονική Σχολή της Βαρκελώνης UIC έχει συμφωνίες με:
- Universidad de Belgrano
- Καθολικό Πανεπιστήμιο της Σάντα Φε
- Ποντιφικό Καθολικό Πανεπιστήμιο του Ρίο Γκράντε ντο Σουλ
- Ίδρυμα Armando Alvares Penteado
- Universidad del Desarrollo
- Πανεπιστήμιο του San Buenaventura
- Πανεπιστήμιο του Μοντερέι
- Monterrey Institute of Technology and Higher Education
- Αυτόνομο Πανεπιστήμιο του Hidalgo State
- Καθολικό Πανεπιστήμιο της Santa María La Antigua
- Πανεπιστήμιο Γυναικών της Σεούλ
- Πανεπιστήμιο Manipal
- JSC-International Educational Corporation
- Αραβικό Διεθνές Πανεπιστήμιο
- University of Stuttgart
- Technische Universität Darmstadt
- Münster University of Applied Sciences
- Université libre de Bruxelles
- KU Leuven
- Πανεπιστήμιο της Λιέγης
- Πανεπιστήμιο της Μονς
- Πανεπιστήμιο του Oulu
- Εθνική Σχολή Αρχιτεκτονικής του Μονπελιέ
- École Nationale Supérieure d'Architecture Paris Malaquais
- École Nationale Supérieure d'Architecture de Normandie
- Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών του Άμστερνταμ
- Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Δουβλίνου – DIT
- Politecnico University of Milano
- Βασιλικό Πολυτεχνείο του Τορίνο
- Ακαδημία Τεχνών του Βίλνιους
- Αρχιτεκτονική Σχολή Μπέργκεν
- Coventry University
- Πανεπιστήμιο για τις Δημιουργικές Τέχνες
- Αρχιτεκτονικός Σύλλογος
- Πανεπιστήμιο Chiba
Διδακτέα ύλη
10 εξάμηνα – 300 ECTS – 60 θέσεις Campus Barcelona
Έτος 1
Εξάμηνο 1
- Χωρική και Τυπική Ανάλυση
- Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
- Ιστορία της Τέχνης και της Αρχιτεκτονικής
- Μαθηματικά
Εξάμηνο 2
- Η φυσικη
- Υπολογιστικός Σχεδιασμός
- Εισαγωγή στην Αρχιτεκτονική Κατασκευή
- Στούντιο σχεδίασης
Έτος 2
Εξάμηνο 1
- Αρχιτεκτονική Σύνθεση Ι
- Design Studio I
- Κατασκευή κτιρίων Ι
- Δομικός Υπολογισμός Ι
- Κριτική Σκέψη Ι
- Αγγλικά Ι
- Κάθετο εργαστήριο Ι*
Εξάμηνο 2
- Αρχιτεκτονική Σύνθεση II
- Αστικός Σχεδιασμός Ι
- Design Studio II
- Κατασκευή Κτιρίων II
- Κριτική Σκέψη II
- Φόρος Ι*
Έτος 3
Εξάμηνο 1
- Ιστορία και Θεωρία της Αρχιτεκτονικής III*
- Urban Design II*
- Οικοδομική Κατασκευή III*
- Design Studio III*
- Αγγλικά ΙΙ Προσβασιμότητα*
- Vertical Workshop II*
Εξάμηνο 2
- Ιστορία και Θεωρία της Αρχιτεκτονικής IV*
- Design Studio IV*
- Οικοδομική Κατασκευή IV*
- Δομικός Υπολογισμός II*
- Κτιριομηχανική και Εγκαταστάσεις Ι*
- Ηθική*
- Φόρος ΙΙ*
Έτος 4
Εξάμηνο 1
- Κατασκευή κτιρίων V
- Design Studio V*
- Κτιριομηχανική και Εγκαταστάσεις II
- Συνεργασία Ι
- Μάθημα επιλογής Ι
- Αειφορία Ι
- Αρχιτεκτονική Θεωρία και Κριτική
- Κάθετο εργαστήριο III*
Εξάμηνο 2
- Κατασκευή Κτιρίων VI
- Urban Design III*
- Δομικός Υπολογισμός III
- Design Studio VI*
- Συνεργασία II
- Μάθημα Επιλογής III
- Φόρος ΙΙΙ*
Έτος 5
Εξάμηνο 1
- Design Studio VII
- Αειφορία II
- Επαγγελματική ηθική
- Διαχείριση
- Μάθημα Επιλογής II
- Μάθημα Επιλογής IV
- Vertical Workshop IV*
- Προϋπηρεσία
Εξάμηνο 2
- Design Studio VIII
- Πολεοδομικός Σχεδιασμός IV
- Κατασκευή Κτιρίων VII
- Φόρος IV*
- Έργο Τελικού Πτυχίου
Μαθήματα επιλογής
- Καρέκλα κεραμικής*
- Θεωρία και Πράξη στην Αποκατάσταση της Αρχιτεκτονικής Κληρονομιάς
- Llums BCN
- Διαχείριση ιστοσελίδας
- Σχεδιάζοντας Υγιείς Δημόσιους Χώρους
*Δίγλωσσα θέματα: Αγγλικά-Ισπανικά.
Το Κάθετο Εργαστήρι
Το Vertical Workshop πραγματοποιείται την πρώτη εβδομάδα του ακαδημαϊκού έτους και λειτουργεί ως ένα ενεργητικό ξεκίνημα στη μελέτη μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Οι φοιτητές Αρχιτεκτονικής, από το πρώτο έως το πέντε έτη, ανατίθενται όλοι σε μια μικτή ομάδα, καθεμία από τις οποίες καθοδηγείται από δύο γνωστούς καθηγητές, και διαγωνίζονται σε μια αρχιτεκτονική άσκηση που αποσκοπεί στο όφελος της κοινότητας. Για όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, ολόκληρο το σχολείο μετατρέπεται σε εργαστήριο για τη διερεύνηση ενός θέματος που επιλέγουν οι διευθυντές του εργαστηρίου.
Φόρος
Το Foros είναι ένα μοναδικό θέμα και πηγή υπερηφάνειας για το UIC Barcelona School of Architecture, το οποίο, όπως υποδηλώνει το όνομά του, είναι αφιερωμένο στη συζήτηση και τον προβληματισμό σχετικά με τη σύγχρονη αρχιτεκτονική πραγματικότητα. Η Foros, μέσα από συνέδρια από εθνικούς και διεθνούς φήμης προσκεκλημένους ομιλητές, στοχεύει να εγείρει ερωτήματα και συζήτηση σχετικά με επίκαιρα ζητήματα καθώς και να προβληματιστεί και να συζητήσει για θέματα ζωτικής σημασίας για τους αρχιτέκτονες. Το θέμα είναι προσανατολισμένο προς τη γνώση, την κατανόηση, τη θέαση, την επαναξιολόγηση, τη σκέψη, τον πειραματισμό και την προσέγγιση της αρχιτεκτονικής.
Το Πρόγραμμα Τελικού Πτυχίου
Το Final Degree Project είναι το τελικό στάδιο της μαθησιακής διαδικασίας για τους φοιτητές της Αρχιτεκτονικής Σχολής UIC Barcelona. Το Final Degree Project είναι υποχρεωτικό για φοιτητές του 5ου έτους και περιλαμβάνει τη δημιουργία και την ανάπτυξη ενός αρχιτεκτονικού έργου που βασίζεται στην τεχνική και κατασκευαστική καινοτομία. Κάθε χρόνο, οι μαθητές εργάζονται σε ένα συγκεκριμένο θέμα που συμφωνείται σε συνεργασία με δημόσιους φορείς (Μητροπολιτική Περιοχή της Βαρκελώνης, Δημοτικό Συμβούλιο της Βαρκελώνης και Περιφερειακή Κυβέρνηση της Καταλονίας). Στόχος είναι η υπεράσπιση του ρόλου που διαδραματίζουν οι σχολές αρχιτεκτονικής στη σκέψη για την πόλη και τα σύγχρονα τοπία, στηρίζοντας παράλληλα τη μεταφορά της γνώσης στην κοινωνία. Εκτός από τη δημόσια υπεράσπιση των τελικών πτυχιακών έργων ενώπιον μιας ανεξάρτητης επιτροπής, θα υπάρχει επίσης μια μεγάλης κλίμακας έκθεση που θα πραγματοποιηθεί σε κορυφαία πολιτιστικά και κοινωνικά κέντρα σε όλη την πόλη
Εισαγωγές
Μαρτυρίες Φοιτητών
Αποτέλεσμα προγράμματος
Αρμοδιότητες. Στόχος του μαθήματος
Η διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης βασίζεται στην απόκτηση ικανοτήτων:
Διατομεακές αρμοδιότητες
Κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, αναλυτικές και δεξιότητες σύνθεσης, ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης, καλές δεξιότητες λήψης αποφάσεων, υπευθυνότητα, παρατηρητικότητα, ομαδική εργασία και ηγεσία, δεξιότητες θετικής μελέτης, αυτοπειθαρχία και αφοσίωση.
Συγκεκριμένες αρμοδιότητες
- Η δυνατότητα δημιουργίας αρχιτεκτονικών έργων που ικανοποιούν τόσο αισθητικές όσο και τεχνικές απαιτήσεις. Επαρκής γνώση της αρχιτεκτονικής ιστορίας και θεωρίας, καθώς και της τέχνης, της τεχνολογίας και των συναφών τομέων των κοινωνικών επιστημών. Γνώση καλών τεχνών και ο ρόλος που διαδραματίζει στις αρχιτεκτονικές έννοιες. Επαρκής γνώση αστικού σχεδιασμού και εφαρμοσμένων τεχνικών σχεδιασμού.
- Η ικανότητα αντίληψης και κατανόησης των σχέσεων μεταξύ ανθρώπων και κτιρίων, μεταξύ των κτιρίων και του περιβάλλοντός τους, καθώς και η ανάγκη σύνδεσης των κτιρίων με τους χώρους γύρω τους, ανάλογα με τις απαιτήσεις και την ανθρώπινη κλίμακα. Η ικανότητα κατανόησης του επαγγέλματος του αρχιτέκτονα και της λειτουργίας του στην κοινωνία, ιδιαίτερα όσον αφορά τη συμμετοχή σε έργα που λαμβάνουν υπόψη κοινωνικούς παράγοντες.
- Γνώση μεθόδων έρευνας και προετοιμασίας κατασκευαστικών έργων. Γνώση των πιθανών προβλημάτων στον δομικό σχεδιασμό, την κατασκευή και τη μηχανική που εμπλέκονται σε κατασκευαστικά έργα.
- Επαρκής γνώση των φυσικών προβλημάτων και των διαφόρων τεχνολογικών εργαλείων, καθώς και των διαφορετικών λειτουργιών των διαφορετικών κτιρίων και των τρόπων που διαθέτουν εσωτερικές δομές ή χαρακτηριστικά που παρέχουν άνεση και προστασία από παράγοντες που σχετίζονται με το κλίμα. Δυνατότητα σχεδιασμού για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των χρηστών του κτιρίου με τρόπο που να σέβεται τα όρια που επιβάλλουν οι προγραμματικοί προϋπολογισμοί και οι οικοδομικοί κανονισμοί.
- Επαρκής γνώση των βιομηχανιών, των οργανισμών, των κανονισμών και των διαδικασιών που σχετίζονται με την έναρξη κατασκευαστικών έργων και την ενσωμάτωση σχεδίων στον προγραμματισμό έργων.
Αυτές οι ικανότητες επεξεργάζονται μέσω μιας ποικιλίας μεθοδολογιών: διαλέξεις, επίλυση προβλημάτων, ερευνητικά έργα, επιτόπιες επισκέψεις, σχεδιασμός έργων και ομαδική και ατομική μάθηση.
Η απόκτησή τους αξιολογείται χρησιμοποιώντας μια ποικιλία εργαλείων αξιολόγησης που επιτρέπουν στους μαθητές να επιδείξουν την κυριαρχία τους στο υλικό του μαθήματος. Αυτά περιλαμβάνουν αντικειμενικά τεστ, έγγραφα, έργα, χαρτοφυλάκια, φακέλους, υπομνήματα, αυτοαξιολόγηση και συνεντεύξεις.
Οι ικανότητες κατανέμονται μεταξύ θεωρητικών τάξεων, σεμιναρίων-εργαστηρίων, πρακτικών μαθημάτων, εξωτερικής εργασιακής εμπειρίας, ομαδικών και ατομικών σεμιναρίων και ομαδικών και μεμονωμένων έργων και μελέτης.