Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (Άριστα) στο Μάρκετινγκ
Hung Hom, Χονγκ Κονγκ
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
4 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
HKD 145.000 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* ανά ακαδημαϊκό έτος πληρωτέο με δύο ίσες δόσεις πριν από την έναρξη του πρώτου και του δεύτερου εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το πρόγραμμα προσφέρεται στο πλαίσιο του προγράμματος BBA (Hons). Οι πιστωτικές απαιτήσεις αυτού του προγράμματος είναι ενδεικτικές μόνο. Υπόκεινται σε αναθεώρηση. Όλοι οι φοιτητές BBA (Hons) πρέπει να ολοκληρώσουν μια εργασία κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, είτε το καλοκαίρι είτε κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Το Τμήμα παρέχει βοήθεια στην εύρεση κατάλληλων τοποθετήσεων.
Στόχοι Προγράμματος
Αυτό το πρόγραμμα παρέχει στους μαθητές:
- Μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική εκπαίδευση.
- Ικανότητα στην ανάλυση, το σχεδιασμό, την εφαρμογή και τον έλεγχο των αποφάσεων μάρκετινγκ.
- Αναλυτική ικανότητα και ικανότητα έρευνας.
- Η ικανότητα επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και παρέμβασης στον ολοκληρωτικό ρόλο που αποδίδεται στο μάρκετινγκ.
- Εκτίμηση των ευθυνών των επαγγελματιών μάρκετινγκ σε ευρύτερα περιβαλλοντικά και διεθνή πλαίσια. και
- Γραμματισμός στη χρήση πληροφοριακών συστημάτων και τεχνολογίας που σχετίζονται με το μάρκετινγκ.
Χαρακτηριστικά
Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων και ακαδημαϊκών και επαγγελματικών γνώσεων. Δίνει μεγάλη έμφαση στις διαδραστικές και μαθητοκεντρικές μεθόδους μάθησης, συμπεριλαμβανομένων μελετών περιπτώσεων, παιχνιδιού ρόλων και ασκήσεων προσομοίωσης. Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων των καταναλωτικών συμπεριφορών, των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, της έρευνας μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ υπηρεσιών, του ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαχείρισης μάρκετινγκ στην Κίνα.
Όλοι οι φοιτητές της Σχολής Επιχειρήσεων ενθαρρύνονται να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης Ολόκληρου Προσωπικού, το οποίο περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα εξωσχολικών δραστηριοτήτων, όπως στρατόπεδα κατάρτισης ηγεσίας, καθοδήγηση από συνομηλίκους, ανταλλαγές στο εξωτερικό και την Κίνα. Σε κάθε μαθητή ανατίθεται ένας επαγγελματίας μέντορας που είναι έμπειρο στέλεχος ή διευθυντής στον κόσμο των επιχειρήσεων, ο οποίος παρέχει συμβουλές και υποστήριξη και βοηθά τους μαθητές να προγραμματίσουν την καριέρα τους και να προετοιμαστούν για τις πρώτες τους δουλειές μετά την αποφοίτησή τους.
Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, οι φοιτητές BBA μπορούν να περάσουν ένα εξάμηνο σπουδών σε άλλο πανεπιστήμιο στο εξωτερικό ή στην ηπειρωτική Κίνα και να έχουν τις πιστώσεις για το πτυχίο PolyU.
Οι σπουδαστές μάρκετινγκ είναι καλά εξοπλισμένοι με θεωρητική και πρακτική εμπειρία κατά την αποφοίτησή τους. Οι μαθητές και οι απόφοιτοί μας έχουν ένα αξιοσημείωτο ιστορικό απόκτησης βραβείων σε ανοιχτούς διαγωνισμούς.
Ολοκληρωμένη εκπαίδευση εργασίας (WIE)
Για να αποφοιτήσει, κάθε φοιτητής πρέπει να ολοκληρώσει 100 ώρες (3 μονάδες κατάρτισης) WIE. Το Τμήμα έχει αναπτύξει ευκαιρίες για τους φοιτητές να εργάζονται σε επιχειρήσεις είτε κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών είτε ως μερικής απασχόλησης. Οι θερινές τοποθετήσεις μπορούν να βρεθούν στο Χονγκ Κονγκ, την ηπειρωτική Κίνα ή στο εξωτερικό. Αυτές και άλλες μορφές εργασιακής εμπειρίας μπορούν να υπολογίζονται στις απαιτήσεις του WIE.
Διδακτέα ύλη
Όλα τα προγράμματα στο πλαίσιο του Σχεδίου έχουν την ακόλουθη δομή:
- Γενικές Πανεπιστημιακές Απαιτήσεις (GUR)
- Υποχρεωτικά μαθήματα Πυρήνα για όλα τα προγράμματα του Σχεδίου
- Ειδικά θέματα πειθαρχίας
- Δωρεάν Επιλογές
Το έτος 1 καλύπτει τα υποχρεωτικά βασικά θέματα του Πανεπιστημίου και τα θεμελιώδη επιχειρηματικά θέματα, μαζί με τα θέματα Διεύρυνσης και τα θέματα Απαιτήσεις Γλώσσας και Επικοινωνίας. Αυτή η ευρεία έκθεση σε κλάδους επιχειρήσεων, διαχείρισης και μάρκετινγκ βοηθά τους μαθητές να κάνουν μια ενημερωμένη επιλογή του βραβείου (ειδίκευση) για την αποφοίτησή τους.
Από το 2ο έτος και μετά, οι μαθητές ακολουθούν τα προγράμματα σπουδών των επιλεγμένων Κύριων προγραμμάτων τους. Έχουν επίσης την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους μέσω ενός έτους Capstone Project στο τελευταίο έτος σπουδών τους.
Δευτερεύουσες κύριες λεπτομέρειες
Η επιλογή μιας δευτερεύουσας ειδίκευσης στο AI και Data Analytics (AIDA) είναι διαθέσιμη στους φοιτητές που γίνονται δεκτοί στα δύο προγράμματα στο πλαίσιο του προγράμματος BBA (Hons) στη Διοίκηση και το Μάρκετινγκ.
Χαρακτηριστικά
9 πιστωτικές μονάδες θεμάτων GUR και 12 μονάδες μαθημάτων SMR μπορούν να εκπληρωθούν συμπληρώνοντας τα σχετικά θέματα DSR. Οι μαθητές πρέπει επίσης να ολοκληρώσουν 3 μονάδες κατάρτισης στην Ολοκληρωμένη Εκπαίδευση στην Εργασία (WIE) προκειμένου να αποφοιτήσουν.
Οι 87 πιστωτικές μονάδες του DSR στο Management + AIDA περιλαμβάνουν 81 μονάδες υποχρεωτικών μαθημάτων και 6 μονάδες επιλογής και αυτές στο Marketing + AIDA περιλαμβάνουν 84 μονάδες υποχρεωτικών μαθημάτων και 3 μονάδες επιλογής.
Παρατηρήσεις
Οι μαθητές απολαμβάνουν την ίδια επαγγελματική αναγνώριση με τους ομολόγους τους στην αντίστοιχη κανονική πλήρη Major.
Ευκαιρίες καριέρας
Η πολυεπιστημονική φύση αυτών των προγραμμάτων, τα οποία ενισχύουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες στη γενική διαχείριση, τη διευθυντική ηγεσία, τη διαχείριση ανθρώπινων πόρων, το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και το ψηφιακό μάρκετινγκ, μεγιστοποιεί τις ευκαιρίες απασχόλησης που είναι διαθέσιμες στους αποφοίτους. Οι απόφοιτοι μπορούν να αναλάβουν μια μεγάλη ποικιλία γενικών διευθυντικών και διοικητικών θέσεων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων του ασκούμενου διαχείρισης, του εκπαιδευτικού υπαλλήλου και του υπαλλήλου προσλήψεων, σε διάφορους τομείς, όπως η εξυπηρέτηση πελατών, οι δημόσιες σχέσεις και οι υποθέσεις και η προστασία των καταναλωτών.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ
BBA (Hons) στη Διοίκηση
- Ινστιτούτο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Χονγκ Κονγκ (HKIHRM) : Οι απόφοιτοι του BBA (Hons) in Management μπορούν να υποβάλουν αίτηση για Associate Membership του Hong Kong Institute of Human Resource Management (HKIHRM), υπό την προϋπόθεση ότι έχουν περάσει, επιπλέον των Βασικά θέματα, τουλάχιστον οποιαδήποτε ΤΡΙΑ από τα εξειδικευμένα θέματα υπό τη συγκέντρωση ανθρώπινου δυναμικού, συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων με τους εργαζομένους, του εργατικού δικαίου, της διαχείρισης ανθρώπινων πόρων στην Κίνα, του διεθνούς ανθρώπινου δυναμικού, της διαχείρισης επιβράβευσης και απόδοσης, της στελέχωσης και της επιλογής και της κατάρτισης και ανάπτυξης.
- Chartered Institute of Management Accountants (CIMA): Εξαίρεση από Entry Level: Operational Level Objective Test papers: E1, P1, F1
BBA (Hons) στο Μάρκετινγκ
- Το Chartered Institute of Marketing (CIM). Οι σπουδαστές BBA(Hons) in Marketing μπορούν να υποβάλουν αίτηση για CIM Affiliate Studying Membership και να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πλεονεκτημάτων συνδρομής και διαδικτυακών πόρων.
Εισαγωγές
Μαρτυρίες Φοιτητών
Εκθεσιακός χώρος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
BBA Ειδίκευση στην επιχειρηματικότητα & Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Amsterdam, Κάτω Χώρες
Μάρκετινγκ BBA
- Milledgeville, Ηνωμένες Πολιτείες
Bachelor of Business Administration (Marketing)
- Khlong Nueng, Ταϊλάνδη