Μάρκετινγκ πολυμέσων (B.Sc.)
Hochschule Schmalkalden
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Schmalkalden, Γερμανία
Γλώσσες
Γερμανός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
6 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στο μάθημα Multimedia Marketing, θα μάθετε πώς να σχεδιάζετε και να εφαρμόζετε νέα μέσα στο μάρκετινγκ με στοχευμένο τρόπο. Το επίκεντρο είναι η σύλληψη και η εφαρμογή περιεχομένου πολυμέσων στο πλαίσιο του διαδικτυακού και του offline μάρκετινγκ. Από την ανάλυση της κατάστασης και της ομάδας στόχου, την ανάπτυξη στόχων και στρατηγικής έως την εφαρμογή συγκεκριμένων μέτρων, π.χ. ανάπτυξη ιστότοπων, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων έως σχεδιασμό φωτογραφιών και βίντεο, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ευρύ φάσμα μεθόδων, διαδικασιών και τεχνικών αντιμετωπίζει σύγχρονη διαχείριση μάρκετινγκ.
Εμείς σκόπιμα ξεχωρίσαμε από τις κλασικές μελέτες διοίκησης επιχειρήσεων ή μάρκετινγκ, οι οποίες βασίζονται σε γενικές γραμμές και επισημαίνουν όσο το δυνατόν περισσότερες πτυχές και καθοριστικούς παράγοντες της εταιρικής επιτυχίας. Το μάθημα μάρκετινγκ πολυμέσων μεταδίδει συγκεκριμένες γνώσεις μάρκετινγκ που απευθύνονται σε ψηφιακούς τομείς, οι οποίες βασίζονται σε μια σταθερή βάση των βασικών στοιχείων της επιχείρησης και της τεχνολογίας πληροφοριών, π.χ. προγραμματισμός και επιχειρησιακή πληροφορική. Αυτό το περιεχόμενο συνοδεύεται από σύγχρονες πτυχές του σχεδιασμού και της σύνθεσης των μέσων.
Το πτυχίο δίνει στους αποφοίτους μας έναν ευρύ επαγγελματικό ορίζοντα, που τους επιτρέπει να ξεκινήσουν την καριέρα τους.
Το μάθημα προσφέρεται από το 2008 και έχει μεγάλη ζήτηση από τότε που ξεκίνησε.
Είδος μελέτης: | Πλήρης απασχόληση |
Διάρκεια σπουδών: | 6 εξάμηνα |
Γλώσσα διαλέξεων: | Γερμανός |
Αποφοίτηση: | Πτυχίο Επιστημών |
ECTS: | 180 |
επόμενη έναρξη σπουδών: | κάθε χειμερινό εξάμηνο |
Προθεσμία εφαρμογής: | 07/15/2021 |
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Μελέτες μάρκετινγκ για να γίνει ένας ολόπλευρος εργαλείο για το ψηφιακό μάρκετινγκ
Μάθετε στο πτυχίο 6 εξαμήνου:
- να αξιολογήσει τις νέες εξελίξεις στον τομέα των ψηφιακών μέσων,
- αναπτύξει ένα μείγμα μάρκετινγκ για συγκεκριμένη ομάδα στόχου,
- Χρησιμοποιήστε διαδικτυακό μάρκετινγκ (SEO, SEM, μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων κ.λπ.),
- Για τη σύνταξη σχεδιαστικών εννοιών,
- να σχεδιάσουν δημιουργικά ψηφιακά μέσα (ιστοσελίδες, φωτογραφία, βίντεο κ.λπ.),
[Τα έργα από το μάθημα παρουσιάζονται στην ετήσια εκδήλωση INTERMEDIALE Schmalkalden, η οποία διοργανώνεται από φοιτητές: http://www.intermediale.info; facebook.com/IntermedialeSchmalkalden/] - να οργανώσει τη διαχείριση του έργου και τον έλεγχο των μέτρων μάρκετινγκ.
Πρόγραμμα σπουδών του πτυχίου μάρκετινγκ
Το μάθημα μάρκετινγκ πολυμέσων έχει σχεδιαστεί με αυτόν τον τρόπο: στα τρία πρώτα εξάμηνα θα ασχοληθείτε με τα βασικά της επιχειρηματικής πληροφορικής, αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό, διοίκηση επιχειρήσεων, έρευνα αγοράς, μάρκετινγκ και οπτική επικοινωνία. Στο τέταρτο εξάμηνο εμβαθύνετε τους τομείς του διαδικτυακού μάρκετινγκ καθώς και των συστημάτων πολυμέσων και επικοινωνίας. Ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σας, μπορείτε επίσης να επιλέξετε έναν άλλο τομέα εξειδίκευσης, όπως επικοινωνία, συστήματα εφαρμογών ή εταιρική διαχείριση. Στο πέμπτο εξάμηνο θα εφαρμόσεις όσα έμαθες σε πρακτική φάση σε μια εταιρεία. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να σπουδάσετε στο εξωτερικό σε έναν από τους περισσότερους από 100 διεθνείς πανεπιστημιακούς μας εταίρους. Στο έκτο εξάμηνο θα ακούσετε περισσότερο περιεχόμενο από τους τομείς εξειδίκευσής σας και θα ολοκληρώσετε τις σπουδές σας γράφοντας την πτυχιακή σας εργασία.
Περιεχόμενο μαθήματος του μαθήματος μάρκετινγκ
Το πρώτο στάδιο του μαθήματος μάρκετινγκ πολυμέσων περιλαμβάνει δύο εξάμηνα με συνολικά 60 ECTS μέσω υποχρεωτικών ενοτήτων.
Υποχρεωτικές ενότητες του μαθήματος μάρκετινγκ (1ο στάδιο σπουδών):
- Μαθηματικά βασικά
- Εισαγωγή στην επιχειρησιακή πληροφορική
- προγραμματισμός
- Διοίκηση επιχειρήσεων (συμπεριλαμβανομένης της λογιστικής)
- Βασικά στοιχεία του μάρκετινγκ
- Έρευνα αγοράς / στατιστικές
- Ευχρηστία / αναλυτικά στοιχεία ιστού
- Βασικά στοιχεία της οπτικής επικοινωνίας
- Εισαγωγή στο δίκαιο της πληροφορικής και των επιχειρήσεων
- Αγγλικά
Η δεύτερη φάση του μαθήματος μάρκετινγκ πολυμέσων περιλαμβάνει τέσσερα εξάμηνα με συνολικά 120 ECTS. Από αυτά, τα 20 ECTS είναι από την πρακτική ενότητα ή το εξάμηνο του εξωτερικού και συνολικά τα 12 ECTS για την πτυχιακή εργασία και το συνέδριο.
Υποχρεωτικές ενότητες του μαθήματος μάρκετινγκ (2ο στάδιο σπουδών):
- εμπορία
- οπτική επικοινωνία
- Πολυμέσα και συστήματα επικοινωνίας
- Εταιρική διακυβέρνηση
- Συστήματα εφαρμογών
- Διαχείριση πληροφοριών
- διαχείριση του έργου
- Μηχανική λογισμικού
- Ασφάλεια πληροφορικής και προστασία δεδομένων
- Πρόγραμμα μάρκετινγκ πολυμέσων
- Παιχνίδι προσομοίωσης μάρκετινγκ
- Εισαγωγή στο επιστημονικό έργο
Υποχρεωτικοί τομείς εξειδίκευσης στο μάθημα μάρκετινγκ:
- εμπορία
- Πολυμέσα και συστήματα επικοινωνίας
Επιλεγμένοι τομείς εξειδίκευσης στο μάθημα μάρκετινγκ:
- οπτική επικοινωνία
- Εταιρική διακυβέρνηση
- Συστήματα εφαρμογών
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου σταδίου σπουδών, πρέπει να ληφθεί τουλάχιστον ένα μάθημα επιλογής/κλειδί προσόν με εύρος 3 ECTS από τον εκτενή κατάλογο ενοτήτων.
Μεταπτυχιακό δίπλωμα ως προοπτική
Με το πτυχίο σας στο μάρκετινγκ πολυμέσων, μετά από μόλις έξι εξάμηνα θα αποκτήσετε ένα επαγγελματικό προσόν που θα σας προετοιμάσει για την έναρξη της καριέρας σας. Η υποχρεωτική πρακτική άσκηση κατά τη διάρκεια των σπουδών σας σας διευκολύνει να ξεκινήσετε την καριέρα σας επειδή έχετε ήδη μπορέσει να γνωρίσετε από κοντά ορισμένα πεδία ψηφιακού μάρκετινγκ. Ο συνεπής προσανατολισμός πρακτικής του μαθήματος είναι ένα θετικό σημείο του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών που εκτιμάται ιδιαίτερα από τους εργοδότες.
Ένα καλό πτυχίο σας δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσετε σε ένα μεταπτυχιακό. Στη Σχολή Πληροφορικής προσφέρουμε το συνεχόμενο μεταπτυχιακό μάθημα «Εφαρμοσμένη Πληροφορική Μέσων», το οποίο συνεχίζει το πρόγραμμα Bachelor και οδηγεί σε δεύτερο πανεπιστημιακό πτυχίο μετά από τέσσερα εξάμηνα. Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να εμβαθύνει τα επιστημονικά προσόντα στον τομέα των διαδραστικών υπηρεσιών και εφαρμογών πολυμέσων και να το επεκτείνει με ενδιαφέρουσες θεματικές εστίες. Η μελέτη που ηγείται η έρευνα σύμφωνα με τομείς ενδιαφέροντος προωθείται εδώ από υψηλό βαθμό ελευθερίας επιλογής. Οι απόφοιτοι του μεταπτυχιακού διπλώματος μπορούν στη συνέχεια να εργαστούν ως ειδικοί σε μια μεγάλη ποικιλία πρακτικών τομέων. Ένα πιστοποιημένο μεταπτυχιακό δίπλωμα σάς δίνει επίσης τη δυνατότητα να ξεκινήσετε ένα διδακτορικό και μια ακαδημαϊκή καριέρα.
Εκθεσιακός χώρος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Διεθνούς Διοίκησης (με εξειδίκευση στο Digital Marketing)
- Geneva, Ελβετία
- Barcelona, Ισπανία + 1 περισσότερο
Πτυχίο Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Zagreb, Κροατία
Bachelor inArts in Business Studies Ειδίκευση Digital Marketing
- The Hague, Κάτω Χώρες