BA (Hons) στο μάρκετινγκ μόδας και λιανικής πώλησης
Heriot-Watt University Dubai
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Academic City, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 - 4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
AED 65.100 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* 63000 AED ετησίως. Όλα τα δίδακτρα με ΦΠΑ.
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το πρόγραμμα μάρκετινγκ και λιανικής μόδας προετοιμάζει με βεβαιότητα τους σπουδαστές για μια καριέρα στο χώρο του μάρκετινγκ και της λιανικής πώλησης. Οι σπουδαστές αποκτούν δημιουργικές, κρίσιμες και μεταβιβάσιμες δεξιότητες για το μάρκετινγκ και το λιανικό εμπόριο, οι οποίες είναι εστιασμένες στη μόδα αλλά είναι ευρείες. Οι σπουδαστές διδάσκουν τα θεμελιώδη στοιχεία του μάρκετινγκ μόδας, του λιανικού εμπορίου και της μόδας. Καλύπτουμε τις πρωταρχικές ανάγκες του πελάτη και της σύντομης εργασίας, το επίκεντρο του προϊόντος και την ελκυστικότητά του προς τους πελάτες / καταναλωτές, μαζί με βασικές δεξιότητες όπως merchandising, αγορά, logistics, προώθηση, διαφήμιση και ανάλυση τάσεων για την υποστήριξη του προϊόντος. Οι εκτενείς συνδέσεις και οι συνεργασίες με τους βιομηχανικούς εταίρους μας βοηθούν τους μαθητές να αποκτήσουν μια «ζωντανή» μαθησιακή εμπειρία. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν έντονη επιθυμία και ικανότητα σε χώρους τέχνης και σχεδίου.
Οι κανονικοί φοιτητές που επιθυμούν να προχωρήσουν στο τέταρτο έτος διακρίσεων θα χρειαστεί να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Γιατί να μελετήσετε το μάρκετινγκ μόδας και το λιανικό εμπόριο στην πανεπιστημιούπολη του Heriot-Watt University στο Dubai
- Πρακτικό πρόγραμμα με μεγάλη έμφαση στα ακαδημαϊκά πρότυπα και τις «ζωντανές» συνεργασίες.
- Μοναδική βρετανική μόδα εκπαίδευση όπου οι μαθητές συμμετέχουν στο παγκόσμιο μάρκετινγκ, προώθηση, διαφήμιση και λιανική διαδικασία.
- Εξαίρεσε ιδιαίτερα για τον σημαντικό ενεργό Τύπο και την κάλυψη των μέσων μαζικής ενημέρωσης που έλαβε από την έναρξη στο Dubai.
Περιεχόμενο μαθήματος
Πρώτος χρόνος
Ένα ευρύ κοινό πρώτο έτος για όλους τους φοιτητές μόδας, το οποίο παρέχει μια ισχυρή βάση δεξιοτήτων για τη βιομηχανία της μόδας. Εκτός από τη μελέτη των συγκεκριμένων Pathways , οι σπουδαστές θα λάβουν Δημιουργικές και Σύγχρονες Σπουδές για να τοποθετήσουν το έργο τους στο πλαίσιο. Τα μαθήματα περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ και τη λιανική πώληση, τη μόδα, την κλωστοϋφαντουργία, τις σύγχρονες μελέτες και τις μελέτες συμφραζομένων, τη μόδα διαφήμιση και PR, CAD και τις δεξιότητες παρουσίασης και τη γνώση παραγωγής και συναρμολόγησης.
Δεύτερη χρονιά
Οι μαθητές διερευνούν τις τρέχουσες ιδέες, θέματα και καινοτομίες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ μόδας και το λιανικό εμπόριο. Οι σπουδαστές συμμετέχουν σε ένα υψηλότερο επίπεδο εκμάθησης στους τομείς της Αγοράς, της Προώθησης, της Διαφήμισης, του Εμπορίου, της Ενημέρωσης των Μελών και των Πελατών και της Ανάλυσης και Ανάπτυξης Προϊόντων. Οι δεξιότητες παρουσίασης ενισχύονται με τη χρήση CAD και την εξερεύνηση διάφορων μέσων και την ανάπτυξη ιστοσελίδων μέσω της ψηφιακής εφαρμογής. Η καλύτερη κατανόηση της αγοράς και των καταναλωτών παρέχεται μέσω βιομηχανικών σχεδίων και συνεργασιών σε αυτό το έτος.
Τρίτος χρόνος
Εστιάζει στους σπουδαστές που συμμετέχουν ενεργά στη βιομηχανία της μόδας μέσω μιας ποικιλίας διεπιστημονικών έργων που επιτρέπουν την ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων και γνώσεων. Σε αυτό το ανώτερο επίπεδο σπουδών, οι φοιτητές παρακολουθούν μαθήματα Business Practice for Fashion, Management and Finance Reports, Industrial Styling and Trends Development.
Τέταρτη χρονία
Διατίθεται στο πανεπιστήμιο Heriot-Watt στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Καριέρα
Μετά την αποφοίτησή τους, οι φοιτητές επιδιώκουν μια σειρά σταδιοδρομιών και ρόλων στο χώρο της μόδας και των συναφών τομέων μάρκετινγκ και λιανικού εμπορίου, όπως:
- Αγορά μόδας
- Προώθηση και διαφήμιση
- Fashion stylist
- Μόδα προμήθεια
- Οπτική εμπορευματοποίηση
- Συντονιστής μόδας
- Διευθυντής μόδας
- Έμπορος λιανικής πώλησης
- Μόδα δημόσιες σχέσεις
- Μόδα συγγραφέας
- Λιανική εφοδιαστική
Απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας
Όπου τα αγγλικά δεν ήταν το μέσο διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι υποψήφιοι πρέπει να επιδεικνύουν ικανότητα αγγλικής γλώσσας ισοδύναμη με το IELTS 6.0 Academic (χωρίς στοιχείο κάτω του 5,5).
Προθεσμία εφαρμογής
Το πανεπιστημιακό μας κέντρο στο Ντουμπάι λειτουργεί μια κυλιόμενη διαδικασία εισαγωγής καθόλη τη διάρκεια του έτους: μόλις ολοκληρωθεί η πρόσληψη, αρχίζουμε να δεχόμαστε αιτήσεις για την επόμενη. Μπορείτε επίσης να αναβάλλετε την ημερομηνία έναρξης για ένα έτος.
Οι περισσότεροι σπουδαστές εφαρμόζουν 6-10 μήνες πριν από την επιλεγμένη πρόσληψή τους. Μπορούμε να δεχτούμε αιτήσεις μέχρι 3 εβδομάδες πριν από την έναρξη κάθε πρόσληψης, αλλά θα πρέπει να σημειώσετε ότι μια καθυστερημένη υποβολή αιτήσεων θα σημαίνει σχεδόν βεβαίως καθυστέρηση στην παροχή βασικών διοικητικών υπηρεσιών, όπως η κάρτα φοιτητικής εγγραφής (χωρίς την οποία δεν θα είστε δυνατότητα πρόσβασης στη βιβλιοθήκη ή σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες).
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περιεχόμενο μαθήματος
Πρώτος χρόνος
Ένα ευρύ κοινό πρώτο έτος για όλους τους σπουδαστές μόδας, το οποίο παρέχει μια ισχυρή βάση δεξιοτήτων για τη βιομηχανία της μόδας. Εκτός από τη μελέτη του συγκεκριμένου Pathways, οι μαθητές θα παρακολουθήσουν Δημιουργικές και Σύγχρονες Σπουδές για να βάλουν τη δουλειά τους στο πλαίσιο. Τα μαθήματα περιλαμβάνουν Marketing και Retailing, Fashion Communication, Textiles, Contemporary and Contextual Studies, Fashion Advertising and PR, CAD και Παρουσιαστικές Δεξιότητες και Γνώσεις Παραγωγής και Συναρμολόγησης.
Δεύτερη χρονιά
Οι μαθητές εξερευνούν τρέχουσες ιδέες, ζητήματα και καινοτομίες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ μόδας και το λιανικό εμπόριο. Οι μαθητές συμμετέχουν σε υψηλότερο επίπεδο μάθησης στους τομείς της Αγοράς, της Προώθησης, της Διαφήμισης, του Εμπορεύματος, της Αναγνώρισης της Επωνυμίας και των Πελατών και της Ανάλυσης και Ανάπτυξης Προϊόντων. Οι δεξιότητες παρουσίασης ενισχύονται με τη χρήση CAD και την εξερεύνηση διαφόρων μέσων και την ανάπτυξη ιστοσελίδων μέσω Ψηφιακής Εφαρμογής. Η καλύτερη κατανόηση της αγοράς και των καταναλωτών παρέχεται μέσω βιομηχανικών έργων και συνεργασιών φέτος.
Τρίτος χρόνος
Επικεντρώνεται στο να συμμετέχουν οι μαθητές πιο ενεργά στη βιομηχανία της μόδας μέσω μιας ποικιλίας διεπιστημονικών έργων που επιτρέπουν την ανάπτυξη κατάλληλων δεξιοτήτων και γνώσεων. Σε αυτό το υψηλότερο επίπεδο σπουδών, οι φοιτητές αναλαμβάνουν μαθήματα Επιχειρηματικής Πρακτικής για Εκθέσεις Μόδας, Διοίκησης και Οικονομικών, Βιομηχανικό στυλ και Ανάπτυξη Τάσεων.
Τέταρτη χρονία
Διατίθεται στο Πανεπιστήμιο Heriot-Watt στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ευκαιρίες καριέρας
Μετά την αποφοίτησή τους, οι μαθητές επιδιώκουν μια σειρά από σταδιοδρομίες και ρόλους στη βιομηχανία της μόδας και τους σχετικούς τομείς του μάρκετινγκ και του λιανικού εμπορίου, όπως:
- Αγορά μόδας
- Προώθηση και διαφήμιση
- Στιλίστας μόδας
- Προμήθεια μόδας
- Οπτικό merchandising
- Συντονίστρια μόδας
- Διευθυντής μόδας
- Έμπορος λιανικής
- Δημόσιες σχέσεις μόδας
- συγγραφέας μόδας
- Επιμελητεία λιανικής