Πτυχίο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων
Hallym University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Chuncheon-si, Νότια Κορέα
Γλώσσες
Κανούρι
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Mar 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το Τμήμα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων πιστοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Διεθνή Σύνδεσμο Διαφήμισης στην Κορέα το 2008 ως Πιστοποιημένο Ίδρυμα IAA.
Η πιστοποίηση IAA έχει χορηγηθεί μόνο σε 57 ιδρύματα στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων πανεπιστημίων των τομέων διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων, όπως το Michigan State University, University of Florida. Το γεγονός ότι το Τμήμα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων έλαβε την πιστοποίηση IAA σημαίνει ότι τα εκπαιδευτικά του προγράμματα αναγνωρίζονται ως το πρόγραμμα που πληροί τα διεθνή πρότυπα.
Το καλύτερο πρόγραμμα των τομέων διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων και προχωρημένο μοντέλο μεγάλης εκπαίδευσης σε ολόκληρα πανεπιστήμια που αξιολογήθηκε από το Κορεατικό Συμβούλιο για την Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων του Hallym University κέρδισε το καλύτερο βραβείο στην αξιολόγηση της μαζικής επικοινωνίας και της διαφήμισης και του τομέα δημοσίων σχέσεων που διεξήχθη από το Κορεατικό Συμβούλιο για την Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση τον Φεβρουάριο του 2005. Και παρουσιάστηκε στο Advanced Symposium of the Major Educational Course η Επιλογή του Προγράμματος Εκπαίδευσης Κολλεγίου (ACE) τον Ιανουάριο του 2013 ως παράδειγμα του προχωρημένου μοντέλου μείζονος εκπαίδευσης. Δημιούργησε το σύστημα του προγράμματος εξερεύνησης σταδιοδρομίας που οι μαθητές μπορούν να ορίσουν τους στόχους της σταδιοδρομίας τους και να πάρουν σημαντικά μαθήματα κατάλληλα για αυτούς και να τους δώσει καθοδήγηση σταδιοδρομίας τύπου επαφής χρησιμοποιώντας το. Το Τμήμα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων όρισε την έξυπνη διαφήμιση και το PR ως τον επόμενο τομέα χαρακτηρισμού, καθώς η τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών έχει αναπτυχθεί και τα περιβάλλοντα των μέσων ενημέρωσης των καταναλωτών έχουν αλλάξει γρήγορα. Και καθόρισε το βασικό σχέδιο και αναδιοργάνωσε τα προγράμματα σπουδών αναλόγως.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Επικοινωνίας και ΜΜΕ: Συγκέντρωση στις Δημόσιες Σχέσεις
- Prague, Τσεχία
Bachelor of Public Relations Management, Honours
- Online Canada
Πτυχίο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων
- Santander, Ισπανία