Πτυχίο στη Μαζική Επικοινωνία
Gulf University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Sanad, Μπαχρέιν
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
130 ώρες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
BHD 100 / per credit
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα πανεπιστημίου στα μέσα ενημέρωσης στο Gulf University έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει ικανότητες πολυμέσων για φοιτητές που επιθυμούν να εργαστούν σε τομείς πολυμέσων αναπτύσσοντας τις γνώσεις και τις επαγγελματικές τους δεξιότητες. Το πρόγραμμα απευθύνεται επίσης σε μαθητές με κάποια προηγούμενη εμπειρία στα μέσα ενημέρωσης.
Το σκεπτικό του προγράμματος είναι να παρέχει στους μαθητές την απαιτούμενη γνώση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, τη δημοσιογραφία και τις δημόσιες σχέσεις, ακολουθώντας μια πολυεπιστημονική προσέγγιση και επαγγελματικές πρακτικές που ακολουθούν μια τακτική σειρά μαθημάτων. Αυτές οι ενότητες επιτρέπουν την ανάπτυξη της γνώσης και της κατανόησης των μαθητών εστιάζοντας σε θεωρίες επικοινωνίας, ιστορία, γλωσσολογία, τεχνολογία επικοινωνίας, κοινωνικές επιστήμες, δημοσιογραφία, μέσα ενημέρωσης, δημόσιες σχέσεις και έρευνα. Οι δεξιότητες του μαθητή θα ενισχυθούν με τη μελέτη ενός ευρέος φάσματος μαθημάτων που εξισορροπούν τη γνώση, την εφαρμογή, τις εξειδικευμένες δεξιότητες, την κριτική και δημιουργική σκέψη, τις γενικές δεξιότητες και τα προγράμματα αποφοίτησης.
Το πρόγραμμα πληροί τις προϋποθέσεις για αποφοίτους για διάφορα επαγγέλματα σε τομείς ΜΜΕ, όπως ραδιόφωνο και τηλεόραση, δημοσιογραφία, δημόσιες σχέσεις, ιδιωτικός και δημόσιος τομέας της τοπικής αυτοδιοίκησης, υπουργεία, δημοσιογραφία, μάρκετινγκ και επικοινωνίες, βιομηχανίες που σχετίζονται με τα μέσα ενημέρωσης. Επιπλέον, δημιουργούν τα ιδιωτικά τους έργα στον ίδιο τομέα μέσων μαζικής ενημέρωσης. Το πρόγραμμα δίνει επίσης τη δυνατότητα στους φοιτητές να ολοκληρώσουν τις μεταπτυχιακές τους σπουδές.
Η μελέτη στο πρόγραμμα ΜΜΕ επεκτείνεται σε τέσσερα ακαδημαϊκά έτη που κατανέμονται σε οκτώ εξάμηνα. Κάθε εξάμηνο περιλαμβάνει 15 μονάδες μελέτης, έτσι ώστε ο συνολικός αριθμός όσων σπουδάζει ο φοιτητής για να αποκτήσει πτυχίο στα μέσα ενημέρωσης να φτάσει τις 130 ώρες πίστωσης. Το πρόγραμμα πολυμέσων στο Gulf University έχει εμπιστοσύνη από την Αρχή Ποιότητας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (QQA). Στοχεύει στο μέλλον να είναι διεθνώς διαπιστευμένη από το Συμβούλιο για τη Διαπίστευση της Εκπαίδευσης στη Δημοσιογραφία και τις Μαζικές Επικοινωνίες (ACEJMC) για να διασφαλίσει την ικανότητα του αποφοίτου να ανταγωνίζεται στην αγορά εργασίας των μέσων ενημέρωσης, είτε είναι τοπική, είτε περιφερειακή είτε διεθνής.
Στόχοι
Το πρόγραμμα πολυμέσων στο Gulf University στοχεύει στα εξής:
- Παροχή στους μαθητές κατανόησης των θεωρητικών και εφαρμοσμένων θεμάτων των μέσων ενημέρωσης, όπως συστήματα επικοινωνίας, θεωρίες, ιστορία, γλωσσολογία, τεχνολογία επικοινωνίας, ανθρωπιστικές επιστήμες, κοινωνικές επιστήμες, οικονομία, διαχείριση και ερευνητικές μέθοδοι.
- Ενδυνάμωση των μαθητών με τεχνικές δεξιότητες εξειδικευμένες στα μέσα και τα πολυμέσα.
- Ανάπτυξη κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας, ανεξαρτησίας και δεξιοτήτων δια βίου μάθησης των μαθητών που απαιτούνται για τους τομείς των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Επίσης, γράφοντας σωστά όλες τις μορφές κατάλληλες για επαγγέλματα μαζικής επικοινωνίας.
- Προώθηση της δημιουργικότητας στον τομέα των μέσων μαζικής ενημέρωσης για να πείσει το κοινό -στόχο. Επιπλέον, ο σχεδιασμός διαφορετικών τύπων προϊόντων μαζικής επικοινωνίας.
- Καθιέρωση ηθικών, νομικών και επαγγελματικών αρχών για την επιδίωξη της αλήθειας, της ακρίβειας, της δικαιοσύνης, της διαφορετικότητας και της ευθύνης απέναντι στις κοινωνίες.
- Η εκπαίδευση των μαθητών σχετικά με τις ακριβείς δεξιότητες γραφής των μέσων ενημέρωσης μέσω φορμών εξυπηρετεί τους σκοπούς της μαζικής επικοινωνίας.
Προγραμματισμένα μαθησιακά αποτελέσματα
- Πρακτική εφαρμογή γνώσεων (K-PA)
- Θεωρητική κατανόηση γνώσης (K-TU)
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- LO6: K-PA) Εξασκηθείτε στις δεξιότητες επεξεργασίας και δημοσίευσης ηλεκτρονικών μέσων χρησιμοποιώντας ποικίλες πλατφόρμες ψηφιακών μέσων.
- (LO7: K-PA) Χρησιμοποιήστε διάφορες δεξιότητες, που κυμαίνονται από βασικές δεξιότητες, όπως ανάλυση δεδομένων έως τεχνολογία μέσω διαδικτύου και δεξιότητες ψηφιακών πολυμέσων.
- (LO8: K-PA) Δημιουργήστε εργασία στα μέσα ενημέρωσης που βασίζεται στον αποτελεσματικό χειρισμό μιας ή περισσότερων τεχνολογιών ήχου, βίντεο και γραπτού λόγου, λαμβάνοντας υπόψη τα σχετικά βιομηχανικά πρότυπα και τον τρόπο επίτευξής τους.
- (LO9: K-PA) Μεταφράστε κείμενα πολυμέσων στα Αγγλικά.
- (LO10: K-PA) Εφαρμόστε νομικά, ηθικά και άλλα ρυθμιστικά πλαίσια που σχετίζονται με μέσα, πολιτιστική παραγωγή, διανομή, κυκλοφορία και λήψη μηνυμάτων.
Δεξιότητες (επίλυση προβλημάτων- S-PS) (Αναλυτική- SA)
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- (LO11: SA) Αναλύστε συλλεγμένα στοιχεία που βοηθούν στην εύρεση της αλήθειας και στην επίλυση προβλημάτων επικοινωνίας.
- (LO12: SA) Ερμηνεύστε τις πληροφορίες για να διατυπώσετε οριστικά επιχειρήματα και να τα εκφράσετε αποτελεσματικά στη γραπτή, προφορική ή άλλη μορφή τους.
- (LO13: S-PS) Επιλέξτε τις καταλληλότερες προσεγγίσεις για τη συγγραφή έρευνας, άρθρων και έργων, με βάση πειστικά επιχειρήματα για το κοινό-στόχο.
- (LO14: S-PS) Αναπτύξτε δημιουργικές ιδέες στους τομείς των μέσων που σχετίζονται με τη δημιουργία περιεχομένου, τη διανομή, την κυκλοφορία και τη λήψη.
- (LO15: S-PS) Αξιολογήστε τις μορφές μέσων και επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη ακαδημαϊκές και επαγγελματικές συμφωνίες, θέματα και συζητήσεις.
Δεξιότητες (Επικοινωνία- SC)
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- LO16: SC Επικοινωνήστε αποτελεσματικά προφορικά, γραπτώς και οπτικά με άλλους.
Αρμοδιότητα (Αυτονομία- CA) (Ευθύνη- CR) (Πλαίσιο- CC)
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- (LO17: CA) Αναλάβετε την ευθύνη για τη δική σας μάθηση, αποδεικνύοντας την ικανότητα για δια βίου μάθηση, τη διεξαγωγή έρευνας και την προσαρμογή σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία.
- (LO18: CC) Συμμετέχετε σε μια ομάδα ή ομάδα, δείχνοντας διάφορες δυνατότητες σε διαφορετικές καταστάσεις, όπως ακρόαση, συμμετοχή και αποτελεσματική ηγεσία.
- (LO19: CC) Πάρτε την πρωτοβουλία για την ολοκλήρωση των καθηκόντων που του έχουν ανατεθεί εντός συγκεκριμένου χρόνου.
- (LO20: CR) Τηρείτε τους ηθικούς και επαγγελματικούς κανόνες για να συμμετέχετε με επιτυχία στην κοινωνική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια των πρακτικών των μέσων ενημέρωσης.
Κριτήρια εισαγωγής
- Ο μαθητής πρέπει να έχει απολυτήριο λυκείου ή το αντίστοιχο του και να αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας στο Βασίλειο του Μπαχρέιν. Η αθροιστική ΣΔΣ δεν πρέπει να είναι μικρότερη από 60%. Διαφορετικά, ο φοιτητής θα εγγραφεί σε ένα προπαρασκευαστικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει πολλά μαθήματα.
- Ο φοιτητής πρέπει να έχει αποδεκτή βαθμολογία σε οποιοδήποτε από τα ακόλουθα: TOEFL (500 PBT / 61 IBT), IELTS (5.5), FCE (60%) ή ισοδύναμο. Διαφορετικά, πρέπει να υποβληθεί σε δοκιμασία τοποθέτησης στο Gulf University .
- Για φοιτητές που δεν πληρούν τις απαιτήσεις της αγγλικής γλώσσας, πρέπει να περάσουν επιτυχώς τα μαθήματα αγγλικών.
- Ο φοιτητής πρέπει να περάσει τις ακόλουθες θεματικές εξετάσεις: Δεξιότητες Η / Υ, Αραβική Γλώσσα και διαφορετικά, πρέπει να εγγραφεί και να περάσει τα σχετικά προπαρασκευαστικά μαθήματα.
- Ο φοιτητής πρέπει να περάσει την προσωπική συνέντευξη ενώπιον της Επιτροπής Εισαγωγής.
Ευκαιρίες καριέρας
Το πρόγραμμα στοχεύει να δώσει στον απόφοιτο τις απαραίτητες γνώσεις στον τομέα των μέσων ενημέρωσης για την κάλυψη των αναγκών της αγοράς εργασίας των εθνικών στελεχών στο Μπαχρέιν και τις χώρες του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου σε διάφορους τομείς των μέσων μαζικής ενημέρωσης, ιδίως τα ακόλουθα:
- Κυβερνητικές και ιδιωτικές εταιρείες και ιδρύματα ραδιοτηλεόρασης (προγραμματιστής - σεναριογράφος - συντάκτης ειδήσεων - σκηνοθέτης - τηλεοπτικός κάμεραμαν - παραγωγός ταινιών μικρού μήκους - συντάκτης - παρουσιαστής - ρεπόρτερ)
- Ιδρύματα Τύπου (συντάκτης ειδήσεων - ρεπόρτερ Τύπου - φωτορεπόρτερ - διευθυντής Τύπου).
- Τμήματα δημοσίων σχέσεων σε δημόσια και ιδιωτικά ιδρύματα (υπάλληλος δημοσίων σχέσεων - ειδικός στη διαχείριση εταιρικής επικοινωνίας - διοργανωτής εκδηλώσεων).
- Ιστοσελίδες πολυμέσων.
- Πρακτορεία ειδήσεων.
- Διαφημιστικές εταιρείες.
- Ειδικός στη διαχείριση πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.
- Και άλλα επαγγέλματα ανανεώσιμων μέσων ενημέρωσης και δημοσίων σχέσεων.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Bachelor of Science στην Τεχνολογία της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
- Middelburg, Κάτω Χώρες
- Velp, Κάτω Χώρες
Πτυχίο Στρατηγικής Επικοινωνίας
- Melbourne, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχίο Επικοινωνιακών Σπουδών
- Harrisonburg, Ηνωμένες Πολιτείες