Πτυχίο Μάρκετινγκ
Global College Malta
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Il-Kalkara, Μάλτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
36 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 13.750
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Mar 2024
Εισαγωγή
Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει και να αναβαθμίσει τις διαχειριστικές/μάρκετινγκ γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των εκπαιδευομένων, παρέχοντάς τους τις βασικές εισροές στους σχετικούς τομείς μέσω διαδραστικών διαλέξεων, εργαστηρίων συζήτησης περιπτώσεων, παιχνιδιών ρόλων και ασκήσεων αυτομάθησης. Το πρόγραμμα παραδίδεται σε λειτουργία πλήρους απασχόλησης σε κάθε βασική περιοχή με τη βοήθεια μιας μαθησιακής προσέγγισης με επίκεντρο τον μαθητή. Το όλο πρόγραμμα είναι εξαιρετικά διαδραστικό και αναμένεται να εμπλουτίσει τις γνώσεις των μαθητών σε βασικούς τομείς διαχείρισης και μάρκετινγκ. ακονίσουν τις διοικητικές τους δεξιότητες· και να ενισχύσουν την επαγγελματική τους ικανότητα στο σημερινό εξαιρετικά δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Φορέας Πιστοποίησης
Global College Malta έχει άδεια από την Αρχή Περαιτέρω και Ανώτατης Εκπαίδευσης της Μάλτας (MFHEA) ως ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όλα τα μαθήματα που παρέχονται από την Global Malta είναι διαπιστευμένα ή/και αναγνωρισμένα και έτσι αντιστοιχίζονται στο MQF/EQF αντίστοιχα.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Επίπεδο EQF/MQF
6 – (Ευρωπαϊκό/Πλαίσιο Προσόντων Μάλτας).
ECTS
Για την απόκτηση του BA in Marketing, οι φοιτητές απαιτείται να επιτύχουν 180 ECTS, ολοκληρώνοντας με επιτυχία όλες τις ενότητες.
Ενότητες
Κωδικός ενότητας | Τίτλος ενότητας | ECTS |
BAM 101 | Διαχείριση | 15 |
BAM 102 | Οικονομικά | 15 |
BAM 103 | Λογιστική και Χρηματοοικονομική | 15 |
BAM 104 | Ποσοτικές Μέθοδοι και Έρευνα | 15 |
BAM 201 | Διοίκηση Μάρκετινγκ | 15 |
BAM 202 | Στρατηγική διαχείρηση | 15 |
BAM 203 | Επιχείρηση για Διευθυντές | 15 |
BAM 204 | Διεθνές μάρκετινγκ | 15 |
BAM 301 | ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ | 15 |
BAM 302 | Ερευνα αγοράς | 15 |
BAM 303 | Ερευνητικές μέθοδοι | 10 |
BAM 304 | Διατριβή | 20 |
Τρόπος Μελέτης
Απογευματινά μαθήματα.
Εκτίμηση
Η αξιολόγηση του μαθήματος έχει σχεδιαστεί ώστε να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της μαθησιακής διαδικασίας για τους μαθητές και να βελτιώνει και να επιβεβαιώνει τις γνώσεις και την πρακτική τους. Η διαμορφωτική ανατροφοδότηση θα παρέχεται στους μαθητές μέσω ενός συνδυασμού αυτοστοχασμού, ανατροφοδότησης από ομάδες συνομηλίκων και ανατροφοδότηση εκπαιδευτή. Οι αθροιστικές αξιολογήσεις θα παρέχουν ένα μέτρο του βαθμού στον οποίο οι μαθητές έχουν επιτύχει τα μαθησιακά αποτελέσματα των ενοτήτων. Η αξιολόγηση εντός των ενοτήτων θα λάβει διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων αναθέσεων μαθημάτων, εκθέσεων, παρουσιάσεων, εξετάσεων και διατριβής. Πλήρεις λεπτομέρειες των διαδικασιών αξιολόγησης για κάθε ενότητα εμφανίζονται στις προδιαγραφές της μεμονωμένης ενότητας. Καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος, στους φοιτητές, ως μέρος της προσωπικής τους εξέλιξης, θα προσφέρονται άφθονες ευκαιρίες να βελτιώσουν τις μεταβιβάσιμες δεξιότητές τους. Επιπλέον, οι μαθητές θα αναπτύξουν επίσης τις ερευνητικές τους δεξιότητες.
Όλες οι ενότητες, με εξαίρεση τη Διατριβή, θα αξιολογηθούν με συνδυασμό αθροιστικών/ γραπτών εργασιών στο τέλος της ενότητας και διαμορφωτικής/συνεχούς αξιολόγησης (έως 50%).
Η συνεχής αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί μέσω ενός συνδυασμού προσεγγίσεων διδασκαλίας και μάθησης που περιλαμβάνουν:
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
- Εργασία έργου
- Ομαδικές/ομαδικές ασκήσεις
Οι σπουδαστές θα λάβουν προφορική και γραπτή ανατροφοδότηση σχετικά με τη συνεχή αξιολόγηση και, όπου ισχύει, τις στρατηγικές που εφαρμόζονται για να διασφαλιστεί ότι είναι πλήρως προετοιμασμένοι για το τέλος των αξιολογήσεων του μαθήματος.
Υλικό Μελέτης
Όλοι οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση στην EBSCO, τη μεγαλύτερη διαδικτυακή βιβλιοθήκη στον κόσμο, στο Moodle για σημειώσεις τάξης και στο Turnitin για τη μεταφόρτωση εργασιών.