Bachelor in Marketing Management
Venlo, Κάτω Χώρες
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
4 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά, Γερμανός
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 2.314 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Statutory tuition fees Full-time| Statutory tuition fees Part-time- € 2.130
Εισαγωγή
Το Marketing Management είναι ένα 4ετές πρόγραμμα πτυχίου. Μαθαίνεις να κατανοείς γιατί ορισμένα προϊόντα είναι επιτυχημένα ενώ άλλα όχι, καθώς και πώς μπορείς να το επηρεάσεις αυτό. Το πρόγραμμα σπουδών καλύπτει όλες τις πτυχές του μάρκετινγκ: από την έρευνα και την ανάλυση αγορών έως την εξερεύνηση των αναγκών των πελατών σας έως την εκμάθηση για τη δύναμη των καναλιών όπως το Instagram ή το TikTok και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο ψηφιακός κόσμος για τη δημιουργία νέων ευκαιριών. Ως φοιτητής Marketing Management, μεταμορφώνεστε σταδιακά σε έναν ειδικό μάρκετινγκ με εμπειρία σε διεθνές περιβάλλον.
Γιατί Marketing Management
- Εξειδίκευση στο μάρκετινγκ από την πρώτη μέρα
- 2 ολοκληρωμένες πρακτικές (περίπου 6 μήνες η καθεμία) με εταιρείες σε όλο τον κόσμο
- Μικρά μαθήματα με μέγιστο αριθμό 30 μαθητών
- Προσωπική υποστήριξη μέσω ατομικής προπόνησης σταδιοδρομίας
- Optional semester abroad at one of more than 125 partner universities worldwide
- Η δυνατότητα να δημιουργήσετε το δίκτυό σας σε όλη τη διάρκεια της σπουδής σας, με πολλά έργα σε συνεργασία με εταιρείες και μέσω δύο πρακτικής άσκησης
- Εξωσχολικές δραστηριότητες για να ενισχύσετε το βιογραφικό σας, όπως ο σύλλογος σπουδών IMmagine, οι φίλοι φοιτητών και το Global Lounge
How does your week look
Γενικά, υπάρχουν προγραμματισμένες 20 ώρες επικοινωνίας την εβδομάδα. Ο υπόλοιπος χρόνος (περίπου 20 ώρες) αφιερώνεται σε πρακτικά έργα και αυτοδιδασκαλία.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
Κατά το έτος 1, θα βουτήξετε στα βασικά της διαδικασίας μάρκετινγκ και του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Ερευνάτε τη συμπεριφορά των καταναλωτών και λαμβάνετε στοιχεία για την επιστημονική οικονομική έρευνα και τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, αποκτάτε και αναπτύσσετε σχετικές μαλακές δεξιότητες, όπως επικοινωνία, διαπραγμάτευση, ομαδική εργασία, επαγγελματισμό και υπευθυνότητα. Θα αρχίσετε επίσης να μαθαίνετε μια νέα γλώσσα.
Έτος 2
Στο 2ο έτος, εμβαθύνετε τις γνώσεις σας στο μάρκετινγκ με θέματα όπως η διαχείριση επωνυμίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ και ο έλεγχος μάρκετινγκ. Αποκτάτε γνώσεις για την πράξη μέσα από πολλά έργα. Το κύριο έργο του έτους 2 είναι το StartUp Factory, το οποίο περιλαμβάνει τη συνεργασία με φοιτητές από διαφορετικά προγράμματα σπουδών. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε 4 τύπους έργων, όπως η δημιουργία της start-up σας ή η εργασία σε δημιουργικές λύσεις για προβλήματα σε πραγματικές εταιρείες. Κάθε έργο StartUp Factory σάς επιτρέπει να εργαστείτε πάνω στη δημιουργικότητά σας και να μάθετε περισσότερα για την επικοινωνία με άτομα από διαφορετικά υπόβαθρα.
Έτος 3
Στο πρώτο εξάμηνο του 3ου έτους, κάνετε μια τοποθέτηση εργασίας σε μια εταιρεία της επιλογής σας. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να εξασκήσετε τις δεξιότητές σας στο μάρκετινγκ για το μέλλον. Θα εμβαθύνετε τις γνώσεις σας στον πραγματικό επιχειρηματικό κόσμο. Η τοποθέτηση εργασίας μπορεί να ολοκληρωθεί σε χώρα της επιλογής σας.
Στο δεύτερο εξάμηνο του έτους 3, εμβαθύνετε τις γνώσεις σας για ένα συγκεκριμένο θέμα ακολουθώντας ένα δευτερεύον πρόγραμμα. Ένα δευτερεύον πρόγραμμα σας επιτρέπει να αποκτήσετε γνώσεις σε έναν τομέα της επιλογής σας. Μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε αυτό το δευτερεύον στο Fontys, σε ένα από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια μας στην Ολλανδία ή σε ένα από τα 125 συνεργαζόμενα πανεπιστήμια μας σε όλο τον κόσμο.
Έτος 4
Στο 4ο έτος, θα εργάζεστε σε ένα μεγάλο έργο πραγματικής ζωής με μια υπάρχουσα εταιρεία. Επιπλέον, προσφέρουμε σε βάθος ενότητες μάρκετινγκ όπως CRM και Analytics δεδομένων, Διαπολιτισμικές επιχειρηματικές ικανότητες, Διεθνές Εμπόριο και Θέματα Μάρκετινγκ. Στο τελευταίο εξάμηνο, θα κάνετε μια άλλη τοποθέτηση εργασίας και θα δουλέψετε σε ένα πρακτικό πρόβλημα μέσα σε μια εταιρεία. Αναφέρετε τις λύσεις σε αυτό το πρακτικό πρόβλημα στο τελικό προϊόν σας: την έκθεση αποφοίτησης. Μόλις ολοκληρώσετε αυτό το τελευταίο μέρος του προγράμματος σπουδών, θα ανταμειφθείτε με το διεθνώς αναγνωρισμένο πτυχίο Bachelor of Science.
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι θα μάθεις
- Κατανόηση της δύναμης των εμπορικών σημάτων (π.χ. Apple, Netflix, Tesla & Co.)
- Ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ
- Κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών στο μάρκετινγκ
- Δημιουργία καμπανιών μάρκετινγκ (π.χ. σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως Instagram, Snapchat και TikTok)
- Έρευνα των αναγκών των πελατών και της συμπεριφοράς των καταναλωτών (π.χ. με δικές σας έρευνες)
- Ανάπτυξη δικών ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων
- Σχετικές soft skills (σίγουρες παρουσιάσεις, τεχνικές δημιουργικότητας κ.λπ.)
- Ίδρυση της δικής σας start-up εταιρείας
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Ορισμένα προγράμματα σπουδών Fontys προσφέρουν την υποτροφία Holland στους μαθητές τους. Μπορεί επίσης να είστε επιλέξιμοι για άλλες υποτροφίες που δεν παρέχονται από τη Fontys.
Ευκαιρίες καριέρας
Στο σημερινό επιχειρηματικό τοπίο, οι οργανισμοί δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς ισχυρό μάρκετινγκ. Μέσω έξυπνων και δημιουργικών εκστρατειών μάρκετινγκ, οι εταιρείες επικοινωνούν με τις ομάδες-στόχους τους. Ως ευέλικτο έμπορος, μπορείτε να εργαστείτε σχεδόν σε οποιαδήποτε εταιρεία. Ο τομέας του μάρκετινγκ είναι πολύ ευρύς, κάτι που αντικατοπτρίζεται στις διαφορετικές λειτουργίες που καταλαμβάνουν οι έμποροι. Οι απόφοιτοί μας εργάζονται ως:
- Διαχειριστής λογαριασμού
- Σύμβουλος Επικοινωνίας
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Σύμβουλος
- Διαχείριση καμπάνιας
- Έμπορος Συμπεριφοράς Καταναλωτή
- Ψηφιακός έμπορος
- Έμπορος προϊόντων
- Έμπορος πωλήσεων
- Εμπορικός έμπορος
- Διαχειριστής κοινωνικών μέσων
- Διευθυντής πωλήσεων
- Ερευνητής αγοράς
- Επιχειρηματίας