Πτυχίο Επιστήμης στο Μάρκετινγκ
Fairleigh Dickinson University - Silberman College of Business
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madison, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 33.264 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Οι εταιρείες μάρκετινγκ εκτίθενται σε διεπιστημονικά μαθήματα που αναπτύσσουν ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών δεξιοτήτων. Το πρόγραμμα σπουδών μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάζει τους μαθητές για σταδιοδρομία στις πωλήσεις, το λιανικό εμπόριο, τη διαφήμιση, τη διαχείριση προϊόντων, το άμεσο μάρκετινγκ και την έρευνα. Αυτή η προετοιμασία ολοκληρώνεται μέσω προσφορών μαθημάτων σε βασικές έννοιες μάρκετινγκ και συμπληρώνεται από ειδικά μαθήματα καριέρας. Η μαθησιακή διαδικασία ενισχύεται με έργα, μελέτες περιπτώσεων και πρακτική άσκηση.
Διδακτέα ύλη
Απαιτήσεις για το πτυχίο
Όλοι οι σπουδαστές που έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα Bachelor of Science Degree πρέπει να ολοκληρώσουν το Πανεπιστήμιο και το Business Core Curriculum εκτός από τις βασικές απαιτήσεις που αναφέρονται παρακάτω.
Απαιτούμενα μαθήματα
- MKTG3344 Έρευνα Μάρκετινγκ
- MKTG4272 Συμπεριφορά καταναλωτών
- MKTG4405 Προηγμένη διαχείριση μάρκετινγκ
Μαθήματα επιλογής (Επιλέξτε τέσσερα μαθήματα)
- MKTG3341 Επαγγελματική Διοίκηση Πωλήσεων & Πωλήσεων
- MKTG3360 Ψηφιακό μάρκετινγκ
- MKTG3371 Αρχές Διεθνούς Μάρκετινγκ
- MKTG3383 Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
- MKTG3501 Μάρκετινγκ για έναν αειφόρο κόσμο
- MKTG4344 Δημόσιες Σχέσεις
- MKTG4345 Μάρκετινγκ σπορ και εκδηλώσεων
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ MKTG4365
- MKTG4499 Πρακτική άσκηση στις μελέτες μάρκετινγκ
Συγκέντρωση ψηφιακού μάρκετινγκ
Με τόσες πολλές εξελίξεις στην τεχνολογία, η σημερινή αρένα του μάρκετινγκ είναι πιο περίπλοκη από ποτέ. Οι έμποροι αγωνίζονται να συμβαδίσουν με τις πληροφορίες που μοιράζονται και χρησιμοποιούνται από τους πελάτες τους σε διάφορες πλατφόρμες. Η επιτυχία του μάρκετινγκ έγκειται στο να μπορείς να κατανοήσεις αυτές τις ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες και στο να μπορείς να ενσωματώσεις απρόσκοπτα μια σειρά από νέες δυνατότητες με μερικές από τις πιο παραδοσιακές.
Ένα πτυχίο στο Μάρκετινγκ με εστίαση στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ από το Silberman College of Business θα σας προετοιμάσει για μια καριέρα σε αυτόν τον δυναμικό τομέα και θα σας εξοπλίσει με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να σχεδιάσετε, να σχεδιάσετε και να διαχειριστείτε μια καλά ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ.
Απαιτήσεις συγκέντρωσης ψηφιακού μάρκετινγκ
Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να σας επιτρέψει να επιτύχετε ουσιαστικότερη εκμάθηση σχετικά με την αναδυόμενη περιοχή του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι φοιτητές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν αυτή τη συγκέντρωση θα πρέπει να συμπληρώσουν συνολικά 21 μονάδες, οι οποίες περιλαμβάνουν τα ακόλουθα έξι απαιτούμενα μαθήματα που ακολουθούνται από πρακτική άσκηση στον τομέα της ψηφιακής ή / και κοινωνικής μάρκετινγκ μέσων μαζικής ενημέρωσης.
- MKTG4272 Συμπεριφορά καταναλωτών
- MKTG3344 Έρευνα Μάρκετινγκ
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ MKTG4365
- MKTG4405 Προηγμένη διαχείριση μάρκετινγκ
- MKTG3360 Ψηφιακό μάρκετινγκ
- MKTG3383 Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
- MKTG4498 Πρακτική Άσκηση Μάρκετινγκ σε τομέα που σχετίζεται με Ψηφιακά ή/και Social Media. Οι φοιτητές πρέπει να πληρούν τα κριτήρια του Κολλεγίου για πρακτική άσκηση.
Οι μαθητές με συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με τις κύριες απαιτήσεις πρέπει να επικοινωνούν με τον σύμβουλό τους στην πανεπιστημιούπολη.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Επιστήμης στο Μάρκετινγκ
- Växjö, Σουηδία
BSc (Hons) Business Management με Marketing με έτος ίδρυσης
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Manchester, Ηνωμένο Βασίλειο + 1 περισσότερο
BSc (Hons) Business Management with Marketing
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Manchester, Ηνωμένο Βασίλειο + 1 περισσότερο