Emirates College for Management & Information Technology
Εισαγωγή
Η Emirates Ακαδημίας για Διοίκησης & Πληροφορικής (ECMIT) είναι 4 χρόνια ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης το οποίο είχε αρχικά συσταθεί και έχουν λάβει άδεια από το Υπουργείο Παιδείας ΗΑΕ το 1998 ως Κέντρο Εμιράτα για την τεχνολογία διαχείρισης και ενημέρωσης. Το 2004, το κέντρο μετονομάστηκε σε Κολλέγιο Εμιράτα Διαχείρισης και Τεχνολογίας Πληροφοριών, και ένα σύνολο πέντε αποστολή με γνώμονα τους στόχους αναπτύχθηκε η οποία επρόκειτο να διαμορφώσουν τη μελλοντική πορεία του κολεγίου. Το 2003, το κολλέγιο πρότεινε στο Υπουργείο Ανώτατης Εκπαίδευσης (MOHESR) των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων δική 2-έτος της ως πτυχιακά προγράμματα σε διεπιστημονική επιστημών με μεγάλες εταιρείες στην επιχείρηση και της πληροφορικής οι οποίες δόθηκαν αρχική διαπίστευση το 2004.
Πρώτα 5-στόχους του Τριετούς Στρατηγικού Σχεδίου ECMIT της για την περίοδο 2006-2011 αναπτύχθηκε το 2006. Αποκαλείται ως "Σχεδιασμός για την Αριστεία στην ECMIT", το σχέδιο εντόπισε επτά στρατηγικές για την ανάπτυξη. Το σχέδιο χρησίμευσε ως βάση πάνω στην οποία το σύνολο σχεδιασμό, την αξιολόγηση και την αξιολόγηση των κύκλων του κολεγίου χτίστηκαν κατά τη διάρκεια των ετών. Το 2010, το κολλέγιο ανέπτυξε ένα πρόγραμμα θεμελίωσης 2 εξαμήνων που αποτελείται από βασικά μαθήματα στα Αγγλικά, Μαθηματικά, Πληροφορική, αραβικά και Δεξιότητες Μελέτης για την προετοιμασία ακαδημαϊκά αδύναμους μαθητές που δεν θα μπορούσε να ικανοποιήσει τα κριτήρια αποδοχής που καθορίζονται από την MOHESR για ανώτερες σπουδές στα ΗΑΕ. Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την MOHESR κατά το ίδιο έτος.
Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2011-12, ECMIT αναπτύχθηκε το δεύτερο στρατηγικό της σχέδιο με ένα σύνολο επεκτάθηκε στρατηγικές και στόχους που περιελάμβαναν την έναρξη των μεταπτυχιακών και προπτυχιακών προγραμμάτων, την επέκταση των μαθησιακών πόρων και την εκ νέου σύνθεση του διδακτικού προσωπικού με τους κατόχους τερματικό βαθμό. Κατά το ίδιο έτος, η θεσμική αποστολή και τους στόχους αναθεωρήθηκαν προκειμένου να ευθυγραμμιστούν με τις αναθεωρημένες στρατηγικές.
Κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους 2012-13, το κολέγιο αναθεωρημένη επιτυχία και να αναβαθμιστούν όλα τα προγράμματα συνεργάτης βαθμό, καθώς και σημαντικά ενισχυμένη βιβλιοθήκη και IT της πόρους. Κατά την ίδια περίοδο, ο φορέας υποβλήθηκε σε μια σειρά αξιολογήσεων από την ΥΠΑ που οδήγησε στην πλήρη πιστοποίηση όλων συνεργάτης ακαδημαϊκά του προγράμματα και την αρχική διαπίστευση του προγράμματος BBA 124 πίστωσης.
Το κολέγιο έχει διανύσει πολύ δρόμο από την ίδρυσή της το 1998. Έχει αναπτύξει ένα δυτικό στυλ διοικητική δομή στην οποία το κολέγιο οδηγείται από έναν πρόεδρο με μεγάλη εμπειρία στη βορειοαμερικανική συστήματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και από κοσμήτορας ακαδημαϊκών υποθέσεων που διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στα συστήματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο εξωτερικό. Έχει ανακατασκευαστεί σχολή της με τους κατόχους τερματικό βαθμό 90%. Περίπου το 84% των 17 μελών ΔΕΠ του εργάζονται τώρα με πλήρη απασχόληση. Κατά συνέπεια, η εγγραφή παρουσιάσει σημαντική αύξηση από 137 (χαμηλότερη) το φθινόπωρο του 2012 - 263, την άνοιξη του 2014.
Του κολλεγίου Ακαδημαϊκών Υποθέσεων είναι οργανωμένη σε πέντε ακαδημαϊκά τμήματα: Ίδρυμα και Ενισχυτική, Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Επιχειρήσεων, Πληροφορικής και Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Διευθύνσεις. Αυτά τα τμήματα που υποστηρίζεται από ένα καλά οργανωμένο δίκτυο των βοηθητικών μονάδων, όπως παροχή συμβουλών και την καταχώρηση, υπολογιστών και IT Services, Βιβλιοθήκη, Εισαγωγής και Μάρκετινγκ, και Φοιτητικής Μέριμνας. Τα προγράμματα στην αγγλική γλώσσα σε ένα περιβάλλον φύλο ενοποιημένη που επιτρέπει φοιτητές και τις φοιτήτριες να μελετηθούν από κοινού. Επιπλέον, το κολέγιο έχει δημιουργήσει μια καλά λειτουργούσα μονάδα Θεσμικών Σχεδιασμού και αποτελεσματικότητα η οποία συντονίζει και υποστηρίζει τις προσπάθειες ECMIT για την εξασφάλιση της ποιότητας σε όλες τις πτυχές της λειτουργίας της. Η μονάδα διεξάγει γνώμης και ικανοποίησης έρευνες, συλλέγει, παράγει και αναλύει πληροφορίες για τη θεσμική έρευνα και τη συμμόρφωση.
Πάνω από μια περίοδο 15 ετών, η Ακαδημία έχει αποφοιτήσει πάνω από 20 μαθήματα συνολικά πάνω από 2000 φοιτητές. Σήμερα, αυτοί οι φοιτητές καταλαμβάνουν καίριες θέσεις στην κυβέρνηση, τις επιχειρήσεις, δημόσιος και ιδιωτικός τομέας παρέχουν σημαντική συμβολή στην εθνική οικονομία. Με τα χρόνια, ECMIT ακολούθησε το ιδανικό της πρακτικής ανεξάρτητης σκέψης με τη διδασκαλία στους μαθητές τις δεξιότητες και τις γνώσεις που χρειάζονται για να είναι επιτυχής στη ζωή. Αν και προέρχονται από διαφορετικά υπόβαθρα, οι μαθητές μοιράζονται μια δέσμευση για την επίτευξη ατομικές φιλοδοξίες σταδιοδρομίας τους. Το κολέγιο έχει καλλιεργηθεί αυτή τη δέσμευση σε ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες του χώρου εργασίας και παρέχοντας ισχυρή στήριξη σχεδιασμό της σταδιοδρομίας και την προσοχή στις ανάγκες του κάθε μαθητή. Η συνεχής έμφαση σε ECMIT ήταν να οικοδομήσουμε μια κοινότητα δίκτυο μέσω των διασυνδέσεών της με πιθανούς εργοδότες και παρέχοντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον στο οποίο οι μαθητές μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους.