Bachelor of Science στη Βιομηχανική Μηχανική
AUM American University of Malta
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Cospicua, Μάλτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.500 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* διεθνείς φοιτητές ανά εξάμηνο. 1500 EUR - φοιτητές της ΕΕ ανά εξάμηνο. 1000 EUR - Φοιτητές της Μάλτας ανά εξάμηνο
Εισαγωγή
Οι Βιομηχανικοί Μηχανικοί σφυρηλατούν καριέρες που, αν και ομολογουμένως ποικίλουν, ασχολούνται συχνά με το πώς να μειώσουν δραστικά ή ακόμα και να εξαλείψουν τη σπατάλη χρόνου, χρήματος, υλικών, ενέργειας και άλλων πολύτιμων προϊόντων μας. Οι Βιομηχανικοί Μηχανικοί αναλαμβάνουν θέσεις με συνέπεια σε βιομηχανίες όπως η υψηλή τεχνολογία, η κατασκευή, η ψυχαγωγία, η ναυτιλία και η εφοδιαστική, η υγειονομική περίθαλψη, η διαχείριση έργων, οι μεταφορές, η μοντελοποίηση συστημάτων, οι τηλεπικοινωνίες, η εξυπηρέτηση πελατών, ακόμη και στην κυβέρνηση.
Λεπτομέρειες προγράμματος
Τα πρώτα δύο χρόνια, οι φοιτητές θα επικεντρωθούν στην ολοκλήρωση του προγράμματος γενικής εκπαίδευσης του πανεπιστημίου (42 μονάδες US / 84 ECTS), το οποίο εισάγει πέντε θεματικούς τομείς: επικοινωνία, δεδομένα και ποσοτική βιβλιογραφία, επιστημονική έρευνα, τέχνες και ανθρωπιστικές επιστήμες και κοινωνικές επιστήμες. Κατά το τρίτο και τέταρτο έτος, οι μαθητές θα επικεντρωθούν σε θέματα που σχετίζονται με την ειδικότητά τους.
Πρόσθετες απαιτήσεις εισαγωγής πτυχίου
- Πιστοποιητικό MATSEC στα Μαθηματικά
- Μαθηματικά επιπέδου Α2
- BBB σε επίπεδο A
- GSCE: Science C
- Τουλάχιστον ένα άλλο αντικείμενο Επιστήμης/Τεχνολογίας (ή ισοδύναμο προσόν) από τα ακόλουθα: Ηλεκτρονικά, Επιστήμη Υλικών, Φυσική, Βιολογία, Χημεία, Γεωλογία, Πληροφορική, Περαιτέρω Μαθηματικά, Μηχανική, Δυναμική ή Γενική Μηχανική.
Εκπαιδευτικά αποτελέσματα προγράμματος
Οι στόχοι και οι δείκτες του Προγράμματος Βιομηχανικής Μηχανικής είναι:
Στόχος 1
Τεχνική επάρκεια. Οι απόφοιτοι ενσωματώνουν μαθηματικά, φυσική, μηχανική επιστήμη, επιχειρησιακή έρευνα, εφαρμοσμένη πιθανότητα και στατιστικά, τεχνολογία κατασκευής, σχεδιασμό παραγωγής και προσομοίωση υπολογιστών για να μοντελοποιήσουν και να αναλύσουν ολόκληρα συστήματα που αποτελούνται από τα επιμέρους συστατικά τους, τα υποσυστήματα και τις διαδικασίες τους
Στόχος 2
Επαγγελματική ανάπτυξη. Οι απόφοιτοι αναπτύσσουν και ασκούν τις δυνατότητές τους για δια βίου μάθηση ως μέσο για την ενίσχυση των τεχνικών και κοινωνικών δεξιοτήτων τους.
Στόχος 3
Δεξιότητες διαχείρισης. Οι απόφοιτοι αναπτύσσουν και βελτιώνουν τη διαχείριση, τις επικοινωνίες και τις επαγγελματικές τους δεξιότητες για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους ως μέλη της ομάδας και ηγέτες ομάδων.
Πρόγραμμα Εκπαιδευτικοί Στόχοι
- ικανότητα εφαρμογής γνώσεων μαθηματικών, επιστημών και μηχανικής
- ικανότητα σχεδιασμού και διεξαγωγής πειραμάτων, καθώς και ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων
- ικανότητα σχεδιασμού συστήματος, εξαρτήματος ή διαδικασίας για την κάλυψη αναγκών εντός ρεαλιστικών περιορισμών
- ικανότητα λειτουργίας σε πολυεπιστημονικές ομάδες
- ικανότητα αναγνώρισης, διατύπωσης και επίλυσης προβλημάτων μηχανικής
- κατανόηση της επαγγελματικής και ηθικής ευθύνης
- ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας
- ευρεία εκπαίδευση απαραίτητη για την κατανόηση του αντίκτυπου των μηχανικών λύσεων
- αναγνώριση της ανάγκης και ικανότητας συμμετοχής στη δια βίου μάθηση
- γνώση σύγχρονων θεμάτων
- ικανότητα χρήσης τεχνικών, δεξιοτήτων και σύγχρονων μηχανικών εργαλείων που είναι απαραίτητα για την πρακτική της μηχανικής
(INE-1) Το πρόγραμμα σπουδών πρέπει να προετοιμάσει τους αποφοίτους να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν, να εφαρμόσουν και να βελτιώσουν ολοκληρωμένα συστήματα που περιλαμβάνουν ανθρώπους, υλικά, πληροφορίες, εξοπλισμό και ενέργεια. Το πρόγραμμα σπουδών πρέπει να περιλαμβάνει σε βάθος οδηγίες για την ολοκλήρωση των συστημάτων χρησιμοποιώντας κατάλληλες αναλυτικές, υπολογιστικές και πειραματικές πρακτικές.
Διδασκαλία και αξιολόγηση
Η μέθοδος διδασκαλίας ακολουθεί το μοντέλο της τάξης στο οποίο ο κύριος τρόπος διδασκαλίας είναι ένα μοντέλο ανατροπής της τάξης. Ένα σύνολο σύντομων διαλέξεων που ετοιμάστηκαν από την επικεφαλής σχολή AUM θα προβληθούν από τους μαθητές και θα λάβουν κουίζ για αυτό το υλικό πριν παρακολουθήσουν το μάθημα. Στη συνέχεια, οι μαθητές θα παρακολουθήσουν μαθήματα που καθοδηγούνται από έναν καθηγητή AUM επί τόπου. Στη συνέχεια, ο καθηγητής θα διευκρινίσει τις ανησυχίες και θα οδηγήσει ασκήσεις στην τάξη (προβλήματα, σχέδια σχεδιασμού, οδηγίες για λογισμικό, συζητήσεις). Συχνά αυτές οι συνεδρίες θα είναι σε ένα συνεργατικό περιβάλλον μάθησης στο οποίο οι μαθητές εργάζονται σε μικρές ομάδες.
Οι εργαστηριακές ενότητες περιλαμβάνουν δύο έως τρεις ώρες πλήρως εργαστηριακές συνεδρίες στις οποίες οι μαθητές ολοκληρώνουν εργασίες που περιλαμβάνουν πρακτικά εργαστηριακά πειράματα και συμπληρωματική ανάλυση δεδομένων είτε μεμονωμένα είτε ως μέρος ομάδων. Τα εργαστήρια αξιολογούνται χρησιμοποιώντας γραπτές εκθέσεις εργαστηρίου ή/και προφορικές παρουσιάσεις.
Ευκαιρίες καριέρας
- Βιομηχανικός Μηχανικός σε εταιρεία μηχανικού.
- Διευθυντής Logistics σε μια κατασκευαστική εταιρεία.
- Ρομποτική και Συντονιστής Ελέγχου Αυτοματισμού σε ερευνητική εγκατάσταση Τεχνητής Νοημοσύνης.
4ετές πρόγραμμα σπουδών
Έτος Ι
Εξάμηνο Ι
- ENG 101 Αγγλική σύνθεση 1
- ΜΑΤ 120 Λογισμός Ι
- CHE 111 Εισαγωγή στη Γενική Χημεία (με εργαστήριο)
- HIS 101 Ιστορία της Μεσογείου
- ENR 102 Εισαγωγή στη Μηχανική και τον Μηχανικό Σχεδιασμό
Εξάμηνο ΙΙ
- ENG 102 Αγγλική σύνθεση 2
- SOC 101 Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
- BIO 101 Unity of Life (με εργαστήριο)
- ΜΑΤ 130 Λογισμός ΙΙ
- PHY 111 Φυσική με Λογισμό Ι (με εργαστήριο)
Έτος 2
Εξάμηνο Ι
- IEE 175 Προγραμματισμός υπολογιστών για εφαρμογές μηχανικής
- CIE 214 Στατικά
- ΜΑΤ 220 Λογισμός ΙΙΙ
- PHY 240 Εισαγωγική ηλεκτρική ενέργεια και μαγνητισμός (με εργαστήριο)
- REL 101 OR ATH 101 PH PHI 101 Arts/Humanities GE
Εξάμηνο ΙΙ
- CHI 112 General Chemistry II (with Lab)
- IEE 250 Εισαγωγή στα συστήματα και τη βιομηχανική μηχανική
- IEE 277 Μοντελοποίηση και σχεδίαση με αντικείμενο
- COM 101 Εισαγωγή στην Πολυπολιτισμική Επικοινωνία
- IEE 265 Engineering Management I
Έτος 3
Εξάμηνο Ι
- REL 101 OR ATH 101 PH PHI 101 Arts/Humanities GE
- IEE 270 Μαθηματικά θεμέλια συστημάτων και βιομηχανικής μηχανικής
- IEE 295S Systems and Industrial Engineering Sophomore Colloquium
- IEE 305 Εισαγωγή στη Μηχανική Πιθανότητα και Στατιστική
- Λογισμικό IEE 377 για Μηχανικούς
- IEE 367 Engineering Management II
Εξάμηνο ΙΙ
- IEE 340 Deterministic Operations Research
- IEE 410A Ανθρώπινοι παράγοντες και εργονομία στο σχεδιασμό
- IEE 421 Πιθανά Μοντέλα στην Έρευνα Επιχειρήσεων
- Ολοκληρωμένα συστήματα κατασκευής IEE 383
- IEE 370 Ενσωματωμένα συστήματα υπολογιστών
- IEE 367 Engineering Management II
Έτος 4
Εξάμηνο Ι
- PHI 102 Εφαρμοσμένη Ηθική
- IEE 330R Engineering Experiment Design
- PSY 101 Εισαγωγή στην Ψυχολογία
- Μοντελοποίηση και ανάλυση προσομοίωσης IEE 431
- IEE 498A Διαθεματικός σχεδιασμός
Εξάμηνο ΙΙ
- CIE 301 Engineering Communications
- IEE 406 Quality Engineering
- IEE 464 Εκτίμηση κόστους
- MEE 462 Σύνθετα υλικά
- MEE 498B Διαθεματικός σχεδιασμός
- IEE 462 Ανάλυση συστημάτων παραγωγής
- IEE 457 Project Management
Αποτέλεσμα προγράμματος
Οι στόχοι και οι δείκτες του Προγράμματος Βιομηχανικής Μηχανικής είναι:
Στόχος 1
Τεχνική επάρκεια. Οι απόφοιτοι ενσωματώνουν μαθηματικά, φυσική, επιστήμη της μηχανικής, επιχειρησιακή έρευνα, εφαρμοσμένες πιθανότητες και στατιστικές, τεχνολογία κατασκευής, προγραμματισμό παραγωγής και προσομοίωση υπολογιστή για να μοντελοποιήσουν και να αναλύσουν ολόκληρα συστήματα που αποτελούνται από τα επιμέρους στοιχεία, υποσυστήματα και διαδικασίες τους
Στόχος 2
Επαγγελματική ανάπτυξη. Οι απόφοιτοι αναπτύσσουν και ασκούν τις ικανότητές τους για δια βίου μάθηση ως μέσο για την ενίσχυση των τεχνικών και κοινωνικών τους δεξιοτήτων.
Στόχος 3
Δεξιότητες διαχείρισης. Οι απόφοιτοι αναπτύσσουν και βελτιώνουν τις διοικητικές, επικοινωνιακές και επαγγελματικές τους δεξιότητες για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους ως μέλη της ομάδας και ως ηγέτες ομάδων.
Ευκαιρίες καριέρας
- Βιομηχανικός Μηχανικός σε εταιρεία μηχανικών.
- Διευθυντής Logistics σε κατασκευαστική εταιρεία.
- Συντονιστής Ελέγχου Ρομποτικής και Αυτοματισμού σε ερευνητική μονάδα Τεχνητής Νοημοσύνης.
Διδακτέα ύλη
Διδασκαλία & Αξιολόγηση
Η μέθοδος διδασκαλίας ακολουθεί το μοντέλο της τάξης στο οποίο ο κύριος τρόπος διδασκαλίας είναι ένα μοντέλο αναποδογυρισμένης τάξης. Ένα σύνολο σύντομων διαλέξεων που προετοιμάζονται από την επικεφαλής σχολή του AUM θα προβληθούν από τους μαθητές και θα κάνουν κουίζ σχετικά με αυτό το υλικό πριν παρακολουθήσουν το μάθημα. Στη συνέχεια, οι μαθητές θα παρακολουθήσουν μαθήματα που διευθύνονται από έναν επί τόπου συν-καθηγητή του AUM. Στη συνέχεια, ο συν-καθηγητής θα διευκρινίσει τις ανησυχίες του και θα διευθύνει ασκήσεις στην τάξη (προβλήματα, σχέδια σχεδίασης, οδηγίες για το λογισμικό, συζητήσεις). Συχνά αυτές οι συνεδρίες θα είναι σε ένα περιβάλλον συνεργατικής μάθησης στο οποίο οι μαθητές εργάζονται σε μικρές ομάδες.
Οι εργαστηριακές ενότητες περιλαμβάνουν δύο έως τρεις ώρες πλήρως επιτόπιες εργαστηριακές συνεδρίες στις οποίες οι μαθητές ολοκληρώνουν εργασίες που περιλαμβάνουν πρακτικά εργαστηριακά πειράματα και συμπληρωματική ανάλυση δεδομένων είτε μεμονωμένα είτε ως μέρος ομάδων. Τα εργαστήρια αξιολογούνται χρησιμοποιώντας γραπτές εργαστηριακές εκθέσεις ή/και προφορικές παρουσιάσεις.
Περίγραμμα 4ετούς προγράμματος σπουδών
Έτος Ι
Εξάμηνο Ι
- ENG 101 Αγγλική Σύνθεση 1
- ΜΑΤ 120 Λογισμός Ι
- CHE 111 Εισαγωγή στη Γενική Χημεία (με εργαστήριο)
- HIS 101 History of the Mediterranean
- ENR 102 Εισαγωγή στη Μηχανική και Μηχανικό Σχεδιασμό
Εξάμηνο ΙΙ
- ENG 102 Αγγλική Σύνθεση 2
- SOC 101 Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
- BIO 101 Unity of Life (με Εργαστήριο)
- ΜΑΤ 130 Λογισμός II
- PHY 111 Φυσική με Λογισμό Ι (με εργαστήριο)
Έτος 2
Εξάμηνο Ι
- IEE 175 Προγραμματισμός Υπολογιστών για Μηχανικές Εφαρμογές
- CIE 214 Στατική
- ΜΑΤ 220 Λογισμός III
- PHY 240 Εισαγωγικός Ηλεκτρισμός και Μαγνητισμός (με Εργαστήριο)
- REL 101 OR ATH 101 OR PHI 101 Arts/Humanities GE
Εξάμηνο ΙΙ
- CHI 112 General Chemistry II (με Εργαστήριο)
- IEE 250 Εισαγωγή στα Συστήματα και στη Βιομηχανική Μηχανική
- IEE 277 Αντικειμενοστραφή Μοντελοποίηση και Σχεδίαση
- COM 101 Εισαγωγή στην Πολυπολιτισμική Επικοινωνία
- IEE 265 Μηχανική Διαχείριση I
Έτος 3
Εξάμηνο Ι
- REL 101 OR ATH 101 OR PHI 101 Arts/Humanities GE
- IEE 270 Μαθηματικές Βάσεις Συστημάτων και Βιομηχανικής Μηχανικής
- IEE 295S Συστήματα και Βιομηχανική Μηχανική Δευτεροετής Συνεδρίαση
- IEE 305 Εισαγωγή στις Μηχανικές Πιθανότητες και Στατιστική
- Λογισμικό IEE 377 για Μηχανικούς
- IEE 367 Engineering Management II
Εξάμηνο ΙΙ
- IEE 340 Deterministic Operations Research
- IEE 410A Ανθρώπινοι Παράγοντες και Εργονομία στο Σχεδιασμό
- IEE 421 Πιθανοτικά Μοντέλα στην Επιχειρησιακή Έρευνα
- Ολοκληρωμένα συστήματα παραγωγής IEE 383
- Ενσωματωμένα συστήματα υπολογιστών IEE 370
- IEE 367 Engineering Management II
Έτος 4
Εξάμηνο Ι
- PHI 102 Εφαρμοσμένη Ηθική
- IEE 330R Engineering Experiment Design
- ΨΥ 101 Εισαγωγή στην Ψυχολογία
- Μοντελοποίηση και ανάλυση προσομοίωσης IEE 431
- IEE 498A Διεπιστημονικός σχεδιασμός
Εξάμηνο ΙΙ
- CIE 301 Engineering Communications
- IEE 406 Quality Engineering
- Εκτίμηση κόστους IEE 464
- MEE 462 Σύνθετα Υλικά
- MEE 498B Διεπιστημονικός σχεδιασμός
- Ανάλυση Συστημάτων Παραγωγής IEE 462
- IEE 457 Project Management
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Υποτροφίες βασισμένες σε τρεις τύπους: αξία (υψηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις) ή αθλητής ή οικονομική ανάγκη.