BA (Hons) στη διαφήμιση
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Kuala Lumpur, Μαλαισία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 20.380 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Διεθνείς φοιτητές Έτος 1: RM 26.300 (USD 6.840) £ 250 Έτος 2: RM 27.800 (USD 6.240) £ 250 Έτος 3: RM 28.100 (USD 7.300) £ 250 Σύνολο: RM 82.200 (USD 20.380)
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Η προσέγγισή μας 360 ° σε δημιουργική και στρατηγική διαφήμιση και διαχείριση μάρκας αναπτύσσει επαγγελματίες με ευρεία δέσμη δεξιοτήτων, αναπτύσσοντας τις ευκαιρίες απασχόλησής σας. Το δημιουργικό περιβάλλον του στούντιο αντικατοπτρίζει ένα περιβάλλον γραφείων, δημιουργώντας ευέλικτες ζώνες εργασίας και χώρους εργασίας με βιομηχανικό πρότυπο λογισμικό. Το δυναμικό μας διαφημιστικό πρόγραμμα με γνώμονα τις ιδέες σας θα σας εξοπλίσει με τις δεξιότητες και την κατανόηση για την ανάπτυξη καριέρας στις δημιουργικές βιομηχανίες. Είτε θέλετε να εργαστείτε σε μια δημιουργική ομάδα, να είστε copywriter, προγραμματιστής λογαριασμών ή διαχειριστής μάρκας, θα αποκτήσετε ζωτική πρακτική εμπειρία που είναι ιδιαίτερα ελκυστική για μελλοντικούς εργοδότες. Η ομάδα του προγράμματος έχει εμπειρία στον κλάδο και οι συνεργάτες μας είναι τρέχοντες δημιουργικοί διευθυντές και πρακτορεία πρακτορείων. Τοποθετούμε δημιουργική σκέψη και ιδέες στο επίκεντρο της 360 ° προσέγγισής μας στη μελέτη διαφήμισης μέσω ψηφιακών και παραδοσιακών πλατφορμών διαφήμισης, τη διερεύνηση των κοινωνικών μέσων, του ιογενούς μάρκετινγκ και της περιβαλλοντικής διαφήμισης. Οι τοποθετήσεις στο χώρο και οι επισκέψεις πρακτορείων θα προστεθούν στην ανάπτυξή σας. Θα μάθετε πώς να δημιουργείτε διαφημιστικές καμπάνιες μελετώντας βασικούς τομείς της δημιουργικής σκέψης, της στρατηγικής και του σχεδιασμού καθώς και της γενιάς ιδεών, των ολοκληρωμένων επικοινωνιών, της τέχνης και της copywriting.
Προυποθέσεις εισόδου
Διαδρομή 1: Εγγραφή στο έτος 1
- Επιτυχής ολοκλήρωση του STPM με 2 πλήρη περάσματα ή ισοδύναμο με ελάχιστο CGPA 2.0 και ολοκλήρωση SPM ή ισοδύναμο. ή
- Επιτυχής ολοκλήρωση του επιπέδου Α με τουλάχιστον ένα πέρασμα σε 2 άτομα και επιτυχή ολοκλήρωση του επιπέδου Ο ή ισοδύναμου. ή
- Αναγνωρισμένη εγγραφή ή ίδρυμα με CGPA 2.0 στο επίπεδο SPM. ή
- Ένα προσόν που το APIIT δέχεται ως ισοδύναμο με τα παραπάνω.
Και
Ένα χαρτοφυλάκιο μπορεί να περιλαμβάνει:
- Sketchbooks.
- Φωτογραφίες μοντέλων.
- Έργα τέχνης.
- Δεξιότητες πληροφορικής.
- Ερευνα.
- Βιβλία ιδεών κλπ., Και
- Τρία παραδείγματα διαφημίσεων που έχετε βρει σε περιοδικά ή εφημερίδες που σας αρέσουν και βρίσκουν ενδιαφέρον - αυτά θα συζητηθούν στη συνέντευξη.
Διαδρομή 2: Είσοδος στο έτος 2
- Η επιτυχής ολοκλήρωση του σχετικού διπλώματος APIIT, ή
- Επιτυχής ολοκλήρωση της μελέτης σε άλλο αναγνωρισμένο ίδρυμα με ακαδημαϊκές μονάδες ισοδύναμες με το πρώτο έτος απόκτησης πτυχίου σε σχετικά θέματα
Όλοι οι σπουδαστές πρέπει να αποδείξουν ότι έχουν εκπληρώσει το ισοδύναμο του IELTS 6.0 είτε μέσω επίσημης εκτίμησης της αγγλικής γλώσσας είτε μέσω επιτυχίας σε προγενέστερες σπουδές σε επίπεδο "A" ή ισοδύναμο στα αγγλικά.
Πρόγραμμα περιγράμματος
Τα θέματα που θα αντιμετωπίσετε περιλαμβάνουν:
Έτος 1
- Σύντομη έννοια πελάτη Ι
- Σύντομη έννοια του πελάτη II
- Εισαγωγή μαθήματος Ι
- Εισαγωγή μαθήματος II
- Ενημέρωση των μάζων
- Εισαγωγή στο σχεδιασμό γραφικών
- Βασικές αρχές μάρκετινγκ
- Τάσεις και οπτική σκέψη
- Εισαγωγή στις πρακτικές των μέσων ενημέρωσης
Έτος 2
- Διαφήμιση και Συσκευασία
- Εφαρμογή μάρκας Ι
- Εφαρμογή μάρκας II
- Ψηφιακή και Βιωματική
- Σχεδιασμός λογαριασμού και μέσων
- Επαγγελματική πρακτική
- Copywriting και Creative Direction
- Δημιουργική πρακτική
- Δημιουργικότητα
Πρακτική
Έτος 3
- Μελλοντική σκέψη
- Μελλοντική σκέψη
- Μεγάλο Έργο Ι
- Μεγάλο Έργο ΙΙ
- Μεγάλο έργο III
- Έκθεση έρευνας για τη διαφήμιση και τη διαχείριση της μάρκας I
- Έκθεση έρευνας διαφήμισης και διαχείρισης σήματος II
- Σχεδιασμός προθεσμιακών συναλλαγών για ΑΒΜ
Εκτός από τα παραπάνω, όλοι οι φοιτητές καλούνται να ολοκληρώσουν επιτυχώς τις ενότητες Γενικών Σπουδών όπως ορίζονται από τον Οργανισμό Επαγγελματικών Προσόντων της Μαλαισίας, καθώς και να πληρούν τις απαιτήσεις πίστωσης για Δραστηριότητες Συμπληρωματικής Διδασκαλίας.
Μεταπτυχιακή απασχόληση
Λόγω της δημιουργικής και στρατηγικής προσέγγισής μας στη διαφήμιση, οι πτυχιούχοι μας είναι έτοιμοι για βιομηχανία. Σε όλα τα επίπεδα και τις ενότητες, στοχεύουμε να προσφέρουμε στους πτυχιούχους μας μια κρίσιμη συνειδητοποίηση μέσω της μάθησης που βασίζεται στην έρευνα, της γνώσης υποκειμένων και της απόκτησης δεξιοτήτων. Κατά τη διάρκεια των τριών ετών του πτυχίου, οι σπουδαστές μας αναπτύσσουν την κατανόησή τους μέσω της αντανακλαστικής πρακτικής και της επίλυσης προβλημάτων και ενθαρρύνεται όλο και περισσότερο και τους δίνει τη δυνατότητα να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τη δική τους μάθηση, τόσο ως άτομα όσο και ως μέλη της ομάδας, η εμπιστοσύνη, η αποτελεσματική επικοινωνία και η συνεργασία με τους συναδέλφους και τους συναδέλφους είναι εξαιρετικά σημαντική. Οι εργοδότες εκτιμούν τις επαγγελματικές δεξιότητες και την εργασιακή δεοντολογία που επιδεικνύουν οι σπουδαστές μας, ιδιαίτερα τις ευκαιρίες που προσφέρει το πρόγραμμα για την εμπλοκή με τις υπηρεσίες σε ζωντανές ενημερώσεις, γηπέδων πελατών και πρακτικής άσκησης, έναν ακρογωνιαίο λίθο της μαθησιακής εμπειρίας που προσφέρουμε εδώ. Οι επιχειρηματικοί και δημιουργικοί πτυχιούχοι μας είναι καινοτόμοι στοχαστές που αναζητούν δημιουργικά λύσεις βασισμένες στην εμπειρία, τις δεξιότητες και τις γνώσεις που αναπτύσσονται στη Διαφήμιση και τη Διαχείρηση Μάρκας.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Honours Bachelor of Brand Design
- Toronto, Καναδάς
Bachelor Brand Management
- Berlin, Γερμανία
Business and Management (Marketing) BA (Hons)
- Bath, Ηνωμένο Βασίλειο