
BA (Hons) στην Ψηφιακή Διαφήμιση
Kuala Lumpur, Μαλαισία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Jun 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
USD 22.615 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* σύνολο για Μαλαισιανούς φοιτητές: 81.800 RM | σύνολο για διεθνείς φοιτητές: 88.200 RM/22.615 USD
Εισαγωγή
APU-Πρόγραμμα διπλού πτυχίου DMU
Οι φοιτητές που βρίσκονται στο Πρόγραμμα Πτυχίου θα έχουν την επιλογή να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Διπλού Πτυχίου APU Σύμφωνα με αυτό το Πρόγραμμα, οι φοιτητές θα λάβουν 2 Πιστοποιητικά Πτυχίου και Μεταγραφές μετά την αποφοίτησή τους: 1 από το Πανεπιστήμιο Ασίας Ειρηνικού ( APU ), τη Μαλαισία και 1 από το Πανεπιστήμιο De Montfort (DMU), Ηνωμένο Βασίλειο.
Περισσότερα από ένα πτυχίο ψηφιακής διαφήμισης
APUΤο πτυχίο BA (Hons) στην Ψηφιακή Διαφήμιση έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει πλεονεκτήματα με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες που συνάδουν με τη Βιομηχανική Επανάσταση 4.0.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περίγραμμα προγράμματος
Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να παρέχει στους μαθητές:
- Γνώση ψηφιακής διαφήμισης και πειθαρχία παραγωγής, μέσα από αρχές διαφήμισης, σχεδιασμό λογαριασμού και δημιουργικές εφαρμογές παραγωγής.
- Τρέχουσα θεωρία και αρχές για την εφαρμογή δεξιοτήτων στην αποτελεσματική ανάπτυξη διαφημιστικών εκστρατειών μαζί με τις απαιτούμενες εξασφαλίσεις και τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας.
- Λογικές και αναλυτικές δεξιότητες για τον εντοπισμό σημαντικών ζητημάτων που επηρεάζουν την παγκόσμια διαφημιστική βιομηχανία όσον αφορά τον σχεδιασμό μέσων, τη διανομή περιεχομένου και τις στρατηγικές κατά την εξέταση του αποτελέσματος ενός τελικού μεγάλου έργου ψηφιακής διαφήμισης.
Επίπεδο πτυχίου 1
Οι μαθητές θα μάθουν θεμελιώδεις δεξιότητες σε σχέση με τις πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης. Οι ενότητες που προσφέρονται θα εισαγάγουν τους μαθητές σε τομείς που σχετίζονται με τις δημιουργικές δεξιότητες που απαιτούνται στην Ψηφιακή Διαφήμιση. Για να αναπτυχθεί η κατανόηση των μαθητών σχετικά με τις πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης, οι ενότητες που εστιάζουν στις Βασικές αρχές του Μάρκετινγκ και στη Διαχείριση Έργων θα αναπτύξουν βασικές δεξιότητες κριτικής σκέψης.
Κοινές ενότητες
- Τάσεις και οπτική σκέψη
- ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΦΙΚΑ
- Δημιουργικό έργο
- Διαχείριση έργου
- Ψηφιακή εικονογράφηση
Εξειδικευμένες ενότητες
- Εισαγωγή στη Γραφιστική
- Αρχές Διαφήμισης
- Σύντομη έννοια πελάτη
- Βασικές αρχές μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή και δημιουργική πρακτική
Επίπεδο πτυχίου 2
Θα μαθευτεί ένα ευρύτερο φάσμα δεξιοτήτων, στο οποίο οι μαθητές θα αποκτήσουν καλύτερη κατανόηση των παραδοσιακών τομέων των διαφημιστικών πρακτικών, του πολιτισμού και της διαχείρισης πρακτορείων. Οι μαθητές θα εμβαθύνουν επίσης σε πρακτικές δημιουργίας περιεχομένου για να αναπτύξουν περαιτέρω δεξιότητες στη δημιουργική παραγωγή για Ψηφιακή Διαφήμιση μέσω συγγραφής κειμένων, ταινιών και σχεδιασμού μέσων.
Κοινές ενότητες
- Από το σενάριο στην οθόνη
- Παραγωγή Ψηφιακής Ταινίας
- Δημιουργικότητα και Καινοτομία
- Οπτικός Πολιτισμός
Εξειδικευμένες ενότητες
- Διαφήμιση: Βιομηχανία, Πολιτισμός και Πρακτική
- Επαγγελματική Πρακτική: Διαχείριση Πελατών και Οργανισμού
- Στρατηγική και Εφαρμογή επωνυμίας
- Διαφήμιση: Σχεδιασμός και Αγορά μέσων
- Ψηφιακή και Βιωματική Διαφήμιση
- Copywriting και Creative Direction
Πρακτική άσκηση (16 εβδομάδες)
Οι φοιτητές θα πραγματοποιήσουν μια σύντομη πρακτική άσκηση/Βιομηχανική Κατάρτιση για ελάχιστη περίοδο 16 εβδομάδων για να τους προετοιμάσουν για μια ομαλή μετάβαση από την τάξη στο εργασιακό περιβάλλον.
Επίπεδο πτυχίου 3
Οι μαθητές θα χρησιμοποιήσουν τις προηγούμενες σπουδές τους και την βιομηχανική τους εμπειρία για να μάθουν για τις στρατηγικές και παγκόσμιες προοπτικές της Ψηφιακής Διαφήμισης, με στόχο να τους περιποιηθούν ως ηγέτες στον τομέα. Περισσότερη εστίαση θα δοθεί σε σχετικά μελλοντικά σύνολα δεξιοτήτων στους τομείς του Digital Advertising Analytics καθώς και των Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ για να μπορέσουν οι μαθητές να συμπεριλάβουν πλήρως τις απαιτήσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας ψηφιακής διαφήμισης.
Κοινές ενότητες
- Έκθεση Ερευνητικού Έργου
- Σχεδιασμός Έκθεσης
- Design Futures
Εξειδικευμένες ενότητες
- Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ
- Digital Advertising: Individual Professional Project
- Digital Advertising Analytics
- Digital Advertising: Team Professional Project
υποχρεωτικά μαθήματα MQA*
- Εθνοτικές σχέσεις (M'sian Students)
- Ισλαμικός και Ασιατικός Πολιτισμός (M'sian Students)
- Μαλαισιανές Σπουδές (Διεθνείς φοιτητές)
- Γλώσσα επικοινωνίας της Μαλαισίας (Διεθνείς φοιτητές)
- Επαγγελματικές Επικοινωνιακές Δεξιότητες στο Χώρο Εργασίας
- Employee & Employment Trends
- Συνδιδ
(*Όλοι οι μαθητές απαιτείται να ολοκληρώσουν επιτυχώς αυτές τις ενότητες όπως ορίζεται από τον Οργανισμό Προσόντων της Μαλαισίας.)
Είτε θέλετε να εργαστείτε σε μια δημιουργική ομάδα, είτε να είστε κειμενογράφος, προγραμματιστής λογαριασμού ή διαχειριστής επωνυμίας, θα αποκτήσετε ζωτικής σημασίας πρακτική εμπειρία που είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τους μελλοντικούς εργοδότες.
Το Bachelor of Arts in Digital Advertising βασίζεται σε μια προσέγγιση 360° στη δημιουργική και στρατηγική διαφήμιση για το ψηφιακό οικοσύστημα. Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να:
- Διευρύνετε την κατανόηση και τη γνώση της τεχνολογίας ψηφιακής διαφήμισης, της δημιουργίας ιδεών και της δημιουργικής σκέψης για να ενισχύσετε την ικανότητα εφαρμογής αυτής της γνώσης στις βιομηχανίες.
- Απόκτηση εις βάθος γνώσης των τεχνολογιών ψηφιακής διαφήμισης για περαιτέρω ανάπτυξη της ικανότητας και της ικανότητας εφαρμογής τους ως αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος.
Θα διδαχθείτε από μια έμπειρη ομάδα προγράμματος και θα συνεργαστείτε με συνεργάτες καθηγητές που είναι επί του παρόντος δημιουργικοί διευθυντές και επαγγελματίες πρακτορείων. Τοποθετήσεις κλάδου και επισκέψεις σε πρακτορεία θα προστεθούν επίσης στην ανάπτυξή σας. Θα μάθετε πώς να δημιουργείτε διαφημιστικές καμπάνιες μελετώντας βασικούς τομείς της δημιουργικής σκέψης, της στρατηγικής και του σχεδιασμού καθώς και της δημιουργίας ιδεών, της ολοκληρωμένης επικοινωνίας, της καλλιτεχνικής διεύθυνσης και της συγγραφής κειμένων.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Επιλογές καριέρας
- Στέλεχος Digital Advertising
- Δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου
- Υπεύθυνος επικοινωνίας επωνυμίας
- Στέλεχος μάρκετινγκ
- Media Planner
- Διαχειριστής λογαριασμού
- Στέλεχος Social Media
- Visual Designer
- Copywriter
- Καλλιτεχνικός Διευθυντής