B.A. in Business Administration: Marketing and Communications
Prague, Τσεχία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων *
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 10.500 / per year **
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* κυλιόμενες εισαγωγές? εάν χρειάζεστε βίζα, συνιστούμε να κάνετε αίτηση τουλάχιστον 10 εβδομάδες πριν από την ημερομηνία έναρξης του εξαμήνου στο οποίο θέλετε να ξεκινήσετε τις σπουδές σας
** for Non-EU | for EU 9000 EUR per year
Εισαγωγές
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Διοίκηση Επιχειρήσεων: Το μάρκετινγκ και οι επικοινωνίες είναι ένα τριετές πρόγραμμα σπουδών. Για να αποφοιτήσουν, οι φοιτητές πρέπει να συγκεντρώσουν 90 μονάδες ΗΠΑ (180 μονάδες ECTS) συμπληρώνοντας 30 μαθήματα.
Ενότητα Γενικής Εκπαίδευσης
- Σύνθεση Ι
- Σύνθεση II
- Πληροφοριακά Συστήματα Υπολογιστών
- Εισαγωγή στην Οικονομική Σκέψη
- Εισαγωγή στο νόμο
Ένα μάθημα από τα ακόλουθα:
- Εισαγωγή στην Πολιτική (Πολιτική Ι)
- Εισαγωγή στην Ψυχολογία
- Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
Ένα μάθημα από τα ακόλουθα:
- Παγκόσμια Ιστορία I
- Παγκόσμια Ιστορία II
- Ευρωπαϊκή Ιστορία I
- Ευρωπαϊκή Ιστορία II
- Έρευνα της Δυτικής Τέχνης
Κύρια ενότητα
- Επιχειρηματικά μαθηματικά I
- Εισαγωγή στη Διοίκηση
- Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
- Στατιστικές επιχειρήσεων
- Χρηματοοικονομική Λογιστική
- Προηγμένες δεξιότητες επικοινωνίας και παρουσίασης για παγκόσμιους διαχειριστές
- Εταιρική χρηματοδότηση
- Στρατηγικό σχεδιασμό
Επιπλέον, οι μαθητές πρέπει επίσης να ολοκληρώσουν το σεμινάριο διατριβής, την πρακτική άσκηση και τη διατριβή.
Ενότητα Συγκέντρωσης
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ
- Συμπεριφορά αγοραστή
Και 2 μαθήματα από τα ακόλουθα: Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ / Δημόσιες Σχέσεις / Διεθνές Μάρκετινγκ / Άμεσο Μάρκετινγκ / Τουριστικό Μάρκετινγκ / Διεθνές Μάρκετινγκ για Φιλοξενία.
Σημείωση: μπορεί να ανοίξει μια συγκέντρωση, εφόσον εγγραφούν τουλάχιστον δώδεκα μαθητές.
Επιλογές
Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν πέντε μαθήματα από τη λίστα μαθημάτων που προσφέρονται από οποιοδήποτε σχολείο στο AAU.
Έχοντας περάσει όλα τα απαιτούμενα και επιλεγόμενα μαθήματα, οι φοιτητές ολοκληρώνουν τις σπουδές τους δίνοντας εξετάσεις αποφοίτησης: κρατική εξέταση που καλύπτει την κύρια ενότητα, κρατική εξέταση που καλύπτει την ενότητα συγκέντρωσης και υπεράσπιση διατριβής.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Οι απόφοιτοι του BA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων: Το μάρκετινγκ και οι επικοινωνίες μπορούν να αναμένουν:
- Χρησιμοποιήστε τεχνολογίες επικοινωνίας πληροφοριών, μέσα ενημέρωσης και κοινωνικά δίκτυα για να προσελκύσετε αποτελεσματικά το διεθνές κοινό σε διάφορα κανάλια.
- Κατανοήστε πώς να βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική επικοινωνιών μάρκετινγκ για να παραδώσετε στοχευμένα μηνύματα αγοράς εντός της επιχείρησης και των μέσων, χρησιμοποιώντας διαφημίσεις, άμεση απόκριση, δημόσιες σχέσεις και προώθηση πωλήσεων.
- Κατασκευάστε, σχεδιάστε, εφαρμόστε και αξιολογήστε μια καμπάνια μάρκετινγκ τόσο από ατομικό όσο και από πλευράς διαχείρισης.
- Κατανοήστε πώς να επικοινωνείτε πιο αποτελεσματικά με τους ενδιαφερόμενους, δηλαδή τους ιδιοκτήτες, τους επενδυτές, τις κοινότητες και το πιο σημαντικό, τους πελάτες.
- Αναγνωρίστε πολιτισμικές, κοινωνιολογικές, οικονομικές και πολιτικές έννοιες όπου αλληλεπιδρούν με στρατηγικές και διαπολιτισμικές επικοινωνίες.
- Αναλύστε τις οικονομικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ για να διασφαλίσετε ότι η αξία των πελατών παρέχεται στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.
- Ενεργήστε ως επαγγελματίες που είναι σε θέση να εργάζονται σε τεχνολογικά προσανατολισμένες και εστιασμένες στους καταναλωτές επιχειρήσεις και να διαχειρίζονται τη δική τους και την εξέλιξη της σταδιοδρομίας των άλλων.
- Επικοινωνία επαγγελματικά, αποφασιστικά και στρατηγικά στα λεκτικά και γραπτά αγγλικά. οι απόφοιτοί μας είναι σε θέση να εντοπίσουν, να αναλύσουν, να περιγράψουν, να παρουσιάσουν και να συζητήσουν περίπλοκα προβλήματα και λύσεις στο διεθνές κοινό.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι του AAU ευδοκιμούν σε πολυεθνικά περιβάλλοντα και είναι σε θέση να επικοινωνούν επαγγελματικά στα αγγλικά με το διεθνές κοινό. Ως απόφοιτος αυτού του προγράμματος σπουδών, θα είστε καλά εξοπλισμένοι να συνεχίσετε τις σπουδές σας ή να ακολουθήσετε μια παγκόσμια καριέρα σε τομείς όπως:
- Διευθυντής / διαχειριστής λογαριασμού διαφήμισης
- Διαχειριστής λογαριασμού διαφήμισης
- Διευθυντής / διευθυντής εμπορικών επικοινωνιών
- Εκτελεστικός / διευθυντής λογαριασμού προώθησης πωλήσεων
- Βοηθός / διευθυντής / διευθυντής κοινωνικών μέσων
- Σχεδιαστής UX [εμπειρία χρήστη]
- Εκτελεστικός / διαχειριστής περιεχομένου Ιστού
- Αναλυτής μάρκετινγκ
- Ερευνητής αγοράς (εκτελεστικός / διευθυντής)
- Διευθυντής στρατηγικής μάρκετινγκ
- Διαχειριστής καμπάνιας
- Γεννήτρια μολύβδου
- Βοηθός μάρκετινγκ
- Στέλεχος μάρκετινγκ
- Διευθυντής μάρκετινγκ (εσωτερικός / διεθνής / παγκόσμιος)
- Εκτελεστικός / διευθυντής λογαριασμού δημοσίων σχέσεων