MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Ajman University Bachelor of Science in Marketing
Ajman University

Bachelor of Science in Marketing

Ajman, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

4 Years

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Sep 2025

AED 1.392 / per credit *

Στην Πανεπιστημιούπολη

* total CRHs: 126

Εισαγωγή

Το πρόγραμμα σπουδών BSc Marketing που προσφέρεται στο AU παρέχει εκπαίδευση διεθνών προτύπων και καλύπτει τις ανάγκες όλων των τομέων απασχόλησης σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο. Το πρόγραμμα παρέχει στους φοιτητές ένα ευρύ φάσμα γνώσεων στους διάφορους λειτουργικούς τομείς των επιχειρήσεων, καθώς και τους προετοιμάζει με ολοκληρωμένες γνώσεις για την επιτυχή διαχείριση του μείγματος μάρκετινγκ. Αυτός ο κλάδος όχι μόνο παράγει ικανά άτομα που μπορούν να αντιμετωπίσουν τα προκλητικά ζητήματα των επιχειρήσεων και της δυναμικής αγοράς, αλλά εξοπλίζει επίσης τους φοιτητές με τα ακαδημαϊκά προσόντα που απαιτούνται για να συνεχίσουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση σε εθνικά και διεθνή πανεπιστήμια.

Mission

Να παρέχει ποιοτική εκπαίδευση, π.χ., να παρέχει μια εκπαιδευτική διαδικασία που να έχει αποφασίσει ποιοι είναι οι κύριοι τομείς που πρέπει να κατανοήσουν και να είναι σε θέση οι μαθητές να κάνουν και ποιες ιδιότητες θα πρέπει να αναπτύξουν για να είναι αποδοτικοί και αποτελεσματικοί στις εργασιακές του προσπάθειες. Αντίστοιχα, τόσο η δομή όσο και τα προγράμματα σπουδών έχουν σχεδιαστεί για να επιτύχουν αυτές τις ικανότητες και ιδιότητες.

Program Goals

  1. Παρέχετε στους μαθητές μια βασική κατανόηση των επιχειρήσεων, με ιδιαίτερη έμφαση στο μάρκετινγκ και τον ρόλο του στις επιχειρήσεις.
  2. Αναπτύξτε τις επιχειρηματικές δεξιότητες στους μαθητές, συμπεριλαμβανομένων των δεξιοτήτων περιβαλλοντικής ανάλυσης και των κατάλληλων δεξιοτήτων επικοινωνίας, που βοηθούν τους οργανισμούς στη λήψη αποφάσεων.
  3. Αναπτύξτε δεξιότητες ηθικού μάρκετινγκ και επιχειρησιακής λογικής, κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων σε τοπικά, περιφερειακά και διεθνή επιχειρηματικά περιβάλλοντα.
  4. Δώστε τη δυνατότητα στους μαθητές να διεξάγουν και να ερμηνεύουν την έρευνα μάρκετινγκ.

Εισαγωγές

Αποτέλεσμα προγράμματος

Δίδακτρα προγράμματος

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις