Keystone logo

78 Bachelor Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Διαχείριση Μάρκετινγκ 2024

Φίλτρα

Φίλτρα

  • Bachelor
  • BSc
  • BA
  • BBA
  • Σπουδές Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ
  • Διαχείριση Μάρκετινγκ
Πεδία μελέτης
  • Σπουδές Μάρκετινγκ (78)
  • Επιστροφή στην κύρια κατηγορία
Τοποθεσίες
Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
Τύπος πτυχίου
Διάρκεια
Ρυθμός μελέτης
Γλώσσα
Γλώσσα
Μορφή μελέτης

Bachelor Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Διαχείριση Μάρκετινγκ

Διαχείρισης κυκλοφορίας είναι ένα πεδίο των επιχειρήσεων που ασχολείται με την πρακτική εφαρμογή όλων των τεχνικών μάρκετινγκ, αλλά και το θέμα της διαχείρισης των πόρων μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει περάσει μέσα από την εξέλιξη με τη δημιουργικότητα και την τεχνολογία, λαμβάνοντας το κεντρικό στάδιο. Αυτό απαίτησε καλά εκπαιδευμένο και υψηλής ειδίκευσης marketers για την αποτελεσματική προώθηση των πωλήσεων σε έναν οργανισμό. Μέσω της διαχείρισης του προγράμματος Bachelor πτυχίο μάρκετινγκ, οι μαθητές από όλο τον κόσμο έχουν την ευκαιρία να μάθουν τις θεωρητικές και πρακτικές δεξιότητες σε σύγχρονο μάρκετινγκ ως επάγγελμα. Ο βαθμός διερευνά τις διάφορες πτυχές της διαχείρισης της κυκλοφορίας συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και τη διαχείριση όλων των δραστηριοτήτων. Αυτό είναι μέσα από μια σε βάθος κατανόηση όλων των καναλιών της εμπορίας με σταθερό έδαφος σε σχέση με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς και την έρευνα αγοράς.Μαθαίνοντας τις καλύτερες τεχνικές για να αναλύσουν την ψυχολογία των καταναλωτών και τις σχετικές πρακτικές δεξιότητες για να αναπτύξουν και να οικοδομήσουν ένα εμπορικό σήμα μέσω επιστημονικών νόμων. Πτυχίο Μάρκετινγκ προετοιμάζει τους μαθητές για να γίνει υψηλού επιπέδου διευθυντές μάρκετινγκ. Το μάθημα βασίζεται στην έρευνα που θα προκαλέσει την καλύτερη πρακτική εμπειρία μέσα από μια σειρά βιομηχανικών κατάσχεσης, τα ερευνητικά έργα διακοπές, πρακτική άσκηση και άλλα έργα στον τομέα. Πτυχίο Μάρκετινγκ είναι ένα σύγχρονο γήπεδο σχεδιαστεί για να προσφέρουν στους φοιτητές την ευκαιρία να διαμορφώσουν το μέλλον σταδιοδρομία μάρκετινγκ τους ως διαχειριστές μάρκα, ερευνητές της αγοράς και τα διευθυντικά στελέχη σε μεγάλες και διεθνείς οργανισμούς.